die ken ik volgens mij nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
jaaaje had toch ook nog van guus kom naar huus?
Waarom zou je een apparaat willen zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
liever hele leven lang koppijn dan HPLC zijn
dan hoef ik jullie niet te zienquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom zou je een apparaat willen zijn?
Ik typquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij moet je vingers van je toetsenbord houden
[..]
jij moet je bakkes houden
oh lol dat hele album ken ik niet eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
soms is het googlen eigenlijk zo makkelijk.
Ja, die is wel het bestequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
deze is ook vet, een van de coolste van die albums zelfs
Je bent onze knuffelhippie dat is ook wat waardquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent onze knuffelhippie dat is ook wat waard
Nederland ;')quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
deze is ook vet, een van de coolste van die albums zelfs
En je zit bij de gevestigde ordequote:
coolquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nederland ;')
America, fuck yeah. Gonna save the motherfucking day now!
Het zijn niet mijn woordenquote:
Rebecca godverdonme, dont die on mequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je al met nieuwe seizoen van Banshee begonnen?
boeiequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
ruben van der meer is samen met gabber piet volgens mij wel meest gehate persoon in oude gabber shit
je kan lang genoeg van haar tietjes genieten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weer een serie die ik niet hoef te zien
haha Maggie, Rick en Daryl gaan doodquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Geen tijd gehad nog.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha, die van gisteren ook al gezien?
ik kan frenchcore en hardcore en zo goed waarderen als ik nuchter ben, maar luister jij hier serieus voor je plezier naar?quote:
maakt niet uit, ik heb echt diepe haat aan spoilers. als ik weet dat iemand later doodgaat heb ik gelijk geen zin meer om te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan lang genoeg van haar tietjes genieten.
Soms, qua terror luister ik eigenlijk alleen nog maar The Destroyerquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan frenchcore en hardcore en zo goed waarderen als ik nuchter ben, maar luister jij hier serieus voor je plezier naar?
pfffquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms, qua terror luister ik eigenlijk alleen nog maar The Destroyer
Zo veel geef ik ook niet wegquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok, misschien kan je beter hier niet meer kijken dan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb echt diepe haat aan spoilers. als ik weet dat iemand later doodgaat heb ik gelijk geen zin meer om te kijken
ben nog de enige hier die een beetje kwaliteit brengtquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ok, misschien kan je beter hier niet meer kijken dan.
maar heb je ook helemaal nooit drugs gebruikt? want je ging wel naar feesten tochquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan frenchcore en hardcore en zo goed waarderen als ik nuchter ben, maar luister jij hier serieus voor je plezier naar?
.quote:
hahah dat filmpjequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog de enige hier die een beetje kwaliteit brengt
Wat zieligquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog de enige hier die een beetje kwaliteit brengt
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je merkt het niet eens als er wat gastjes naar binnen wandelen met een AK
andrea leeft nog in de comics, denk niet dat ze zich daar veel aan houdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
.
Je hebt duidelijk de comics niet gelezen
Zou kunnen.quote:
2 keer xtc, maar dat was niet op een feest. Deed het gewoon met pils en een goede conditiequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar heb je ook helemaal nooit drugs gebruikt? want je ging wel naar feesten toch
quote:
Nee, zijn mij ook te duurquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
.
Je hebt duidelijk de comics niet gelezen
is veel leuker metquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 keer xtc, maar dat was niet op een feest. Deed het gewoon met pils en een goede conditie
Er is me wel 20 keer per feest wat aangeboden, maar het hoefde van mij niet
bij mijn ouders liggen nog de air maxjes van mijn hardcore periodequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
in mn bomberjack voel ik me echt te gek nog een lijntje voordat ik stop
zal iedere Skye gif ooit in deeltje 100 zettenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog
We zijn bijna toe aan Skye deel 90
Daryl komt niet eens in de comics voor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
andrea leeft nog in de comics, denk niet dat ze zich daar veel aan houden
Aight aight. Remi doet dat ook als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 keer xtc, maar dat was niet op een feest. Deed het gewoon met pils en een goede conditie
Er is me wel 20 keer per feest wat aangeboden, maar het hoefde van mij niet
Lol, ik heb ook een rtc-petjequote:Op zondag 10 april 2016 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
bij mijn ouders liggen nog de air maxjes van mijn hardcore periodeschaam me wel voor het rtc petje dat ik ooit had.
ik ook weinigquote:Op zondag 10 april 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lol, ik heb ook een rtc-petjeHaast nooit gedragen
hopelijk ontgroei ik die tijd nooitquote:Op zondag 10 april 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, nou hoeft het van mij al helemaal niet meer. Die tijd heb ik gehad
re fucking tweetquote:Op zondag 10 april 2016 00:01 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hopelijk ontgroei ik die tijd nooit
hopelijk gaat hij dood, kunnen al die tumblr meisjes boos wordenquote:Op zondag 10 april 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daryl komt niet eens in de comics voor.
quote:
beter pep ;squote:
daar zit de duivel achterquote:
Hermannetje!quote:Op zondag 10 april 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk gaat hij dood, kunnen al die tumblr meisjes boos worden
Daar heb je een goed punt.quote:Op zondag 10 april 2016 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk gaat hij dood, kunnen al die tumblr meisjes boos worden
ook dat zij weer het obey logo moeten gebruikenquote:
zal k wat opsturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |