Jij wil gewoon vernederd worden.quote:Op zondag 10 april 2016 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hoeft de geit ook niet te slachten, geef het een brandmerkje ofzo
Ferrealquote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stimorol heeft een ban, tegenwoordig is Braddie de dieetman
Yesquote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Stimorol heeft een ban, tegenwoordig is Braddie de dieetman
Het interesseert me eerlijk gezegd nu geen reet.quote:Op zondag 10 april 2016 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus ja?
Er is dus een rechtse beweging die zegt dat lesbiennes vooral ontstaan zijn door een bepaalde anti-mannelijke tendens in de samenleving, ergo, die vrouwen zijn niet echt lesbisch, ze zijn door de marxisten gedwongen lesbisch te zijn, hetgeen voor nogal wat slapeloze nachten zorgt voor onze alfa mannetjes.
Ik kom gerust aan hoorquote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus... half jaar niet geweest hier en nog steeds heeft iedereen het over afslanken ja?
zelf aangevraagd welquote:
Ja, maar alleen door jouquote:
Love U Frank...quote:Op zondag 10 april 2016 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het interesseert me eerlijk gezegd nu geen reet.
Je bent er weer jongen!
Al die andere meuk, wel, daar kunnen we het morgen nog over hebben. Je bent er weer en dat is mooi!
Ik trek een zwarte jurk aan.quote:Op zondag 10 april 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een duur Italiaans pak, my dear.
jeetje het wordt wel een beetje pijnlijk om te zien hoe je jezelf steeds voor haar voeten werptquote:
Helpquote:
zo, dat was een lange nachtrustquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Momentje, ik moet even een kabouter van de rieten stoel wieberen...Die puntmuts denkt maar dat 'ie alles kan maken...
K*tallochtonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |