Pics.quote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef Tamashii het volgende:
Nou ben vrouw en woonzaam daar en in de leeftijdscategorie en ook nog politiek geinteresseerd. Daten?
jij bent getrouwd potverdoriequote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef Tamashii het volgende:
Nou ben vrouw en woonzaam daar en in de leeftijdscategorie en ook nog politiek geinteresseerd. Daten?
is niet van belangquote:
Er staat nog steeds niets in.quote:Op maandag 11 april 2016 11:10 schreef markievk het volgende:
Ik heb het hoofdbericht ge-edit met informatie over de partij
Jammer dat je dat vindquote:
dat zien we dan welquote:
hmm, ga eens even kijken. Ik zie het wel namelijk.quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 11:13 schreef markievk het volgende:
[..]
hmm, ga eens even kijken. Ik zie het wel namelijk.misschien de gehele pagina even verversen?
Lekkere container begrippen. Wat is je programma?quote:- Onderwijs,
- Belasting
- Zorg.
quote:Op maandag 11 april 2016 11:13 schreef markievk het volgende:
[..]
hmm, ga eens even kijken. Ik zie het wel namelijk.misschien de gehele pagina even verversen?
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op maandag 11 april 2016 11:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Dat bedoel ik niet.
Je wil iets gaan doen met onderwijs, belastingen en zorg. Dat wil iedere partij. Als je er niet bij zet welke koers je (ongeveer) wil gaan kiezen, kan ik nog niets met je partij of je topic.
Die is er nog niet concreet, ik heb wel een visiedocument gemaakt met hoe ik het zou zien. Let wel dat het geen concrete ideen heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 11:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[..]
Lekkere container begrippen. Wat is je programma?
op welke manier? de opvang van vluchtelingen binnen Nederland bedoel je?quote:
ik heb dat beter verwoord in een visiedocumentquote:Op maandag 11 april 2016 11:41 schreef Drug het volgende:
Wat wil je met drugsbeleid?
Hoe wil je kansen voor kinderen egaliseren?
Een partij dat met concrete ideeën en bovenal met echt werkende oplossingen zal komen zou jou partij echt onderscheiden van alle andere partijen in Nederland.quote:Op maandag 11 april 2016 11:37 schreef markievk het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld.concrete ideen en een echte koers heb ik nog niet. Vandaar dat ik mensen wil leren kennen en samen over wil discussieren. zodat het concreter wordt. En vanuit daar doorgroeien
En wat is de reden dat je geen aansluiting zoekt bij de bestaande initiatieven? Het wiel opnieuw uitvinden zonder concrete ideeën is namelijk niet heel nuttig. Zowel politieke partijen als hun jongerenverenigingen hebben ook als belangrijke taak mensen met elkaar in contact te brengen!quote:Op maandag 11 april 2016 11:37 schreef markievk het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld.concrete ideen en een echte koers heb ik nog niet. Vandaar dat ik mensen wil leren kennen en samen over wil discussieren. zodat het concreter wordt. En vanuit daar doorgroeien
Ja.quote:Op maandag 11 april 2016 11:40 schreef markievk het volgende:
[..]
op welke manier? de opvang van vluchtelingen binnen Nederland bedoel je?
Ik snap wat je bedoeld en is een goede vraagquote:Op maandag 11 april 2016 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je geen aansluiting zoekt bij de bestaande initiatieven? Het wiel opnieuw uitvinden zonder concrete ideeën is namelijk niet heel nuttig. Zowel politieke partijen als hun jongerenverenigingen hebben ook als belangrijke taak mensen met elkaar in contact te brengen!
Ben zelf niet gelovig en ben niet tegen de islam of andere godsdiensten.quote:Op maandag 11 april 2016 11:43 schreef Wespensteek het volgende:
Ben je voor of tegen de islam/moslims, ik kan je adviseren tegen te zijn dan zijn er veel meer belangstellenden op Fok!?
Ja, dat is duidelijkquote:Op maandag 11 april 2016 12:01 schreef markievk het volgende:
Je kan zien dat ik nu nog in de orientatiefase zit
bedankt voor je Info!quote:Op maandag 11 april 2016 12:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijkEn dat is ook een hele goede fase om op jouw leeftijd in te zitten!
De vraag is natuurlijk "wat is wijsheid" bij het zetten van de volgende stap. Je kan op je eigen zolderkamertje aan de slag gaan met het één en ander door met random mensen (van het internet) te gaan discussiëren en het wiel opnieuw te willen uitvinden. Maar dat is zonde! Dat is een beetje alsof je jezelf gitaar aanleert door volgen van Youtubefragmentjes. Het is veel gezelliger en je maakt meer progressie als je muziekles neemt en je aansluit bij een bandje en wekelijks oefent!
Wat ik zou doen is niet de standpunten van de verschillende partijen te lezen maar de beginselverklaringen. Die zijn politiek filosofischer en iets minder concreet, maar je kan dan kijken waar je in meer of mindere mate in herkent. De partij die het best bij je past organiseert een heleboel activiteiten waar je vervolgens weer verder in kan groeien!
Snap ikquote:Op maandag 11 april 2016 12:08 schreef Euribob het volgende:
Ik zou je toch aanraden om je bij een bestaande partij aan te melden en daar het "vak" te leren alvorens je een eigen politieke partij opricht. Zonder enige ervaring in de politiek gaat het erg lastig worden.
Nee.quote:Op maandag 11 april 2016 11:39 schreef markievk het volgende:
[..]
Die is er nog niet concreet, ik heb wel een visiedocument gemaakt met hoe ik het zou zien. Let wel dat het geen concrete ideen heeft.zou je die willen lezen?
Sorry hoor maar als je een nieuwe politieke partij in de markt wil zetten moet je wel echt met iets concreets komen dat mensen aanspreekt, dat betrekking heeft op de actualiteit, iets dat ergens op slaat, en iets dat anders is dan alle andere duizend partijen hier in NL.quote:Op maandag 11 april 2016 11:37 schreef markievk het volgende:
[..]
Als je niet eens een document met de politieke beginsels van je partij online weet te zetten dan gaat het hem echt niet worden vrees ik.quote:Op maandag 11 april 2016 12:00 schreef markievk het volgende:
Ik zet mijn document z.s.m online. Alleen heb even ruzie met onedrive![]()
Vandaag doe Ik mijn best om alle vragen te beantwoorden.
ik heb nog 6 jaar om het op te pakkenquote:Op maandag 11 april 2016 14:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je een nieuwe politieke partij in de markt wil zetten moet je wel echt met iets concreets komen dat mensen aanspreekt, dat betrekking heeft op de actualiteit, iets dat ergens op slaat, en iets dat anders is dan alle andere duizend partijen hier in NL.
Jij hebt dat niet. Jij hebt niks om politiek te 'verkopen'. Je bent gedoemd te falen en een zoveelste politiek niemendalletje te worden.
Bespaar het jezelf. Stop ermee. Sluit je aan bij een andere politieke partij.
Jammer van de aanname, het feit zit t m dat ik de link niet goed werkende krijg, zonder email authenticatie. Die optie is nog even zoekenquote:Op maandag 11 april 2016 14:11 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Als je niet eens een document met de politieke beginsels van je partij online weet te zetten dan gaat het hem echt niet worden vrees ik.
geen probleem, misschien in de toekomstquote:Op maandag 11 april 2016 14:16 schreef sirdanilot het volgende:
Heb je partij op facebook gevonden, je hebt welgeteld 1 like (waarschijnlijk van jezelf)
En je krijgt er niet nog een bij, sorry.
quote:Op maandag 11 april 2016 14:26 schreef markievk het volgende:
[..]
ik heb nog 6 jaar om het op te pakkentegen die tijd kan ik genoeg concrete ideen krijgen
Over het algemeen zijn je politieke basisbeginselen juist hetgeen waarmee je begint. Van daaruit zoek je naar de juiste vorm om die politieke beginselen te realiseren en naar buiten te dragen. Dat kan een nieuwe partij zijn, maar kan ook het joinen van een bestaande partij zijn, of het oprichten van een non profit organisatie, een actiegroep etc.quote:Op maandag 11 april 2016 14:26 schreef markievk het volgende:
[..]
ik heb nog 6 jaar om het op te pakkentegen die tijd kan ik genoeg concrete ideen krijgen
Dat is dus niet waar. Ik zit nu nog in de orentiatiefase en wil dus dat concreet krijgen. Ikzelf heb geen concrete ideen, wel visies. En dan met andere mensen discussieren en concrete ideen krijgen, ik denk niet: "hi hi ha ha ho ho leuk hoor een nieuw partijtje ik maak er even een aan.quote:Op maandag 11 april 2016 14:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
[..]
Over het algemeen zijn je politieke basisbeginselen juist hetgeen waarmee je begint. Van daaruit zoek je naar de juiste vorm om die politieke beginselen te realiseren en naar buiten te dragen. Dat kan een nieuwe partij zijn, maar kan ook het joinen van een bestaande partij zijn, of het oprichten van een non profit organisatie, een actiegroep etc.
Maar nee jij denkt gewoon hi hi ha ha ho ho leuk hoor een nieuw partijtje ik maak er even een aan.
Zet hier dan even een document neer met je visies. Je hebt nog nauwelijks ook maar iets hier gezegd van waaruit wij jouw politieke visie kunnen opmaken.quote:Op maandag 11 april 2016 14:35 schreef markievk het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Ik zit nu nog in de orentiatiefase en wil dus dat concreet krijgen. Ikzelf heb geen concrete ideen, wel visies. En dan met andere mensen discussieren en concrete ideen krijgen, ik denk niet: "hi hi ha ha ho ho leuk hoor een nieuw partijtje ik maak er even een aan."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |