quote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef Arja het volgende:
Nee, er bestaat geen lekkere alcoholvrije wijn die lijkt op wijn. Ik heb van alles uit geprobeerd maar werd nergens enthousiast van.
Hoop dat het aan slaatquote:Op maandag 11 april 2016 19:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Gefeliciteerd Knifty!
De 11e ga ik niet meer halen hoor. Topic 1670 ook niet meer, haha.
Maar heb goede hoop dat t strippen wel wat in gang gezet heeft. Heb nu harde buiken met regelmaat. Nog lang niet vaak genoeg maar het geeft me goede hoop...
Lippenbalsemquote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben bezig met de vluchttas. Iemand nog tips voor dingen die daarin niet mogen ontbreken?
En stiekem maak ik me een beetje zorgen over de ligging van onze baby. Hij wil maar niet in hoofdligging blijven liggen. Zo te voelen ligt hij nu in stuit, maar vanmiddag was het nog dwars. Van mij mag hij nu wel goed gaan liggen en indalen... Vrijdag heb ik liggingsecho (ben dan 35.2 weken), maar als hij zo beweeglijk blijft dan kan daaruit natuurlijk ook geen conclusie worden getrokken. Ik wil eigenlijk liever geen keizersnede, dus blijf duimen dat hij toch uit zichzelf de weg naar de uitgang vindt...
GM: leuk, zo'n foto
Molo: succes vanavond!
Oh vergeet geen 2 euro munt voor de rolstoel... misschien niet nodig maar vervelend als je daar bent en m nodig hebt...quote:Op maandag 11 april 2016 19:53 schreef lunamatic het volgende:
Goede suggesties! Ik ga morgen even langs de supermarkt voor wat te eten. Ik zit er ook aan te denken om een flesje limonade-siroop mee te nemen. Verder heb ik twee schone pyama's, een paar grote hema-onderbroeken, voedingsBH, en sokken voor mezelf. Heb hele fijne zelfgebreide sokken van mijn moeder gekregen, maar mijn voeten zijn momenteel zo dik dat ik daar niet in pas, dus het zijn gewoon normale sokken
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachtsquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef Molo het volgende:
Gewoon thuisbezorgd regelen in het ziekenhuis![]()
Ik wil bevallen in ziekenhuis waar ik zelf vaak werk. Collega had al aangeboden voer te regelen als ik daar zijn in had![]()
Meestal 's nachts toch?quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachts
Ik heb s'nachts idd een halve doos brosse eierkoeken weg zitten vreten... HONGUR!!!quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachts
Rotterdam is dan toch handig wat dat betreftquote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik 2x overdag iig! En 2x ook nog op exact hetzelfde tijdstipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |