Als hij komt mag hij lekker op het bankje plaatsnemenquote:
Zo'n speler haal je niet voor de bankquote:Op zondag 10 april 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij komt mag hij lekker op het bankje plaatsnemen
Dat betekent niet dat hij daar niet terecht kan komen, wat wel mijn inschatting is als hij zou komen. Of De Boer gaat weer torren vertonenquote:Op zondag 10 april 2016 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo'n speler haal je niet voor de bank
Ligeon gok ik. Nganioni is allang niet in beeld.quote:Op zondag 10 april 2016 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie komt er dan voor hem in denk je?
Ik mis de finale toch omdat ik zo weg moetquote:Op zondag 10 april 2016 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet jij geen wielrennen kijken?
Jong Ajax-thuis, altijd lastigquote:Op zondag 10 april 2016 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen de eerste echte echte kampioenswedstrijd voor Sparta.
Ayoub was de afgelopen weken toch geen basisklant. Ook voor zijn blessure niet Derhalve rare opmerking.quote:
Hoort wel in de basis vind ik. Goeie speler.quote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub was de afgelopen weken toch geen basisklant. Derhalve rare opmerking.
Dit was cynisch.quote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub was de afgelopen weken toch geen basisklant. Ook voor zijn blessure niet Derhalve rare opmerking.
Je kan niet iedereen in de basis zetten.quote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoort wel in de basis vind ik. Goeie speler.
Zolang moeten ze niet meer anders. Maar goed, eet smakelijk en veel plezier alvast dan. Doe je oma de groeten van het fok forumquote:Op zondag 10 april 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de finale toch omdat ik zo weg moet
Jij ook veel plezier met wat dan ookquote:Op zondag 10 april 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ga ik weg. Veel plezier met jullie verkneukelen aan Kramer en Kuyt.
Voor FC Twente is dit een 6 punten wedstrijd.quote:Op zondag 10 april 2016 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen de wedstrijd van de week, jongens.
Want?quote:Op zondag 10 april 2016 16:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor FC Twente is dit een 6 punten wedstrijd.
Nee, een 0 punten wedstrijd. Als ze winnen staan ze op net zoveel punten als voor de puntaftrek.quote:Op zondag 10 april 2016 16:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor FC Twente is dit een 6 punten wedstrijd.
Hopelijk een -3 wedstrijdquote:Op zondag 10 april 2016 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, een 0 punten wedstrijd. Als ze winnen staan ze op net zoveel punten als voor de puntaftrek.
Het zou wat zijn, dat je punten verliest wanneer je een wedstrijd verliestquote:
haha ja!quote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, dat je punten verliest wanneer je een wedstrijd verliest
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen op het gelijkspel spelen als het even niet draait. Wat een genotquote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2016 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we eindelijk beginnen
Ewa broedersquote:
Zeven nederlagen op rij lijkt mij welhaast onmogelijkquote:
Nee. Dat is voor joden. Die rennen in hun eigen stad.quote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog even een marathon gelopen/gerend als voorprogramma voor vandaag?
Voor joden en happel.quote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat is voor joden. Die rennen in hun eigen stad.
Met jouw conditie en huidskleur denk ik niet dat er een kans bestaat dat jij vooruit rent. Je zal altijd iemand achtervolgen in je eigen stad.quote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat is voor joden. Die rennen in hun eigen stad.
quote:Op zondag 10 april 2016 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jouw conditie en huidskleur denk ik niet dat er een kans bestaat dat jij vooruit rent. Je zal altijd iemand achtervolgen in je eigen stad.
Twente is thuis in 2016 heel sterkquote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou geen verrassing moeten zijn, gezien de ranglijst...
Ja, maar te veel afhankelijk van Ziyech, als je die geen vrijheid geeft is Twente nietsquote:
oh oke, zal het doorgevenquote:Op zondag 10 april 2016 16:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar te veel afhankelijk van Ziyech, als je die geen vrijheid geeft is Twente niets
Ik denk dat Dick Advocaat dat wel gedaan heeftquote:
magic dickquote:Op zondag 10 april 2016 16:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Dick Advocaat dat wel gedaan heeft
Ja, ik moet toegeven dat hij wel het verschil heeft gemaakt, anders zat Feyenoord nu wellicht in het rechterrijtjequote:
quote:Op zondag 10 april 2016 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De kans is groot dat je gelijk gaat krijgen ook nog.
Ajax staat bij mij op 1. Twente op 2.quote:Op zondag 10 april 2016 16:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom boeit Twente jou, Ajacied zijnde?
bangerikquote:Op zondag 10 april 2016 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een snelle goal, dus wss ook een snelle gelijkmaker
Gelukkig kan ik op mijn tv gaan kijken, aangezien de topshow van het wielrennen afgelopen isquote:Op zondag 10 april 2016 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een snelle goal, dus wss ook een snelle gelijkmaker
Andersen?quote:Op zondag 10 april 2016 16:59 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is die nummer 15 van Twente? Kan niet verdedigen.
oh, bijnaquote:Op zondag 10 april 2016 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Gudde uitgekotst door het legioen, verteld ons nou wat te doen", of iets dergelijks.
wát een koersquote:Op zondag 10 april 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik op mijn tv gaan kijken, aangezien de topshow van het wielrennen afgelopen is
Alle competitiewedstijden van Feyenoord zijn om des keizers baard, ze worden sowieso wel derde.quote:Op zondag 10 april 2016 16:59 schreef hafcfan het volgende:
Gunstig voor Hafc. Feyenoord boeit die competitiewedstrijd dan geen kut meer.
Godverdomme geen minuut de neiging gehad mijn broekje aan te doenquote:
Uh, nee.quote:Op zondag 10 april 2016 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alle competitiewedstijden van Feyenoord zijn om des keizers baard, ze worden sowieso wel derde.
Aangezien Twente toch niet degradeert en ook geen play-offs meer kan halen, is deze wedstrijd er dus sowieso voor de statistieken. Ook eer valt er voor beide ploegen eigenlijk niet meer te halen dit seizoen, tenminste niet in de competitie, wel in de beker nog voor Feyenoord.
Om des keizers baard betekent 'zonder enig belang'.quote:Op zondag 10 april 2016 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh, nee.
Zoek anders de definitie nog even op en probeer het nog eens.
Hopelijk komen er een aantal gasten op scherp te staan zodat ze volgende week weer geel pakken en de wedstrijd missen tegen Ajaxquote:Op zondag 10 april 2016 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
Die scheids smijt me te snel met kaarten.
Had van beide kanten niet gehoeven zo snel.
Ja volgens de regels klopt het inderdaad wel.quote:Op zondag 10 april 2016 17:07 schreef RvLaak het volgende:
Geel lijkt me terecht... Onderbreken veelbelovende aanval, toch?
Mooi, heb ik toch iets goed onthoudenquote:Op zondag 10 april 2016 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja volgens de regels klopt het inderdaad wel.
Man man manquote:Op zondag 10 april 2016 17:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk komen er een aantal gasten op scherp te staan zodat ze volgende week weer geel pakken en de wedstrijd missen tegen Ajax
Jaquote:Op zondag 10 april 2016 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net toen hij in dat muurtje stond bedoel je?
Daar zit nog toch een wedstrijd tussen?quote:Op zondag 10 april 2016 17:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk komen er een aantal gasten op scherp te staan zodat ze volgende week weer geel pakken en de wedstrijd missen tegen Ajax
Feyenoord is nog niet derde dus is elke wedstrijd nog van belang.quote:Op zondag 10 april 2016 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om des keizers baard betekent 'zonder enig belang'.
Precies wat ik bedoelde dus
Idd. "Ben je gestoord ofzo?"quote:Op zondag 10 april 2016 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, gezien zijn gebaar naar de scheids
Uitstekend vermaakquote:Op zondag 10 april 2016 17:12 schreef Coco98 het volgende:
Was Heerenveen - AZ een topshow zoals de uitslag doet vermoeden?
Nee. Zeer slap AZ en Heerenveen had nog wel 3 keer meer moeten scoren.quote:Op zondag 10 april 2016 17:12 schreef Coco98 het volgende:
Was Heerenveen - AZ een topshow zoals de uitslag doet vermoeden?
Hehe idd net of ie zegt. jij koekoek?quote:Op zondag 10 april 2016 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn, gezien zijn gebaar naar de scheids
Er is geen mod aanwezigquote:Op zondag 10 april 2016 17:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doe dit eens niet. Laatste waarschuwing meteen.
Sowieso zwart nemen, of iets wat bij het tenue pastquote:
Dit zal ik meenemen in mijn overwegingen, mocht er nog eens een modverkiezing komenquote:Op zondag 10 april 2016 17:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ik met mijn autoritaire uitstraling nog iets kan afdwingen.
Dat is tegenwoordig vrij bijzonder.quote:Op zondag 10 april 2016 17:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso zwart nemen, of iets wat bij het tenue past
Helaas wel jaquote:Op zondag 10 april 2016 17:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig vrij bijzonder.
Ja door je tieten te laten zien.quote:Op zondag 10 april 2016 17:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Ik heb nog wel aanzien.
quote:
Hmm...quote:Op zondag 10 april 2016 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja van mijn sparkelende persoonlijkheid moet ik het helaas niet hebben.
Alles op de gok.quote:Op zondag 10 april 2016 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Elia een dribbel inzet heeft hij echt totaal geen idee waar het doel überhaupt is laat staan de tegenstanders
Z'n broer.quote:Op zondag 10 april 2016 17:18 schreef Vasion het volgende:
Wie was dat mannengezicht naast van basten?
Ach, Marsman deed een keer iets goed...quote:Op zondag 10 april 2016 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
Totaal geen communicatie wie die Kramer uberhaupt dekt. Allemaal net niet.
Dat is ook wel eens fijn ja.quote:Op zondag 10 april 2016 17:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, Marsman deed een keer iets goed...
And it's gone.quote:Op zondag 10 april 2016 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geniet er van, zo lang als dat het kan
LOLquote:Op zondag 10 april 2016 17:21 schreef Vasion het volgende:
Zwarte piet komt wel vroeg dit jaar. Oh wacht dat is Vilhena.
Klopt, vandaar dat elke Feyenoorder ook bang wordt als ze een voorsprong proberen te verdedigenquote:Op zondag 10 april 2016 17:24 schreef Vasion het volgende:
Feyenoord kan voor geen kut op balbezit spelen.
Pics.quote:Op zondag 10 april 2016 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat mijn auto weer glimt als nooit tevoren.
Wat voor een auto?quote:Op zondag 10 april 2016 17:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wilde toch even zeggen dat mijn auto weer glimt als nooit tevoren.
Sowieso, auto'squote:Op zondag 10 april 2016 17:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tof. Die heb ik ook gehad. Een 1998 GTT. Koekblik met 220 pk
Blauwe?quote:Op zondag 10 april 2016 17:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tof. Die heb ik ook gehad. Een 1998 GTT. Koekblik met 220 pk
En ook jij hebt een laatste waarschuwing te pakken.quote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, niet tussen de palen & onder de lat mikken...
quote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
En ook jij hebt een laatste waarschuwing te pakken.
Wat zal jij een goede mod zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
En ook jij hebt een laatste waarschuwing te pakken.
Ik vind het meevallen, VBL heeft maar een goede mod gehad.quote:
Thnx.quote:Op zondag 10 april 2016 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen, VBL heeft maar een goede mod gehad.
Het is gewoon dom van VBL dat ze niet voor JanCees hebben gekozen. Zul je zien dat hij voor Marokko kiest en daar de sterren van de hemel modereert.quote:Op zondag 10 april 2016 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eens. Valhallen blijft ongeëvenaard.quote:Op zondag 10 april 2016 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mwah Guitarist was beter.quote:Op zondag 10 april 2016 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Valhallen blijft ongeëvenaard.
quote:Op zondag 10 april 2016 17:57 schreef Zipportal het volgende:
Die bal van Vilhena kwam bij de Kantineheld terecht.![]()
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/x3zx2g9
Nu nog een kaart erbij... Gaat lastig wordenquote:Op zondag 10 april 2016 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd voor de 1-1.
Al zie ik niet in hoe.
Zijn meer bezig met het overleven van de club, gok ik zoquote:Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Wil Twente wel winnen vraag ik mij af? Zetten zo goed als geen druk ook.
Ze wachten af totdat Ziyech iets briljants bedenkt. Ondertussen geen goal meer tegen krijgen.quote:Op zondag 10 april 2016 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Wil Twente wel winnen vraag ik mij af? Zetten zo goed als geen druk ook.
Of allemaal over gekopt.quote:Op zondag 10 april 2016 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Als Kramer nou 2 meter 50 was had ie er 4 ingelegd.
Ja, vind je?quote:Op zondag 10 april 2016 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat werd over Excelsior vorige week ook wel 100x gezegd. Feyenoord speelt gewoon weer goed.
In before foto's van Barbara Barendquote:
En dat terwijl Drizzt ons voorspelde dat dit de wedstrijd van de week zou wordenquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat werd over Excelsior vorige week ook wel 100x gezegd. Feyenoord speelt gewoon weer goed.
Ja. Geven weinig weg en hebben aardig wat kansen gecreëerd tot nu toe. Alleen het afmaken schijnt weer lastig genoeg te zijn.quote:
quote:
Waar maak je je druk om?quote:
Wat zeg jij hiervan?quote:
twitter:arjendeboer12 twitterde op zondag 10-04-2016 om 16:27:19Foppe verklapte na afloop dat ze volgende week van Ajax willen winnen, omdat zijn vrouw Geke hoopt dat PSV kampioen wordt. reageer retweet
Ok. Heb de eerste helft niet gezien, dus kan daar niet over oordelen.quote:Op zondag 10 april 2016 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja. Geven weinig weg en hebben aardig wat kansen gecreëerd tot nu toe. Alleen het afmaken schijnt weer lastig genoeg te zijn.
Zou wat zijn als Foppe zou zeggen dat hij graag wil verliezen volgende week.quote:Op zondag 10 april 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zeg jij hiervan?twitter:arjendeboer12 twitterde op zondag 10-04-2016 om 16:27:19Foppe verklapte na afloop dat ze volgende week van Ajax willen winnen, omdat zijn vrouw Geke hoopt dat PSV kampioen wordt. reageer retweet
Dat snap ik ook wel, maar ik was benieuwd naar de mening van Shreyasquote:Op zondag 10 april 2016 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Foppe zou zeggen dat hij graag wil verliezen volgende week.
Ga dan gewoon koken mensquote:
Hier kan ik het onmogelijk mee eens zijnquote:Op zondag 10 april 2016 18:15 schreef Coco98 het volgende:
Stelling: BBQ's zijn voor viesdikke mensen.
Open een topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 april 2016 18:15 schreef Coco98 het volgende:
Ongeacht om welke club het gaat is het sneu dat je als man rekening houdt met de mening van je vrouwquote:Op zondag 10 april 2016 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik was benieuwd naar de mening van Shreyas
Oneens. Ik BBQ vaak maar beweeg genoegquote:Op zondag 10 april 2016 18:15 schreef Coco98 het volgende:
Zelfde hier.quote:Op zondag 10 april 2016 18:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Oneens. Ik BBQ vaak maar beweeg genoeg
2quote:Op zondag 10 april 2016 18:18 schreef Shreyas het volgende:
Heeft FC Twente nog wat gele kaarten gepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |