Politie bellen?quote:Op zondag 10 april 2016 11:44 schreef freako het volgende:
[..]
Dat was ook een vraag bij de stembureautraining: Wat moet je doen als een kiezer stomdronken is, de hele boel verstoort, en weigert het stemlokaal te verlaten.
Tegen Koos zeggen dat ie ff normaal moet doen.quote:
Nu heb ik dit beeld van Koos, terwijl hij in het echt een nette Veluwse jongeman is:quote:Op zondag 10 april 2016 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen Koos zeggen dat ie ff normaal moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2016 12:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu heb ik dit beeld van Koos, terwijl hij in het echt een nette Veluwse jongeman is:Ik snap prima dat er af en toe posts van je verwijderd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Lekker aan het werk?quote:Op zondag 10 april 2016 12:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik snap prima dat er af en toe posts van je verwijderd worden.
quote:Op zondag 10 april 2016 12:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu heb ik dit beeld van Koos, terwijl hij in het echt een nette Veluwse jongeman is:Ik vraag me af of Deetman zich bewust was van het bungelende geslachtsdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf wel: NWS / Haagse burgemeester vindt ADO-fan een grote lulquote:Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Deetman zich bewust was van het bungelende geslachtsdeel.
Ah, dank. Terecht ook wel, hij wordt daar flink in zijn hemd gezet.quote:Op zondag 10 april 2016 12:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Achteraf wel: NWS / Haagse burgemeester vindt ADO-fan een grote lul
Vooral ook omdat mijn volgende weekend van donderdag tot en met maandag duurtquote:
Weekend? Het is een tijdje geleden dat ik dat heb gehad. Zit nu ook al op een gezellige 70 uur deze week.quote:Op zondag 10 april 2016 12:38 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vooral ook omdat mijn volgende weekend van donderdag tot en met maandag duurt
Het leven van de Pokkel gaat niet over roosjes.quote:Op zondag 10 april 2016 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Pfft, weer om kwart voor één wakker.
En dan morgen weer om 9u op.
Drukdrukdrukquote:Op zondag 10 april 2016 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Heel m'n dag- en nachtritme weer verneukt.quote:Op zondag 10 april 2016 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het leven van de Pokkel gaat niet over roosjes.
Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zondag 10 april 2016 12:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weekend? Het is een tijdje geleden dat ik dat heb gehad. Zit nu ook al op een gezellige 70 uur deze week.
Sterkte man.quote:Op zondag 10 april 2016 12:57 schreef Pokkelmans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |