Oorlog was leuk en een avontuur. Dachten ook dat het heel snel over was en allemaal vonden ze hun eigen land helemaal geweldig .quote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Toch leek het lange tijd goed te gaan na 1885, toch een soort van overeenkomst betreffende de koloniën in Berlijn. Denk dat de doorsnee burger in Europa rond 1910 geen flauw idee had van de ramp die zich zou voltrekken, de oorlog waarbij Europa zichzelf vernietigde en totale werelddominantie verspeelde.
Wubbo Ockels herrezen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die ouwe vent aan tafel ergens van. Is datt een acteur ?
Ja speelde vroeger Swiebertjequote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Sex verslaafd en zoop veel wodkaquote:
Dat is Victor Reinier.quote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef tong80 het volgende:
Dat is de associatiequote:
Dat geneest hem niet automatisch van zijn seksverslavingquote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, dacht dat ie eindelijk een vrouw had
Eerder Malle pietjequote:
Kwam natuurlijk ook doordat de meeste oorlogen in late de negentiende eeuw vrij snel afgelopen waren, die illusie bleef dus ook in stand tot WO1. Men dacht met de kerst weer thuis te zijn. Uiteindelijk verminkte Europa zichzelf en nam de VS de leidersrol langzaam over, zeker na WOII.quote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oorlog was leuk en een avontuur. Dachten ook dat het heel snel over was en allemaal vonden ze hun eigen land helemaal geweldig .
Amateur. En ik ben serieus.quote:
Niet Imca Marinaquote:
Bedoel met andere vrouwenquote:Op maandag 11 april 2016 23:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat geneest hem niet automatisch van zijn seksverslaving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |