En je zit bij de gevestigde ordequote:
coolquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nederland ;')
America, fuck yeah. Gonna save the motherfucking day now!
Het zijn niet mijn woordenquote:
Rebecca godverdonme, dont die on mequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je al met nieuwe seizoen van Banshee begonnen?
boeiequote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef deadprez het volgende:
ruben van der meer is samen met gabber piet volgens mij wel meest gehate persoon in oude gabber shit
je kan lang genoeg van haar tietjes genieten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weer een serie die ik niet hoef te zien
haha Maggie, Rick en Daryl gaan doodquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Geen tijd gehad nog.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha, die van gisteren ook al gezien?
ik kan frenchcore en hardcore en zo goed waarderen als ik nuchter ben, maar luister jij hier serieus voor je plezier naar?quote:
maakt niet uit, ik heb echt diepe haat aan spoilers. als ik weet dat iemand later doodgaat heb ik gelijk geen zin meer om te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan lang genoeg van haar tietjes genieten.
Soms, qua terror luister ik eigenlijk alleen nog maar The Destroyerquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan frenchcore en hardcore en zo goed waarderen als ik nuchter ben, maar luister jij hier serieus voor je plezier naar?
pfffquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms, qua terror luister ik eigenlijk alleen nog maar The Destroyer
Zo veel geef ik ook niet wegquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |