abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161360571
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161360816
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:?
Ik doelde op "Daar twijfel ik ook niet aan , daar vast geen " ik stond 5 meter van de bom en ik heb geen krasje "".
Het is niet onmogelijk om 5 meter van een bom te staan en niets te hebben. Ben er niet bij geweest, dus kan dat niet onderbouwen met iets zinnigs, behalve met geluk. Net zoals jij (of wie dan ook) niet kan beweren dat het wat anders is, tenzij keihard bewijs. Ofzoiets.

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef Summers het volgende:

[..]

false flags lijken wel op elkaar en op een gegeven moment ga je dezelfde patronen zien die zich steeds herhalen . Vandaar dat mensen tegenwoordig steeds sneller een false flag herkennen .
Je draait het weer mooi om. "False flags" lijken niet steeds meer op elkaar, maar er worden steeds vaker de meest simpelste redenen bedacht om het een false flag te laten doen zijn.
  maandag 11 april 2016 @ 21:57:47 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161361267
De Vlaamse reportagemaker Eric Goens trekt naar Molenbeek op zoek naar het echte gezicht van de Brusselse wijk. Broeihaard voor jihadi, hoofdstad van het terrorisme: geen krachtterm lijkt sterk genoeg om het verval van Molenbeek uit te drukken. Maar wat speelt er echt?

morgenavond bij de VPRO
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 11 april 2016 @ 23:07:54 #4
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161364282
Opruimslotje
There is only one religion
  maandag 11 april 2016 @ 23:22:59 #5
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161364875
Probeer het eens opnieuw.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 11-04-2016 23:34:48 ]
There is only one religion
pi_161365093
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik doelde op "Daar twijfel ik ook niet aan , daar vast geen " ik stond 5 meter van de bom en ik heb geen krasje "".
Het is niet onmogelijk om 5 meter van een bom te staan en niets te hebben.Ben er niet bij geweest, dus kan dat niet onderbouwen met iets zinnigs, behalve met geluk. Net zoals jij (of wie dan ook) niet kan beweren dat het wat anders is, tenzij keihard bewijs. Ofzoiets.
Het gaat om een zware fragmentatiebom he. Volgens deze mevrouw lagen er overal lichamen zonder benen om haar heen (Maar dat heeft ze volgens Wantie trouwens verkeerd gezien)

De mevrouw loopt dan daarna fotograferend met haar iPhone nog wat over de luchthaven en schiet ook meteen de iconische foto van de gewonde Basketballer en de foto van de 2 dames op het bankje. Ze is nog fotograferend en al te zien met haar spierwitte plastic tasje op andere beelden.

5 Meter van een zware bom in een vertrekhal... :D én wat denk je dat het met je trommelvliezen doet?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 23:31:06 ]
pi_161365128
Overpeinzing: Waarom, als het dan een false flag zou zijn, niet een wat meer beladen locatie "aanvallen"? Enige effect (los van voor de nabestaanden) is nu langere controles op Zaventem. Meer is er niet veranderd.
pi_161365138
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

5 Meter van een zware bom in een vertrekhal... wat denk je dat het met je trommelvliezen doet?
Er is al vastgesteld dat ze veel verder af stond van de eerste explosie dan zij zich kan herinneren.
pi_161365162
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het gaat om een zware fragmentatiebom he. Volgens deze mevrouw lagen er overal lichamen zonder benen om haar heen. En zij loopt dan daarna fotograferend met haar iPhone nog wat over de luchthaven en schiet ook meteen de iconische foto van de gewonde Basketballer en de foto van de 2 dames op het bankje. Ze is nog fotograferend en al te zien met haar witte plastic tasje op andere beelden.

5 Meter van een zware bom in een vertrekhal... wat denk je dat het met je trommelvliezen doet?
Dat zal vast pijn doen. Geen idee, nooit mee gemaakt. En nogmaals, teveel onzekerheden om wat voor conclusie te trekken dan ook. Wie weet liegt die mevrouw, dat ze er geen 5 meter bij vandaan was, maar 10 meter? Of 15 meter? Of 20? Het is een mens, die willen nogal overdrijven. Of liegen om een sappig verhaaltje te kunnen verkopen en overal als 'die vrouw die van 5 meter een bom overleefde' op te kunnen draven. (1 leugen van 1 persoon is wat simpeler als het hele hoax gebeuren)

En al zou ze liegen, doet het nog niets af aan de echtheid van een explosie met doden.
pi_161365168
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Er is al vastgesteld dat ze veel verder af stond van de eerste explosie dan zij zich kan herinneren.
Ze wijst zichzelf aan op een foto van de CCTV op de luchthaven. Meter of 5 van de bom.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 23:32:27 ]
pi_161365183
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ze wijst zichzelf aan op een foto van de CCTV op de luchthaven.
Op het moment van de explosie? Heb je daar linkje van?

(ga nu wel echt naar bed, dus verwacht geen antwoord meer)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 23:33:03 ]
pi_161365196
quote:

[..]

Ze wijst zichzelf aan op een foto van de CCTV op de luchthaven. Meter of 5 van de bom.
Klopt daar vond de eerste explosie niet plaats.
Dat is al vastgesteld
pi_161365757
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zal vast pijn doen. Geen idee, nooit mee gemaakt. En nogmaals, teveel onzekerheden om wat voor conclusie te trekken dan ook. Wie weet liegt die mevrouw, dat ze er geen 5 meter bij vandaan was, maar 10 meter? Of 15 meter? Of 20? Het is een mens, die willen nogal overdrijven. Of liegen om een sappig verhaaltje te kunnen verkopen en overal als 'die vrouw die van 5 meter een bom overleefde' op te kunnen draven. (1 leugen van 1 persoon is wat simpeler als het hele hoax gebeuren)

En al zou ze liegen, doet het nog niets af aan de echtheid van een explosie met doden.
Het is nogal een leugen dan hé.... dan vraag je je af: "Wat is er dan wél waar?"

Maar goed. Ik nok er mee. Prettige nacht allemaal. :W
pi_161366831
quote:

[..]

Nogmaals 'n beetje uitleggen van de afstanden:
Which bomb goes first?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:10:31 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161367782
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier heb je een voorbeeldje.

[voorbeeld]

Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen wat de verschillen zijn, of wel? :r
Nou, eigenlijk wel. Buiten dat het een enorm triest beeld is;

Waarom is dit wel echt? En hoe heb je dat bepaalt?

Hier kan ik namelijk exact dezelfde "argumenten" in plaatsen:
- Als je op 4:48 kijkt, dan beweegt het wel heel raar allemaal. Dat is een pop!
- Als je op 5:22 kijkt, dan loopt daar wel iemand heel erg rustig langs alle 'carnage', dat is wel raar allemaal!
- Waarom zoomen ze zo in op al dat bloed? Daar moet een boodschap achter zitten, we worden gemanipuleerd!
- Op 4:00 worden ze allemaal op pickups gelegd, waar komen die zo snel vandaan dan? Volgens mij stonden die allang klaar. Shit is nep man, dat je daar in tuint! :{w

Bovendien is dit een andere locatie. Een andere cultuur. Een andere schaal. Een anders situatie. Hoe vertaal je dat naar hier, naar Zaventem. En welke factoren heb je wel geen rekening mee gehouden?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161376250
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:57 schreef controlaltdelete het volgende:
De Vlaamse reportagemaker Eric Goens trekt naar Molenbeek op zoek naar het echte gezicht van de Brusselse wijk. Broeihaard voor jihadi, hoofdstad van het terrorisme: geen krachtterm lijkt sterk genoeg om het verval van Molenbeek uit te drukken. Maar wat speelt er echt?

morgenavond bij de VPRO
Beetje de Schilderswijk van Den Haag?
pi_161380544
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is nogal een leugen dan hé.... dan vraag je je af: "Wat is er dan wél waar?"

Precies, ik begin serieus te twijfelen of Brussel wel de hoofdstad van Belgie is...
  dinsdag 12 april 2016 @ 20:01:37 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161381048
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:31:17 #19
189978 controlaltdelete
pi_161384152
quote:
Thanks, interessante info. Merkwaardig die verbouwing, zou het dan toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161384283
Nou wat merkwaardig zeg!

:')
Conscience do cost.
pi_161384589
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Thanks, interessante info. Merkwaardig die verbouwing, zou het dan toch?
Je vindt werkzaamheden aan een vliegveld echt merkwaardig? Als in, 'nou, dat gebeurt toch eigenlijk nooit'-merkwaardig?
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:54:42 #22
189978 controlaltdelete
pi_161385176
Als je de moeite neemt om te lezen en filmpjes te bekijken steek je misschien er iets van op al vrees ik van niet, meteen afbranden is handiger. Anyway goede info :Y
pi_161385541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies, ik begin serieus te twijfelen of Brussel wel de hoofdstad van Belgie is...
Verbaast me niks.
pi_161386163
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je de moeite neemt om te lezen en filmpjes te bekijken steek je misschien er iets van op al vrees ik van niet, meteen afbranden is handiger. Anyway goede info :Y
`We hebben net geleerd dat dat niet mag
Enfin, de verbazing dat er verbouwd werd is een beetje eigenaardig, aangezien dit afgelopen week al is besproken.
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:24:51 #25
189978 controlaltdelete
pi_161386631
O jee heb ik gemist dan, ik ben dan ook niet 24/7 aanwezig. Ik denk dat die gast misschien wel es gelijk kan hebben dat er gegoocheld is met die verbouwing, hij legt het heel goed uit. Hmzz ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')