Ik vind jou sterker wanneer je alleen 'hahahaha' of 'kut(clubnaam)' post in het PSV- of Feyenoordtopic wanneer zij verliezen.quote:
Ik vind jou een kneus.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou sterker wanneer je alleen 'hahahaha' of 'kut(clubnaam)' post in het PSV- of Feyenoordtopic wanneer zij verliezen.
Ze moeten jou weren uit dit topic.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Wat een baas ben je ook. Ze moeten jou gewoon mod maken.
Ik ook. Utrecht... Hm. Dan nog Heerenveen. Tricky. Maar goed, ik dacht ook niet dat ze van PSV zouden winnen dus...quote:
Captain obvious here... Utrecht om 12:30 is de laatste 5 jaar geen een keer goed gegaan.quote:
Roda gaf ajax zo'n paar jaar terug nog een heerlijke taart als jullie thuis van NEC zouden winnen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:34 schreef GewoneBurger het volgende:
Nou op die kneuzen van Roda hoeven we ook niet te rekenen![]()
staat 3 - 0 achter tegen PSV.
Verliespotje denk. 1-3 of 1-4.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Captain obvious here... Utrecht om 12:30 is de laatste 5 jaar geen een keer goed gegaan.
Nee, als Ajax gaat verliezen wordt het 1-2 of 0-1. Een rode kaart voor Ajax past dan ook wel in dit scenario.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Verliespotje denk. 1-3 of 1-4.
will Roda zich niet veilig spelen dan ?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Roda gaf ajax zo'n paar jaar terug nog een heerlijke taart als jullie thuis van NEC zouden winnen.
Hoe is dat geëindigd?
[ afbeelding ]
Jawel, maar ze kunnen er echt niks vanquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:07 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
will Roda zich niet veilig spelen dan ?!
En toch weer vroeg ervoor opstaanquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef Gruisman het volgende:
Het gaat waarschijnlijk echt een enorme zaadpartij worden
Jammer dat je niet in complotten denkt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jawel, maar ze kunnen er echt niks van
Ik zie niet in hoe we drie punten gaan pakken morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef Gruisman het volgende:
Het gaat waarschijnlijk echt een enorme zaadpartij worden
Morgen gaat Utrecht echt vol gas geven omdat ze Ajax geen kampioen willen zien worden enzquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in complotten denkt.
Mwah je kan prima om 12:00 je bed uitquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch weer vroeg ervoor opstaan
Ook een complot van de gevestigde orde dat FC Utrecht vierde staat en met goed voetbal PSV uitschakelde in de beker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen gaat Utrecht echt vol gas geven omdat ze Ajax geen kampioen willen zien worden enz
Alles is vooraf al beslist joh . Real moet dit jaar de CL winnen nu Barca eruit ligt . PSV moet kampioen worden van de KNVBquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook een complot van de gevestigde orde dat FC Utrecht vierde staat en met goed voetbal PSV uitschakelde in de beker.
[ afbeelding ]
Zieke geesten blijven zieke geestenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik heb vandaag gelezen in het AD dat De Boer misschien wel opteert voor jawel El Ghazi in de spits in plaats van Milik morgen.
Want.. BEWEGING!
Dat zou weer typisch Frank zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik heb vandaag gelezen in het AD dat De Boer misschien wel opteert voor jawel El Ghazi in de spits in plaats van Milik morgen.
Want.. BEWEGING!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |