Ik heb nu tijdens deze opname dat ik met een rechterlijke machtiging opgenomen zit in het Delta Psychiatrisch Centrum 5 keer in korte tijd zelfmoord geprobeerd te plegen...
Elke keer op een domme manier. Namelijk, met een riem of een plastic zak die ik nog moest vasthouden om mijzelf te stikken. Ik schrok elke keer van mijn echte poging en ging het melden bij begeleiding.
Maar wat ik dus later besefte was dat het heel grappig was en dom. Want je gaat out als je stikt. En dan had ik dus een dodemansknop steeds zodat ik weer zuurstof zou krijgen zodra mijn hand los zou laten...

Nog grappiger is dat ik op jonge leeftijd vaak zei dat mensen die zelfmoord plegen door van een gebouw te springen met hun benen naar beneden beter headfirst zouden gaan. Dan breek je niet alleen je benen maar ben je met meer zekerheid dood. wat je doel is als je zelfmoord wilt plegen.

Ook had ik een gifje staan op funkyhunks.nl op mijn profiel waar ik met mijn hand een pistool maakte en dan zelf neerviel suicice style. had ik nog de bloedspetter uit pulp fiction met photoshop eruit gehaald en bij mijzelf geplakt. Nog zoiets wat het allemaal gewoon grappiger maakt dat iemand zoals ik die altijd een psoitieve instelling wist te houden en een positief leven had, dat de psychiatrie met ironie mij zonde echte schade aan mijzelf, ik ben er immers nog, een echte trip hebben gegeven.