Zoals we altijd doen.quote:
mensen die niet weten dat hermann hier de slimste user isquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen vonden het grappig dat ie hier altijd loopt te roepen dat ie verreweg de slimste user hier is en dat wij allemaal achterlijk zijn, terwijl hij op universiteit faalde en nu hbo doet
ik doe me alleen maar dom voorquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat hermann hier de slimste user is
antisemitisme; cidi ingelichtquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek kut israeli ga bommen maken.
als je dat doet trek ik je armen erafquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:42 schreef HPLC het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag vrij nemen en dan alles spoileren in de SC, lees je dat CK?
geertquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stomme tatta
Wat ga je nu inlichten?
Had je maar bij moeten zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dat doet trek ik je armen eraf
Je krijgt geen herpes als een vrouwenhandje jouw buik aanraakt hoor gvd kutheumeauxquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn buik alleen als je handschoenen aandoet, want ik wil niet dat vrouwen me aanraken :s
ik studeer visagie dus denk 't nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Slimste hier is toch echt wel hzaw heur
Ik wil sproetjes bedekken welke foundation is geschiktquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik studeer visagie dus denk 't niet
Rotbandquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil sproetjes bedekken welke foundation is geschikt
SPERMAquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil sproetjes bedekken welke foundation is geschikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |