SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
Ja, die krijgt ze over een paar dagen bij de nominatie rondequote:Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb uiteraard weer op Do gestemd, maar deze topper verdient het ook om heel veel stemmen te krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er maar niet te vast op rekenen.quote:Op zondag 10 april 2016 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die krijgt ze over een paar dagen bij de nominatie ronde
quote:Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb uiteraard weer op Do gestemd, maar deze topper verdient het ook om heel veel stemmen te krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Spitten omdat je weet dat je dan als 'harde werker' gezien en gewaardeerd wordt door de stemmers.quote:
Cemal heeft in de productie gewerkt ( Paprika's ) die is wel gewend om te werkenquote:Op zondag 10 april 2016 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Spitten omdat je weet dat je dan als 'harde werker' gezien en gewaardeerd wordt door de stemmers.
Ik denk dat hij zich dommer voordoet dan hij is.quote:Op zondag 10 april 2016 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Spitten omdat je weet dat je dan als 'harde werker' gezien en gewaardeerd wordt door de stemmers.
Vooral spitten terwijl dit juist helemaal niet moet gebeuren als je zoden wil neerleggen. Snap niet waarom ze zich niet eerst even inlezen daar voordat ze iets gaan doen.quote:
De grond moet los zijn, daarna egaliseren,mesten, moet wel waterpas zijnquote:Op zondag 10 april 2016 10:41 schreef Cir het volgende:
![]()
GM Cos
er komen Gras matten ..
waarom doet Cemal de boel omspitten
vragen vragen
Is allemaal al door ivan gedaan. Dat mesten is ook al gebeurd dat is hij nu juist aan het onderspitten.quote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef formule het volgende:
[..]
De grond moet los zijn, daarna egaliseren,mesten, moet wel waterpas zijn
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2016 10:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ik vind het wel een leuk koppeltje ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]
leuk voor de koeien dan als die weer eens uitbreken.quote:Op zondag 10 april 2016 10:46 schreef chufi het volgende:
Gebeurt er naast het spitten nog wat.. Hoevaak is alles al omgeschept? Dinsdag komt er gras had ik opgevangen, maar waar komt allemaal gras en waar wordt beplant?
gewoon met de hark er overheen...mest korrels zijn paar weken terug al gedaanquote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef formule het volgende:
[..]
De grond moet los zijn, daarna egaliseren,mesten, moet wel waterpas zijn
quote:Op zondag 10 april 2016 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gisteren gemist heeft ......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
thnx,ga vanavond lekker kijken,gisteren niets van gezien.quote:Op zondag 10 april 2016 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 10 april 2016 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 10:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar heb gister niet gekeken en hoef die nepshow ook niet te zienBewust de streams
niet opgestart...
Ik las net plek 15.quote:Op zondag 10 april 2016 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
welke plek staat dat "super" nummer van rowena op dit moment. Al aan het zakken.
Half uur geleden stond die op 15, gisteravond nog op 8quote:Op zondag 10 april 2016 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
welke plek staat dat "super" nummer van rowena op dit moment. Al aan het zakken.
17quote:Op zondag 10 april 2016 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2016 11:00 schreef Poezewoes het volgende:
Dus als ik het goed begrijp staat Cemal al het werk voor janlul te doen, nou ja hij is van de straat!
Nou Gina ik heb dit nog nooit meegemaakt wat je nu uit je duim zuigtquote:Op zondag 10 april 2016 11:03 schreef Cir het volgende:
Gina verteld ff hoe het "" normaal"''
gesproken is na een wedding
je gaat met zn allen in een hotel ofzo ..en dan met zn allen ontb
en dan bespreek je de dag
Gina domme Cut wedding planner naadje in je witte jurkje
Gina Skreeuwt MArkie gefeliciteerd
Ik had er ook niet veel vertrouwen in, maar het was achteraf toch wel leuk om te zien .....quote:Op zondag 10 april 2016 10:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
Maar heb gister niet gekeken en hoef die nepshow ook niet te zienBewust de streams
niet opgestart...
Heb gelezen dat het onwel worden kwam doordat Vic de kachel op 25 graden had gezet, het was veel te warm in de loodsquote:Op zondag 10 april 2016 11:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik had er ook niet veel vertrouwen in, maar het was achteraf toch wel leuk om te zien .....
Vond het wel sneu, dat er iemand onwel werd, en dat dat een beetje roet in het eten schopte.
quote:Op zondag 10 april 2016 11:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was ook veel om gevraagd, heb helaas niet de juiste stream .......![]()
[ afbeelding ]
Weet niet, eerst was het een epileptische aanval, toen werd het een buikgriep, en later het verhaal,quote:Op zondag 10 april 2016 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heb gelezen dat het onwel worden kwam doordat Vic de kachel op 25 graden had gezet,
het was veel te warm in de loods
Ze zullen wel van bedorven voedsel hebben gegeten.quote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, eerst was het een epileptische aanval, toen werd het een buikgriep, en later het verhaal,
dat het inderdaad te warm was in de loods ..... we zullen het wel nooit weten.
Maar ze zullen nooit toegeven dat het hun schuld wasquote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, eerst was het een epileptische aanval, toen werd het een buikgriep, en later het verhaal,
dat het inderdaad te warm was in de loods ..... we zullen het wel nooit weten.
Zijn aan het uploaden ......quote:Op zondag 10 april 2016 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Waren er nog uurfilmpjes van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man voelde zich al niet helemaal goed en was iets met melk. Daarnaast was het er 25 graden in de loods.quote:Op zondag 10 april 2016 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb gelezen dat het onwel worden kwam doordat Vic de kachel op 25 graden had gezet, het was veel te warm in de loods
quote:
ja en bij 25 graden gaat de melk schiften en word zuurquote:Op zondag 10 april 2016 11:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Man voelde zich al niet helemaal goed en was iets met melk. Daarnaast was het er 25 graden in de loods.
zure Borstvoedingquote:Op zondag 10 april 2016 11:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Man voelde zich al niet helemaal goed en was iets met melk. Daarnaast was het er 25 graden in de loods.
laat me raden,Jesse?quote:Op zondag 10 april 2016 11:15 schreef Ranah het volgende:
cees weeer uitslag, soja in de boerenkool? gabs was het vergeten van cees
en rob meldt vic dat iemand afgeremd moet worden
Tja als anderen hard werken komt hij zelf niet zo goed uit de verf hè.quote:Op zondag 10 april 2016 11:15 schreef Ranah het volgende:
cees weeer uitslag, soja in de boerenkool? gabs was het vergeten van cees
en rob meldt vic dat iemand afgeremd moet worden
die lelijke blokhaklaarsjes onder dat rokjequote:Op zondag 10 april 2016 11:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was ook veel om gevraagd, heb helaas niet de juiste stream .......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2016 11:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk Cemal, Fik vond ook al dat hij te hard werkte...
En dan heerlijk jong gras voor de koetjesquote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is allemaal al door ivan gedaan. Dat mesten is ook al gebeurd dat is hij nu juist aan het onderspitten.
ik sla even overquote:Op zondag 10 april 2016 11:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment geheel gemist in de COS, maar leuk om te horen .....![]()
[ afbeelding ]
Ze moeten allemaal een trap onder hun luie hol.quote:Op zondag 10 april 2016 11:20 schreef Urb het volgende:
Iemand moet afgeremd worden, triest toch?
Maar da's wel exact waar Jessie het over had he, dat Rob anderen tegenhoud.
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2016 11:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het ging meer om de reactie van het onzekere meisje ......
met een laars met punt neus.quote:Op zondag 10 april 2016 11:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal een trap onder hun luie hol.
Heerlijk. Weet onze Popster dat al?quote:
Hard aan het werk. Daar is 'ie weer.quote:Op zondag 10 april 2016 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die jessie heeft het over vroeger die gozer is 24. Wat een lallebal is dat zeg. Veel praatjes maar weinig doen tot nu toe. Kijk hem liggen op dit kussens, gertjan en cemal hard aan het werk en hij ligt daar maar.
jaquote:Op zondag 10 april 2016 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Het is daar altijd warmer dan hier liijkt het wel.
Hier schijnt de zon maar is het 8 graden, daar zitten ze met een korte broek buiten
Het is zondagquote:Op zondag 10 april 2016 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Die jessie heeft het over vroeger die gozer is 24. Wat een lallebal is dat zeg. Veel praatjes maar weinig doen tot nu toe. Kijk hem liggen op dit kussens, gertjan en cemal hard aan het werk en hij ligt daar maar.
quote:Op zondag 10 april 2016 11:38 schreef kejo het volgende:
De brunch word weer klaargemaakt. ...ready for heibel
Was dat gisterenavond na het helium slikken en net voor het tegelijkertijd douchen van de beide koppels?quote:Op zondag 10 april 2016 11:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment geheel gemist in de COS, maar leuk om te horen .....![]()
[ afbeelding ]
Met 'n stalen neus..... enne veel plezier!quote:Op zondag 10 april 2016 11:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
met een laars met punt neus.
Ga er vandoor (stad in,marathon)
jaquote:Op zondag 10 april 2016 11:40 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Was dat gisterenavond na het helium slikken en net voor het tegelijkertijd douchen van de beide koppels?
Welneequote:Op zondag 10 april 2016 11:42 schreef spapaars het volgende:
Heeft Jessie al tegen Rob gezegd wat hij zou gaan zeggen?
dat het een gore vuile tyfuslijder is.
Tuurlijk niet is gewoon een lafaard die een grote bek heeft achter iemand zijn rug.quote:Op zondag 10 april 2016 11:42 schreef spapaars het volgende:
Nee hoor, hij wenste hem vriendelijk goedemorgen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:42 schreef spapaars het volgende:
Jessie , Cemal en Gert jan is heel wat beter en leuker om te zien als al dat andere gespuis wat er zit .quote:Op zondag 10 april 2016 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
En alleen ook nog met drank op vrees ik.quote:Op zondag 10 april 2016 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet is gewoon een lafaard die een grote bek heeft achter iemand zijn rug.
Wat zit je toch weer te oordelen de dag is net begonnen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet is gewoon een lafaard die een grote bek heeft achter iemand zijn rug.
Ah, dan is volgens mij al in de COS besproken dat verlegen Dootje geil was. En in de douche sprong ze er bovenop, terwijl de deur nog open was. Weliswaar nog wel met kleding aan. Walgelijk nepwijf.quote:
ik kots weer even meequote:Op zondag 10 april 2016 11:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ah, dan is volgens mij al in de COS besproken dat verlegen Dootje geil was. En in de douche sprong ze er bovenop, terwijl de deur nog open was. Weliswaar nog wel met kleding aan. Walgelijk nepwijf.
quote:Op zondag 10 april 2016 11:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ah, dan is volgens mij al in de COS besproken dat verlegen Dootje geil was. En in de douche sprong ze er bovenop, terwijl de deur nog open was. Weliswaar nog wel met kleding aan. Walgelijk nepwijf.
Verlegen mensen zijn minder verlegen naar de mensen toe, die ze kennen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
en 100 camera's + paar duizend streamersquote:Op zondag 10 april 2016 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verlegen mensen zijn minder verlegen naar de mensen toe, die ze kennen.
Ja en vooral heel lui vond hij haar.quote:Op zondag 10 april 2016 11:45 schreef spapaars het volgende:
Dan zal hij vast ook niets tegen Gabs hebben gezegd.
Dat het een vette leugenaarster is
quote:Op zondag 10 april 2016 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Bronno vraagt of Jessie 1 bakkie had gedronken gisteren, nou zeg maar rustig 40, zegt Jessie
ALs Bronno vervolgens verhaal doet over de herrie die hij heeft gemaakt en met Bronno wilde praten moet Jessie er hartelijk om lachen
Heeft ie ook goedquote:Op zondag 10 april 2016 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en vooral heel lui vond hij haar.
Dus.in korte tijd komen er nog 2 nieuwenquote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die gaat een dag na 15mnd ook naar huis gok ik
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-110quote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef ammartje het volgende:
gm all![]()
heeft iemand een linkje voor het stemmen, kan dat nooit vinden
Wat was er vannacht?quote:
laat maar, via google kom ik er welquote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef ammartje het volgende:
gm all![]()
heeft iemand een linkje voor het stemmen, kan dat nooit vinden
Waar staat ze nu dan niet meer in de top 10 ?quote:Op zondag 10 april 2016 11:53 schreef kkka3 het volgende:
Row weet nog niks van notering. Ze denkt nog steeds in de top 10
Leuk leuk leuk![]()
Geloof inmiddels op 17quote:Op zondag 10 april 2016 11:54 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Waar staat ze nu dan niet meer in de top 10 ?
iTunes, nr 17 las ik hierquote:Op zondag 10 april 2016 11:54 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Waar staat ze nu dan niet meer in de top 10 ?
Over watquote:
net gevonden maar bedankt voor de moeitequote:Op zondag 10 april 2016 11:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-110
Heb jij ook gestemd ?quote:Op zondag 10 april 2016 11:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)oner-van-de-week-110
Ja,op Jessie dit keer.quote:
Had verwacht dat hij meer stemmen zou krijgen, maar hij staat bij de onderstequote:
Heb ook GJ gestemdquote:Op zondag 10 april 2016 11:57 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
aiai Gert Jan zou eigenlijk hoger moeten komenheb wel op hem gestemd
Debielen feliciteren debielenquote:Op zondag 10 april 2016 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Row vindt het zo schattig, zo lief dat er mensen zijn die haar en Gabs feliciteren.
Die lui zijn net zo gek als ROw en Gabs dat hele nep gedoe slaat nergens overquote:Op zondag 10 april 2016 11:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Row vindt het zo schattig, zo lief dat er mensen zijn die haar en Gabs feliciteren.
Een beschamende vertoning is hetquote:Op zondag 10 april 2016 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die lui zijn net zo gek als ROw en Gabs dat hele nep gedoe slaat nergens over
Ah, dan snap ik het. De camera's ziet ze ook als bekenden.quote:Op zondag 10 april 2016 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verlegen mensen zijn minder verlegen naar de mensen toe, die ze kennen.
Wanneer bij het wegstemmen deze maand?quote:Op zondag 10 april 2016 12:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar Gina zal voor zeker meer stemmen van de bewoners krijgen.
Dus weer niets voor Bas
Die lijst beweegt niet... Daar staat ze al vierentwintig uur op 76...quote:
Op den duur minder aanwezigquote:Op zondag 10 april 2016 12:04 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het. De camera's ziet ze ook als bekenden.
Zijn ze nou echt zo dom? Domme vraag zeker? 😀quote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef kkka3 het volgende:
Row zegt nog steeds top 10?
Gina: Rihanna dik voorbij. Gabs: Anouk voorbij
Nee, met decemberquote:Op zondag 10 april 2016 12:04 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wanneer bij het wegstemmen deze maand?
quote:Op zondag 10 april 2016 12:05 schreef flatflower het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt zo dom? Domme vraag zeker? 😀
http://www.apple.com/nl/itunes/charts/songs/quote:
even wachten op elkaar kost teveel moeitequote:Op zondag 10 april 2016 12:07 schreef DeNiAs het volgende:
Ze gaan wel gezamelijk eten dat is wel leuk
Ik zie dr op 76 staanquote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/itunes/charts/songs/
76
Row nu tegen Rob: nog steeds top 10
Terwijl ze geen lijst heeft gezien
Dat bezig zijn heeft markie haar ingefluisterd komt niet van haar zelf af.quote:Op zondag 10 april 2016 12:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, ze is goed bezig, en zeker niet lui.
one day flyquote:Op zondag 10 april 2016 12:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/itunes/charts/songs/
76
Row nu tegen Rob: nog steeds top 10
Terwijl ze geen lijst heeft gezien
lelijk is dat niet wachten tot iedereen zit .quote:Op zondag 10 april 2016 12:08 schreef kejo het volgende:
[..]
even wachten op elkaar kost teveel moeite
Hier op 76quote:
Ze is nooit lui geweest.quote:Op zondag 10 april 2016 12:08 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat bezig zijn heeft markie haar ingefluisterd komt niet van haar zelf af.
Volgens mij is dit een algemene lijst. Bij nederlandse store staat ze op 19quote:Op zondag 10 april 2016 12:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hier op 76
Apart. Maar geen top 10 iig
Het wachten is op de toespraak van Row, gaat ze vast nog wel doen
OOk utopia verloot singels van rowena dus die koopt ook op .quote:Op zondag 10 april 2016 12:13 schreef flatflower het volgende:
Gaat Row ook nog trots verkondigen dat haar ouders 10 cd's hebben gekocht, erg!
Wat ergquote:Op zondag 10 april 2016 12:14 schreef kkka3 het volgende:
Row: gister van 7 naar 8. Dus als er vandaag veel gedownload wordt, dan stijguh wuh weer
quote:Op zondag 10 april 2016 12:13 schreef flatflower het volgende:
Gaat Row ook nog trots verkondigen dat haar ouders 10 cd's hebben gekocht, erg!
Dit is alles wat nieuw is op iTunes.quote:Op zondag 10 april 2016 12:13 schreef moffel33 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een algemene lijst. Bij nederlandse store staat ze op 19
welke site is dit dan ? maar zij denkt dat ze op 8 staatquote:Op zondag 10 april 2016 12:16 schreef rowan634 het volgende:
Row staat op 24:
[ afbeelding ]
die andere site is niet accuraat, gisteren stond ze daar ook op 76. Maar ze daalt wel gewoon dus
En juist dat niet snappen. Echt erg hoe dom zij isquote:Op zondag 10 april 2016 12:17 schreef kejo het volgende:
Als ik row was zou ik ff me mond houden. ....beetje afgang
Het enige dat nu gedownload is, is haar hersenpan....quote:Op zondag 10 april 2016 12:15 schreef kkka3 het volgende:
Row: als je so snel stijgt, dan wordt het gewoon heel feel gedownload
dit is echt de itunes store app/programma. Gisteren stond ze op 8, inmiddels al een tijdje niet meerquote:Op zondag 10 april 2016 12:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
welke site is dit dan ? maar zij denkt dat ze op 8 staat
Waar kunnen we haar positie zien?quote:Op zondag 10 april 2016 12:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dit is echt de itunes store app/programma. Gisteren stond ze op 8, inmiddels al een tijdje niet meer
Er zijn er meerdere, dus welke de juiste is weet niemand..quote:Op zondag 10 april 2016 12:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
welke site is dit dan ? maar zij denkt dat ze op 8 staat
Nou ja, haar positie is vaak horizontaal..quote:
vervelend mannetjequote:Op zondag 10 april 2016 12:26 schreef kejo het volgende:
[..]
word je toch gek van...ik had al zijn minpunten op tafel gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
Ik vind Cees zijn geneuzel verschrikkelijk, maar Rob en Benji drinken bovenmatig! Ze houden zich de laatste tijd in, net als Gina voor de beeldvorming/stemmers.quote:Op zondag 10 april 2016 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Cees maar steeds zeggen dat rob de naam van zuipschuit heeft buiten. Dat heeft hij ook al over benjamin en bronno gezegd. Dat vind ik zo overdreven. Hoeveel mensen drinken er thuis geen biertje of wijntje in de avond.
Cees heeft het lichaam van een alcoholist, dus als hij het over het drankprobleem heeft in zijn familie , bedoeld hij eigenlijk zichzelfquote:Op zondag 10 april 2016 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Cees maar steeds zeggen dat rob de naam van zuipschuit heeft buiten. Dat heeft hij ook al over benjamin en bronno gezegd. Dat vind ik zo overdreven. Hoeveel mensen drinken er thuis geen biertje of wijntje in de avond.
Ah, thnx!quote:Op zondag 10 april 2016 12:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
download itunes, en klik dan op de itunes store. Dan zie je rechts de lijst staan
ja dacht ik ook al een poosje..quote:Op zondag 10 april 2016 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cees heeft het lichaam van een alcoholist, dus als hij het over het drankprobleem heeft in zijn familie , bedoeld hij eigenlijk zichzelf
Ik zie Rob en Bennie ook als drankbakkenquote:Op zondag 10 april 2016 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vroeg zich af of iemand heel toevallig per ongeluk haar pakje sigaretten met aansteker heeft gepakt, zo niet dan ligt het aan haarzelf.quote:Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Wat wou Ramona nou zeggen?
Goed in beeld gebracht ook....amateurs
Ramona zoekt de dief van haar sigaretten, ze gaat nu zoeken, wat een kut!quote:Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
Wat wou Ramona nou zeggen?
Goed in beeld gebracht ook....amateurs
Ligt aan haarzelf dusquote:Op zondag 10 april 2016 12:34 schreef ndid het volgende:
[..]
Ze vroeg zich af of iemand heel toevallig per ongeluk haar pakje sigaretten met aansteker heeft gepakt, zo niet dan ligt het aan haarzelf.
Is ze toch ookquote:Op zondag 10 april 2016 12:36 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dan ben je wel een triest persoon, beschuldigen zonder eerst zelf te zoeken.
Van zoeken wordt je moe hequote:Op zondag 10 april 2016 12:36 schreef flatflower het volgende:
[..]
Dan ben je wel een triest persoon, beschuldigen zonder eerst zelf te zoeken.
En wat doet ze zelf met d'r oeverloos gelul? Bewijzen dat ze het allemaal zo goed weet?quote:Op zondag 10 april 2016 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
Cemal is volgens Fik alleen maar bezig zich te bewijzen...
en wat deed Ivan dan???
het is ook nooit goed he..quote:Op zondag 10 april 2016 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
en wat deed Ivan dan???
Ik krijg de kots van dat wijf met haar oordelen. Wie denkt ze wel niet dat ze is???? pleurt op mens, ga buiten mensen de les lezen...quote:
De heks van Utopiaquote:Op zondag 10 april 2016 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik krijg de kots van dat wijf met haar oordelen. Wie denkt ze wel niet dat ze is???? pleurt op mens, ga buiten mensen de les lezen...
Het is alleen maar dat het dan duidelijker wordt dat er sommige ( waaronder fik, rob en ben) weinig tot niets doen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:45 schreef moffel33 het volgende:
Fik voelt aan haar energie dat Cemal teveel doet
Jessie is echtquote:Op zondag 10 april 2016 12:38 schreef ndid het volgende:
Jessie (tikt Bronno op zijn schouder): vanavond ga je lekker slapen
Bronno: dat maak ik zelf nog uit
Cemal meld dat de vrouwen een meidenavond hebben.
Bronno?quote:
Volgens mij vindt Cemal, net als Ivan, het gewoon lekker om bezig te zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 12:43 schreef Chanel5 het volgende:
en wat deed Ivan dan???
Ik weet het ook niet hoor, iets over gedragsverandering en de kans dat 'ie met veel bombarie weggaat.quote:
Dat moet haast wel over Bronno gaan danquote:Op zondag 10 april 2016 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, iets over gedragsverandering en de kans dat 'ie met veel bombarie weggaat.
Cees had het vanmorgen tegen (en over) Jessie ook al over: drinken is prima maar wanneer mensen daardoor een gedragsverandering krijgen niet.quote:Op zondag 10 april 2016 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor, iets over gedragsverandering en de kans dat 'ie met veel bombarie weggaat.
omg heftig!quote:Op zondag 10 april 2016 13:03 schreef flatflower het volgende:
Brief Cees
http://krant.telegraaf.nl(...)ng.gebrokenhart.html
ZO dan heftig verhaalquote:Op zondag 10 april 2016 13:03 schreef flatflower het volgende:
Brief Cees
http://krant.telegraaf.nl(...)ng.gebrokenhart.html
Vannacht heb ik gemist.quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 13:12 schreef snetje het volgende:
Bas en Jessie zijn melig en grappen er op los ..
Romy: Do kan jij hier nu om lachen?
angen?quote:Op zondag 10 april 2016 13:13 schreef Ranah het volgende:
17 april, ook bjorn is erbij
jesse, dat zou wat zijn, straks komt hij me verv...
Elen?quote:Op zondag 10 april 2016 13:13 schreef Ranah het volgende:
Het verhaal van Bjorn is op video opgenomen.quote:Op zondag 10 april 2016 13:13 schreef Ranah het volgende:
Weet Gabs idd niks van, ik zie juist wel overeenkomsten.quote:Op zondag 10 april 2016 12:45 schreef rowan634 het volgende:
Hij hecht te veel waarde aan het gesprek met Ivan, volgens Fik en Row. Gabs zei dat Ivan zo ook niet begon. Nou die was na 2 dagen ook al een wc aan het betegelen hoor
Precies wat jij zegtquote:Op zondag 10 april 2016 12:28 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik vind Cees zijn geneuzel verschrikkelijk, maar Rob en Benji drinken bovenmatig! Ze houden zich de laatste tijd in, net als Gina voor de beeldvorming/stemmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |