En je slaat alweer de plank mis.quote:
Begint te vervelen , elk dag weer een discussie opzoeken met Moslims die daar niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja, dat doe je in een vrij land, en daar is niets mis mee. Dat mw. Crip daar op zo'n achterlijke en kinderachtige manier op reageert maakt het er niet beter op.
En dus moeten men maar zwijgen? Sorry, maar dan snap je werkelijk niet hoe men tot een vrije en vredige samenleving komt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:22 schreef PSVCL het volgende:
Begint te vervelen , elk dag weer een discussie opzoeken met Moslims die daar niet op zitten te wachten.
Terwijl je weet dat het toch kansloos is.
Da komt omdat jij een megool bent die moeite heeft met begrijpend lezen en verbanden leggen... Moe word ik ervan om elke Wilders lover uit te leggen wa voor neukfouten ze zijn ...................... serieusquote:Op zondag 10 april 2016 22:53 schreef MMXMMX het volgende:
Wat een fucking waanzin en ik mocht mijn petje nooit ophouden![]()
Nog heel ff en we gaan uit de koran voorlezen op de kleuterschool
Ik zou onmiddellijk mijn kinderen thuis houden![]()
Denk je echt dat ik de discussie serieus ga opzoeken op FOK!? Heb wel wat beters te doen, vooral voor mensen met zo'n hevige mening zoals hier in nieuws. No thanks jose.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja, dat doe je in een vrij land, en daar is niets mis mee. Dat mw. Crip daar op zo'n achterlijke en kinderachtige manier op reageert maakt het er niet beter op.
Mij interesseert het helemaal niets of je serieus een discussie gaat zoeken, maar je kan wel normaal blijven doen. En wat jij interpreteert als een hevige mening hoeft dat voor een ander niet te zijn, en daar kom je nooit achter als je de gedachtegang erachter niet snapt of wil snappen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:29 schreef Crip het volgende:
Denk je echt dat ik de discussie serieus ga opzoeken op FOK!? Heb wel wat beters te doen, vooral voor mensen met zo'n hevige mening zoals hier in nieuws. No thanks jose.
Een atheïst kan ook wel een gebed voorlezen. Dat is nou juist het hele punt in deze kwestie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Artikel 14 houdt m.i. een verplicht gebed in. Dat houdt automatisch in dat niet bidden niet is toegestaan.
Neem de slachtofferrol maar aan ja, jeetje. Lighten up, je neemt dit allemaal te serieus vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar wat me vooral van iemand in jou positie teleurstelt is de onbekwaamheid die je laat zien door mij in een bepaalde hoek te drukken. Iets wat je normaal alleen bij Wilders aanhangers ziet.
Mwuhahhahahaquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Neem de slachtofferrol maar aan ja, jeetje. Lighten up, je neemt dit allemaal te serieus vriend.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Neem de slachtofferrol maar aan ja, jeetje. Lighten up, je neemt dit allemaal te serieus vriend.
Wat een triestheid allemaalquote:
Houdoe hequote:Op dinsdag 12 april 2016 20:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
[..]
Wat een triestheid allemaalAf en toe denk je op fok dat je ze niet dommer tegenkomt, maar jullie slaan weer alles, ik ben er klaar mee
Hoie hequote:Op dinsdag 12 april 2016 20:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
[..]
Wat een triestheid allemaalAf en toe denk je op fok dat je ze niet dommer tegenkomt, maar jullie slaan weer alles, ik ben er klaar mee
Ja en.... Is dat een probleem in het bewijs dat onze seculiere samenleving superieur is. Ik dacht het toch niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:35 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Probleem is dat die mannen in bergdorp-outfit onze abri's mollen waar posters van vrouwen in minirok hangen.
Als de nederlandse taal al zo'n probleem is zal je er erg moe van worden jas.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:29 schreef kepez het volgende:
[..]
Da komt omdat jij een megool bent die moeite heeft met begrijpend lezen en verbanden leggen... Moe word ik ervan om elke Wilders lover uit te leggen wa voor neukfouten ze zijn ...................... serieus
Dat kan, maar als hij dat niet wil, niet doet, is er geen plaats voor hem op die school.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:45 schreef frietenstamp het volgende:
Een atheïst kan ook wel een gebed voorlezen. Dat is nou juist het hele punt in deze kwestie.
Zeker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik vond de naam "Laren" wel erg uitnodigend voor een limerick.
Komt ie:
Er was eens een juffrouw in Laren,
die maande haar klas tot bedaren.
D'r is niks aan de hand,
zo sprak ze charmant,
"vaarwel" geldt alleen voor m'n haren.
... Ik vind 'm eerlijk gezegd best wel goed....
Er is nog niemand ingegaan op mijn stelling hoe de ouders van een klas (waar moslimkinderen oververtegenwoordigd zijn) zouden reageren op een blanke leraar met een opzichtig kruis aan nek.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:26 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En dus moeten men maar zwijgen? Sorry, maar dan snap je werkelijk niet hoe men tot een vrije en vredige samenleving komt.
Waarschijnlijk wordt daar amper tot niet op gereageerd.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
Er is nog niemand ingegaan op mijn stelling hoe de ouders van een klas (waar moslimkinderen oververtegenwoordigd zijn) zouden reageren op een blanke leraar met een opzichtig kruis aan nek.
We hebben het hier over een klas in Laren met een oververtegenwoordiging aan blanke kinderen waarvan de ouders aanstoot nemen aan de hoofddoek van de lerares.
Men neemt dus aanstoot aan elkaars religieuze uitingen binnen deze openlijke functies. Dan zou het onverstandig zijn hierover de discussie te willen smoren.
Het geeft aan dat ze hier niet op hun plek zijn, niet om kunnen gaan met onze westerse 'beschaving'.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ja en.... Is dat een probleem in het bewijs dat onze seculiere samenleving superieur is. Ik dacht het toch niet.
Maar dat is het gewoon met religie, progressie is de vijand van religie, en vanuit discussie komt progressie, dus dan krijg je dit soort opmerkingen;quote:Op woensdag 13 april 2016 11:04 schreef Elzies het volgende:
Er is nog niemand ingegaan op mijn stelling hoe de ouders van een klas (waar moslimkinderen oververtegenwoordigd zijn) zouden reageren op een blanke leraar met een opzichtig kruis aan nek.
Wat weer heel duidelijk blijkt in de topic is dat religieuzen slachtoffers en schadelijke aspecten van religie compleet negeren. Daar willen ze niets van horen en stoppen ze de vingers in hun oren en de oogkleppen op.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:33 schreef erodome het volgende:
Ik vind het niet onverstandig de discussie daarover te smoren. Beter gezegd te zeggen tolereer het maar gewoon, want dat is hoe Nederland rolt.
Hangt af van waar. Dan is er geen probleem. Maar blank zijn staat niet voor een religie.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:04 schreef Elzies het volgende:
[..]
We hebben het hier over een klas in Laren met een oververtegenwoordiging aan blanke kinderen waarvan de ouders aanstoot nemen aan de hoofddoek van de lerares.
Men neemt dus aanstoot aan elkaars religieuze uitingen binnen deze openlijke functies. Dan zou het onverstandig zijn hierover de discussie te willen smoren.
En dat is dan je reactie op mijn observatie dat moslims gewoon normaal omgaan met het christendom hier, net zoals ze normaal omgaan met atheisme?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:17 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar dat is het gewoon met religie, progressie is de vijand van religie, en vanuit discussie komt progressie, dus dan krijg je dit soort opmerkingen;
Maar Nederland heeft zijn vrijheden en progressie verworven door discussie en debat, en ja dat heeft ook geleid tot minder religie. Dus het is vrij logisch dat de echte vijanden van vrijheid en progressie uit religieuze hoek komt.
Nee, dat is mijn reactie opdat we hier volgens jou de discussie over moeten smoren. Iets wat dus prima past in de religieuze geschiedenis van vrijheid ontnemen.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:59 schreef erodome het volgende:
En dat is dan je reactie op mijn observatie dat moslims gewoon normaal omgaan met het christendom hier, net zoals ze normaal omgaan met atheïsme?
Religie en leven en laten leven. Je vergeet weer voor het gemak alle religie slachtoffers, zoals je altijd doet om je denkbeeld overeind te houden, erg wreed.quote:Daarin zou je wat van de moslims en christenenen hier kunnen leren, tolerantie, een oernederlandse waarde.... Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar leef en laat leven.
Als mijn visie zo uitgesproken is, dan is het voor jou vast heel makkelijk om uit te leggen wat mijn visie is. De dogmas waar ik aan vast hou, kom op, leg mij nou eens uit wat mijn dogmas zijn?quote:De echte vijanden van vrijheid worden inmiddels vergezeld door mensen zoals jij, die onder het mom "vrijheid" hun eigen visie door de strot van anderen willen drukken, het op willen dringen als de enige en grote waarheid. Het vermaken van de term vrijheid tot een nieuwe en overheersende "religie". Waarbij die term maar een heel nauw spectrum van het geheel dekt, om precies te zijn alleen jouw denkwijze en verder helemaal niets.
Vraag me af wanneer je begint te preken dat alles wat buiten jouw visie valt verdoemd is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |