quote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef Arja het volgende:
Nee, er bestaat geen lekkere alcoholvrije wijn die lijkt op wijn. Ik heb van alles uit geprobeerd maar werd nergens enthousiast van.
Hoop dat het aan slaatquote:Op maandag 11 april 2016 19:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Gefeliciteerd Knifty!
De 11e ga ik niet meer halen hoor. Topic 1670 ook niet meer, haha.
Maar heb goede hoop dat t strippen wel wat in gang gezet heeft. Heb nu harde buiken met regelmaat. Nog lang niet vaak genoeg maar het geeft me goede hoop...
Lippenbalsemquote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben bezig met de vluchttas. Iemand nog tips voor dingen die daarin niet mogen ontbreken?
En stiekem maak ik me een beetje zorgen over de ligging van onze baby. Hij wil maar niet in hoofdligging blijven liggen. Zo te voelen ligt hij nu in stuit, maar vanmiddag was het nog dwars. Van mij mag hij nu wel goed gaan liggen en indalen... Vrijdag heb ik liggingsecho (ben dan 35.2 weken), maar als hij zo beweeglijk blijft dan kan daaruit natuurlijk ook geen conclusie worden getrokken. Ik wil eigenlijk liever geen keizersnede, dus blijf duimen dat hij toch uit zichzelf de weg naar de uitgang vindt...
GM: leuk, zo'n foto
Molo: succes vanavond!
Oh vergeet geen 2 euro munt voor de rolstoel... misschien niet nodig maar vervelend als je daar bent en m nodig hebt...quote:Op maandag 11 april 2016 19:53 schreef lunamatic het volgende:
Goede suggesties! Ik ga morgen even langs de supermarkt voor wat te eten. Ik zit er ook aan te denken om een flesje limonade-siroop mee te nemen. Verder heb ik twee schone pyama's, een paar grote hema-onderbroeken, voedingsBH, en sokken voor mezelf. Heb hele fijne zelfgebreide sokken van mijn moeder gekregen, maar mijn voeten zijn momenteel zo dik dat ik daar niet in pas, dus het zijn gewoon normale sokken
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachtsquote:Op maandag 11 april 2016 19:41 schreef Molo het volgende:
Gewoon thuisbezorgd regelen in het ziekenhuis![]()
Ik wil bevallen in ziekenhuis waar ik zelf vaak werk. Collega had al aangeboden voer te regelen als ik daar zijn in had![]()
Meestal 's nachts toch?quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachts
Ik heb s'nachts idd een halve doos brosse eierkoeken weg zitten vreten... HONGUR!!!quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar ik woon bezorgt er echt niks 's nachts. En tja, bevallen doe je ook wel eens 's nachts
Rotterdam is dan toch handig wat dat betreftquote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik 2x overdag iig! En 2x ook nog op exact hetzelfde tijdstipquote:
Ik zit op 50%quote:
Volgens mij doen die ook niet de hele nacht aan bezorging hoorquote:Op maandag 11 april 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam is dan toch handig wat dat betreft
Ik ga het binnenkort eens checkenquote:Op maandag 11 april 2016 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens mij doen die ook niet de hele nacht aan bezorging hoor
Ligt er misschien ook aan waar je woont, ik woonde helemaal op t randje
Oh jaa dat laatste... lang leve douchestoelen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik 2x overdag iig! En 2x ook nog op exact hetzelfde tijdstip.
Maar, in de meeste ziekenhuizen krijg je toch wel gewoon eten? Ik kreeg boterhammen en natuurlijk beschuit met muisjes. En ik beviel net na de lunch dus dat was een aparte 'eetronde'.
Ik vond het fijn om m'n eigen shampoo en douchegel mee te hebben trouwens. Bij mij in het zhs hadden ze daar niks voor. Douchen na een bevalling! Je eindelijk weer fris voelen en dan bijna out gaan omdat het toch wat te veel is
Ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 11 april 2016 19:02 schreef Leonietje83 het volgende:
Gefeliciteerd Knifty!
De 11e ga ik niet meer halen hoor. Topic 1670 ook niet meer, haha.
Maar heb goede hoop dat t strippen wel wat in gang gezet heeft. Heb nu harde buiken met regelmaat. Nog lang niet vaak genoeg maar het geeft me goede hoop...
Dat zou je denken, maar in het recente bevallingsverhaal van Razz zei een verpleegkundige om 15:00 dat ze wat te eten zou halen, en die boterhammen kwamen pas om 22:00!!quote:Op maandag 11 april 2016 20:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Maar, in de meeste ziekenhuizen krijg je toch wel gewoon eten? Ik kreeg boterhammen en natuurlijk beschuit met muisjes. En ik beviel net na de lunch dus dat was een aparte 'eetronde'.
Of nog beter, van alles wat aan kleingeld... De ziekenhuizen hier in de regio pakken namelijk allemaal wat anders qua geld. Een munten van 2 eu, een pakt 20ct en 1 eu. Ander pakt enkel 50 ct en weer andere 50 ct en 1. Om gek van te wordenquote:Op maandag 11 april 2016 20:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh vergeet geen 2 euro munt voor de rolstoel... misschien niet nodig maar vervelend als je daar bent en m nodig hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was een hoop gezever, sorry. Daarnaast ben ik alleen maar heppiedepeppie hoorEn heb het allemaal over voor de kleine chucky
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-04-2016 20:45:09 ]
Herkenbaarquote:Op maandag 11 april 2016 19:18 schreef lunamatic het volgende:
Ik ben bezig met de vluchttas. Iemand nog tips voor dingen die daarin niet mogen ontbreken?
En stiekem maak ik me een beetje zorgen over de ligging van onze baby. Hij wil maar niet in hoofdligging blijven liggen. Zo te voelen ligt hij nu in stuit, maar vanmiddag was het nog dwars. Van mij mag hij nu wel goed gaan liggen en indalen... Vrijdag heb ik liggingsecho (ben dan 35.2 weken), maar als hij zo beweeglijk blijft dan kan daaruit natuurlijk ook geen conclusie worden getrokken. Ik wil eigenlijk liever geen keizersnede, dus blijf duimen dat hij toch uit zichzelf de weg naar de uitgang vindt...
GM: leuk, zo'n foto
Molo: succes vanavond!
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 11 april 2016 20:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Herkenbaarik wilde bij de eerste ook echt geen ks en helaas wilde Lucas ook echt niet draaien. Twee mislukte draaipogingen gehad en een hoop alternatieve dingen geprobeerd. Uiteindelijk gekozen om een stuitbevalling te proberen. Helaas bleef de ontsluiting steken op 7 cm maar het had net zo goed wel kunnen lukken. Heb je al nagedacht of je een draaipoging en/of stuitbevalling zou willen proberen?
Judith ligt vooralsnog ook in stuit en ik heb nog even natuurlijk maar denk ook alweer na over wat ik wil. Sowieso wel weer een draaipoging want dat vond ik goed te doen. Eerder zei ik geen stuitbevalling meer te willen proberen maar nu de UD dichter bij komt neemt de angst voor de ks weer toe en neig ik juist wel weer naar een stuitbevalling. Hoop dat ik dat überhaupt nog wel mag na een ks.
Of zo'n bezorgbeer met zijn kop om de hoekquote:Op maandag 11 april 2016 20:36 schreef Burdie het volgende:
Whehe, dat die pizzakoerier net de verloskamer in stapt als het hoofdje staat.
quote:Op maandag 11 april 2016 20:36 schreef Quoi het volgende:
Gezever-alert:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2016 20:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Wandelen was het hè?! Zo gewend om door een stad te stiefelen. Metro? Nee, lekker wandelen. Ik moet duidelijk mijn grenzen bijstellen. Dat is wel duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een draaipoging wil ik wel overwegen, hoewel ik van een collega hoorde dat dat heel pijnlijk was voor zijn vrouw. Maar als de baby zo beweeglijk blijft ben ik bang dat hij uit zichzelf weer terug zal draaien naar stuit. Over een stuitbevalling moet ik nog nadenken. Ik las dat dat alleen onder begeleiding van een gyn kan, dus dan zou ik sowieso al niet meer de thuisbevalling krijgen die ik eigenlijk wilquote:Op maandag 11 april 2016 20:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Herkenbaarik wilde bij de eerste ook echt geen ks en helaas wilde Lucas ook echt niet draaien. Twee mislukte draaipogingen gehad en een hoop alternatieve dingen geprobeerd. Uiteindelijk gekozen om een stuitbevalling te proberen. Helaas bleef de ontsluiting steken op 7 cm maar het had net zo goed wel kunnen lukken. Heb je al nagedacht of je een draaipoging en/of stuitbevalling zou willen proberen?
Thansquote:Op maandag 11 april 2016 20:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ladies; zwangerschapskleding is bij de Hema in de aanbieding; online natuurlijk 😊
Oh heeeel handigquote:Op maandag 11 april 2016 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Of nog beter, van alles wat aan kleingeld... De ziekenhuizen hier in de regio pakken namelijk allemaal wat anders qua geld. Een munten van 2 eu, een pakt 20ct en 1 eu. Ander pakt enkel 50 ct en weer andere 50 ct en 1. Om gek van te worden
Misschien moet er in je sig naast "drink even geen bier" ook "neem even de metro".quote:Op maandag 11 april 2016 20:49 schreef Quoi het volgende:
Wandelen was het hè?! Zo gewend om door een stad te stiefelen. Metro? Nee, lekker wandelen. Ik moet duidelijk mijn grenzen bijstellen. Dat is wel duidelijk.
juh. ik ook. Maar in de ziekenhuizen in den haag liggen bepaalde medische spullen zoals de doptone met ketting vast geketend omdat ze gewoon gejat wordenquote:Op maandag 11 april 2016 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh heeeel handigik vind t sowieso stom dat daar geld in moet.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
juh. ik ook. Maar in de ziekenhuizen in den haag liggen bepaalde medische spullen zoals de doptone met ketting vast geketend omdat ze gewoon gejat worden![]()
(een doptone kost ong. 500-600 eu)
dus ik zie het wel gebeuren dat die rolstoelen anders ook zouden verdwijnen
Je lichaam is even wat anders aan het doenquote:Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Quoi het volgende:
Thanks peeps. Als het om jezelf gaat zijn dat soort dingen toch echt lastig. Ik schrik ervan dat mijn lichaam zo 'weinig' kan hebben. Ik zal het niet meer doen
Nou, ik vind ¤2 anders best een koopje voor een rolstoelquote:Op maandag 11 april 2016 21:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
juh. ik ook. Maar in de ziekenhuizen in den haag liggen bepaalde medische spullen zoals de doptone met ketting vast geketend omdat ze gewoon gejat worden![]()
(een doptone kost ong. 500-600 eu)
dus ik zie het wel gebeuren dat die rolstoelen anders ook zouden verdwijnen
ik ookquote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou, ik vind ¤2 anders best een koopje voor een rolstoel.
In mijn winkelmandje rekent hij niet de saleprijsquote:Op maandag 11 april 2016 20:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ladies; zwangerschapskleding is bij de Hema in de aanbieding; online natuurlijk 😊
Just 0 van de plus. Echt. Die komt aardig in de buurt. Vooral de roséquote:Op maandag 11 april 2016 18:54 schreef Arja het volgende:
Nee, er bestaat geen lekkere alcoholvrije wijn die lijkt op wijn. Ik heb van alles uit geprobeerd maar werd nergens enthousiast van.
Ik lag de week voor mn inleiding in t ziekenhuis en toen kreeg ik op zaterdagavond een kamergenoot die dus om 22.00 burger king liet halen door dr vent. Geen toffe lucht op de zaalquote:Op maandag 11 april 2016 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Of zo'n shoarmafeest à la Barbie in de verloskamers.![]()
Dat jullie eten wilden. Na mijn bevalling heb ik met moeite een boterham en beschuitje naar binnen gepropt en 's-avonds sla. De appelsap en cola was daartegen niet aan te slepen.
Haha klopt. Hier in de winkel hebben ze geen muntjes. Dus zo'n kakmadam zette haar wagentje echt een meter van de wagentjesrij vandaan, overdwars.quote:Op maandag 11 april 2016 21:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ookhet zal vooral om het terugbrengen gaan lijkt me. Net als met winkelwagentjes, als daar niks in hoeft mankeren mensen ineens van alles aan hun handjes om het ding weer netjes terug te zetten
hahahhaa en terechtquote:Op maandag 11 april 2016 21:12 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Haha klopt. Hier in de winkel hebben ze geen muntjes. Dus zo'n kakmadam zette haar wagentje echt een meter van de wagentjesrij vandaan, overdwars.
"Oh zal ik em even terug zetten? Die ik wel hoor! Oh graag gedaan" riep ik haar na. Ze keek schuldbewust en glimlachend terug.
Hormonaal, much?!![]()
Man lag in een deuk
quote:Op maandag 11 april 2016 21:12 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Haha klopt. Hier in de winkel hebben ze geen muntjes. Dus zo'n kakmadam zette haar wagentje echt een meter van de wagentjesrij vandaan, overdwars.
"Oh zal ik em even terug zetten? Die ik wel hoor! Oh graag gedaan" riep ik haar na. Ze keek schuldbewust en glimlachend terug.
Hormonaal, much?!![]()
Man lag in een deuk
Mja zie het gebeuren dat artsen extra huiverig zijn want EN stuit EN ks en dat ze me gaan afraden het te proberen omdat de slagingskans klein is. Mijn eigen vk is overigens ook helemaal voor een stuitbevalling. Vond ik tof want dacht dat ze me voor gek zou verklaren toen ik haar mijn afwegingen vertelde. Ze raadde me aan om bij de verschillende ziekenhuizen te polsen voor ze reageren. Vrijdag in delft voorlichtingquote:Op maandag 11 april 2016 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Met een eerdere ks ben je bang voor een scheur in dit litteken (hoogst zeldzaam bij natuurlijke weeën). Waar het dus om gaat zijn de weeën, en of je baby nou linksom of rechtsom ligt maakt daarbij echt niet uit.
Dan ben je idd medisch maar dat ben je ook bij een ks en dan mag je lekker nog twee dagen blijven plus een langer herstel plus dat je baby niet zijn eigen moment kan kiezen en niet de voordelen meekrijgt van het ondergaan van weeën. Allemaal dingen die voor mij toen meewogen om het wel te doen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:51 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Een draaipoging wil ik wel overwegen, hoewel ik van een collega hoorde dat dat heel pijnlijk was voor zijn vrouw. Maar als de baby zo beweeglijk blijft ben ik bang dat hij uit zichzelf weer terug zal draaien naar stuit. Over een stuitbevalling moet ik nog nadenken. Ik las dat dat alleen onder begeleiding van een gyn kan, dus dan zou ik sowieso al niet meer de thuisbevalling krijgen die ik eigenlijk wil
Dat inderdaad. Ik vond de draaipoging ook totaal niet pijnlijk. Ik vond de impact voor de baby vooral heftig (hartslag dipte behoorlijk nadien), reden voor mij om het niet weer te doen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan ben je idd medisch maar dat ben je ook bij een ks en dan mag je lekker nog twee dagen blijven plus een langer herstel plus dat je baby niet zijn eigen moment kan kiezen en niet de voordelen meekrijgt van het ondergaan van weeën. Allemaal dingen die voor mij toen meewogen om het wel te doen.
En draaipoging wordt door ieder anders ervaren (net als bevallen). Ik vond het beide keren niet pijnlijk, hooguit wat oncomfortabel en het ging er toch best hard aan toe. Goed ontspannen en rustig doorademen.
Mijn pm staat open als je vragen hebt
Ahhhh bah, das vies jonguhquote:Op maandag 11 april 2016 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik lag de week voor mn inleiding in t ziekenhuis en toen kreeg ik op zaterdagavond een kamergenoot die dus om 22.00 burger king liet halen door dr vent. Geen toffe lucht op de zaal
Weet dat je voor een versie ook bij ons terecht kunt. We hebben een heel hoog slagingspercentage namelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 21:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan ben je idd medisch maar dat ben je ook bij een ks en dan mag je lekker nog twee dagen blijven plus een langer herstel plus dat je baby niet zijn eigen moment kan kiezen en niet de voordelen meekrijgt van het ondergaan van weeën. Allemaal dingen die voor mij toen meewogen om het wel te doen.
En draaipoging wordt door ieder anders ervaren (net als bevallen). Ik vond het beide keren niet pijnlijk, hooguit wat oncomfortabel en het ging er toch best hard aan toe. Goed ontspannen en rustig doorademen.
Mijn pm staat open als je vragen hebt
Dat was sowieso een aparte...quote:
'Ons'?quote:Op maandag 11 april 2016 22:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Weet dat je voor een versie ook bij ons terecht kunt. We hebben een heel hoog slagingspercentage namelijk.
Autistje much?quote:Op maandag 11 april 2016 22:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat was sowieso een aparte...we lagen met zn 2en op zaal, zij kwam erbij, geen boe of bah, trekt t gordijn rond t bed dicht en we zagen haar alleen als ze naar beneden ging om te roken. Zelfd de ctg en t ontbijt en alles moest achter t gordijn.
Mijn zus had dan ook met mini baby. Zo slecht datquote:Op maandag 11 april 2016 22:18 schreef dodoria het volgende:
Ik heb mn eerste colostrum gekolft: 0.2ml vloeibaar goud in de vriezer. Als dat zo doorgaat heb ik een theelepeltje tegen de tijd dat de baby geboren wordt...
Ziekenhuiseten, praat me er niet van! Ik heb nooit zelf in het ziekenhuis gelegen, maar toen mijn 6 weken oude baby opgenomen werd en ik erbij moest blijven ivm borstvoeding elke 3 uur kreeg ik Niks te eten, want ik was geen patient. Mocht baby niet alleen achterlaten (lag op een kamer alleen in quarantaine), dus kon ook zelf geen eten halen. Vond het echt belachelijk, afhankelijk van de liefdadigheid van anderen...
Oh ik wist niet dat jullie samen een toko rundenquote:Op maandag 11 april 2016 22:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Verloskundigenpraktijk Awesome, praktijk van Mignonne en WupWup![]()
(chanty weet waar)
Ja suf is dat.quote:Op maandag 11 april 2016 22:18 schreef dodoria het volgende:
Ik heb mn eerste colostrum gekolft: 0.2ml vloeibaar goud in de vriezer. Als dat zo doorgaat heb ik een theelepeltje tegen de tijd dat de baby geboren wordt...
Ziekenhuiseten, praat me er niet van! Ik heb nooit zelf in het ziekenhuis gelegen, maar toen mijn 6 weken oude baby opgenomen werd en ik erbij moest blijven ivm borstvoeding elke 3 uur kreeg ik Niks te eten, want ik was geen patient. Mocht baby niet alleen achterlaten (lag op een kamer alleen in quarantaine), dus kon ook zelf geen eten halen. Vond het echt belachelijk, afhankelijk van de liefdadigheid van anderen...
haga juliana? want daar lag ik dus ook met mijne. Vanwege geen plek in delft. Waardeloos. Ik was al geen fan en dit helpt niet zeg maar...quote:Op maandag 11 april 2016 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zus had dan ook met mini baby. Zo slecht dat
Dat zou echt beter geregeld moeten zijn.
Haar man was thuis bij de twee andere hele kleine kindjes dus kon het ook niet regelen voor haar.
Was nog wel in het Juliana ook
Lekkere service
Yep. Ik hoorde het en kon het bijna niet geloven. Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
haga juliana? want daar lag ik dus ook met mijne. Vanwege geen plek in delft. Waardeloos. Ik was al geen fan en dit helpt niet zeg maar...
En nee wup en ik hebben geen praktijk, was het maar zo'n feest
Lucas trok zich nergens iets van aanquote:Op maandag 11 april 2016 21:54 schreef Sull het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik vond de draaipoging ook totaal niet pijnlijk. Ik vond de impact voor de baby vooral heftig (hartslag dipte behoorlijk nadien), reden voor mij om het niet weer te doen.
De mijne ligt ook alweer in stuit trouwens. Ze kan nu misschien nog draaien, maar dan moet ze snel wezen, anders past het niet meer ben ik bang.
Charmingquote:Op maandag 11 april 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep. Ik hoorde het en kon het bijna niet geloven. Echt te belachelijk voor woorden.
Ze heeft er ook toen ze hoogzwanger was moeten overnachten vanwege ziek kindje. Kreeg toen een opklapstrecher met haar 37 weken zwangerschap
Dat zei mignonne al ja dus dat wil ik zeker ook doen. Krijg met 34,5 wel een liggingsecho. Maar vind dat ergens wel laat. Even nakijken wanneer bij Lucas de eerste draaipoging was. Die lag typen al te diep met zijn kont. Heb liever een vroege draaipoging en dat ze dan weer terug draait en weer t nog eens proberen dan dat het weer te laat is.quote:Op maandag 11 april 2016 22:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Weet dat je voor een versie ook bij ons terecht kunt. We hebben een heel hoog slagingspercentage namelijk.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Verloskundigenpraktijk Awesome, praktijk van Mignonne en WupWup![]()
(chanty weet waar)
Ik kreeg 2 weken na de bevalling een bedbank, joechei.quote:Op maandag 11 april 2016 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep. Ik hoorde het en kon het bijna niet geloven. Echt te belachelijk voor woorden.
Ze heeft er ook toen ze hoogzwanger was moeten overnachten vanwege ziek kindje. Kreeg toen een opklapstrecher met haar 37 weken zwangerschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op maandag 11 april 2016 22:51 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken na de bevalling een bedbank, joechei.en het eten 1 x besteld, maar al was het gratis, ik liet daarna wel van buiten brengen.
Gastvrijheid, hihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De treurnis, dat bord
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoor ik idd vaker en dat is mooi want daar ga ik bevallen deze keerquote:Op maandag 11 april 2016 23:01 schreef Molo het volgende:
Groene Hart staat/stond er om bekend. Naar goed, beter dat dit bordje meuk is niet heel moeilijk
Die hadden ze wel Arja, maar nu geloof ik niet meerquote:Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef Arja het volgende:
Ik heb nooit trek in een ziekenhuis door de ziekenhuisluchtjes.
Wat stom dat die hema korting niet werkt als het eenmaal in je mandje zit.
En hebben ze geen zwangerschapslegging?
Vorige keer ook hoge bloeddruk dus om te checken op nierfunctie (eiwit in urine) om zwangerschapsvergiftiging in de gaten te houden.quote:Op maandag 11 april 2016 23:24 schreef Arja het volgende:
Molo fijn dat ze je bloeddruk in de gaten houden. Waarom moest je urine inleveren? Had je al klachten?
Jij hebt morgenavond de echo toch? Ben benieuwd.
Ja dat laatste is zeker ook een optiequote:Op maandag 11 april 2016 23:27 schreef Arja het volgende:
Ik denk dat de hema site het morgen wel heeft opgelost. En anders bestel ik gewoon en haal mijn bestelling op en loop dan naar de balie voor de korting.
Ik heb vrijdagmiddag de echo.
Nee het komt zoals het komt. Als een ks nodig is omdat Emmy anders in gevaar komt, dan ben ik blij dat ze dat kunnen voorkomen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat laatste is zeker ook een optie
Ow ja, spannend spannend!
Ik maak me niet zo druk hoor erover, jij?
Ikhad eigenlijk allang verwacht medisch te zijn
Op verhuizing na (quote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee het komt zoals het komt. Als een ks nodig is omdat Emmy anders in gevaar komt, dan ben ik blij dat ze dat kunnen voorkomen.
En dan wordt ze denk ik eerder gehaald en dat is wel weer praktischer met de verhuizing enzo![]()
Niet dat een ks mijn voorkeur heeft, maar ieder nadeel heeft een voordeel.
Maar ja de kans dat mijn placenta nog steeds bij de uitgang ligt, zou 2% zijn. Dus ik zie de echo meer als een keer extra babygluren en dat is al 10 weken geleden.
Nou dat. Plus dat na 3 weken de navelstreng nog niet echt is doorgeknipt. Ik denk niet dat ik dan al van de zijde van mijn baby wijk.quote:Op maandag 11 april 2016 23:46 schreef dodoria het volgende:
Haha molo, wat schattig naief van je vriendinnen! Voor hetzelfde geld heb je tegen die tijd fijne hechtingen in je bont en blauwe gezwollen doos en kun je amper staan of zitten. Lijkt me een prima moment voor een vrijgezellenfeestje!
T GHZ? Ik ook, ben benieuwd over de oude locatie was ik niet zo te spreken, nu schijnen t allemaal suites te zijnquote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoor ik idd vaker en dat is mooi want daar ga ik bevallen deze keer![]()
Ijsseland in capelle was ook goed te eten. Genoeg variatie.
Ze zijn natuurlijk verhuisd, en idd allemaal mooie gezinssuites, in Juni hebben we voorlichting dus hopenlijk dan kijken op zo'n kamer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:55 schreef sprotje het volgende:
[..]
T GHZ? Ik ook, ben benieuwd over de oude locatie was ik niet zo te spreken, nu schijnen t allemaal suites te zijn
Komt vast goed, weer even baby spieken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:52 schreef Veruca_Assault het volgende:
Leonietje, zet hem op!!!!! Whiiiii!!!
En dan een klote bericht van Mazou 😭
Heel veel sterkte, veel succes met de 'nasleep'. Ga je wachten tot het vruchtje zelf komt of ga je voor iets anders?
Ik heb straks mijn termijnecho en ik sterf een beetje van binnen. Zo spannend. Zit al heel de ochtend op de wc 😁
Ik! Of, mijn zussen kregen samen 5 kinderen daar en ik ben er veel geweest. En nu nog daar onder behandeling en zal daar wss ook gaan bevallen denk ik? Wat wil je weten? Ik PM je!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:08 schreef Amsel het volgende:
Heb vannacht van 3 tot 6 wakker gelegen, heel fijn
Iemand hier ervaring of bekend met verhalen over bevallen in Tergooi (Blaricum)? Hoor er niet al te geweldige dingen over maar nog verder weg vind ik eigenlijk ook geen optie. Morgen weer een afspraak bij de vk en dan zal ik hun ook eens vragen.
Oh super! Ik moet nu aan het werk maar PM je vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:14 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Ik! Of, mijn zussen kregen samen 5 kinderen daar en ik ben er veel geweest. En nu nog daar onder behandeling en zal daar wss ook gaan bevallen denk ik? Wat wil je weten? Ik PM je!
Kan je mij ook PM'en?quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:14 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Ik! Of, mijn zussen kregen samen 5 kinderen daar en ik ben er veel geweest. En nu nog daar onder behandeling en zal daar wss ook gaan bevallen denk ik? Wat wil je weten? Ik PM je!
En dank je, gewoonmezelf. Ik ben een stresskip 😁
Done!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kan je mij ook PM'en?Ik ga daar waarschijnlijk ook bevallen... Specifieke vragen heb ik (nog) niet echt, gewoon over algemene tevredenheid?
De GUO daar vond ik gewoon goed en prettig gaan, aardige mensen. Maar bevallen is natuurlijk een ander verhaal
MazouVeel sterkte!
Hier ook geen eetlust na mijn bevalling, sterker nog, de eetlust bleef maanden weg.quote:Op maandag 11 april 2016 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Of zo'n shoarmafeest à la Barbie in de verloskamers.![]()
Dat jullie eten wilden. Na mijn bevalling heb ik met moeite een boterham en beschuitje naar binnen gepropt en 's-avonds sla. De appelsap en cola was daartegen niet aan te slepen.
Je mag mij ook pmen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:08 schreef Amsel het volgende:
Heb vannacht van 3 tot 6 wakker gelegen, heel fijn
Iemand hier ervaring of bekend met verhalen over bevallen in Tergooi (Blaricum)? Hoor er niet al te geweldige dingen over maar nog verder weg vind ik eigenlijk ook geen optie. Morgen weer een afspraak bij de vk en dan zal ik hun ook eens vragen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:19 schreef Veruca_Assault het volgende:
Gedaan Aapie! Wat een Gooische kliek hier 😂
Ik had een goede termijnecho! Alles zag er prachtig uit, kindje was aan het springen als een dolle en alles goed ❤❤❤❤❤ UD mag zo blijven staan!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:19 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik had een goede termijnecho! Alles zag er prachtig uit, kindje was aan het springen als een dolle en alles goed ❤❤❤❤❤ UD mag zo blijven staan!
Mooiquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:19 schreef Veruca_Assault het volgende:
Tijdens de zwangerschap had ik ook een verminderde eetlust al ja, vooral het avondeten had ik moeite mee en waren maar kleine porties.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:05 schreef dodoria het volgende:
Elamanilo, wat apart van je eetlust, zoiets heb ik nog nooit gehoord... Had je ook al zoiets tijdens de zwangerschap, of begon het pas tijdens de bevalling? Veel gewicht kwijt geraakt?
SPOILER: niet lezen als je geen zin hebt in gezeur :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:14 schreef Miezziej het volgende:
In het begin had ik juist meer eetlust, ook al vond ik sommige dingen niet zo lekker meer. Nu lijkt mijn eetlust weer terug te keren naar normaal
Fijn dat de echo gaat was Veruca! Inderdaad een Gooise kliek, had ik niet verwachtScheelt wel weer, kunnen we ervaringen uitwisselen
.
Laten we hier heerlijk zeuren. Geen enkel probleem!SPOILER: niet lezen als je geen zin hebt in gezeur :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eetlust, ik heb het nog steeds als een Beer! Terwijl ik altijd een kleine eter was. Alleen eet ik nu sinds twee weken wat kleinere hoeveelheden, omdat ik anders bang ben dat ik uit elkaar barst 's avonds. Het 'past' wat minder, lijkt wel. Dat zou natuurlijk kunnen kloppen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:14 schreef Miezziej het volgende:
In het begin had ik juist meer eetlust, ook al vond ik sommige dingen niet zo lekker meer. Nu lijkt mijn eetlust weer terug te keren naar normaal
Fijn dat de echo gaat was Veruca! Inderdaad een Gooise kliek, had ik niet verwachtScheelt wel weer, kunnen we ervaringen uitwisselen
.
SPOILER: niet lezen als je geen zin hebt in gezeur :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten... ik eet het liefst brood en yoghurt, warm eten gaat er heel slecht in, en soms na het koken helemaal niet meer... ik probeer het wel, voor Saar, maar als zij klaar is ben ik dat ook
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:38 schreef Miezziej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik vind het heel vervelend dat jij zo'n oma had, maar wel heel fijn dat de ander dat compenseerde. Hopenlijk herinneren mijn kinderen (quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:36 schreef ikke_84 het volgende:
GM wat vervelend zeg. Mijn oma was ook zn vrouw als jou schoonmoeder. Mijn moeder vond het altijd heel erg maar ik heb er zelf nooit last van gehad omdat mijn andere oma helemaal geweldig was.
Dat werkt helaas dus niet zo. Als het online aanbieding zijn dan krijg je er in de winkel geen korting op.quote:Op maandag 11 april 2016 23:27 schreef Arja het volgende:
Ik denk dat de hema site het morgen wel heeft opgelost. En anders bestel ik gewoon en haal mijn bestelling op en loop dan naar de balie voor de korting.
Ik heb vrijdagmiddag de echo.
yay! succcesquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:51 schreef Leonietje83 het volgende:
Oh my! Het zet echt door!
En dank voor pagina's leesvoer, Haha, weer een half topic vol.
Tja hij is het gewend, vind het vervelender dat ik mij er zo druk en boos over maak.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:01 schreef lunamatic het volgende:
Wij hebben ook de Hemnes als commode gekocht, alleen dan diegene die wat breder is (8 laden). Er past lekker veel in, dat is wel fijn! Heb er nu zelfs niet eens een andere kast bij, want alle kleertjes en een deel van het beddengoed zitten al in de hemnes.
GM, wat een raar gedrag van je schoonmoeder. Ik snap niet dat je het ene kleinkind zo boven het andere stelt. Lijkt me ook echt heel vervelend voor je man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ja daarom wil ik 'm ook nu, korting ftw. Maar dan moet ik even kijken of dat lukt, want wel eerst bekijken enzo. Even overleggen vanavondquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:23 schreef ikke_84 het volgende:
Uni kan je het kastje niet ergens opslaan? Deze week zit er idd nog 20% korting op. En alle beetjes helpen, vooral als je in een verbouwing/verhuizing zit.
Scheelt dat die kastjes altijd lang in het assortiment zitten dus over een paar weken is ie er vast ook nog.
Ik weet niet of het bij alle IKEA's hetzelfde is, maar bij Amsterdam kan je een tijdelijke printen uit zo'n informatiepaal-dingquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:41 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik 'm ook nu, korting ftw. Maar dan moet ik even kijken of dat lukt, want wel eerst bekijken enzo. Even overleggen vanavond. (Ik weet alleen niet waar mijn Familycard is fuu. Die moet toch opgestuurd worden als nieuwe?)
Ik zie nu wel de juiste prijs in de winkelmandquote:Op dinsdag 12 april 2016 15:06 schreef Gaddle het volgende:
Dat werkt helaas dus niet zo. Als het online aanbieding zijn dan krijg je er in de winkel geen korting op.
Ik kan dat je beter een klacht naar de klantenservice kan mailen.
Ook als je het in de winkel laat leveren?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:10 schreef Burdie het volgende:
Yay voor de HEMA positiemode sale. Het duurt alleen bij HEMA altijd zo lang voor je 't in huis hebt...
O ja dat zou wel kunnen kloppen. Maar ik laat het altijd in de winkel leveren en dat duurt 2-6 werkdagen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het minder dan 5 werkdagen duurde (en er zit dan altijd wel een weekend tussen dus je bent minstens een week verder).quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:51 schreef ikke_84 het volgende:
Het is al gelukt met je familycardop naar de ikea
![]()
Zitten die shirts van de hema een beetje fijn?
Ik vind het best tegenvallen wat ze aan positiekleding hebben![]()
Burdie er staat dat je het de volgende dag in huis hebt, dat klopt dus niet?
Nou inderdaad, dat valt mij ook op, veel zwart en zwartwitte streepjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:52 schreef Amsel het volgende:
Ik lag vannacht in bed op de website van Kiabi te kijken en die hebben ook goedkope en leuke dingen! Tenminste niet alleen maar zwart of zwartwitte streepjes..
Nee, molo is vandaag. Ik vrijdag. Oh jij maandag. Wat toevallig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:03 schreef Nouk84 het volgende:
Je had vandaag toch de placenta echo Arja? Ik heb die maandag, maar verwacht geen problemen..
Groot geluk en groot verdriet zit hier nu eenmaal dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:30 schreef Quoi het volgende:
Poef, dat omschakelen van het berichtje van Mazou naar de gewoon-maar-doorgaande gang van zaken bij ons allemaal (goede echo's, de klachten die erbij horen, de babykleertjes etc) vind ik nog wel een lastige hoor![]()
Ja ligt allemaal dichtbij elkaar 😊 Ben benieuwd. Verwacht jij problemen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:27 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee, molo is vandaag. Ik vrijdag. Oh jij maandag. Wat toevallig.
Oii ... da's niet cool meidquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:04 schreef Fieder het volgende:
Hier gaat t ff wat minder. Ik heb al de hele week stekende pijn onderin mijn rug, het blijkt mn SI gewricht te zijn. Dus nu naar de fysio maar daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee.
Fijn dat je zulke fijne schoonouders hebt. Mijn ouders zienquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Oii ... da's niet cool meid![]()
En geen goede ervaringen? Ik hoop toch echt dat ze je kunnen halen want dat SI kan echt killing pijn doen![]()
En over oma's en zulks .. Ik heb al heel lang geen contact meer met mijn eigen moeder, die woont aan de andere kant van ons durp. Ze heeft Djenna meegemaakt totdat die ongeveer een half jaar was. Daarna het contact echt echt echt verbroken ipv jaren maar aanplaren. Ik ben klaar met energievretende personen, ook als die het stickertje 'moeder'/'oma'/'koningin'/'sinterklaas'/'whatever' hebben.
Dus Boaz heeft ze nooit gezien. En bij nr 3 zal het hetzelfde zijn gok ik zo.
Maar daarentegen zijn mijn schoonouders f*cking awesome![]()
... Mijn kindjes zijn echt helemaal gek met ze. Dat maakt veel goed
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:05 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Oii ... da's niet cool meid![]()
En geen goede ervaringen? Ik hoop toch echt dat ze je kunnen halen want dat SI kan echt killing pijn doen![]()
En over oma's en zulks .. Ik heb al heel lang geen contact meer met mijn eigen moeder, die woont aan de andere kant van ons durp. Ze heeft Djenna meegemaakt totdat die ongeveer een half jaar was. Daarna het contact echt echt echt verbroken ipv jaren maar aanplaren. Ik ben klaar met energievretende personen, ook als die het stickertje 'moeder'/'oma'/'koningin'/'sinterklaas'/'whatever' hebben.
Dus Boaz heeft ze nooit gezien. En bij nr 3 zal het hetzelfde zijn gok ik zo.
Maar daarentegen zijn mijn schoonouders f*cking awesome![]()
... Mijn kindjes zijn echt helemaal gek met ze. Dat maakt veel goed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonguh ik lijk boven de navel zwangerder dan eronderquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie ook zo'n "strakke" buik aan het einde van de dag? Alsof de hele boel onder spanning staat, meh. (Flauw dat die hormonen zo op de darmen werken.)
Hou op schei uit, ik barst nu al uit mijn voegenquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jonguh ik lijk boven de navel zwangerder dan eronderen idd opgeblazen strak. Vorige keer kondigde dat groei aan...
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:25 schreef Burdie het volgende:
Hebben jullie ook zo'n "strakke" buik aan het einde van de dag? Alsof de hele boel onder spanning staat, meh. (Flauw dat die hormonen zo op de darmen werken.)
Nee, de kans was maar 2% dat de placenta nog steeds verkeerd zou liggen. En anders zie ik dan wel weer verder.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ligt allemaal dichtbij elkaar 😊 Ben benieuwd. Verwacht jij problemen?
Omg dat zat ik vanmiddag in de speeltuin ook te doen... en dan denken... dude je aait je vet...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Plofbuik: check. Ik zat gister in het zwembad aan de kant te kijken toen O en haar paps aan het zwemmen waren. Ik zat op een kuipstoeltje achterover geleund over mijn buik te wrijven. Ik ben friggin 10 weken
Dat deed ik toen ook al. In de hoop dat mensen begrepen dat ik zwanger ben en niet gewoon vadsigquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Plofbuik: check. Ik zat gister in het zwembad aan de kant te kijken toen O en haar paps aan het zwemmen waren. Ik zat op een kuipstoeltje achterover geleund over mijn buik te wrijven. Ik ben friggin 10 weken
Nou, nog niet helemaal ingedaald, maar wel flink op weg al. Was vrij vroeg zei ze maar ze zou in theorie we nog uit kunnen kruipen zei ze ook. Al achtte ze dat zeer onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:38 schreef Arja het volgende:
Molo wat fijn dat alles zo goed gaat!
Is de baby dan al ingedaald of kan ze nog wel alle kanten op?
[..]
Nee, de kans was maar 2% dat de placenta nog steeds verkeerd zou liggen. En anders zie ik dan wel weer verder.
Wel leuk een keertje extra naar de baby kijken, toch?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:43 schreef Quoi het volgende:
Herkenbaar!
Dat kind van ons krijgt me toch een 'hot stone massage' daarbinnen, niet te filmen
Oei, dat is langggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:43 schreef Quoi het volgende:
Herkenbaar!
Dat kind van ons krijgt me toch een 'hot stone massage' daarbinnen, niet te filmen
Oh joy! Hier ook hoor, daarom lijk ik ook zwangerder van darmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijnzaad helpt deze ronde niet echt, dus als iemand nog DE tip heeft...
S. 2014
J. 2016
Bewegen, vezels, meer olie eten en genoeg drinken. Dan houdt het geloof ik wel opquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh joy! Hier ook hoor, daarom lijk ik ook zwangerder van darmlijnzaad helpt deze ronde niet echt, dus als iemand nog DE tip heeft...
Ik ben normaal van de zemelen, die dus nu ook weinig doen. Maar ik heb de dosis maar even verdubbeld en flink wat in mijn vla'tje gemikt. Ik ben de komende dagen vrij, dus dan durf ik dat wel aanquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh joy! Hier ook hoor, daarom lijk ik ook zwangerder van darmlijnzaad helpt deze ronde niet echt, dus als iemand nog DE tip heeft...
Ja verwacht het zelf ook niet. Ik heb tussendoor nog een 3D echo gehad en toen heeft die dame ook even de placenta gecheckt. Zag ze niets geks aan dus zou heel gek zijn als het nu wel zo was. Wel leuk weer ff kijken, maar mijn baby doet tot nu toe iedere keer de grootste moeite de 'camera' te ontwijken. En druk bewegen zodat we het net niet zien. Dat belooft watquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:38 schreef Arja het volgende:
Molo wat fijn dat alles zo goed gaat!
Is de baby dan al ingedaald of kan ze nog wel alle kanten op?
[..]
Nee, de kans was maar 2% dat de placenta nog steeds verkeerd zou liggen. En anders zie ik dan wel weer verder.
Wel leuk een keertje extra naar de baby kijken, toch?
Een klysma doe ik echt pas als ik helemaal verstopt zit, want daarna krijg ik gegarandeerd een pds aanvalquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef Arja het volgende:
Jaaa daar is ze dan. Gefeliciteerd leonietje en heel veel geluk gewenst met je gezin![]()
Ik weet niet hoe ik nu het bruggetje moet maken naar tips bij obstipatie![]()
Maar ik heb daar ook al de hele zwangerschap last van. Wat een beetje helpt is veel gebroken lijnzaad, roosvicee laxo (niet overdrijven want dan schijnen je darmen weer lui te worden), veel drinken, extra olijfolie door de sla of je stokbrood erin dippen, koffie in de ochtend. Als ik langer dan een week niet geweest ben neem ik een klysma (hoe heet dat spul ook alweer?), want het poepen wordt anders steeds pijnlijker
Psylliumquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bij mij hielpen vijf stuks fruit per dag.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bahquote:Op woensdag 13 april 2016 08:08 schreef Molo het volgende:
Al vijf keer gekotst, heel mijn smoel onder de rode vlekken (puntbloedinkjes) en voel me vertieft.
Ben er wel weer klaar mee voor vandaag geloof ik
Ah dat is wel even slikken jah... bij mij in t ziekenhuis doen ze eigenlijk altijd even een korte echo... altans de gyn's en verloskundigen. Heb nu 2 keer een arts in opleiding gehad die dus wel de doppler pakt... en dan idd niet kunnen vinden en dan de echo erbij paktquote:Op woensdag 13 april 2016 07:54 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Gefeliciteerd Leonietje 😃
Wij hadden maandag weer controle. Kon ze het hartje niet vinden.. Ik was niet echt in paniek maar dacht wel even oh jee. Toen toch maar even snel kijken met de echo, had de frummel zich helemaal achterin verstopt. Alles deed het nog, pfieuw. Waarom kijken ze niet altijd eigenlijk met de echo, als dat ding er toch staat? In plaats van moeilijk doen met zo'n doppler? Of is dat een stomme vraag 😝
Haha, ik ben bijna 32 weken en slaap nog steeds op mijn buik/ half zij. Nergens last vanquote:Op woensdag 13 april 2016 09:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Gefeliciteerd Leonie!!! Lekker genieten nu![]()
Dat moment dat je als buikslaper echt echt echt niet meer op je buik kunt slapen door je bollie ....... heel fijn *not* ... Nog 23 weken!
En voor de stoelgang gebruikte ik in de vorige twee zwangerschap lactulose, een groot deel van beide zwangerschappen. Zo minimaal mogelijk, maar daarna nooit problemen gehad met luie darmen. En koffie!... en kiwi's! Looooooots of kiwi's!
Wow! Dat krijg ik echt niet voor elkaar, op mijn buik liggen. Gelukkig ben ik een echte rugslaper. Ik lig altijd heel stil en plat op mijn rug, nog net niet opgebaardquote:Op woensdag 13 april 2016 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik ben bijna 32 weken en slaap nog steeds op mijn buik/ half zij. Nergens last van
Wat héérlijkquote:Op woensdag 13 april 2016 09:19 schreef Quoi het volgende:
Vanaf vandaag is het officieel: ik ben even klus-loosIk heb alles netjes kunnen afronden (en kan lekker factureren
) In ieder geval lekker vrij tot maandag. Eén ding is zeker: wat er nu nog komt zal niet druk zijn. En vanaf 1 juni is het überhaupt klaar. De komende dagen ga ik heerlijk ontspannen! Yippeeeeeee
Die maand is overzichtelijk!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat héérlijkGeniet ervan. stiekem jaloers..... Nog precies 1 maand werken...
Dat besefte ik me gisteren ook, maar tegelijkertijd lijkt het ook nog zo ver weg! Ik werk ook fulltime en merk dat het toch wel zwaarder wordt...quote:
Nou je beschrijft het heel mooi maar ongeveer zo voelt het wel jaquote:Op woensdag 13 april 2016 09:32 schreef Nazil het volgende:
Ik ben ook een echte buikslaper, maar het voelt nu alsof ik op een lekke voetbal lig en dat is niet prettig. Dus leg ik een kussen tegen mijn buik en hang ik daar een beetje tegenaan. Alleen ligt mijn arm dan in de weg dus lang houd ik dat ook niet vol
Werken ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
BahMoet je aan het werk en/of op pad vandaag? Wat klote zeg, dat dat zo enorm lang aanhoudt bij jou....
Heb je al uitgerekend hoeveel dagen dat zijn met aftrek van feestdagen? Dan klinkt het al een stuk sympathieker.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat héérlijkGeniet ervan. stiekem jaloers..... Nog precies 1 maand werken...
Ik snap nog steeds niet hoe zo'n kussen lekker ligt in bedquote:Op woensdag 13 april 2016 10:21 schreef Amsel het volgende:
Van harte Leonietje! Wat een leuke naam
Ik slaap nu met voedingskussen en dat maakt zo veel verschil! Ik knuffel in bed niet meer met m'n man maar alleen nog maar met dat kussenTijdens de bevalling was het ook m'n life saver, heb 'm zelfs meegenomen naar het ziekenhuis toen.
Alvast gefeliciteerd met je trouwdag morgen! Klinkt als een aantal leuke dagen die je in het vooruitzicht hebt! Ik moet na vandaag nog 13 dagen werken, dat is echt weinigquote:Op woensdag 13 april 2016 10:16 schreef Arja het volgende:
Wat fijn dat alles goed is, Nazil!
[..]
Heb je al uitgerekend hoeveel dagen dat zijn met aftrek van feestdagen? Dan klinkt het al een stuk sympathieker.
Ik na vandaag nog 14 werkdagen. Maar ik ben altijd op vrijdag vrij en heb de dag na koningsdag vrij genomen, zodat ik dan 5 dagen vrij ben (tot die tijd moet ik heel hard werken om een vervelende deadline te halen waar ik al tijden tegenop zie en wat maar moeizaam gaat. Ik merk echt dat ik minder goed kan concentreren en abstract en analytisch denken).
Verder valt 5 mei nog uit ivm Hemelvaart.
12 mei is mijn laatste dag.
Morgen is mijn trouwdag en dan gaan we met een mogelijke ontwerper van ons geboortekaartje om de tafel. Ook bijzonder.
Vrijdag hebben we echo en gaan we uit lunchen en daarna gaan we waarschijnlijk een kinderwagen kopen die we via Marktplaats hebben gevonden.
Vervelend dat je nog steeds zoveel moet kotsenquote:Op woensdag 13 april 2016 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Werken ja.
Heb wel even mijn secretaresse alles om laten gooien zodat ik later kan starten. Dus later door vanmiddag/vanavond. Maar goed, fijn dat het geregeld kon worden sowieso.
Nu wel dik in de plamuur want mijn kop kon echt niet
Liggen bij slapen gaat hier dan wel weer prima, om met positief puntje af te sluiten![]()
Je doet gewoon een PhD? Dat zal wel even pittig zijn. Ik herinner me mijn collega's die toentertijd kinderen kregen en zag dat zo niet voor me. Maar toen was ik daar ook nog niet echt mee bezig, dat zal ook hebben meegespeeld. Hoever ben je?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe zo'n kussen lekker ligt in bedIk heb het geprobeerd, dat ding tussen m'n benen en een deel onder m'n buik gepropt en zo maar het ligt echt voor geen meter voor mij
Maar ik kan nog steeds op m'n rug en zij slapen zonder problemen, dus heb het ding ook niet echt nodig. Ik prop alleen af en toe een t-shirt onder m'n buik als ik op mijn zij lig, een kussen is weer te dik.
En ik kan ook weer op mijn linker zij liggen! Wat rib/rug betreft dan. Als ik het daadwerkelijk probeer is het net of baby intern van een glijbaan van rechts naar links schuift en dat voelt toch een partij oncomfortabel... Heb ik helemaal geen last van als ik van rug naar rechterzij ga...
[..]
Alvast gefeliciteerd met je trouwdag morgen! Klinkt als een aantal leuke dagen die je in het vooruitzicht hebt! Ik moet na vandaag nog 13 dagen werken, dat is echt weinigMijn verlof gaat officieel op 12 mei in, maar ik neem wat vakantiedagen op van tevoren zodat ik effectief per 5 mei stop, met 35 weken. En volgende week woensdag werk ik niet, maar ga ik voor overleg over mijn PhD naar de TU. En de week erop op woensdag is het Koningsdag en hoef ik lekker helemaal niks
. En de week daarop zijn het maar 3 dagen en dan is het gewoon klaar voorlopig. Ergens wil ik helemaal niet stoppen, er zijn veel te veel leuke en interessante dingen aan de gang momenteel en ik ga zoveel missen... Aan de andere kant wordt mijn concentratie steeds minder, precies zoals jij ook al beschrijft. Het komt nu toch wel heel dichtbij hoor, allemaal...
Ik kan ook niks met zo'n groot kussen en ik denk dat het ook in de weg zou liggen voor mijn man. Maar ik heb het ook nog niet echt nodig of zo. Mijn grootste vijand voor mijn nachtrust is: maagzuur, regelmatig moeten plassen en me druk maken over mijn deadline.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe zo'n kussen lekker ligt in bedIk heb het geprobeerd, dat ding tussen m'n benen en een deel onder m'n buik gepropt en zo maar het ligt echt voor geen meter voor mij
Maar ik kan nog steeds op m'n rug en zij slapen zonder problemen, dus heb het ding ook niet echt nodig. Ik prop alleen af en toe een t-shirt onder m'n buik als ik op mijn zij lig, een kussen is weer te dik.
En ik kan ook weer op mijn linker zij liggen! Wat rib/rug betreft dan. Als ik het daadwerkelijk probeer is het net of baby intern van een glijbaan van rechts naar links schuift en dat voelt toch een partij oncomfortabel... Heb ik helemaal geen last van als ik van rug naar rechterzij ga...
[..]
Dank voor de felicitatie. Eigenlijk zou 19 mei mijn laatste werkdag zijn, maar ik stop ook een week eerder met 35 weken, vanwege Pinksteren en de vele overuren die ik nog heb.quote:Alvast gefeliciteerd met je trouwdag morgen! Klinkt als een aantal leuke dagen die je in het vooruitzicht hebt! Ik moet na vandaag nog 13 dagen werken, dat is echt weinigMijn verlof gaat officieel op 12 mei in, maar ik neem wat vakantiedagen op van tevoren zodat ik effectief per 5 mei stop, met 35 weken. En volgende week woensdag werk ik niet, maar ga ik voor overleg over mijn PhD naar de TU. En de week erop op woensdag is het Koningsdag en hoef ik lekker helemaal niks
. En de week daarop zijn het maar 3 dagen en dan is het gewoon klaar voorlopig. Ergens wil ik helemaal niet stoppen, er zijn veel te veel leuke en interessante dingen aan de gang momenteel en ik ga zoveel missen... Aan de andere kant wordt mijn concentratie steeds minder, precies zoals jij ook al beschrijft. Het komt nu toch wel heel dichtbij hoor, allemaal...
Is het een meisje of jongen?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ff offtopic trouwens: ik ga binnenkort op kraamvisite bij vrienden die hun tweede kindje hebben gekregen. Hun oudste (een meisje) is net twee. Heeft iemand een tip voor een leuk kleinigheidje wat we voor de oudste mee kunnen nemen? Ik vind het zo lullig als alle aandacht naar de baby gaat en de oudste zich daardoor gepasseerd zou voelen, dus man en ik hebben afgesproken ook altijd wat voor de oudere kindjes mee te nemen. Maar ik heb helemaal geen ervaring met tweejarigen en wat ze leuk vinden
quote:Op woensdag 13 april 2016 10:58 schreef Arja het volgende:
Of dat ik steeds word afgeleid door het geschop en dan bewust contact maak met Emmy en fantaseer over hoe het straks zal zijn en dan word ik helemaal verliefd en wakker. Maar ja, dat is geen klacht.
Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met mijn PhD, maar heb het niet af kunnen ronden voordat mijn contract bij de TU afliep. Dus nu moet het in eigen tijd naast mijn baan. Ik heb heel hard geroepen dat ik echt geen zin had in de combi thesis schrijven/verhuizen/kind en tadaaaaquote:Op woensdag 13 april 2016 10:53 schreef Quoi het volgende:
Je doet gewoon een PhD? Dat zal wel even pittig zijn. Ik herinner me mijn collega's die toentertijd kinderen kregen en zag dat zo niet voor me. Maar toen was ik daar ook nog niet echt mee bezig, dat zal ook hebben meegespeeld. Hoever ben je?
quote:Op woensdag 13 april 2016 10:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is het een meisje of jongen?
Edit: ik moet leren lezen.
Een boekje of bijv iets te knutselen (en dat ook echt even samen gaan doen) vindt ze vast leuk
.
Thanks voor de tips! Klinkt allebei als leuke dingen om mee te nemenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:02 schreef Quoi het volgende:
Ik heb weleens een boekje meegenomen voor een tweejarige. Van Kikker!
Kikker is leuk idd.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:02 schreef Quoi het volgende:
Ik heb weleens een boekje meegenomen voor een tweejarige. Van Kikker!
Ja dat is wel weer zo, ik heb ook het gevoel dat ik me nergens volledig op kan focussen omdat er teveel dingen tegelijk spelen.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:58 schreef Arja het volgende:
Dank voor de felicitatie. Eigenlijk zou 19 mei mijn laatste werkdag zijn, maar ik stop ook een week eerder met 35 weken, vanwege Pinksteren en de vele overuren die ik nog heb.
Het lijkt mij juist heerlijk om van alles te missen op mijn werk en gewoon in een ander universum te zitten met een andere mindset. Genoeg te doen ook rondom hypotheken, notaris, verhuizing, babyspullen, geboortekaartjes, inenting halen etc.
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik zit nu dus ook in mijn hoofd met 'wat een voorbeeld ben ik straks voor mijn dochter als ik dit niet afmaak maar wel tegen haar ga zeggen dat een opleiding oh zo belangrijk is'...
Dat laatste is natuurlijk onzin hè?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met mijn PhD, maar heb het niet af kunnen ronden voordat mijn contract bij de TU afliep. Dus nu moet het in eigen tijd naast mijn baan. Ik heb heel hard geroepen dat ik echt geen zin had in de combi thesis schrijven/verhuizen/kind en tadaaaa
De experimenten zijn klaar, het gaat effectief om het afschrijven van de thesis. Dat heeft de afgelopen maanden stil gelegen omdat de combi verhuizen/zwanger/werken eigenlijk al teveel was. Nu ga ik het toch weer wat proberen op te pakken in de hoop tijdens mijn verlof nog wat te kunnen doen voordat de baby er is. Volgens mijn promotor ben ik sowieso al over de helft. Vorige week ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens op de TU geweest voor een overleg en heb daar nu wat mensen die me willen helpen en af en toe voor wat extra motivatie kunnen zorgen. Ze leggen er geen druk op en we hebben nog geen einddatum afgesproken. Voorlopig gaan we met deeldata werken, zodat er ook effectief dingen afgerond worden. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken... Maar eigenlijk moet dat gewoon, er is zoveel tijd al in gaan zitten dat het zonde is om het niet af te maken.
En ik zit nu dus ook in mijn hoofd met 'wat een voorbeeld ben ik straks voor mijn dochter als ik dit niet afmaak maar wel tegen haar ga zeggen dat een opleiding oh zo belangrijk is'...
Precies dat.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]ik snap je gedachtegang, maar het is niet bepaald alsof je een high school dropout bent die te veel heeft gefeest
.
Dat. En door überhaupt een PhD te beginnen laat je al zien dat je het belangrijk vindt. Maar je laat ook zien dat het leven niet altijd voorspel baar is en er altijd iets tussen kan komen wat belangrijker isquote:Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin hè?Jouw dochter zal dan ook inzien dat jij die beslissing vast niet voor niks hebt genomen.
Lekker vooruitzicht qua dagen, behalve die deadline dan (ik heb iets soortgelijks, ik moet voor die tijd (van mezelf vooral) alle handleidingen geschreven hebben, aangezien ik de langstzittende ben hier nu). Ik moet zonder vandaag nog 19 dagen werken. Volgende week nog een volle week, dan 4 dagen, week erna 3 dagen en de week erna nog 1 volle week. 13 mei is mijn laatste dagquote:Op woensdag 13 april 2016 10:16 schreef Arja het volgende:
Heb je al uitgerekend hoeveel dagen dat zijn met aftrek van feestdagen? Dan klinkt het al een stuk sympathieker.
Ik na vandaag nog 14 werkdagen. Maar ik ben altijd op vrijdag vrij en heb de dag na koningsdag vrij genomen, zodat ik dan 5 dagen vrij ben (tot die tijd moet ik heel hard werken om een vervelende deadline te halen waar ik al tijden tegenop zie en wat maar moeizaam gaat. Ik merk echt dat ik minder goed kan concentreren en abstract en analytisch denken).
Verder valt 5 mei nog uit ivm Hemelvaart.
12 mei is mijn laatste dag.
Morgen is mijn trouwdag en dan gaan we met een mogelijke ontwerper van ons geboortekaartje om de tafel. Ook bijzonder.
Vrijdag hebben we echo en gaan we uit lunchen en daarna gaan we waarschijnlijk een kinderwagen kopen die we via Marktplaats hebben gevonden.
Ik zie een soort stormtrooperquote:Op woensdag 13 april 2016 09:32 schreef Nazil het volgende:
[ afbeelding ]
ons eigenwijze zoontje houdt in ieder geval niet van op de foto gaanvalt geen fatsoenlijk plaatje van te maken, de vorige keer ook al niet. Gelukkig is hij helemaal gezond
![]()
Ik ben zo iemand die het heeft laten verwaterenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar dat deze manier van promoveren bere-lastig is kan ik goed begrijpen. Ik heb netto een half jaar in eigen tijd aan mijn proefschrift gewerkt en het vereist discipline. Maar als je een fijn team om je heen hebt (of dan maar verzamelt! = tip) en een of twee vaste dagen ervoor kan reserveren in de week, moet het echt lukkenIk heb zat mensen gezien die het hebben laten verwateren, maar ook zat mensen die het alsnog, het zij met wat vertraging, hebben afgerond. Geloof me, het is het zo waard, ten eerste om de titel op zak te hebben, maar ook om het achter de rug te hebben. Je hebt al zoveel gedaan!
Nee, niks meerquote:Op woensdag 13 april 2016 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn dat alles goed is Nazil! Nog bloedingen gehad?
Ah, een lotgenootquote:Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin hè?Jouw dochter zal dan ook inzien dat jij die beslissing vast niet voor niks hebt genomen.
Maar dat deze manier van promoveren bere-lastig is kan ik goed begrijpen. Ik heb netto een half jaar in eigen tijd aan mijn proefschrift gewerkt en het vereist discipline. Maar als je een fijn team om je heen hebt (of dan maar verzamelt! = tip) en een of twee vaste dagen ervoor kan reserveren in de week, moet het echt lukkenIk heb zat mensen gezien die het hebben laten verwateren, maar ook zat mensen die het alsnog, het zij met wat vertraging, hebben afgerond. Geloof me, het is het zo waard, ten eerste om de titel op zak te hebben, maar ook om het achter de rug te hebben. Je hebt al zoveel gedaan!
Ik kan me dat heel goed voorstellen. Zeker als je ook nog onderzoek moet doen, daar gaat gewoon zoveel tijd in zitten... Dat in combinatie met werk en een klushuis en een kinderwens lijkt me zo niet haalbaar... Wel fijn dat je er zelf nog steeds achter staat, dat lijkt me wel het belangrijkstequote:Op woensdag 13 april 2016 11:58 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het heeft laten verwaterenik was aan het promoveren zonder promovendi-contract en heb twee keer een jaarcontract gehad bij de uni. Daarna was er geen geld meer, dus ben ik ander werk gaan zoeken. Ik merkte al snel dat 40 uur werken binnen een traineeship en daarnaast nog onderzoek doen eigenlijk geen doen was. Het leverde een hoop ergernissen Op bij zowel mij als mijn begeleiders, want je gaat op je werk bijvoorbeeld niet even uitgebreid reageren op hun mailtjes. Toen ons klushuis werd opgeleverd en ik ging stoppen met de pil heb ik aangegeven niet verder te willen gaan. Ik bedacht me dat promoveren altijd ergens onderaan mijn prioriteitenlijstje zou bungelen, omdat ik mijn huidige werk leuker vind en ik daarnaast graag nog wat tijd over houd voor hobby's. Nu ik aan het eind van deze zwangerschap terugkijken ben ik heel blij dat ik die beslissing heb genomen
Jammer dat ik die titel niet heb, maar ik had nog maar 3 publicaties en het afmaken zou zeker voor een burnout hebben gezorgd.
Ik kan het me zo goed voorstellen! In die tijd die ik er privé in moest steken was ik maar wat blij met een parttime baan en daarnaast weinig privé 'gedoe'. En dat vond ik al zwaar. Ik ben trouwens de eerste die zegt dat stoppen/verwateren nooit erg is. Ik stopte 10 jaar geleden tijdens het staartje van mijn geneeskunde opleiding (mijn familie is de schok nog niet te bovenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:58 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het heeft laten verwaterenik was aan het promoveren zonder promovendi-contract en heb twee keer een jaarcontract gehad bij de uni. Daarna was er geen geld meer, dus ben ik ander werk gaan zoeken. Ik merkte al snel dat 40 uur werken binnen een traineeship en daarnaast nog onderzoek doen eigenlijk geen doen was. Het leverde een hoop ergernissen Op bij zowel mij als mijn begeleiders, want je gaat op je werk bijvoorbeeld niet even uitgebreid reageren op hun mailtjes. Toen ons klushuis werd opgeleverd en ik ging stoppen met de pil heb ik aangegeven niet verder te willen gaan. Ik bedacht me dat promoveren altijd ergens onderaan mijn prioriteitenlijstje zou bungelen, omdat ik mijn huidige werk leuker vind en ik daarnaast graag nog wat tijd over houd voor hobby's. Nu ik aan het eind van deze zwangerschap terugkijken ben ik heel blij dat ik die beslissing heb genomen
Jammer dat ik die titel niet heb, maar ik had nog maar 3 publicaties en het afmaken zou zeker voor een burnout hebben gezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |