Als hij komt mag hij lekker op het bankje plaatsnemenquote:
Zo'n speler haal je niet voor de bankquote:Op zondag 10 april 2016 16:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij komt mag hij lekker op het bankje plaatsnemen
Dat betekent niet dat hij daar niet terecht kan komen, wat wel mijn inschatting is als hij zou komen. Of De Boer gaat weer torren vertonenquote:Op zondag 10 april 2016 16:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo'n speler haal je niet voor de bank
Ligeon gok ik. Nganioni is allang niet in beeld.quote:Op zondag 10 april 2016 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie komt er dan voor hem in denk je?
Ik mis de finale toch omdat ik zo weg moetquote:Op zondag 10 april 2016 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet jij geen wielrennen kijken?
Jong Ajax-thuis, altijd lastigquote:Op zondag 10 april 2016 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen de eerste echte echte kampioenswedstrijd voor Sparta.
Ayoub was de afgelopen weken toch geen basisklant. Ook voor zijn blessure niet Derhalve rare opmerking.quote:
Hoort wel in de basis vind ik. Goeie speler.quote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub was de afgelopen weken toch geen basisklant. Derhalve rare opmerking.
Dit was cynisch.quote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ayoub was de afgelopen weken toch geen basisklant. Ook voor zijn blessure niet Derhalve rare opmerking.
Je kan niet iedereen in de basis zetten.quote:Op zondag 10 april 2016 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoort wel in de basis vind ik. Goeie speler.
Zolang moeten ze niet meer anders. Maar goed, eet smakelijk en veel plezier alvast dan. Doe je oma de groeten van het fok forumquote:Op zondag 10 april 2016 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de finale toch omdat ik zo weg moet
Jij ook veel plezier met wat dan ookquote:Op zondag 10 april 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ga ik weg. Veel plezier met jullie verkneukelen aan Kramer en Kuyt.
Voor FC Twente is dit een 6 punten wedstrijd.quote:Op zondag 10 april 2016 16:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen de wedstrijd van de week, jongens.
Want?quote:Op zondag 10 april 2016 16:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor FC Twente is dit een 6 punten wedstrijd.
Nee, een 0 punten wedstrijd. Als ze winnen staan ze op net zoveel punten als voor de puntaftrek.quote:Op zondag 10 april 2016 16:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor FC Twente is dit een 6 punten wedstrijd.
Hopelijk een -3 wedstrijdquote:Op zondag 10 april 2016 16:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, een 0 punten wedstrijd. Als ze winnen staan ze op net zoveel punten als voor de puntaftrek.
Het zou wat zijn, dat je punten verliest wanneer je een wedstrijd verliestquote:
haha ja!quote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, dat je punten verliest wanneer je een wedstrijd verliest
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen op het gelijkspel spelen als het even niet draait. Wat een genotquote:Op zondag 10 april 2016 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2016 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we eindelijk beginnen
Ewa broedersquote:
Zeven nederlagen op rij lijkt mij welhaast onmogelijkquote:
Nee. Dat is voor joden. Die rennen in hun eigen stad.quote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog even een marathon gelopen/gerend als voorprogramma voor vandaag?
Voor joden en happel.quote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat is voor joden. Die rennen in hun eigen stad.
Met jouw conditie en huidskleur denk ik niet dat er een kans bestaat dat jij vooruit rent. Je zal altijd iemand achtervolgen in je eigen stad.quote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat is voor joden. Die rennen in hun eigen stad.
quote:Op zondag 10 april 2016 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jouw conditie en huidskleur denk ik niet dat er een kans bestaat dat jij vooruit rent. Je zal altijd iemand achtervolgen in je eigen stad.
Twente is thuis in 2016 heel sterkquote:Op zondag 10 april 2016 16:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou geen verrassing moeten zijn, gezien de ranglijst...
Ja, maar te veel afhankelijk van Ziyech, als je die geen vrijheid geeft is Twente nietsquote:
oh oke, zal het doorgevenquote:Op zondag 10 april 2016 16:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar te veel afhankelijk van Ziyech, als je die geen vrijheid geeft is Twente niets
Ik denk dat Dick Advocaat dat wel gedaan heeftquote:
magic dickquote:Op zondag 10 april 2016 16:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Dick Advocaat dat wel gedaan heeft
Ja, ik moet toegeven dat hij wel het verschil heeft gemaakt, anders zat Feyenoord nu wellicht in het rechterrijtjequote:
quote:Op zondag 10 april 2016 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De kans is groot dat je gelijk gaat krijgen ook nog.
Ajax staat bij mij op 1. Twente op 2.quote:Op zondag 10 april 2016 16:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom boeit Twente jou, Ajacied zijnde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |