SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
Ja, die krijgt ze over een paar dagen bij de nominatie rondequote:Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb uiteraard weer op Do gestemd, maar deze topper verdient het ook om heel veel stemmen te krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou er maar niet te vast op rekenen.quote:Op zondag 10 april 2016 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die krijgt ze over een paar dagen bij de nominatie ronde
quote:Op zondag 10 april 2016 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb uiteraard weer op Do gestemd, maar deze topper verdient het ook om heel veel stemmen te krijgen.![]()
[ afbeelding ]
Spitten omdat je weet dat je dan als 'harde werker' gezien en gewaardeerd wordt door de stemmers.quote:
Cemal heeft in de productie gewerkt ( Paprika's ) die is wel gewend om te werkenquote:Op zondag 10 april 2016 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Spitten omdat je weet dat je dan als 'harde werker' gezien en gewaardeerd wordt door de stemmers.
Ik denk dat hij zich dommer voordoet dan hij is.quote:Op zondag 10 april 2016 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Spitten omdat je weet dat je dan als 'harde werker' gezien en gewaardeerd wordt door de stemmers.
Vooral spitten terwijl dit juist helemaal niet moet gebeuren als je zoden wil neerleggen. Snap niet waarom ze zich niet eerst even inlezen daar voordat ze iets gaan doen.quote:
De grond moet los zijn, daarna egaliseren,mesten, moet wel waterpas zijnquote:Op zondag 10 april 2016 10:41 schreef Cir het volgende:
![]()
GM Cos
er komen Gras matten ..
waarom doet Cemal de boel omspitten
vragen vragen
Is allemaal al door ivan gedaan. Dat mesten is ook al gebeurd dat is hij nu juist aan het onderspitten.quote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef formule het volgende:
[..]
De grond moet los zijn, daarna egaliseren,mesten, moet wel waterpas zijn
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2016 10:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ik vind het wel een leuk koppeltje ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
leuk voor de koeien dan als die weer eens uitbreken.quote:Op zondag 10 april 2016 10:46 schreef chufi het volgende:
Gebeurt er naast het spitten nog wat.. Hoevaak is alles al omgeschept? Dinsdag komt er gras had ik opgevangen, maar waar komt allemaal gras en waar wordt beplant?
gewoon met de hark er overheen...mest korrels zijn paar weken terug al gedaanquote:Op zondag 10 april 2016 10:45 schreef formule het volgende:
[..]
De grond moet los zijn, daarna egaliseren,mesten, moet wel waterpas zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |