Dankjewel Saraquote:
Graag gedaan en het is idd heel warm geweest.quote:
Ik weet nog niet of ik erfelijk belast ben, dat onderzoeken ze nu ;-)quote:Op woensdag 28 juni 2017 09:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Graag gedaan en het is idd heel warm geweest.
Rust is belangrijk.
Als ik het goed gelezen heb, woedt er een gen.
Godver yv, kappen nou.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:12 schreef yvonne het volgende:
Sproetenmeisje toch
Bij mij zijn 2 plekjes op de linkerlong gevonden waarvan men toch wel wil weten wat het is.
Vrijdag CTscan.
Kak!
Nu mag ik wachten tot dinsdagquote:
Ik kreeg pas einde van de middag te horen dat ik uitzaaiingen had. Ik ken echt niks ergers dan dat wachten op uitslagen. Tegenwoordig vraag ik gewoon om een telefonische uitslag zodat ik in ieder geval niet meer in de wachtkamer hoef te zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:46 schreef yvonne het volgende:
Dank je, 13 uur pas, ze laten je wel wachten he?
ik duim keihardquote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:46 schreef yvonne het volgende:
Dank je, 13 uur pas, ze laten je wel wachten he?
Gelukkig geen kanker o.i.d.,quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:22 schreef yvonne het volgende:
All is well, plekjes zijn oude ontstekingen wat wel is is gebroken rib die wel vaker gebroken kan zijn, ontkalking, whatever, ik word nu de hele dag fors onder de morfine gezet, de komende dagen iig ben ik onder zeil
zomaar spontaan gebroken?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:22 schreef yvonne het volgende:
All is well, plekjes zijn oude ontstekingen wat wel is is gebroken rib die wel vaker gebroken kan zijn, ontkalking, whatever, ik word nu de hele dag fors onder de morfine gezet, de komende dagen iig ben ik onder zeil
Ik kreeg ook verschrikkelijke pukkels door -dacht ik- de chemo. Bleek uiteindelijk door de herceptin te komen. Heb je ook pukkels op je hoofdhuid? Gekgenoeg werkte de zalf van de dermatoloog op mn hoofdhuid een stuk minder dan op mn gezicht. En dat waren net de pukkels die gingen ontsteken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:18 schreef Skaai het volgende:
Yvonnewat een ' puik ' nieuws!
Ik ga donderdag naar de dermatoloog want door al die pukkels van de chemo ben ik bijna weer 15
Verder gisteren kotsmisselijk. Nu weer beterderder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |