Dan is het geen 4-4-2 hé.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja Derijck Jansen en Bakker staan op lijn
Van mij nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ajax mag van mij wel wat beter gaan voetballen.
omg, deze discussie is zó kut.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4 middenvelders. Je zegt bij een ruit toch ook niet 4-1-2-1-2.
Omdat het over het algemeen bekend is wat een ruit op een middenveld is. Ik hoor weinig mensen een 4-4-2 omschrijven als met de punt naar voren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
4 middenvelders. Je zegt bij een ruit toch ook niet 4-1-2-1-2.
Peter Bosz weet van achteren niet wat ie van voren verzint. Nare man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou Peter Bosz het eens zijn dat Den Haag beter is dan Tel Aviv?
Je moet niet altijd met de massa meelopen Stijn. Eigen initiatief wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het over het algemeen bekend is wat een ruit op een middenveld is. Ik hoor weinig mensen een 4-4-2 omschrijven als met de punt naar voren.
In dit geval zeker niet, nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Systeemvormen zijn inderdaad niet voetbalinhoudelijk
Dit vind ik een mooie gedachte.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet niet altijd met de massa meelopen Stijn. Eigen initiatief wordt gewaardeerd.
Wie is er dan wel de baas?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
@opperkleurder ik ben niet de baas over de afstandsbediening en geen laptop in de buurt
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
@opperkleurder ik ben niet de baas over de afstandsbediening en geen laptop in de buurt
Van der Veldenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef Brammess het volgende:
XI Willem II - Lamprou, Van der Struijk, Wuytens, Peters, Joppen, Ojo, Falkenburg, Achenteh, Van der Velden, Ondaan, Andersen #psvwil
Leuke wedstrijd, gaat op en neer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik moest switchen, maar ik blijf bij Ajax
Mijn vader. Overigens heb ik na Groningen Ado ook wel definitief opgegeven dit seizoen. Prima plek in de middenmootquote:
Wordt het niet eens tijd om op jezelf te gaan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader. Overigens heb ik na Groningen Ado ook wel definitief opgegeven dit seizoen. Prima plek in de middenmoot
Is jouw vader voor Cambuur?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader. Overigens heb ik na Groningen Ado ook wel definitief opgegeven dit seizoen. Prima plek in de middenmoot
Bijzonder dat ze niet het spel willen maken idd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur speelt maar rond op eigen helft, wat saai.
Je mag best eens het avontuur zoeken, ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze niet het spel willen maken idd.
Raak jij ook altijd een beetje opgewonden als Ajax voetbalt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax doet alsof Cambuur een kans heeft. Dadelijk slaan ze hard toe.
Ja, ik geniet erg nu.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raak jij ook altijd een beetje opgewonden als Ajax voetbalt?
Bij ons is het ook niet iedere week uitverkocht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit wel erg vol daar in Arnhem
tegen ado verwacht je toch wel dat heel Arnhem komt kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij ons is het ook niet iedere week uitverkocht.
Wie speelt er tegen Cambuur?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een dodelijk saaie wedstrijd spelen tegen Cambuur, can you believe it?
PSV boekte de grootste zege van dit seizoen tegen Cambuur. 0-6. Wel tegen 10 man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een dodelijk saaie wedstrijd spelen tegen Cambuur, can you believe it?
In een KOLKEND Cambuur Stadion.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig hebben Jan-Joost en Helene straks een FANTASTISCHE eerste helft gezien.
Ze heeft wel een leuk truitje aan die Helenequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig hebben Jan-Joost en Helene straks een FANTASTISCHE eerste helft gezien.
Ajax mist zeker een type als Benzema.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid zou al 5-0 voor hebben gestaan.
Nwuh, in eigen huis veegt Real Madrid met elke club buiten een Atletico of Barcelona de vloer aan. Dan winnen ze simpel met 4/5/6-0. Zonder enige vorm van tactiek of systeem.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Ajax mist zeker een type als Benzema.
Yesssquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er nog. Ik was heus niet in slaap gevallen ofzo hoor!
Was wel op de bal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar had Meijers rood kunnen krijgen.
Hopelijk is de fles leeg danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem even een glaasje Fanta. Elke keer wanneer ik Fanta drink wint Ajax altijd
Wat voor Fanta?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem even een glaasje Fanta. Elke keer wanneer ik Fanta drink wint Ajax altijd
Ajax scoort in de tweede helft gewoon een keer en dan hoor je niemand meer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Breng er dan een extra middenvelder in in plaats van Van Rhijn.
Uitstekende opmerkingquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Breng er dan een extra middenvelder in in plaats van Van Rhijn.
We zitten de laatste weken opvallend op een lijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pff breng gewoon een middenvelder.
Maar ja, trainers, die willen zo min mogelijk veranderen als er een aantal wedstrijden aardig gespeeld wordt.
Omdat ze dan waarschijnlijk in slaap zijn gevallen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax scoort in de tweede helft gewoon een keer en dan hoor je niemand meer.
Klopt. Bij Ajax wordt nooit gezeurd over de kwaliteit van het spel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax scoort in de tweede helft gewoon een keer en dan hoor je niemand meer.
Fijn dat je Gudelj ook een prima speler vindtquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zitten de laatste weken opvallend op een lijn.
Voor leuke westrijden moeje ook naar Utreg kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Allememachies wat een tyfuswedstrijd
Of naar wat een poppenkastquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Voor leuke westrijden moeje ook naar Utreg kijken
Je weet wat ik ooit gesteld heb: prima speler maar niet in de vorm hoe hij nu gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fijn dat je Gudelj ook een prima speler vindt
Doe eens winnen tegen Ajax enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Deze fan groet jequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
4-0 weg kampioenschap dit dat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een dag eerder moet PSV naar Roda. Doe je het al in de broek?
Sowieso gaat Utrecht winnen jegens Ajaxquote:
Vitesse gaat nog scoren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn eindstand voorspelling staat al op het scorebord.
HTquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
10 minuten tussen de twee voorgaande posts, wat is dit?
Zou in het beruchte Haagse kwartiertje nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
Zelfs dan nog.quote:
Dan is het 15 minuten stil?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou in het beruchte Haagse kwartiertje nooit gebeuren.
Iedereen was even rustenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef Zorro het volgende:
oh, ik dacht door het spektakel en de passie op het veld vergeet iedereen dan iets te posten.quote:
Zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
oh, ik dacht door het spektakel en de passie op het veld vergeet iedereen dan iets te posten.
Over een klein halfuurtje gaan we het zien.quote:
Dat half uurtje gaat helaas niet sneller dan het licht.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Over een klein halfuurtje gaan we het zien.
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
Tyronne Ebuehi doet het boven verwachting. Ik mis Zuiverloon en Malone niet.
Dit is niet mijn Cambuur vriend.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Henk de Jong weg is, heb ik niets meer met Cambuur.
Dat denk jij maar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat half uurtje gaat helaas niet sneller dan het licht.
In het Haags kwartiertje pas natuurljik.quote:
Vorige week scoorde Groningen de 0-1 op het moment dat het Haags kwartiertje in gingquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
In het Haags kwartiertje pas natuurljik.
Smerige streek.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorige week scoorde Groningen de 0-1 op het moment dat het Haags kwartiertje in ging
Dit seizoen hebben jullie meer nadeel dan voordeel gehaald uit dat kwartiertje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorige week scoorde Groningen de 0-1 op het moment dat het Haags kwartiertje in ging
Heb je de statistieken er bij gepakt Don?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit seizoen hebben jullie meer nadeel dan voordeel gehaald uit dat kwartiertje.
Nee, maar VI wel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je de statistieken er bij gepakt Don?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |