Ja voor in m'n sig niet je fantasie op vrije loop zetten ;squote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest toch iets zeggen voor in je sig gotverdomme
Haha jezus de toetsenbordquote:
leugensquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann heeft een grotere dan die van jou.
nouja sorry hoor, maar je verraadt nu jezelfquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag gewoon hzaw zeggen want je doelt weer op mij lul
Nee, het toetsenbord...quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja voor in m'n sig niet je fantasie op vrije loop zetten ;s
[..]
Haha jezus de toetsenbord![]()
quote:
Floki gaat doodquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bek dicht Hans. Vrouwen hebben altijd gelijk.
Welquote:
Ze kan het weten, echt zo'n Ashqelonse familie is het daar. Alles kan.quote:
alsof je iets kunt doen aan de lengte van je lulquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja sorry hoor, maar je verraadt nu jezelf
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:38 schreef Etsu het volgende:
Opso, ik wil jou keihard doen in de Blauwe Engel, ik aan de achterkant, Frass aan de voorkant en HPLC aan de bovenkant.
Was er vandaag een nieuwe EP???quote:
oquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
NEE FLIKKER OP MET DIE KUTREACTIE ALLEEN BATTIES REAGEREN MET OK GODVERDOMME WEES EENS ORIGINEEL SOEPZUIGER
mensen vonden het grappig dat ie hier altijd loopt te roepen dat ie verreweg de slimste user hier is en dat wij allemaal achterlijk zijn, terwijl hij op universiteit faalde en nu hbo doetquote:
hij maakt ook bijzonder veel taalfouten voor iemand die zich zo slim voordoetquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen vonden het grappig dat ie hier altijd loopt te roepen dat ie verreweg de slimste user hier is en dat wij allemaal achterlijk zijn, terwijl hij op universiteit faalde en nu hbo doet
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag ook wel aan de voorkant hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |