quote:Op maandag 11 april 2016 11:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
daar heb jij alle recht toe beste vrind.
Das toch een remix van een ander bekend nummer?quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch een remix van een ander bekend nummer?
Wat vind je trouwens van deze?
Is van Gunther
edit: hmm...krijg gelijk zin om te fappen
quote:
dit is niet helemaal mijn smaak. maar dat maakt niet uit hoor.quote:
De mijne ook niet, maar ik werd geinspireerd: Geen pot goud dusquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit is niet helemaal mijn smaak. maar dat maakt niet uit hoor.
wauw! een regenboog.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar ik werd geinspireerd: Geen pot goud dus
Een dubbele regenboog!quote:
quote:Een dubbele regenboog is te zien wanneer het licht twee keer wordt weerspiegeld in een regendruppel (en dus vier keer weer gebroken). Wanneer dit gebeurt is het resultaat dat er twee regenbogen worden gemaakt, de normale en een zwakkere erboven. Dit staat bekend als een dubbele regenboog. De tweede regenboog is altijd 8 graden boven de eerste. De kleuren in de tweede regenboog zijn in omgekeerde volgorde en gespiegeld aan de eerste regenboog. De hele regenboog is in feite gedupliceerd en binnenste buiten gekeerd.
Zo jammer dat de EP niet als cd te koop is.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dit nummer == auditieve heroine (fact of life)
Damnquote:Op woensdag 13 april 2016 11:55 schreef kuolema het volgende:
[..]
Zo jammer dat de EP niet als cd te koop is.
hahahhaquote:Op woensdag 13 april 2016 19:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
als we toch bezig zijn. die fluitsolo komt wel echt veel te hard.
ik heb nu alleen door t lezen van de titel dat nr alweer in mn hoofd. DANKJEWEL HE.quote:
wauw! prachtig ik val om van ontroering.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:39 schreef gnilrednoz het volgende:
okay, iets heel anders nu
wat een gruweeltje blijft dat
KOMT IE DAN HE, KOMT IE, KOMT IE DAN HE.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:40 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik heb nu alleen door t lezen van de titel dat nr alweer in mn hoofd. DANKJEWEL HE.
i cri evrytimquote:Op woensdag 13 april 2016 19:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
KOMT IE DAN HE, KOMT IE, KOMT IE DAN HE.
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:40 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik heb nu alleen door t lezen van de titel dat nr alweer in mn hoofd. DANKJEWEL HE.
edit: oh, OT:
quote:
Ja, hoe raad je hetquote:Op donderdag 14 april 2016 21:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jethro Tull - Aqualung toevallig?
n00bsquote:
quote:
Lekker nummer welquote:
Yep, dat hele album is best te pruimenquote:
a moooi!quote:
Bij mij regent het heul nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 02:34 schreef possetje het volgende:
[..]
a moooi!
toevallig ben ik beetje moe omdat ik zelf muzikant ben maar vandaag zijn mn oren beetje moe! per toeval zit ik nu in rotterdam te luisteren naar een voorbij komend regenbuitje!
blessed zijn die mensen die een tuin afdakje hebben van golf plastic of een goedkoop dak, die horen nu heel mooi de regendruppels vallen!
Regen zou verplicht moeten zijn in de nacht als we willen slapenquote:Op vrijdag 15 april 2016 02:34 schreef possetje het volgende:
[..]
a moooi!
toevallig ben ik beetje moe omdat ik zelf muzikant ben maar vandaag zijn mn oren beetje moe! per toeval zit ik nu in rotterdam te luisteren naar een voorbij komend regenbuitje!
blessed zijn die mensen die een tuin afdakje hebben van golf plastic of een goedkoop dak, die horen nu heel mooi de regendruppels vallen!
ummm bij mij het extra rustgevend! alle ( met hun mond ) lawaai makende latinos en arabieren en afrikanen zijn opeens ( verplicht ? ) binnen als het regent! lekker stil opeens!quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:36 schreef Impressme het volgende:
Regen zou verplicht moeten zijn in de nacht als we willen slapen En onweer.
Hier ook niet, maar ik zit volgens mij in The Dome aan de kustquote:Op vrijdag 15 april 2016 02:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij regent het heul niet [ afbeelding ]
En wat extra regenwater kan mn moestuintje wel gebruiken.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Regen zou verplicht moeten zijn in de nacht als we willen slapen![]()
quote:En onweer.
Dat boek heb ik net geleend van de bieb, moet er nog aan beginnen. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:41 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik zit volgens mij in The Dome aan de kust![]()
quote:
is dat zo Hovenier?quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij regent het heul niet [ afbeelding ]
En wat extra regenwater kan mn moestuintje wel gebruiken.
quote:
Ik moet ook slapen, maar dat komt vanavond wel. M'n ritme is toch al naar de klotenquote:Op zaterdag 16 april 2016 04:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor momenten als dit zijn nummers als:
toch veel lekkerder. Ik moet ook nog slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |