Dan is het geen 4-4-2 hé.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja Derijck Jansen en Bakker staan op lijn
Van mij nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ajax mag van mij wel wat beter gaan voetballen.
omg, deze discussie is zó kut.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4 middenvelders. Je zegt bij een ruit toch ook niet 4-1-2-1-2.
Omdat het over het algemeen bekend is wat een ruit op een middenveld is. Ik hoor weinig mensen een 4-4-2 omschrijven als met de punt naar voren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4 middenvelders. Je zegt bij een ruit toch ook niet 4-1-2-1-2.
Peter Bosz weet van achteren niet wat ie van voren verzint. Nare man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou Peter Bosz het eens zijn dat Den Haag beter is dan Tel Aviv?
Je moet niet altijd met de massa meelopen Stijn. Eigen initiatief wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen bekend is wat een ruit op een middenveld is. Ik hoor weinig mensen een 4-4-2 omschrijven als met de punt naar voren.
In dit geval zeker niet, nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Systeemvormen zijn inderdaad niet voetbalinhoudelijk
Dit vind ik een mooie gedachte.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet niet altijd met de massa meelopen Stijn. Eigen initiatief wordt gewaardeerd.
Wie is er dan wel de baas?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
@opperkleurder ik ben niet de baas over de afstandsbediening en geen laptop in de buurt
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
@opperkleurder ik ben niet de baas over de afstandsbediening en geen laptop in de buurt
Van der Veldenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef Brammess het volgende:
XI Willem II - Lamprou, Van der Struijk, Wuytens, Peters, Joppen, Ojo, Falkenburg, Achenteh, Van der Velden, Ondaan, Andersen #psvwil
Leuke wedstrijd, gaat op en neer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik moest switchen, maar ik blijf bij Ajax
Mijn vader. Overigens heb ik na Groningen Ado ook wel definitief opgegeven dit seizoen. Prima plek in de middenmootquote:
Wordt het niet eens tijd om op jezelf te gaan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader. Overigens heb ik na Groningen Ado ook wel definitief opgegeven dit seizoen. Prima plek in de middenmoot
Is jouw vader voor Cambuur?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader. Overigens heb ik na Groningen Ado ook wel definitief opgegeven dit seizoen. Prima plek in de middenmoot
Bijzonder dat ze niet het spel willen maken idd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur speelt maar rond op eigen helft, wat saai.
Je mag best eens het avontuur zoeken, ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze niet het spel willen maken idd.
Raak jij ook altijd een beetje opgewonden als Ajax voetbalt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax doet alsof Cambuur een kans heeft. Dadelijk slaan ze hard toe.
Ja, ik geniet erg nu.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raak jij ook altijd een beetje opgewonden als Ajax voetbalt?
Bij ons is het ook niet iedere week uitverkocht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit wel erg vol daar in Arnhem
tegen ado verwacht je toch wel dat heel Arnhem komt kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij ons is het ook niet iedere week uitverkocht.
Wie speelt er tegen Cambuur?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een dodelijk saaie wedstrijd spelen tegen Cambuur, can you believe it?
PSV boekte de grootste zege van dit seizoen tegen Cambuur. 0-6. Wel tegen 10 man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een dodelijk saaie wedstrijd spelen tegen Cambuur, can you believe it?
In een KOLKEND Cambuur Stadion.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig hebben Jan-Joost en Helene straks een FANTASTISCHE eerste helft gezien.
Ze heeft wel een leuk truitje aan die Helenequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig hebben Jan-Joost en Helene straks een FANTASTISCHE eerste helft gezien.
Ajax mist zeker een type als Benzema.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid zou al 5-0 voor hebben gestaan.
Nwuh, in eigen huis veegt Real Madrid met elke club buiten een Atletico of Barcelona de vloer aan. Dan winnen ze simpel met 4/5/6-0. Zonder enige vorm van tactiek of systeem.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Ajax mist zeker een type als Benzema.
Yesssquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er nog. Ik was heus niet in slaap gevallen ofzo hoor!
Was wel op de bal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar had Meijers rood kunnen krijgen.
Hopelijk is de fles leeg danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem even een glaasje Fanta. Elke keer wanneer ik Fanta drink wint Ajax altijd
Wat voor Fanta?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem even een glaasje Fanta. Elke keer wanneer ik Fanta drink wint Ajax altijd
Ajax scoort in de tweede helft gewoon een keer en dan hoor je niemand meer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Breng er dan een extra middenvelder in in plaats van Van Rhijn.
Uitstekende opmerkingquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Breng er dan een extra middenvelder in in plaats van Van Rhijn.
We zitten de laatste weken opvallend op een lijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pff breng gewoon een middenvelder.
Maar ja, trainers, die willen zo min mogelijk veranderen als er een aantal wedstrijden aardig gespeeld wordt.
Omdat ze dan waarschijnlijk in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax scoort in de tweede helft gewoon een keer en dan hoor je niemand meer.
Klopt. Bij Ajax wordt nooit gezeurd over de kwaliteit van het spel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax scoort in de tweede helft gewoon een keer en dan hoor je niemand meer.
Fijn dat je Gudelj ook een prima speler vindtquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zitten de laatste weken opvallend op een lijn.
Voor leuke westrijden moeje ook naar Utreg kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Allememachies wat een tyfuswedstrijd
Of naar wat een poppenkastquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Voor leuke westrijden moeje ook naar Utreg kijken
Je weet wat ik ooit gesteld heb: prima speler maar niet in de vorm hoe hij nu gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat je Gudelj ook een prima speler vindt
Doe eens winnen tegen Ajax enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Deze fan groet jequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
4-0 weg kampioenschap dit dat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een dag eerder moet PSV naar Roda. Doe je het al in de broek?
Sowieso gaat Utrecht winnen jegens Ajaxquote:
Vitesse gaat nog scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn eindstand voorspelling staat al op het scorebord.
HTquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
10 minuten tussen de twee voorgaande posts, wat is dit?
Zou in het beruchte Haagse kwartiertje nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
Zelfs dan nog.quote:
Dan is het 15 minuten stil?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou in het beruchte Haagse kwartiertje nooit gebeuren.
Iedereen was even rustenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
oh, ik dacht door het spektakel en de passie op het veld vergeet iedereen dan iets te posten.quote:
Zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
oh, ik dacht door het spektakel en de passie op het veld vergeet iedereen dan iets te posten.
Over een klein halfuurtje gaan we het zien.quote:
Dat half uurtje gaat helaas niet sneller dan het licht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over een klein halfuurtje gaan we het zien.
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
Tyronne Ebuehi doet het boven verwachting. Ik mis Zuiverloon en Malone niet.
Dit is niet mijn Cambuur vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Henk de Jong weg is, heb ik niets meer met Cambuur.
Dat denk jij maar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat half uurtje gaat helaas niet sneller dan het licht.
In het Haags kwartiertje pas natuurljik.quote:
Vorige week scoorde Groningen de 0-1 op het moment dat het Haags kwartiertje in gingquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
In het Haags kwartiertje pas natuurljik.
Smerige streek.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorige week scoorde Groningen de 0-1 op het moment dat het Haags kwartiertje in ging
Dit seizoen hebben jullie meer nadeel dan voordeel gehaald uit dat kwartiertje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorige week scoorde Groningen de 0-1 op het moment dat het Haags kwartiertje in ging
Heb je de statistieken er bij gepakt Don?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit seizoen hebben jullie meer nadeel dan voordeel gehaald uit dat kwartiertje.
Nee, maar VI wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je de statistieken er bij gepakt Don?
Dat klopt. Maar dat is over het algemeen al een paar jaar zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit seizoen hebben jullie meer nadeel dan voordeel gehaald uit dat kwartiertje.
Goede timingquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of De Boer straks weer stelt dat het vreselijk lastig is om tegen zo'n muur te spelen.
Heb het blad nooit met plezier gelezen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sinds Derksen daar weg is zijn ze een bedenkelijke weg ingeslagen.
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)o-.htm?channel=phonequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sinds Derksen daar weg is zijn ze een bedenkelijke weg ingeslagen.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef opperkleurder het volgende:
v/d Werff is een hele matige verdediger.
Met dit spel wint ie niet van Twente en Utrecht hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef Vermecelli het volgende:
Frankie gaat zijn vijfde titel binnen halenWat een ongelofelijke baas.
Met van Rhijn in het elftal? Ja tochquote:
Waar slaat die Twente-hype opeens op.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Met dit spel wint ie niet van Twente en Utrecht hoor.
Welnee, zelfs wij wonnen daar 2x van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen roepen steeds dat PSV nog een lastige wedstrijd krijgt tegen Vitesse
Op papier is dat de lastigste wedstrijd en misschien uit tegen Zwolle. Al denken ze in Eindhoven dat het uit bij Roda JC is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
het is geen OSM he.quote:
Tegen pisvee zijn we altijd extra gemotiveerd, maar ik hoop dat pisvee kampioen wordt. Het ajax gaat vandaag gelijk spelen tegen Cambuur.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk wel dat ze beide alles winnen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier is dat de lastigste wedstrijd en misschien uit tegen Zwolle. Al denken ze in Eindhoven dat het uit bij Roda JC is.
Sowieso gaat Ajax het een stuk lastiger krijgen met FC Utrecht om 12:30
Wij wonnen ook 2x van Feyenoordquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, zelfs wij wonnen daar 2x van.
Ik heb de eerste helft gezien en ik zou niet weten hoe Cambuur gaat scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tegen pisvee zijn we altijd extra gemotiveerd, maar ik hoop dat pisvee kampioen wordt. Het ajax gaat vandaag gelijk spelen tegen Cambuur.
FC Ziyechquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat die Twente-hype opeens op.
Utrecht spaart iedereen voor de bekerfinale.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op papier is dat de lastigste wedstrijd en misschien uit tegen Zwolle. Al denken ze in Eindhoven dat het uit bij Roda JC is.
Sowieso gaat Ajax het een stuk lastiger krijgen met FC Utrecht om 12:30
Er is nog een doordeweekse speelronde voor de finale.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Utrecht spaart iedereen voor de bekerfinale.
Misschien kan je er weer een mooi gedicht over schrijvenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat zegt veel over Vitesse.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij wonnen ook 2x van Feyenoord
Tuurlijk, maar dit is ook een wake-up call. Als je de slechte wedstrijden ook wint (Zoals Ajax hopelijk vanavond) dan ben je gewoon de terechte kampioen. Mag hopen dat ze bij de komende wedstrijden weer fel spelen zoals tegen PSV en PEC.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Met dit spel wint ie niet van Twente en Utrecht hoor.
Lekker het Skûtsje parkeren, gelijkspel eruit raggenquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft gezien en ik zou niet weten hoe Cambuur gaat scoren.
Dit Cambuur is ook van het niveau FC Oss. Gaat heel makkelijk idd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles buiten Ziyech is van een niveau FC Oss. Daar ga ik me totaal geen zorgen over maken.
Ja, het staat 0-1 héquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker het Skûtsje parkeren, gelijkspel eruit raggen
En anders schopt Vilhena hem morgen ff een nieuwe knieschijf.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles buiten Ziyech is van een niveau FC Oss. Daar ga ik me totaal geen zorgen over maken.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Joezi het volgende:
Sked is not amused zo te zien, zag een vechtpartijtje op de tribune met de trommelmeneer.
Paar grote kansen gehad wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
PSV rolt Willem 2 ook makkelijk op.
Ik durf te stellen dat Cambuur buiten die ene Ziyech het niveau van Twente makkelijk kan bereiken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit Cambuur is ook van het niveau FC Oss. Gaat heel makkelijk idd.
KNOTSGEKquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thuis tegen Groningen verliezen. En vandaag misschien presteren om uit te winnen bij Vitesse
Hadden we vorige week gewoon gewonnen waren de play offs echt binnen bereik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Thuis tegen Groningen verliezen. En vandaag misschien presteren om uit te winnen bij Vitesse
Jep.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hadden we vorige week gewoon gewonnen waren de play offs echt binnen bereik.
Goede postquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat moest een kaart zijn voor Solanke.
Dat is jouw waarheid.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat streepje moet de andere kant op.
Bel Hassani is de levensader van Heracles.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Jans, Diks en Bel Hassani morgen bij Kees aan tafel.
Skippen dus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Jans, Diks en Bel Hassani morgen bij Kees aan tafel.
Om 12:30 wel een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt nog even in bed blijven ja.
Ron is net klaar met vakantie dus wel rustaaaghquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt nog even in bed blijven ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |