ik vind de wafelsteek zo lekker gedachteloos weghaken. na de eerste opzet kan je aan het haakwerk zien welke steek je moet maken (stokje of reliefstokje) dus er komt geen telwerk aan te pas.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:33 schreef HarrrrieH het volgende:
Ik ga beginnen aan een dekentje in wafelsteek. Nog nooit gedaan, maar deze steek ziet er niet zo heel ingewikkeld uit toch?
Opzetje...quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
ik vind de wafelsteek zo lekker gedachteloos weghaken. na de eerste opzet kan je aan het haakwerk zien welke steek je moet maken (stokje of reliefstokje) dus er komt geen telwerk aan te pas.
Goede vraag. Ik verkoop garen van smc en die fabriek staat in duitsland voor zover ik weet. Stylecraft komt uit engeland. En scheepjes is een Nederlands merk, maar waar dat garen gemaakt wordt weet ik niet. Ik vond het eerlijk gezegd wel een beetje flauw dat ze hun katoen catona noemen, lijkt wel heel erg op catania. Veel mensen halen het ook door elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 09:09 schreef HarrrrieH het volgende:
Geen idee hoe het zit met de kleurnummers, maar heb wel eens vaker gehoord dat de nummers erg op elkaar lijken. Zelfde fabrikant of zo??
Zelfde geldt voor stylecraft en colour crafter.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:58 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik verkoop garen van smc en die fabriek staat in duitsland voor zover ik weet. Stylecraft komt uit engeland. En scheepjes is een Nederlands merk, maar waar dat garen gemaakt wordt weet ik niet. Ik vond het eerlijk gezegd wel een beetje flauw dat ze hun katoen catona noemen, lijkt wel heel erg op catania. Veel mensen halen het ook door elkaar.
En Lana Grossa heeft ook nog Cotone toch? Ik ben altijd in de war met Cotone en Catona.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:58 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik verkoop garen van smc en die fabriek staat in duitsland voor zover ik weet. Stylecraft komt uit engeland. En scheepjes is een Nederlands merk, maar waar dat garen gemaakt wordt weet ik niet. Ik vond het eerlijk gezegd wel een beetje flauw dat ze hun katoen catona noemen, lijkt wel heel erg op catania. Veel mensen halen het ook door elkaar.
Dat is waar! Ze kopieren elkaar gewoon allemaal, haha!quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:25 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
En Lana Grossa heeft ook nog Cotone toch? Ik ben altijd in de war met Cotone en Catona.
Mooi trui! Strak gehaakt. De ontvanger was er zeker wel blij mee?quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef trui het volgende:
Serinde, wat wordt ie prachtig!
Mijn tas is eindelijk klaar. Het was voor de stevigheid eigenlijk niet nodig om er zo'n jute tas in te stoppen, maar dit was het verzoek van degene voor wie ik 'm maakte. http://www.ravelry.com/projects/kabeltrui/moroccan-tote
Ja, paar keer geprobeerd. Ik haak ze op een of andere manier binnenstebuiten, en ben ook nog linkshandig, wat slecht combineert met de meeste patronen. En ik vind het in elkaar zetten heel vervelend. Ik haak en brei het liefst dingen uit één stukquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:39 schreef trui het volgende:
Oh Nijntje, vervelend is dat, als je tegen de klok moet haken. Hopelijk kun je de extra vrije uren op deze dagen hier voor gebruiken?
Bleie, heb je 't wel eens geprobeerd? Heel ingewikkeld is het niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |