Ik zit hier wel voor niks. Psychiaters zijn gewoon ziek en kwellen mensen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:51 schreef Swlabr het volgende:
Je zit daar niet voor niks TO, dat is onzin. Als je het zelf niet doorhebt is het waarschijnlijk ernstiger dan je denkt.
Wat was hun onderbouwing dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik zit hier wel voor niks. Psychiaters zijn gewoon ziek en kwellen mensen.
Deze psychiaters doen echt erg zieke dingen. vrolijke mensne die geen vlieg kwaad doen platspuiten met medicatie die ze depressief maakt noem ik niet helpen. ja de afgrond in alleen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Swlabr het volgende:
Nee, dat zijn ze niet. Zoals ik zeg, mensen die het zelf niet doorhebben zijn de ernstigste gevallen. Opnemen in een instelling is vreselijk duur, gedwongen is erg moeilijk, ze doen dat niet voor niets.
Ik heb gewerkt in de psychiatrie en daar komen idd wantoestanden voor, klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:54 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Deze psychiaters doen echt erg zieke dingen. vrolijke mensne die geen vlieg kwaad doen platspuiten met medicatie die ze depressief maakt noem ik niet helpen. ja de afgrond in alleen.
Ik heb tijdens mijn ontsnapping naar SPanje voor dit jaar mij daar goed vermaakt en nergens overlast veroorzaakt of wat dan ook. Niks geen psychose of wat dan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat was hun onderbouwing dan?
Voor een gedwongen opname moet er eerst een goede diagnose gesteld worden. Je moet een gevaar zijn voor je omgeving. En dan moet een rechter daar over oordelen.
Welke reden gaven die zieke psychiaters voor een gedwongen opname?
Zodra ik een keer door mijn ouders naar de noodpsychiater gebracht werd zei ik tegen hem fuck het systeem en toen was het psychose en naar delta. kreeg ik anti psychotica waardoor ik helemaal leeg was en 6 maanden lang alleen maar op bed heb gelegen. Dat is alweer 6 jaar terug. tussendoor ben ik wel met ontslag geweest en nu een jaar terug 2,5 maand naar spanje ontsnapt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in de psychiatrie en daar komen idd wantoestanden voor, klopt.
Maar dan nog zit je daar niet vanzelf, dus geef eens antwoord op de vraag waarom je gedwongen opgenomen bent.
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Swlabr het volgende:
Nee, dat zijn ze niet. Zoals ik zeg, mensen die het zelf niet doorhebben zijn de ernstigste gevallen. Opnemen in een instelling is vreselijk duur, gedwongen is erg moeilijk, ze doen dat niet voor niets.
Gewoon rustig je tijd uitzitten, maar een suïcidepoging draagt daar zeker niet aan bij. Zolang je nog zulke dingen onderneem blijf je een gevaar voor jezelf en laten ze je zeker niet gaan.quote:
Dit soort dingen doe ik buiten niet. daar ben ik vrolijk. gedwongen medicatie en opname maakt mij ontzettend depressief. En ik zit hier al een jaar weer. Ik wil niet geduldig afwachten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gewoon rustig je tijd uitzitten, maar een suïcidepoging draagt daar zeker niet aan bij. Zolang je nog zulke dingen onderneem blijf je een gevaar voor jezelf en laten ze je zeker niet gaan.
Die spelen allemaal gewoon samen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:00 schreef Questular het volgende:
Je gedrag op Fok! wekt in ieder geval de indruk dat je niet helemaal in orde bent, en een Rm wordt getoetst door een rechter, die zijn het schijnbaar eens met de mensen die je behandelen.
Dus een psychose en drugsgebruik. Maar dat op zich is nog niet genoeg voor een RM. Wat heb je uitgespookt in de psychose? Heb je je ouders bedreigd of zo? Brand gesticht?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zodra ik een keer door mijn ouders naar de noodpsychiater gebracht werd zei ik tegen hem fuck het systeem en toen was het psychose en naar delta. kreeg ik anti psychotica waardoor ik helemaal leeg was en 6 maanden lang alleen maar op bed heb gelegen. Dat is alweer 6 jaar terug. tussendoor ben ik wel met ontslag geweest en nu een jaar terug 2,5 maand naar spanje ontsnapt.
Nee. ik wilde de wereld redden/verbeteren en had steeds idee"en over hoe ik dat kon doen met nonprofit bedrijven en zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus een psychose en drugsgebruik. Maar dat op zich is nog niet genoeg voor een RM. Wat heb je uitgespookt in de psychose? Heb je je ouders bedreigd of zo? Brand gesticht?
Psychoses, dus. Rare dingen gedaan, voor zover je je kan herinneren of wat je achteraf is verteld?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zodra ik een keer door mijn ouders naar de noodpsychiater gebracht werd zei ik tegen hem fuck het systeem en toen was het psychose en naar delta. kreeg ik anti psychotica waardoor ik helemaal leeg was en 6 maanden lang alleen maar op bed heb gelegen. Dat is alweer 6 jaar terug. tussendoor ben ik wel met ontslag geweest en nu een jaar terug 2,5 maand naar spanje ontsnapt.
Nou ja, ik doe wel eens apart. Maar geen reden voor gevaar of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Psychoses, dus. Rare dingen gedaan, voor zover je je kan herinneren of wat je achteraf is verteld?
Wederom is dat op zich geen reden voor een RM. Je moet een gevaar voor je omgeving zijn. Waar bestond dat gevaar toen uit?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee. ik wilde de wereld redden/verbeteren en had steeds idee"en over hoe ik dat kon doen met nonprofit bedrijven en zo.
Ja, dat kan iedereen wel zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
Ik doe geen vlieg kwaad. Ik vorm geen gevaar voor mijzelf of anderen.
Je hebt 4 zelfmoordpogingen gedaan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
In je vorige topic heb je 5x een zelfmoordpoging gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
Of voor zichzelfquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wederom is dat op zich geen reden voor een RM. Je moet een gevaar voor je omgeving zijn. Waar bestond dat gevaar toen uit?
Totdat je medicatie uitwerktquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
Niet in jouw eigen ogen, in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe wel eens apart. Maar geen reden voor gevaar of zo.
De eerste keer verbleef ik vrijwillig na een ibs en werd ik weggestuurd toen ik een joint had gerookt bij de douches en een week ervoor speed had gebruikt op een feestje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wederom is dat op zich geen reden voor een RM. Je moet een gevaar voor je omgeving zijn. Waar bestond dat gevaar toen uit?
Dat soort onzin moet je ook niet zeggen hè? Je moet al die lui gewoon naar de mond praten, en de psychiater al helemaal. Anders kom je er nooit weg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, doordat ik xeplion krijg en depakine en in een opntzettende kutsituatie zit. alweer een jaar en daarvoor ook een hele tijd. buiten ben ik zo niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef hoas het volgende:
[..]
In je vorige topic heb je 5x een zelfmoordpoging gedaan.
Dat is niet waarom je de ibs kreeg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
De eerste keer verbleef ik vrijwillig na een ibs en werd ik weggestuurd toen ik een joint had gerookt bij de douches en een week ervoor speed had gebruikt op een feestje.
Nee dat was omdat ik er in het begin ook niet vrijwillig wilde blijven denk ik. herinner ik mij niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is niet waarom je de ibs kreeg.
Hulp zoeken van mensen die iets weten over hoe ik een goede advocaat of second opinion of ander ziekenhuis of zo kan regelen waar ik geopserveerd kan worden zonder medicatie. En een relaxte sfeer, waar ik gewoon vrij ben en zo. Het liefst gewoon een eigen woning-bw waar ik dan elke dag begeleiding heb en dan geen meds. maar kan nog een gesprek krijgen met de arts maar die wilt aan voorwaarden voor naar en bw dat ik mijn meds blijf nemen maar die wil ik juist helemaal niet.quote:
Zelfmoordpogingen zijn op zich geen reden voor die eerste RM of een IBS. Dan moet je echt een gevaar voor je omgeving zijn. Zit je eenmaal gedwongen in een instelling dan kom je er juridisch heel erg moeilijk uit en is het idd zeer eenvoudig voor een instelling/psychiater om allerlei redenen aan te voeren waarom een patiënt niet met ontslag mag. Daar heeft TS gewoon gelijk in.quote:
Maar ze beoordelen je dus naar hoe jij je daar binnen gedraagt, enkel zeggen "hier binnen doe ik raar, maar buiten ben ik normaal" biedt hun dus geen enige garantie dat het weer goed met je zal gaan. Als je straks buiten bent en onderneem alsnog een zelfmoordpoging die dan slaagt, krijgen zij alle verwijt dat je nog niet uitbehandeld was.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:59 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik buiten niet. daar ben ik vrolijk. gedwongen medicatie en opname maakt mij ontzettend depressief. En ik zit hier al een jaar weer. Ik wil niet geduldig afwachten.
En waar heb je die IBS voor gekregen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
De eerste keer verbleef ik vrijwillig na een ibs en werd ik weggestuurd toen ik een joint had gerookt bij de douches en een week ervoor speed had gebruikt op een feestje.
Juist als ik drugs gebruikk dan gaat het goed met mij. dan ben ik niet depressief. xeplion maakt mij depressief. en depakine zorgt voor minder makkelijk mijzelf vrolijk te krijgen. drugs helpen maar heb weinig tot geen geld telkens. Ik moet nu gebruiken als antigif tegen het vergif dat de psychiater voorschrijft op dwang.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:08 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom gebruik je drugs in een inrichting, dan vraag je ook gewoon om verlenging..
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:10 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Juist als ik drugs gebruikk dan gaat het goed met mij. dan ben ik niet depressief. xeplion maakt mij depressief. en depakine zorgt voor minder makkelijk mijzelf vrolijk te krijgen. drugs helpen maar heb weinig tot geen geld telkens. Ik moet nu gebruiken als antigif tegen het vergif dat de psychiater voorschrijft op dwang.
Krijg zelf maar eens xeplion ingespoten en depakine erbij. Plus opgenomen zijn waar er van alles van je wordt gejat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het niet echt raar dat ze jou niet loslaten. Jij bent echt verward.
Het feit is dat je nu in een inrichting zit en je niet aantoont dat wat je zegt, namelijk dat je buiten de inrichting om prima voor jezelf kan zorgen, zodat de mensen uit de inrichting daarvan overtuigd raken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef goodtripbob het volgende:
Van opgenomen zijn in een instelling en de medicatie word ik depressief. Er buiten ben ik vrolijk./ IK heb hele trauma's van uit mijn leven gerukt worden terwijl ik zelf niks of niemand kwaad doe. ALs ik gewoon in een eigen huis zou wonen zou het gewoon goed met mij gaan.
Ik vraag me af hoe jij je gaat redden in een zelfstandige woning met een bijstandsuitkering, hoop gezeik met de gemeente steeds, rekeningen die binnenstromen en ondertussen zo stoned als een garnaal terwijl je die drugs dan niet kunt betalen maar er wel van afhankelijk (verslaafd) bent.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef goodtripbob het volgende:
Van opgenomen zijn in een instelling en de medicatie word ik depressief. Er buiten ben ik vrolijk./ IK heb hele trauma's van uit mijn leven gerukt worden terwijl ik zelf niks of niemand kwaad doe. ALs ik gewoon in een eigen huis zou wonen zou het gewoon goed met mij gaan.
Toen ik op mijzelf woonde kon ik gewoon goed leven hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij je gaat redden in een zelfstandige woning met een bijstandsuitkering, hoop gezeik met de gemeente steeds, rekeningen die binnenstromen en ondertussen zo stoned als een garnaal terwijl je die drugs dan niet kunt betalen maar er wel van afhankelijk (verslaafd) bent.
Nu krijg je onderdak, kleding, eten, drinken, bezigheden en hoef je geen moment om te kijken naar financiële problemen..
Waarom heb je dan IBS gekregen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:18 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Toen ik op mijzelf woonde kon ik gewoon goed leven hoor.
Mijn moeder zegt ook dat ik beter kan ontsnappen naar het buitenland waar mijn RM niet eens geldig is. Alleen enige is dat ik de kinderen van mijn zus niet kan zien opgroeien dan en dat is iets wat ik ook niet wil missen eigenlijk....quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ja. Xeplion is voor schizofrenie. Nou niet echt een aandoening die je als eenvoudig kunt benoemen.
Die depakine is tegen epilepsie. Kortom. Er is heel wat meer aan de hand dan je hier vertelt.
Het kan zijn dat je het zelf echt niet in de gaten hebt. Maar onder andere jouw wantrouwen naar je behandelaars hoort bij je aandoening.
Het was vanaf eennforum al onmogelijk hier iets zinnigs over te zeggen... Maar als er iemand is in jouw omgeving zoals ouders dienjenbettrouwt. bespreek het met hen.
Dat geef ik al meer dan een jaar aan. Komt door de medicaite die ik niet wil en de opname die ik niet wil. Dat is de reden van mijn depressie. Ik heb geen psychose.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:21 schreef Spanky78 het volgende:
Oja. Kan me best voorstellen dat je je klote voelt. En dat je liever niet in een inrichting zit. Echter in Nederland zit bijna niemand in zon inrichting behalve degenen die echt niet los kunnen rondlopen. Dus zomaar zit je er in ieder geval niet....
Dus geef aan bij je behnadelaars dat je je klote voelt en wie weet kinnen ze je helpen.
Maar heb je geen eigen woonruimte meer dan? Anders ga je toch overdags naar huis en enkel nog maar terug om te slapen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:25 schreef goodtripbob het volgende:
zit nu wel op een open afdeling wat wel helpt. Maar toch ik mis mijn eigen leven zoals voordat ik opgenomen werd.
Beter naar spanjequote:Op dinsdag 12 april 2016 11:18 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Toen ik op mijzelf woonde kon ik gewoon goed leven hoor.
Mwoh dat soort middeltjes zijn wel een stuk zwaarder dan een jointje hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het niet echt raar dat ze jou niet loslaten. Jij bent echt verward.
Godverquote:
In spanje kreeg ik mijn hasj terug van de politie die aan mij vroeg welke drugs ik allemaal lekker vind. <3quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
GodverAls ze je in die toestand in Spanje opsluiten weet je zeker dat ze je nooit meer laten gaan.
Ik ga denk ik toch naar Duitslandquote:
Waar ga je dat van betalen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch naar DuitslandFUck het systeem! Lekker op een woonwagenkamp leven! Lekker vrij weer!
De mensen daar zorgen wel voor mij. Dat was al geregeld. Gewoon een woongemeenschap. Krakers/kampers. Maatje heeft daar een tijd geleefd en raadde dat daar mij aan.quote:
een leven bij de stadsnomaden lijkt me wel iets voor jouquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch naar DuitslandFUck het systeem! Lekker op een woonwagenkamp leven! Lekker vrij weer!
IK kan gewoon naar nl komen om familie te bezoeken wordt ik denk ik toch niet aangehouden als ik niet ga lopen rellen in het openbaar zoals toen ik terug kwam uit spanje dat ik veganleuzen tijdens de rotterdamse marathon liep te roepen terwijl ik ontsnapt was met een rm.
Laatste ontsnappingspoging naar duitsland moest ik alleen d trein uitstappen opmdat ik zwart rees maar ging ik er gewoon weer in en zei ik roep ze politie maar en ging ik die voor nazi's uitmaken op dat station.
Ik ben ook best wel dom. had ik gewoon telkens eruit gezet geweest had ik utieindelijk gewoon aangekomen.
En dan moet je naar een dokter. En dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:55 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
De mensen daar zorgen wel voor mij. Dat was al geregeld. Gewoon een woongemeenschap. Krakers/kampers. Maatje heeft daar een tijd geleefd en raadde dat daar mij aan.
Enkel onder xeplion heb ik drugs nodig om mij goed te voelen. Anders voel ik mij nuchter ook goed. als ik gewoon vrij ben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je ziet zelf dus het probleem niet van enkel gelukkig kunnen zijn als je onder invloed bent, terwijl je lichaam en je tanden uit je mond vallen omdat je er kapot aan gaat?
Ik ga wel gewoon emigreren daar dan. Mij registreren als duits bewoner of zo. maar heb zo een gesprek met de psychiater. misschien dat daar wel wat uit komt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan moet je naar een dokter. En dan?
Nee lieve Bob. Accepteer nou eens de feiten. Een gedwongen opname komt niet zomaar voor. Hoe is dit eigenlijk geregeld? Via de rechter?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik zit hier wel voor niks. Psychiaters zijn gewoon ziek en kwellen mensen.
Ja, dat wordt moeilijk, met een RM.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon emigreren daar dan. Mij registreren als duits bewoner of zo. maar heb zo een gesprek met de psychiater. misschien dat daar wel wat uit komt.
Ze mogen mij niet eens uitzetten in het buitenland. wordt alleen meegenomen om dat ik vermist sta in Nederland. RM is alleen geldig in NL.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat wordt moeilijk, met een RM.
Ik ben niet ziek. IK behoor niet gedwongen ergens te leven. EN ja een rechterlijke machtiging gaat via een rechter.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee lieve Bob. Accepteer nou eens de feiten. Een gedwongen opname komt niet zomaar voor. Hoe is dit eigenlijk geregeld? Via de rechter?
Je denkt toch niet dat je kunt emigreren met een rm?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:10 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ze mogen mij niet eens uitzetten in het buitenland. wordt alleen meegenomen om dat ik vermist sta in Nederland.
Vorig jaar had je nog een topique over dat je vrouwen zou verkrachten enzo. Goed dat je vast zit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe wel eens apart. Maar geen reden voor gevaar of zo.
Vast wel een land dat mij wiltquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je kunt emigreren met een rm?
Daar heb ik nog nooit een topic ovfer gemaakt en ik zou nnooit iemand verkrachten. leugens!quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog een topique over dat je vrouwen zou verkrachten enzo. Goed dat je vast zit.
Syriëquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Vast wel een land dat mij wilt.
Een land waar ze een tekort hebben aan psychiatrische patiënten?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja ik ga mij aansluiten bij IS. TOen ik nog een lange IS-baard had bij mijn laatste RM-zitting, wist ik al dat mijn RM er sowieso aan zou gaan komen hoe het gesprke ging. Dus zei ik dat ik van IS ben en de rechter een auto-bom zou krigjen als grapje. staat er in mijn RM-beschikking dat ik een waan heb IS-strijder te zijnquote:
dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dus blijkbaar ben je een gevaar voor jezelf of de omgeving.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek. IK behoor niet gedwongen ergens te leven. EN ja een rechterlijke machtiging gaat via een rechter.
Wat voor motief hebben psychiaters om je bewust te kwellen? Geloof je niet dat ze oprecht proberen je te helpen, zelfs als je het niet eens bent met de manier waarop ze dit aanpakken?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:00 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Enkel onder xeplion heb ik drugs nodig om mij goed te voelen. Anders voel ik mij nuchter ook goed. als ik gewoon vrij ben.
Ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus blijkbaar ben je een gevaar voor jezelf of de omgeving.
Ziekelijk gedrag is dit hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja ik ga mij aansluiten bij IS. TOen ik nog een lange IS-baard had bij mijn laatste RM-zitting, wist ik al dat mijn RM er sowieso aan zou gaan komen hoe het gesprke ging. Dus zei ik dat ik van IS ben en de rechter een auto-bom zou krigjen als grapje. staat er in mijn RM-beschikking dat ik een waan heb IS-strijder te zijn
Humor hebben ze wel.
Ik geloof niet dat ze mij proberen te helpen nee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor motief hebben psychiaters om je bewust te kwellen? Geloof je niet dat ze oprecht proberen je te helpen, zelfs als je het niet eens bent met de manier waarop ze dit aanpakken?
Wow.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:14 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja ik ga mij aansluiten bij IS. TOen ik nog een lange IS-baard had bij mijn laatste RM-zitting, wist ik al dat mijn RM er sowieso aan zou gaan komen hoe het gesprke ging. Dus zei ik dat ik van IS ben en de rechter een auto-bom zou krigjen als grapje. staat er in mijn RM-beschikking dat ik een waan heb IS-strijder te zijn
Humor hebben ze wel.
Anders wordt zoiets niet uitgesproken.quote:
Dat zijn geen grapjes. Jouw RM is geen grapje en de problemen die je hebt zijn ook geen grapje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:15 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik maakte een fuckingt grapje. staat het serieus in die beschikking
Wel. Ze pesten mij gewoon. Psychiaters zijn gewoon zieke mensen die graag mensen kwellen. Deze iig. Maar zo een gesprek ermee. Misschien dat ik toch van de meds af kom.... maar heb er niet veel hoop naar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Anders wordt zoiets niet uitgesproken.
dom moment om een grapje te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:15 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik maakte een fuckingt grapje. staat het serieus in die beschikking
Mijn probleem is dat ik in delta zit en gedwngen meds krijg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn geen grapjes. Jouw RM is geen grapje en de problemen die je hebt zijn ook geen grapje.
Begrijp je wat die meds doen en waarom je ze krijgt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik in delta zit en gedwngen meds krijg.
Waarschijnlijk omdat je superslim bent en de NWO je als een gevaar ziet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik in delta zit en gedwngen meds krijg.
en daar kom je op deze manier ook nooit van af..quote:
Dit dus. FUck the systemquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je superslim bent en de NWO je als een gevaar ziet.
Waarom denk je dat iemand psychiater wordt? Toch zeker niet vanuit de intentie om mensen te kwellen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:15 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze mij proberen te helpen nee.
Ja. xeplion geeft mij minder dopamine en maakt mij depressief en minder makkelijk vrolijk. wat ik uit mijzelf wel ben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijp je wat die meds doen en waarom je ze krijgt?
Niemand weet wat die doen, op dit punt ben ik het eigenlijk wel met Bob eens. Het kan best zijn dat zulke zware medicijnen eerder een negatief dan een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Begrijp je wat die meds doen en waarom je ze krijgt?
En nu staat dat voor de komende jaren in je dossier. Slim, hoor!quote:
Genoeg wel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iemand psychiater wordt? Toch zeker niet vanuit de intentie om mensen te kwellen.
Denk t niet. Maar ze leggen maar wat graag hun wil aan je op qua gedwongen opname als ze hun zin willen doordrijven omdat ze denken dat ze gelijk hebben.quote:
Dit dus. wat je ook zegt de psychiater bepaald. ook al heeft die het fout, die heeft gestudeerd ervoor en mag het zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:19 schreef MrSalazar het volgende:
Denk niet dat goodtrip een gevaar voor de samenleving is, eigk. Denk alleen dat ie omdat ie een psychiatrisch verleden heeft er sowieso gedwongen opname wordt opgelegd en nee, daar beslist de rechter niet over, alleen in de formele zin. De rechter gaat af op wat de psych zegt, aangezien dat de expert moet zijn.
Hoe weet je zo zeker dat je ze enkel proberen te kwellen? Je ervaart het als een kwelling, dat begrijp ik. Maar er is toch een mogelijkheid dat ze je wel proberen te helpen, aangezien er ook goede psychiaters zijn?quote:
Nou ik heb het spelletje hier wel door. Het is je omhoog halen en weer naar beneden. En dan je manisch depressief gaan noemen doordat ze je zelf in zulke emoties brengen en medicatie geven die het allemaal moeilijker maakt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Denk t niet. Maar ze leggen maar wat graag hun wil aan je op qua gedwongen opname als ze hun zin willen doordrijven omdat ze denken dat ze gelijk hebben.
Het is moeilijk om inzicht te hebben in je eigen problemen als je er te veel hebt. Een psychiater heeft er inderdaad voor gestudeerd en kan objectiever bepalen wat er mis gaat, en waar je hulp bij nodig hebt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:20 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. wat je ook zegt de psychiater bepaald. ook al heeft die het fout, die heeft gestudeerd ervoor en mag het zeggen.
Ja er zijn zeker goeie. Alleen heb ik die niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat je ze enkel proberen te kwellen? Je ervaart het als een kwelling, dat begrijp ik. Maar er is toch een mogelijkheid dat ze je wel proberen te helpen, aangezien er ook goede psychiaters zijn?
Dus het wordt gebruikt om de manie te onderdrukken. Tijdens de manie voel je je logisch gelukkig, maar heeft die manie niet ook een keerzijde?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:19 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja. xeplion geeft mij minder dopamine en maakt mij depressief en minder makkelijk vrolijk. wat ik uit mijzelf wel ben.
Als ik gewoon vrij kan leven dan gaat alles gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is moeilijk om inzicht te hebben in je eigen problemen als je er te veel hebt. Een psychiater heeft er inderdaad voor gestudeerd en kan objectiever bepalen wat er mis gaat, en waar je hulp bij nodig hebt.
Dat is gewoon vrolijk zijn zoals ik uit mijzelf ben. De depressie wekken ze op met meds en gedwoingen opgesloten worden voor een jaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het wordt gebruikt om de manie te onderdrukken. Tijdens de manie voel je je logisch gelukkig, maar heeft die manie niet ook een keerzijde?
Als het gewoon vrolijk is dan zou er toch geen reden zijn om je op te nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:23 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat is gewoon vrolijk zijn zoals ik uit mijzelf ben. De depressie wekken ze op met meds en gedwoingen opgesloten worden voor een jaar.
Ze kunnen moeilijk je woord ervoor nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:24 schreef goodtripbob het volgende:
Ik heb helemaal geen manische depressiviteit en ook geen schitsofrenie. IK ben gewoon niet ziek en heb ook geen meds nodig.
Ja ik neem hun woord er ook niet voor en toch krijg ik dwangmedicatie en dwangopname....quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk je woord ervoor nemen.
Kun je met complete eerlijkheid zeggen dat je op geen punt een gevaar voor jezelf of een ander bent geweest? Dat wat je doet niet schadelijk is voor je lichaam, als je in de spiegel kijkt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:24 schreef goodtripbob het volgende:
Ik heb helemaal geen manische depressiviteit en ook geen schitsofrenie. IK ben gewoon niet ziek en heb ook geen meds nodig.
Niet als je dan ook de gehele wereld bijna opgesloten zou moeten zetten. Ik zorg goed voor mijzelf hoor. In spanje gebruikte ik op 3 keer blowen na of zo helemaal geen drugs en kon 3 nachten lang doorhalen dansend. 9 km naar het strand dansend lopen en weer terug, na al 2 nachten wakker te zijn. Op alleen cafeine en nicotine.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je met complete eerlijkheid zeggen dat je op geen punt een gevaar voor jezelf of een ander bent geweest? Dat wat je doet niet schadelijk is voor je lichaam, als je in de spiegel kijkt?
Je geeft niet echt antwoord op mijn vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:28 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Niet als je dan ook de gehele wereld bijna opgesloten zou moeten zetten. Ik zorg goed voor mijzelf hoor. In spanje gebruikte ik op 3 keer blowen na of zo helemaal geen drugs en kon 3 nachten lang doorhalen dansend. 9 km naar het strand dansend lopen en weer terug, na al 2 nachten wakker te zijn. Op alleen cafeine en nicotine.
xeplion zorgt dat ik sneller moe ben. zwakker ben in geest en lichaam. het is een vergif.
Dit is veel te ver vooruit voor Bobquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
https://www.psychologytod(...)thout-losing-control
Ze kennen mij allang van online. veel verpleegsters hier zijn speciaal hier komen werken omdat ik in de psychiatrie zit. ze kennen mij al vaak als dabobster of pc-fr34k. ik wordt allang gevolgt en online besproken en IRL. Ze spelen gewoon een spel met mij. En wat is er met mijn zus? Debster.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef Swlabr het volgende:
Tijd voor een belletje naar Delta dat ze je internetgebruik eens gaan monitoren. Totale waanzin dit, het is te hopen voor de samenleving dat je nooit meer vrij komt. Jezus.
Dat moet ik hebben. Heel erg vrolijk en de controle wel behouden. Ik ben graag mijzelf en dan uitbundig. vooral in praten. Maar de controle verlies ik soms ook wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
https://www.psychologytod(...)thout-losing-control
Nee dus. Verpleegsters zijn er voor jou komen werken? Denk je het zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ze kennen mij allang van online. veel verpleegsters hier zijn speciaal hier komen werken omdat ik in de psychiatrie zit. ze kennen mij al vaak als dabobster of pc-fr34k. ik wordt allang gevolgt en online besproken en IRL. Ze spelen gewoon een spel met mij. En wat is er met mijn zus? Debster.
Second opinion: bespreek je problemen op constructieve wijze met de mensen die er werken en werk aan het herstel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Hulp zoeken van mensen die iets weten over hoe ik een goede advocaat of second opinion of ander ziekenhuis of zo kan regelen waar ik geopserveerd kan worden zonder medicatie. En een relaxte sfeer, waar ik gewoon vrij ben en zo. Het liefst gewoon een eigen woning-bw waar ik dan elke dag begeleiding heb en dan geen meds. maar kan nog een gesprek krijgen met de arts maar die wilt aan voorwaarden voor naar en bw dat ik mijn meds blijf nemen maar die wil ik juist helemaal niet.
Wat is de reden dat je de eerste keer bent opgenomen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:08 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat moet ik hebben. Heel erg vrolijk en de controle wel behouden. Ik ben graag mijzelf en dan uitbundig. vooral in praten. Maar de controle verlies ik soms ook wel ja. Maar ik heb geen medicatie nodig. Is jarenlang zonder meds en emt drugs goed gegaan. Buiten gaat het ook goed. In de psychiatrie spelen ze alleen erg psychologische spelletjes met je.
Laatst vroeg zo'n mannelijke verpleging aan mij of ik verliefd ben op zo'n zuster hier waar ze bij stond. zei ik ja kreeg ze rooie wangen. ik ben allang beroemd. zie allang steeds dezelfde mensen in de trein en op feesten en familie ervan. Ik ben paranoide ja maar wel met echte reden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:13 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Nee dus. Verpleegsters zijn er voor jou komen werken? Denk je het zelf?
Fuck the system zeggen tegen een psychiater.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:14 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je de eerste keer bent opgenomen?
Waarom kwam je bij die psychiater?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:16 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Fuck the system zeggen tegen een psychiater.
Dankjequote:Op dinsdag 12 april 2016 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom kwam je bij die psychiater?
Mijn moeder maakte zichg wat zorgen toen ik aan het trippen was. Maar dan gedraag je je ook niet echt normaal. Puur de pech dat ik gewoon uit mijn bol langs ging bij mijn moeder. EN ik wilde haar geruststellen door best wel l;angs een psychiater te gaan. en toejn zei ik daar zo van fuck the system en to0en was het meteen een psychose volgens die arts. psychiaters zijn deel van het systeem man.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom kwam je bij die psychiater?
En hoe weet je zo zeker dat je geen psychose had?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:19 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte zichg wat zorgen toen ik aan het trippen was. Maar dan gedraag je je ook niet echt normaal. Puur de pech dat ik gewoon uit mijn bol langs ging bij mijn moeder. EN ik wilde haar geruststellen door best wel l;angs een psychiater te gaan. en toejn zei ik daar zo van fuck the system en to0en was het meteen een psychose volgens die arts. psychiaters zijn deel van het systeem man.. big pharma.
Deze is trouwens meesterlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:15 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Laatst vroeg zo'n mannelijke verpleging aan mij of ik verliefd ben op zo'n zuster hier waar ze bij stond. zei ik ja kreeg ze rooie wangen. ik ben allang beroemd. zie allang steeds dezelfde mensen in de trein en op feesten en familie ervan. Ik ben paranoide ja maar wel met echte reden.
Iedereen heeft psychoses. massapropagada overal. Mensen die juist eruit klappen wat de waarheid is worden als achterdochtige aluhoedjesdragende psychoten gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe weet je zo zeker dat je geen psychose had?
Ja, wij bestaan allemaal in jouw psychose. Buiten jouw psychose is er niets.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:25 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Iedereen heeft psychoses. massapropagada overal. Mensen die juist eruit klappen wat de waarheid is worden als achterdochtige aluhoedjesdragende psychoten gezien..
Neequote:Op dinsdag 12 april 2016 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wij bestaan allemaal in jouw psychose. Buiten jouw psychose is er niets.
En dit is de WAARHEID.
Nee ik ben echt beroemd. In spanje hoorde ik overal mijn naam ook. overal wordt ik gefilmd. maar ik sta ook te dansen en beats te maken op straat en wordt ok wel vaker gefilmd en online gezet. en post al een tijd online met mijn foto en zo en gedachten gewoon openbaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:30 schreef LionPopChoc het volgende:
Oké je hebt dus in ieder geval last van waanideeen.
Iedereen op dit forum, je moeder, de rechter, psychiater en je psychiatrische zorginstelling beweren dat dit het beste voor je is. Je geeft aan paranoïde te zijn en je hebt meerdere zelfmoordpogingen ondernomen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:19 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte zichg wat zorgen toen ik aan het trippen was. Maar dan gedraag je je ook niet echt normaal. Puur de pech dat ik gewoon uit mijn bol langs ging bij mijn moeder. EN ik wilde haar geruststellen door best wel l;angs een psychiater te gaan. en toejn zei ik daar zo van fuck the system en to0en was het meteen een psychose volgens die arts. psychiaters zijn deel van het systeem man.. big pharma.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:33 schreef goodtripbob het volgende:
Meerdere zelfmoordpogingen kwamen door opname. zonder opname waren die er nooit gekomen. en ik heb geen psychose. telepathie bws alles.
mensen kunnen je ook filmen omdat je raar doet... Dorpsgek idee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee ik ben echt beroemd. In spanje hoorde ik overal mijn naam ook. overal wordt ik gefilmd. maar ik sta ook te dansen en beats te maken op straat en wordt ok wel vaker gefilmd en online gezet. en post al een tijd online met mijn foto en zo en gedachten gewoon openbaar.
Internetfame.
Dat dus ja. Bekend van internet en dorpsgek./ en internetgek. en intenret is wereldwijd. ik heb echt veel faam. Ben overal lekker gek buiten vaakj en telepatiseer met iedereen tegelijk. planten dieren mensenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:36 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
mensen kunnen je ook filmen omdat je raad doet... Dorpsgek idee.
Clearly. Maar maak dat iemand met waanideeën maar eens duidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:30 schreef LionPopChoc het volgende:
Oké je hebt dus in ieder geval last van waanideeen.
Ja je krijgt voor een dwangmedicatie of een rm eerst een onafhankjelijke arts te sprkeen. die werkt binnen dezelfde organisatie maar mag mij 1 jaar niet behandeld hebben. sowieso is het allemaal een inside job om mij maar depressief te kunnen laten zijn ipv een altijd vrolijk leven zoals ik voor de psychiatrie had.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:36 schreef jogy het volgende:
Geen idee of het mogelijk is maar is er in de psychiatrie in dit soort gevallen niet een mogelijkheid tot een second opinion?
Of je hallucineert.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:37 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dat dus ja. Bekend van internet en dorpsgek./ en internetgek. en intenret is wereldwijd. ik heb echt veel faam. Ben overal lekker gek buiten vaakj en telepatiseer met iedereen tegelijk. planten dieren mensen
Mja, weet je, of het nou terecht lijkt te zijn of niet; sterkte in ieder geval. Het lullige lijkt me in dit soort gevallen dat hoe harder je tegenstribbelt hoe meer men overtuigd raakt van hun eigen gelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:39 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja je krijgt voor een dwangmedicatie of een rm eerst een onafhankjelijke arts te sprkeen. die werkt binnen dezelfde organisatie maar mag mij 1 jaar niet behandeld hebben. sowieso is het allemaal een inside job om mij maar depressief te kunnen laten zijn ipv een altijd vrolijk leven zoals ik voor de psychiatrie had.
Er zijn wel vaak na feesten nog steeds overal lasers ja. Ook al heel mijn leven beelden achter mijn ogen. is gewoon technologie. en nanobots bestaan en zijn overal. alles staat op camera en mic en die bots kunnen je ook opereren. heb een keer per ongeluk mijn hand met een mes opgesneden tijdens houtbewerken maar op het momebnt van impact voelde ik niks en was het meteen geheeld zonder litteken. gewoon instant. zo snel zijn die bots. eigenlijk had dat een bloedbad moeten wezenquote:
Psychiaters weten net zo goed dat ik niet gek ben. Ze willen gewoon mij een script laten uitvoeren binnen deze alles gefilmde wereld. Psychiatrie weet dit allang. overal cams en een act voor veel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, weet je, of het nou terecht lijkt te zijn of niet; sterkte in ieder geval. Het lullige lijkt me in dit soort gevallen dat hoe harder je tegenstribbelt hoe meer men overtuigd raakt van hun eigen gelijk.
Heb ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Lijkt me goed dat je bij de psychiater gaat aangeven dat je nog steeds last hebt van waandenkbeelden.
De hele wereld is gek behalve jij?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:43 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Psychiaters weten net zo goed dat ik niet gek ben. Ze willen gewoon mij een script laten uitvoeren binnen deze alles gefilmde wereld. Psychiatrie weet dit allang. overal cams en een act voor veel.
Welwaar want je denkt dat je ten onrechte onder dwang behandeld wordt.quote:
De antipsychotica slaan nog niet echt aan lees ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:41 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Er zijn wel vaak na feesten nog steeds overal lasers ja. Ook al heel mijn leven beelden achter mijn ogen. is gewoon technologie. en nanobots bestaan en zijn overal. alles staat op camera en mic en die bots kunnen je ook opereren. heb een keer per ongeluk mijn hand met een mes opgesneden tijdens houtbewerken maar op het momebnt van impact voelde ik niks en was het meteen geheeld zonder litteken. gewoon instant. zo snel zijn die bots. eigenlijk had dat een bloedbad moeten wezen
Nee hoor. IK ben ook gek. ALleen niet ziek.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De hele wereld is gek behalve jij?
Dit is gewoon realiteitquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De antipsychotica slaan nog niet echt aan lees ik.
Nou ja, ik heb weleens rellen veroorzaakt. zoals die in haren schreef ik de dag ervoor nog riots op een boom. de restr va de organisatie was niet van mijn hand waar en hoe verspreid en zo. ik zag het op het nieuws was in haren en ik heet bobby van haren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welwaar want je denkt dat je ten onrechte onder dwang behandeld wordt.
Dit is eigenlijk de enige tekst van je waarvan ik denk, dit klopt. Ik heb in het verleden, jammer genoeg, wel eens wat filmpjes van je voorbij zien komen. Dat je gekleed in een vuilniszak vreemde taal uitsloeg en zat te masturberen bijvoorbeeld. Het was zo bizar dat het me is bijgebleven. Dat mensen van je schrikken is niet omdat ze je kennen en je een beroemdheid bent maar omdat je ze schrik aanjaagt, wel onbedoeld denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:24 schreef goodtripbob het volgende:
en toen ik een ker uitging zei een jongen zo tegen een meisje achter wie ik stond van kijk eens wie er achter je staat keek ze ze schrok ze de tering.
Lolwut!?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de enige tekst van je waarvan ik denk, dit klopt. Ik heb in het verleden, jammer genoeg, wel eens wat filmpjes van je voorbij zien komen. Dat je gekleed in een vuilniszak vreemde taal uitsloeg en zat te masturberen bijvoorbeeld. Het was zo bizar dat het me is bijgebleven. Dat mensen van je schrikken is niet omdat ze je kennen en je een beroemdheid bent maar omdat je ze schrik aanjaagd, wel onbedoeld denk ik.
Dit is echt psychotentaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb weleens rellen veroorzaakt. zoals die in haren schreef ik de dag ervoor nog riots op een boom. de restr va de organisatie was niet van mijn hand waar en hoe verspreid en zo. ik zag het op het nieuws was in haren en ik heet bobby van haren.. Beginstart van BWS
Hoe weet je dat zeker?quote:
Klopt ja. Ik ben echt psychotisch.quote:
Hoe overtuig je iemand die overtuigd is dat iemand psychotisch is ervan dat dit niet waar is?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zeker?
Denk je dat iemand die psychotisch is ervan valt te overtuigen dat zijn denkbeelden, zijn waarnemingen niet kloppen met de werkelijkheid?
Door het te toetsen aan de werkelijkheid. Maar de werkelijkheid is niet dat jij kunt communiceren met planten, omdat dat biologisch gezien niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Hoe overtuig je iemand die overtuigd is dat iemand psychotisch is ervan dat dit niet waar is?
Met steekhoudende argumenten c.q. gezond verstand. Begin eens met te willen levellen als je serieuzer genomen wil worden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Hoe overtuig je iemand die overtuigd is dat iemand psychotisch is ervan dat dit niet waar is?
Mensen die geen energie van planten kunnen oppikkenquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door het te toetsen aan de werkelijkheid. De werkelijkheid is niet dat jij kunt communiceren met planten, omdat dat biologisch gezien niet mogelijk is.
IK ben gewoon beroemd. Mensen horen mijn gedachten overal. En dat heeft niks met drugs te makenn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:05 schreef habitue het volgende:
Drugsmisbruik
Zo te lezen goed dat je opgesloten zit. Je bent totaal de weg kwijt.
Dan ben je een vn de weinigen die nog nooit van mij gehoord heeft.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:06 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik heb nog nooit van je gehoord dus zo beroemd Ben je niet. Daarnaast denk ik niet dat je me kan vertellen wat mijn planten denken
kijk, en daarom zit je nou onder de medicatie..quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mensen die geen energie van planten kunnen oppikkenen planten horen mijn stem. Overal. ZOwat al het leven op aarde en erbuiten wel. IK ben wijdverspreid.
Veranderd niks aan mijn gedachten. Alleen mijn stemming.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk, en daarom zit je nou onder de medicatie..
Nou met 11 abbonee's denk ik dat ik 1 van de meerdere Ben die nog nooit van je heeft gehoord.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:07 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dan ben je een vn de weinigen die nog nooit van mij gehoord heeft.
Ik wil gewoon geen medicatie. Mijn gedachten blijven toch hetzelfde. Ik wil gewoon weer vrij leven,quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou je psychiater gewoon eens vragen om andere medicatie. Het werkt namelijk voor geen meter.
Alles wat van mij afkomst wordt gemirrord naar een vel grotere site die ik zelf niet ken en de rest wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:12 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Nou met 11 abbonee's denk ik dat ik 1 van de meerdere Ben die nog nooit van je heeft gehoord.
Dat gaat m niet worden, als je vrij wilt leven kun je het beste gewoon eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:12 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen medicatie. Mijn gedachten blijven toch hetzelfde. Ik wil gewoon weer vrij leven,
Je moet het zelf weten, maar als je niet durft enige twijfel te hebben bij je waarnemingen dan kom je nooit meer weg uit die inrichting.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mensen die geen energie van planten kunnen oppikkenen planten horen mijn stem. Overal. ZOwat al het leven op aarde en erbuiten wel. IK ben wijdverspreid.
Waarom denk je dat je zo speciaal bent om te volgen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:13 schreef goodtripbob het volgende:
24/7 cams zijn overal. iedereen wordt altijd wel bekeken. en ik ben er beroemd mee en wordt heel veel bekeken.
We kennen bob al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:52 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig eigenlijk. Dit is niet leuk of vermakelijk eerlijk gezegd.
Ik ben erachter gekomen dat mensen mij volgen. EN ik word mijn hele leven al apart genoemt en niet te vergeten. IK ben gewoon een heel bijzonder/raar persoon en veel mensen kennnen mij. dat zie ik overal buiten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je zo speciaal bent om te volgen?
Ze willen mij ook de kans geven te ontsnappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:48 schreef Sarasi het volgende:
Inherent aan een waan is dat deze niet te ontkrachten valt met bewijs/logica. Dus veel succes en sterkte enzo. Ik snap alleen niet zo goed waarom je open zit, maar goed.
Hier nog 1. Daarnaast ken ik niemand die jou kent.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:07 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dan ben je een vn de weinigen die nog nooit van mij gehoord heeft.
Denk eerder dat ze je de kans geven om te laten zien dat je met je vrijheid om kan gaan en je afspraken nakomt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ze willen mij ook de kans geven te ontsnappen.
Je bent ook raar en moeilijk te vergeten, maar dat betekent niet dat je beroemd bent en/of door iedereen gevolgd wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:31 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat mensen mij volgen. EN ik word mijn hele leven al apart genoemt en niet te vergeten. IK ben gewoon een heel bijzonder/raar persoon en veel mensen kennnen mij. dat zie ik overal buiten.
Ja dat zal echt een daverend succes worden.... (dit was sarcastisch) Beter volg je de adviezen en instructies op van je behandelaars. Alleen op die manier kun je nog wat van je leven maken. Jij kunt namelijk niet voor jezelf zorgen nu.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:30 schreef goodtripbob het volgende:
of misschien ga ik volgende week wel al naar duitsland en weet ik veel hoe lang ik daar verblijf
is dat je zus? Ik snap niks van deze post.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ze kennen mij allang van online. veel verpleegsters hier zijn speciaal hier komen werken omdat ik in de psychiatrie zit. ze kennen mij al vaak als dabobster of pc-fr34k. ik wordt allang gevolgt en online besproken en IRL. Ze spelen gewoon een spel met mij. En wat is er met mijn zus? Debster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |