Waar gaat het over en wat is de naam?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een vette nieuwe manga gevonden. Het eerste hoofdstuk is vorige week pas gepubliceerd en er is nu al een vertaling. Het is pas de proloog dus ik vraag me af of het grimmig blijft.
https://www.google.nl/sea(...)C8AKHd4VB9wQ9Q8IISgAquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar gaat het over en wat is de naam?
Ik skip nogal snel de "nieuwe" manga's als ze minder dan 20 chapters hebben. Wel wil ik hem toevoegen op de lijst voor later.
Om verdriet te voorkomen als de translators hem droppen zeker ;_;quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik skip nogal snel de "nieuwe" manga's als ze minder dan 20 chapters hebben. Wel wil ik hem toevoegen op de lijst voor later.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
kansloosquote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gadver namen zijn weer oranje.
De monarchie![]()
Republiek der verenigde Nederlande
Ik heb anders weer wat leuke dingen gescoord op de vrijmarktquote:Op woensdag 27 april 2016 10:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gadver namen zijn weer oranje.
De monarchie![]()
Republiek der verenigde Nederlande
Ik beloof mezelf elk jaar dat ik naar de Amstelveenseweg ga om zooi te kopen van de Japanse diaspora en elk jaar laat ik de kans liggen. Ach, ja, het is uiteindelijk toch rommel.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb anders weer wat leuke dingen gescoord op de vrijmarkt![]()
Was ook een persoon die wat manga te koop had, maar daar zag ik niks leuks tussen.
Moet je ook vooral niet doen. Wat jij zoekt vindt je daar niet. Je moet dan naar Groot Gelderlandplein gaan, echter is het sinds 5 jaar geleden erg matig. Deels vanwege de verbouwingen en vanwege de spreiding van de Japanse bevolking alhier.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik beloof mezelf elk jaar dat ik naar de Amstelveenseweg ga om zooi te kopen van de Japanse diaspora en elk jaar laat ik de kans liggen. Ach, ja, het is uiteindelijk toch rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |