ok, misschien kan je beter hier niet meer kijken dan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb echt diepe haat aan spoilers. als ik weet dat iemand later doodgaat heb ik gelijk geen zin meer om te kijken
ben nog de enige hier die een beetje kwaliteit brengtquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
ok, misschien kan je beter hier niet meer kijken dan.
maar heb je ook helemaal nooit drugs gebruikt? want je ging wel naar feesten tochquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan frenchcore en hardcore en zo goed waarderen als ik nuchter ben, maar luister jij hier serieus voor je plezier naar?
.quote:
hahah dat filmpjequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog de enige hier die een beetje kwaliteit brengt
Wat zieligquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben nog de enige hier die een beetje kwaliteit brengt
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je merkt het niet eens als er wat gastjes naar binnen wandelen met een AK
andrea leeft nog in de comics, denk niet dat ze zich daar veel aan houdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
.
Je hebt duidelijk de comics niet gelezen
Zou kunnen.quote:
2 keer xtc, maar dat was niet op een feest. Deed het gewoon met pils en een goede conditiequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar heb je ook helemaal nooit drugs gebruikt? want je ging wel naar feesten toch
quote:
Nee, zijn mij ook te duurquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
.
Je hebt duidelijk de comics niet gelezen
is veel leuker metquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 keer xtc, maar dat was niet op een feest. Deed het gewoon met pils en een goede conditie
Er is me wel 20 keer per feest wat aangeboden, maar het hoefde van mij niet
bij mijn ouders liggen nog de air maxjes van mijn hardcore periodequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:59 schreef deadprez het volgende:
in mn bomberjack voel ik me echt te gek nog een lijntje voordat ik stop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |