als ik trio zou hebben zou ik 90% van de tijd bietje in de hoek kijkend staan fappenquote:Op zondag 10 april 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
trio lijkt me awkward tenzij compleet van t padje af
Hey Ashquote:Op zondag 10 april 2016 01:12 schreef tailfox het volgende:
Het heeft mij te lang geduurt voordat ik de frank reverence snapte.
quote:Op zondag 10 april 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik trio zou hebben zou ik 90% van de tijd bietje in de hoek kijkend staan fappen
Wat voorquote:Op zondag 10 april 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
trio lijkt me awkward tenzij compleet van t padje af
nou allemaal gewoon maar met 2 chicks t minst awkwardquote:
Is dat zo'n stumpert die claimt dat seks met maagden beter is dan seks met sletjes? Want ervaring > maagdelijkheid all dayquote:Op zondag 10 april 2016 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft een morele standaard ofzo en vindt chicks die aan trio's doen hoeren
Dus heb je 10% trioquote:Op zondag 10 april 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik trio zou hebben zou ik 90% van de tijd bietje in de hoek kijkend staan fappen
Stelletje bèta'squote:
jaquote:
Alweer?quote:
Shiiiiiiit neeeeeegro, natuurlijk!quote:Op zondag 10 april 2016 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alweer?
Alleen als dp en Hermann ook mogen komen als bruidsmeisjes
En ik dan?quote:Op zondag 10 april 2016 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alweer?
dat weet ik niet, meeste posts van Jimmy probeer ik te vergetenquote:Op zondag 10 april 2016 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat zo'n stumpert die claimt dat seks met maagden beter is dan seks met sletjes? Want ervaring > maagdelijkheid all day
Oké.quote:Op zondag 10 april 2016 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Shiiiiiiit neeeeeegro, natuurlijk!
Owh, dit is awkward :squote:
dan neem ik SE als date meequote:Op zondag 10 april 2016 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alweer?
welkom bij de club maatquote:
Dat magquote:
Goed, ik speel het rolletje als offergeit welquote:
ehehe ik vat 'em ;pquote:Op zondag 10 april 2016 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hehe... leven op Uranus loopt de hele tijd te zeuren, zo van: "Wat stinkt het hier!"
Wehehehe... snap je'm.
Maar WCH was toch al die kale van American History X?quote:Op zondag 10 april 2016 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Elke post van Jimmy doet me verlangen om mijn hoofd tegen de stoeprand kapot te rossen.
Geen doden bij mijn bruiloft.quote:Op zondag 10 april 2016 01:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goed, ik speel het rolletje als offergeit wel
goed bezigquote:Op zondag 10 april 2016 01:17 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben net klaar met een workout. +- 55 minuten. 5813 steps, zou theoretisch op 5,24 kilometer uit moeten komen, ben kapotMaar het voelt wel echt heel fijn om lekker te zweten
(Met steps bedoel ik dat ik gewoon op maat van muziek heen en weer loop in m`n schuurtje op maat van muziekMaar het helpt wel)
hopelijk ben je niet even aan het bijkomen met een zak chipsquote:Op zondag 10 april 2016 01:17 schreef MrBradge het volgende:
Ik ben net klaar met een workout. +- 55 minuten. 5813 steps, zou theoretisch op 5,24 kilometer uit moeten komen, ben kapotMaar het voelt wel echt heel fijn om lekker te zweten
(Met steps bedoel ik dat ik gewoon op maat van muziek heen en weer loop in m`n schuurtje op maat van muziekMaar het helpt wel)
Midden in de nacht ook gewoonquote:Op zondag 10 april 2016 01:17 schreef MrBradge het volgende:
Fles water van 2 liter naast mij. Zit wel ff lekker op m`n bureaustoel bij te komenquote:Op zondag 10 april 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk ben je niet even aan het bijkomen met een zak chips
Wat ga je aantrekken?quote:Op zondag 10 april 2016 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hehe... leven op Uranus loopt de hele tijd te zeuren, zo van: "Wat stinkt het hier!"
Wehehehe... snap je'm.
Je hoeft de geit ook niet te slachten, geef het een brandmerkje ofzoquote:
Niks mis mee.quote:
trustenquote:
Ja, wat ik al zei. Ik ben een nachtmens doordat mijn ritme zo verkloot is, dus ik ben vaak zo tussen 11 en 2 het meest energiek s'nachtsquote:
Stimorol heeft een ban, tegenwoordig is Braddie de dieetmanquote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus... half jaar niet geweest hier en nog steeds heeft iedereen het over afslanken ja?
truste hansquote:
Jij wil gewoon vernederd worden.quote:Op zondag 10 april 2016 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hoeft de geit ook niet te slachten, geef het een brandmerkje ofzo
Ferrealquote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stimorol heeft een ban, tegenwoordig is Braddie de dieetman
Yesquote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stimorol heeft een ban, tegenwoordig is Braddie de dieetman
Het interesseert me eerlijk gezegd nu geen reet.quote:Op zondag 10 april 2016 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus ja?
Er is dus een rechtse beweging die zegt dat lesbiennes vooral ontstaan zijn door een bepaalde anti-mannelijke tendens in de samenleving, ergo, die vrouwen zijn niet echt lesbisch, ze zijn door de marxisten gedwongen lesbisch te zijn, hetgeen voor nogal wat slapeloze nachten zorgt voor onze alfa mannetjes.
Ik kom gerust aan hoorquote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus... half jaar niet geweest hier en nog steeds heeft iedereen het over afslanken ja?
zelf aangevraagd welquote:
Ja, maar alleen door jouquote:
Love U Frank...quote:Op zondag 10 april 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het interesseert me eerlijk gezegd nu geen reet.
Je bent er weer jongen!
Al die andere meuk, wel, daar kunnen we het morgen nog over hebben. Je bent er weer en dat is mooi!
Ik trek een zwarte jurk aan.quote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een duur Italiaans pak, my dear.
jeetje het wordt wel een beetje pijnlijk om te zien hoe je jezelf steeds voor haar voeten werptquote:
Helpquote:
zo, dat was een lange nachtrustquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Momentje, ik moet even een kabouter van de rieten stoel wieberen...Die puntmuts denkt maar dat 'ie alles kan maken...
K*tallochtonen.
En jij ook ettoquote:
Je krijgt een welterustenkusje van haasquote:
Dit.quote:Op zondag 10 april 2016 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
En voortaan niet meer zo lang wegblijven
Hé kabouter! !! HEB JIJ JE PUNTMUTS OP?!?quote:Op zondag 10 april 2016 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Momentje, ik moet even een kabouter van de rieten stoel wieberen...Die puntmuts denkt maar dat 'ie alles kan maken...
K*tallochtonen.
hoe lang probeer je al te slapen?quote:
Absoluut! Allo Alloquote:
Eensquote:
Je bent masochist of nietquote:Op zondag 10 april 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje het wordt wel een beetje pijnlijk om te zien hoe je jezelf steeds voor haar voeten werpt
Het is een extremistische kabouter die allochtone kabouters discrimineert... ik heb 'm Jimmie genoemd.quote:Op zondag 10 april 2016 01:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hé kabouter! !! HEB JIJ JE PUNTMUTS OP?!?
Denk je dat ik dat time?quote:Op zondag 10 april 2016 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe lang probeer je al te slapen?
Rustig aan Von Smallhausen!quote:Op zondag 10 april 2016 01:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Absoluut! Allo Allo
Al die 70s britse comedy series waren goud. Zelfs Keeping Up Appearances van begin jaren 90 was fantastisch
je weet gvd toch wel hoe laat je ging slapen of nietquote:
NEE ANDERS ZEI IK HET WEL HEquote:Op zondag 10 april 2016 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je weet gvd toch wel hoe laat je ging slapen of niet
quote:
Mijn poging ging ook niet goed.quote:
nee om jou geven we een neuk wil je zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |