Ik vind jou sterker wanneer je alleen 'hahahaha' of 'kut(clubnaam)' post in het PSV- of Feyenoordtopic wanneer zij verliezen.quote:
Ik vind jou een kneus.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou sterker wanneer je alleen 'hahahaha' of 'kut(clubnaam)' post in het PSV- of Feyenoordtopic wanneer zij verliezen.
Ze moeten jou weren uit dit topic.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Wat een baas ben je ook. Ze moeten jou gewoon mod maken.
Ik ook. Utrecht... Hm. Dan nog Heerenveen. Tricky. Maar goed, ik dacht ook niet dat ze van PSV zouden winnen dus...quote:
Captain obvious here... Utrecht om 12:30 is de laatste 5 jaar geen een keer goed gegaan.quote:
Roda gaf ajax zo'n paar jaar terug nog een heerlijke taart als jullie thuis van NEC zouden winnen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:34 schreef GewoneBurger het volgende:
Nou op die kneuzen van Roda hoeven we ook niet te rekenen![]()
staat 3 - 0 achter tegen PSV.
Verliespotje denk. 1-3 of 1-4.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Captain obvious here... Utrecht om 12:30 is de laatste 5 jaar geen een keer goed gegaan.
Nee, als Ajax gaat verliezen wordt het 1-2 of 0-1. Een rode kaart voor Ajax past dan ook wel in dit scenario.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Verliespotje denk. 1-3 of 1-4.
will Roda zich niet veilig spelen dan ?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Roda gaf ajax zo'n paar jaar terug nog een heerlijke taart als jullie thuis van NEC zouden winnen.
Hoe is dat geëindigd?
[ afbeelding ]
Jawel, maar ze kunnen er echt niks vanquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:07 schreef GewoneBurger het volgende:
[..]
will Roda zich niet veilig spelen dan ?!
En toch weer vroeg ervoor opstaanquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef Gruisman het volgende:
Het gaat waarschijnlijk echt een enorme zaadpartij worden
Jammer dat je niet in complotten denkt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jawel, maar ze kunnen er echt niks van
Ik zie niet in hoe we drie punten gaan pakken morgen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:50 schreef Gruisman het volgende:
Het gaat waarschijnlijk echt een enorme zaadpartij worden
Morgen gaat Utrecht echt vol gas geven omdat ze Ajax geen kampioen willen zien worden enzquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet in complotten denkt.
Mwah je kan prima om 12:00 je bed uitquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch weer vroeg ervoor opstaan
Ook een complot van de gevestigde orde dat FC Utrecht vierde staat en met goed voetbal PSV uitschakelde in de beker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Morgen gaat Utrecht echt vol gas geven omdat ze Ajax geen kampioen willen zien worden enz
Alles is vooraf al beslist joh . Real moet dit jaar de CL winnen nu Barca eruit ligt . PSV moet kampioen worden van de KNVBquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook een complot van de gevestigde orde dat FC Utrecht vierde staat en met goed voetbal PSV uitschakelde in de beker.
[ afbeelding ]
Zieke geesten blijven zieke geestenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik heb vandaag gelezen in het AD dat De Boer misschien wel opteert voor jawel El Ghazi in de spits in plaats van Milik morgen.
Want.. BEWEGING!
Dat zou weer typisch Frank zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik heb vandaag gelezen in het AD dat De Boer misschien wel opteert voor jawel El Ghazi in de spits in plaats van Milik morgen.
Want.. BEWEGING!
Geen nood mensentwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-04-2016 om 20:28:05Ik denk dat hij gewoon in spits staat @Pehe7 ... @arekmilik9 #Ajax reageer retweet
De zieke geest heeft een hekel aan Milik. De zieke geest verwacht dat het mogelijk is om een 'Ajax-spits' aan te trekken. Al die eisen waaraan het moet voldoen, man als er eentje is die daaraan voldoet is het Lewandowski wel. Maar goed, die lok je pas weg met 86 miljoen euro salaris per jaar en een transfersom van 200 miljoen exclusief enkele premies.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zieke geesten blijven zieke geesten
12:30 als excuus gebruiken in 2016quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Captain obvious here... Utrecht om 12:30 is de laatste 5 jaar geen een keer goed gegaan.
Zlatan ... Oh nee die mislukte ook bijna omdat hij geen Kluivert was . Moeten ze eens vanaf , die typische Ajax-spits .quote:Op zondag 17 april 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De zieke geest heeft een hekel aan Milik. De zieke geest verwacht dat het mogelijk is om een 'Ajax-spits' aan te trekken. Al die eisen waaraan het moet voldoen, man als er eentje is die daaraan voldoet is het Lewandowski wel. Maar goed, die lok je pas weg met 86 miljoen euro salaris per jaar en een transfersom van 200 miljoen exclusief enkele premies.
In een 433? Maar wie gaat er dan uit?quote:Op zondag 17 april 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las een paar tegenstrijdige verhalen maar het schijnt dan met Sinkgraven als MCL te zijn.
Dijks oid.quote:Op zondag 17 april 2016 00:04 schreef Brammess het volgende:
[..]
In een 433? Maar wie gaat er dan uit?
Gewoon een aanspeelpunt die minimaal 15 doelpunten kan maken.quote:Op zondag 17 april 2016 00:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan ... Oh nee die mislukte ook bijna omdat hij geen Kluivert was . Moeten ze eens vanaf , die typische Ajax-spits .
Sinkgraven gaat het niet meer redden ben ik bang.quote:Op zondag 17 april 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las een paar tegenstrijdige verhalen maar het schijnt dan met Sinkgraven als MCL te zijn.
Ik ben ervan overtuigd dat het mis is gegaan sinds Gudelj als noodoptie in de basis kwam.quote:Op zondag 17 april 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven gaat het niet meer redden ben ik bang.
Zeker niet onder Frank.
Schöne weer rechtsachterquote:Op zondag 17 april 2016 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks oid.
Maar ik heb liever dat ze gewoon 4-3-3 spelen.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 17 april 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat het mis is gegaan sinds Gudelj als noodoptie in de basis kwam.
Ik vind Schøne alleen ideaal als twaalfde man. Gewoon inbrengen als je ergens echt iets moet forceren. Centrale eruit, Schøne erin. Hengelen naar een vrije trap oid. Voor de rest heb je er gewoon niets aan.quote:
Wel een wereldkooltje maandagquote:Op zondag 17 april 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Want Sinkgraven had een uitstekende voorbereiding. Helaas is hij daarna nooit meer in die vorm gekomen en heeft hij ook nog gekwakkelt met blessures. En sowieso nauwelijks speeltijd meer.
Stel je voor dat hij een kans zou krijgen. Dan worden mensen boos omdat hij eens wat knullige dingen deed voor een strafschopgebied, überhaupt een plek waar normaal gesproken je als team niet tot teruggedrongen hoort te worden.quote:Op zondag 17 april 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Want Sinkgraven had een uitstekende voorbereiding. Helaas is hij daarna nooit meer in die vorm gekomen en heeft hij ook nog gekwakkelt met blessures. En sowieso nauwelijks speeltijd meer.
Is altijd kut met hem in de basis, begrijp het overigens wel dat hij gewoon wilt spelen. Zou het ook niet per sé ergens vinden als hij weggaat in de zomer.quote:Op zondag 17 april 2016 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Schøne alleen ideaal als twaalfde man. Gewoon inbrengen als je ergens echt iets moet forceren. Centrale eruit, Schøne erin. Hengelen naar een vrije trap oid. Voor de rest heb je er gewoon niets aan.
Scheelt alleen een beetje qua vrije trappen. Gudelj heeft ook al een tijdje niet meer goede dingen gedaan van daaruit.quote:Op zondag 17 april 2016 00:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is altijd kut met hem in de basis, begrijp het overigens wel dat hij gewoon wilt spelen. Zou het ook niet per sé ergens vinden als hij weggaat in de zomer.
Maar werkte verder ook niet hard volgens mij.quote:
Milik kan ze ook prima nemen toch? Las iets dat hij elke training even een half uurtje gaat oefenen in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scheelt alleen een beetje qua vrije trappen. Gudelj heeft ook al een tijdje niet meer goede dingen gedaan van daaruit.
Ik ook . Maar hij moet ook mannetjes passeren , losspelen en uithalen . Moet er mooi uitzien etc etcquote:Op zondag 17 april 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een aanspeelpunt die minimaal 15 doelpunten kan maken.
Ik vind Milik prima daarvoor.
Die tegengoal tegen Rapid toen was ook een fout van Bazoer, maar alleen Sinkgraven kreeg de volle laag.quote:Op zondag 17 april 2016 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij een kans zou krijgen. Dan worden mensen boos omdat hij eens wat knullige dingen deed voor een strafschopgebied, überhaupt een plek waar normaal gesproken je als team niet tot teruggedrongen hoort te worden.
Ze waren niet enorm succesvol tot nu toe bij Ajax. Tot nu toe alleen die geniale vrije trap tegen was het Zwitserland?quote:Op zondag 17 april 2016 00:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Milik kan ze ook prima nemen toch? Las iets dat hij elke training even een half uurtje gaat oefenen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |