Ik zit hier wel voor niks. Psychiaters zijn gewoon ziek en kwellen mensen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:51 schreef Swlabr het volgende:
Je zit daar niet voor niks TO, dat is onzin. Als je het zelf niet doorhebt is het waarschijnlijk ernstiger dan je denkt.
Wat was hun onderbouwing dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik zit hier wel voor niks. Psychiaters zijn gewoon ziek en kwellen mensen.
Deze psychiaters doen echt erg zieke dingen. vrolijke mensne die geen vlieg kwaad doen platspuiten met medicatie die ze depressief maakt noem ik niet helpen. ja de afgrond in alleen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Swlabr het volgende:
Nee, dat zijn ze niet. Zoals ik zeg, mensen die het zelf niet doorhebben zijn de ernstigste gevallen. Opnemen in een instelling is vreselijk duur, gedwongen is erg moeilijk, ze doen dat niet voor niets.
Ik heb gewerkt in de psychiatrie en daar komen idd wantoestanden voor, klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:54 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Deze psychiaters doen echt erg zieke dingen. vrolijke mensne die geen vlieg kwaad doen platspuiten met medicatie die ze depressief maakt noem ik niet helpen. ja de afgrond in alleen.
Ik heb tijdens mijn ontsnapping naar SPanje voor dit jaar mij daar goed vermaakt en nergens overlast veroorzaakt of wat dan ook. Niks geen psychose of wat dan ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat was hun onderbouwing dan?
Voor een gedwongen opname moet er eerst een goede diagnose gesteld worden. Je moet een gevaar zijn voor je omgeving. En dan moet een rechter daar over oordelen.
Welke reden gaven die zieke psychiaters voor een gedwongen opname?
Zodra ik een keer door mijn ouders naar de noodpsychiater gebracht werd zei ik tegen hem fuck het systeem en toen was het psychose en naar delta. kreeg ik anti psychotica waardoor ik helemaal leeg was en 6 maanden lang alleen maar op bed heb gelegen. Dat is alweer 6 jaar terug. tussendoor ben ik wel met ontslag geweest en nu een jaar terug 2,5 maand naar spanje ontsnapt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in de psychiatrie en daar komen idd wantoestanden voor, klopt.
Maar dan nog zit je daar niet vanzelf, dus geef eens antwoord op de vraag waarom je gedwongen opgenomen bent.
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:53 schreef Swlabr het volgende:
Nee, dat zijn ze niet. Zoals ik zeg, mensen die het zelf niet doorhebben zijn de ernstigste gevallen. Opnemen in een instelling is vreselijk duur, gedwongen is erg moeilijk, ze doen dat niet voor niets.
Gewoon rustig je tijd uitzitten, maar een suïcidepoging draagt daar zeker niet aan bij. Zolang je nog zulke dingen onderneem blijf je een gevaar voor jezelf en laten ze je zeker niet gaan.quote:
Dit soort dingen doe ik buiten niet. daar ben ik vrolijk. gedwongen medicatie en opname maakt mij ontzettend depressief. En ik zit hier al een jaar weer. Ik wil niet geduldig afwachten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gewoon rustig je tijd uitzitten, maar een suïcidepoging draagt daar zeker niet aan bij. Zolang je nog zulke dingen onderneem blijf je een gevaar voor jezelf en laten ze je zeker niet gaan.
Die spelen allemaal gewoon samen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:00 schreef Questular het volgende:
Je gedrag op Fok! wekt in ieder geval de indruk dat je niet helemaal in orde bent, en een Rm wordt getoetst door een rechter, die zijn het schijnbaar eens met de mensen die je behandelen.
Dus een psychose en drugsgebruik. Maar dat op zich is nog niet genoeg voor een RM. Wat heb je uitgespookt in de psychose? Heb je je ouders bedreigd of zo? Brand gesticht?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zodra ik een keer door mijn ouders naar de noodpsychiater gebracht werd zei ik tegen hem fuck het systeem en toen was het psychose en naar delta. kreeg ik anti psychotica waardoor ik helemaal leeg was en 6 maanden lang alleen maar op bed heb gelegen. Dat is alweer 6 jaar terug. tussendoor ben ik wel met ontslag geweest en nu een jaar terug 2,5 maand naar spanje ontsnapt.
Nee. ik wilde de wereld redden/verbeteren en had steeds idee"en over hoe ik dat kon doen met nonprofit bedrijven en zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus een psychose en drugsgebruik. Maar dat op zich is nog niet genoeg voor een RM. Wat heb je uitgespookt in de psychose? Heb je je ouders bedreigd of zo? Brand gesticht?
Psychoses, dus. Rare dingen gedaan, voor zover je je kan herinneren of wat je achteraf is verteld?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zodra ik een keer door mijn ouders naar de noodpsychiater gebracht werd zei ik tegen hem fuck het systeem en toen was het psychose en naar delta. kreeg ik anti psychotica waardoor ik helemaal leeg was en 6 maanden lang alleen maar op bed heb gelegen. Dat is alweer 6 jaar terug. tussendoor ben ik wel met ontslag geweest en nu een jaar terug 2,5 maand naar spanje ontsnapt.
Nou ja, ik doe wel eens apart. Maar geen reden voor gevaar of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Psychoses, dus. Rare dingen gedaan, voor zover je je kan herinneren of wat je achteraf is verteld?
Wederom is dat op zich geen reden voor een RM. Je moet een gevaar voor je omgeving zijn. Waar bestond dat gevaar toen uit?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:01 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nee. ik wilde de wereld redden/verbeteren en had steeds idee"en over hoe ik dat kon doen met nonprofit bedrijven en zo.
Ja, dat kan iedereen wel zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
Ik doe geen vlieg kwaad. Ik vorm geen gevaar voor mijzelf of anderen.
Je hebt 4 zelfmoordpogingen gedaan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
In je vorige topic heb je 5x een zelfmoordpoging gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
Of voor zichzelfquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wederom is dat op zich geen reden voor een RM. Je moet een gevaar voor je omgeving zijn. Waar bestond dat gevaar toen uit?
Totdat je medicatie uitwerktquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
Niet in jouw eigen ogen, in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe wel eens apart. Maar geen reden voor gevaar of zo.
De eerste keer verbleef ik vrijwillig na een ibs en werd ik weggestuurd toen ik een joint had gerookt bij de douches en een week ervoor speed had gebruikt op een feestje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wederom is dat op zich geen reden voor een RM. Je moet een gevaar voor je omgeving zijn. Waar bestond dat gevaar toen uit?
Dat soort onzin moet je ook niet zeggen hè? Je moet al die lui gewoon naar de mond praten, en de psychiater al helemaal. Anders kom je er nooit weg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:58 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ja, doordat ik xeplion krijg en depakine en in een opntzettende kutsituatie zit. alweer een jaar en daarvoor ook een hele tijd. buiten ben ik zo niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef hoas het volgende:
[..]
In je vorige topic heb je 5x een zelfmoordpoging gedaan.
Dat is niet waarom je de ibs kreeg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
De eerste keer verbleef ik vrijwillig na een ibs en werd ik weggestuurd toen ik een joint had gerookt bij de douches en een week ervoor speed had gebruikt op een feestje.
Nee dat was omdat ik er in het begin ook niet vrijwillig wilde blijven denk ik. herinner ik mij niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is niet waarom je de ibs kreeg.
Hulp zoeken van mensen die iets weten over hoe ik een goede advocaat of second opinion of ander ziekenhuis of zo kan regelen waar ik geopserveerd kan worden zonder medicatie. En een relaxte sfeer, waar ik gewoon vrij ben en zo. Het liefst gewoon een eigen woning-bw waar ik dan elke dag begeleiding heb en dan geen meds. maar kan nog een gesprek krijgen met de arts maar die wilt aan voorwaarden voor naar en bw dat ik mijn meds blijf nemen maar die wil ik juist helemaal niet.quote:
Zelfmoordpogingen zijn op zich geen reden voor die eerste RM of een IBS. Dan moet je echt een gevaar voor je omgeving zijn. Zit je eenmaal gedwongen in een instelling dan kom je er juridisch heel erg moeilijk uit en is het idd zeer eenvoudig voor een instelling/psychiater om allerlei redenen aan te voeren waarom een patiënt niet met ontslag mag. Daar heeft TS gewoon gelijk in.quote:
Maar ze beoordelen je dus naar hoe jij je daar binnen gedraagt, enkel zeggen "hier binnen doe ik raar, maar buiten ben ik normaal" biedt hun dus geen enige garantie dat het weer goed met je zal gaan. Als je straks buiten bent en onderneem alsnog een zelfmoordpoging die dan slaagt, krijgen zij alle verwijt dat je nog niet uitbehandeld was.quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:59 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Dit soort dingen doe ik buiten niet. daar ben ik vrolijk. gedwongen medicatie en opname maakt mij ontzettend depressief. En ik zit hier al een jaar weer. Ik wil niet geduldig afwachten.
En waar heb je die IBS voor gekregen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:03 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
De eerste keer verbleef ik vrijwillig na een ibs en werd ik weggestuurd toen ik een joint had gerookt bij de douches en een week ervoor speed had gebruikt op een feestje.
Juist als ik drugs gebruikk dan gaat het goed met mij. dan ben ik niet depressief. xeplion maakt mij depressief. en depakine zorgt voor minder makkelijk mijzelf vrolijk te krijgen. drugs helpen maar heb weinig tot geen geld telkens. Ik moet nu gebruiken als antigif tegen het vergif dat de psychiater voorschrijft op dwang.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:08 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom gebruik je drugs in een inrichting, dan vraag je ook gewoon om verlenging..
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:10 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Juist als ik drugs gebruikk dan gaat het goed met mij. dan ben ik niet depressief. xeplion maakt mij depressief. en depakine zorgt voor minder makkelijk mijzelf vrolijk te krijgen. drugs helpen maar heb weinig tot geen geld telkens. Ik moet nu gebruiken als antigif tegen het vergif dat de psychiater voorschrijft op dwang.
Krijg zelf maar eens xeplion ingespoten en depakine erbij. Plus opgenomen zijn waar er van alles van je wordt gejat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het niet echt raar dat ze jou niet loslaten. Jij bent echt verward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |