quote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef Arja het volgende:
Nee, er bestaat geen lekkere alcoholvrije wijn die lijkt op wijn. Ik heb van alles uit geprobeerd maar werd nergens enthousiast van.
Hoop dat het aan slaatquote:Op maandag 11 april 2016 19:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Gefeliciteerd Knifty!
De 11e ga ik niet meer halen hoor. Topic 1670 ook niet meer, haha.
Maar heb goede hoop dat t strippen wel wat in gang gezet heeft. Heb nu harde buiken met regelmaat. Nog lang niet vaak genoeg maar het geeft me goede hoop...
Lippenbalsemquote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben bezig met de vluchttas. Iemand nog tips voor dingen die daarin niet mogen ontbreken?
En stiekem maak ik me een beetje zorgen over de ligging van onze baby. Hij wil maar niet in hoofdligging blijven liggen. Zo te voelen ligt hij nu in stuit, maar vanmiddag was het nog dwars. Van mij mag hij nu wel goed gaan liggen en indalen... Vrijdag heb ik liggingsecho (ben dan 35.2 weken), maar als hij zo beweeglijk blijft dan kan daaruit natuurlijk ook geen conclusie worden getrokken. Ik wil eigenlijk liever geen keizersnede, dus blijf duimen dat hij toch uit zichzelf de weg naar de uitgang vindt...
GM: leuk, zo'n foto
Molo: succes vanavond!
Oh vergeet geen 2 euro munt voor de rolstoel... misschien niet nodig maar vervelend als je daar bent en m nodig hebt...quote:Op maandag 11 april 2016 19:53 schreef lunamatic het volgende:
Goede suggesties! Ik ga morgen even langs de supermarkt voor wat te eten. Ik zit er ook aan te denken om een flesje limonade-siroop mee te nemen. Verder heb ik twee schone pyama's, een paar grote hema-onderbroeken, voedingsBH, en sokken voor mezelf. Heb hele fijne zelfgebreide sokken van mijn moeder gekregen, maar mijn voeten zijn momenteel zo dik dat ik daar niet in pas, dus het zijn gewoon normale sokken
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachtsquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef Molo het volgende:
Gewoon thuisbezorgd regelen in het ziekenhuis![]()
Ik wil bevallen in ziekenhuis waar ik zelf vaak werk. Collega had al aangeboden voer te regelen als ik daar zijn in had![]()
Meestal 's nachts toch?quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachts
Ik heb s'nachts idd een halve doos brosse eierkoeken weg zitten vreten... HONGUR!!!quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachts
Rotterdam is dan toch handig wat dat betreftquote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik 2x overdag iig! En 2x ook nog op exact hetzelfde tijdstipquote:
Ik zit op 50%quote:
Volgens mij doen die ook niet de hele nacht aan bezorging hoorquote:Op maandag 11 april 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam is dan toch handig wat dat betreft
Ik ga het binnenkort eens checkenquote:Op maandag 11 april 2016 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens mij doen die ook niet de hele nacht aan bezorging hoor
Ligt er misschien ook aan waar je woont, ik woonde helemaal op t randje
Oh jaa dat laatste... lang leve douchestoelen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik 2x overdag iig! En 2x ook nog op exact hetzelfde tijdstip.
Maar, in de meeste ziekenhuizen krijg je toch wel gewoon eten? Ik kreeg boterhammen en natuurlijk beschuit met muisjes. En ik beviel net na de lunch dus dat was een aparte 'eetronde'.
Ik vond het fijn om m'n eigen shampoo en douchegel mee te hebben trouwens. Bij mij in het zhs hadden ze daar niks voor. Douchen na een bevalling! Je eindelijk weer fris voelen en dan bijna out gaan omdat het toch wat te veel is
Ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 11 april 2016 19:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Gefeliciteerd Knifty!
De 11e ga ik niet meer halen hoor. Topic 1670 ook niet meer, haha.
Maar heb goede hoop dat t strippen wel wat in gang gezet heeft. Heb nu harde buiken met regelmaat. Nog lang niet vaak genoeg maar het geeft me goede hoop...
Dat zou je denken, maar in het recente bevallingsverhaal van Razz zei een verpleegkundige om 15:00 dat ze wat te eten zou halen, en die boterhammen kwamen pas om 22:00!!quote:Op maandag 11 april 2016 20:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Maar, in de meeste ziekenhuizen krijg je toch wel gewoon eten? Ik kreeg boterhammen en natuurlijk beschuit met muisjes. En ik beviel net na de lunch dus dat was een aparte 'eetronde'.
Of nog beter, van alles wat aan kleingeld... De ziekenhuizen hier in de regio pakken namelijk allemaal wat anders qua geld. Een munten van 2 eu, een pakt 20ct en 1 eu. Ander pakt enkel 50 ct en weer andere 50 ct en 1. Om gek van te wordenquote:Op maandag 11 april 2016 20:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh vergeet geen 2 euro munt voor de rolstoel... misschien niet nodig maar vervelend als je daar bent en m nodig hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was een hoop gezever, sorry. Daarnaast ben ik alleen maar heppiedepeppie hoorEn heb het allemaal over voor de kleine chucky
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-04-2016 20:45:09 ]
Herkenbaarquote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben bezig met de vluchttas. Iemand nog tips voor dingen die daarin niet mogen ontbreken?
En stiekem maak ik me een beetje zorgen over de ligging van onze baby. Hij wil maar niet in hoofdligging blijven liggen. Zo te voelen ligt hij nu in stuit, maar vanmiddag was het nog dwars. Van mij mag hij nu wel goed gaan liggen en indalen... Vrijdag heb ik liggingsecho (ben dan 35.2 weken), maar als hij zo beweeglijk blijft dan kan daaruit natuurlijk ook geen conclusie worden getrokken. Ik wil eigenlijk liever geen keizersnede, dus blijf duimen dat hij toch uit zichzelf de weg naar de uitgang vindt...
GM: leuk, zo'n foto
Molo: succes vanavond!
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 11 april 2016 20:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Herkenbaarik wilde bij de eerste ook echt geen ks en helaas wilde Lucas ook echt niet draaien. Twee mislukte draaipogingen gehad en een hoop alternatieve dingen geprobeerd. Uiteindelijk gekozen om een stuitbevalling te proberen. Helaas bleef de ontsluiting steken op 7 cm maar het had net zo goed wel kunnen lukken. Heb je al nagedacht of je een draaipoging en/of stuitbevalling zou willen proberen?
Judith ligt vooralsnog ook in stuit en ik heb nog even natuurlijk maar denk ook alweer na over wat ik wil. Sowieso wel weer een draaipoging want dat vond ik goed te doen. Eerder zei ik geen stuitbevalling meer te willen proberen maar nu de UD dichter bij komt neemt de angst voor de ks weer toe en neig ik juist wel weer naar een stuitbevalling. Hoop dat ik dat überhaupt nog wel mag na een ks.
Of zo'n bezorgbeer met zijn kop om de hoekquote:Op maandag 11 april 2016 20:36 schreef Burdie het volgende:
Whehe, dat die pizzakoerier net de verloskamer in stapt als het hoofdje staat.
quote:Op maandag 11 april 2016 20:36 schreef Quoi het volgende:
Gezever-alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2016 20:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Wandelen was het hè?! Zo gewend om door een stad te stiefelen. Metro? Nee, lekker wandelen. Ik moet duidelijk mijn grenzen bijstellen. Dat is wel duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een draaipoging wil ik wel overwegen, hoewel ik van een collega hoorde dat dat heel pijnlijk was voor zijn vrouw. Maar als de baby zo beweeglijk blijft ben ik bang dat hij uit zichzelf weer terug zal draaien naar stuit. Over een stuitbevalling moet ik nog nadenken. Ik las dat dat alleen onder begeleiding van een gyn kan, dus dan zou ik sowieso al niet meer de thuisbevalling krijgen die ik eigenlijk wilquote:Op maandag 11 april 2016 20:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Herkenbaarik wilde bij de eerste ook echt geen ks en helaas wilde Lucas ook echt niet draaien. Twee mislukte draaipogingen gehad en een hoop alternatieve dingen geprobeerd. Uiteindelijk gekozen om een stuitbevalling te proberen. Helaas bleef de ontsluiting steken op 7 cm maar het had net zo goed wel kunnen lukken. Heb je al nagedacht of je een draaipoging en/of stuitbevalling zou willen proberen?
Thansquote:Op maandag 11 april 2016 20:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ladies; zwangerschapskleding is bij de Hema in de aanbieding; online natuurlijk 😊
Oh heeeel handigquote:Op maandag 11 april 2016 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Of nog beter, van alles wat aan kleingeld... De ziekenhuizen hier in de regio pakken namelijk allemaal wat anders qua geld. Een munten van 2 eu, een pakt 20ct en 1 eu. Ander pakt enkel 50 ct en weer andere 50 ct en 1. Om gek van te worden
Misschien moet er in je sig naast "drink even geen bier" ook "neem even de metro".quote:Op maandag 11 april 2016 20:49 schreef Quoi het volgende:
Wandelen was het hè?! Zo gewend om door een stad te stiefelen. Metro? Nee, lekker wandelen. Ik moet duidelijk mijn grenzen bijstellen. Dat is wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |