SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende meet-mogelijkheden:
19 Maart, Primavera bij Gripper, Vreeswijk![]()
Ventoux gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:51 schreef muzas het volgende:
Toertochtje gedaan. KAOLODRUK bij de start.. Dus zonder stuurbord gefietst, flikker maar op ga niet 20 minuten in de rij staan om een A4tje aan mn stuur te kunnen binden.
Enfin, begin dus hoop gekut... Want optocht, maar gelukkig brak de amerongse dat al gauw in stukken.
Had niet de beste benen, althans zo voelde ik me... Dus besloten om alles onder de 1% lekker hard te chillen... En alles naar boven naar gerief. Nou dat ging wel lekker. Op het vlakke & naar beneden kwamen van die kudde's me voorbij, lekker laten gaan.... Erger me dood aan die groepen, fietst kudt. Maar zodra de weg omhoog ging reed ik ze een voor een voorbij...Doorgaans wat (vals) bescheiden hier, maar vandaag viel toch wel op dat ik zeker niet de traagste ben op die heuveltjes.
Al met al lekker gefietst, af en toe wel hele gevaarlijke situaties gezien. Veroorzaakt door zowel debielen op de fiets (als een blind paard achter je fietsvriendjes aan sjezen, 5 breed door onoverzichtelijke bochten) als veroorzaakt door de automobilisten die zich aan de fietsers ergerde. Toch wel een aantal manoeuvres gezien welke de stempel 'poging tot doodslag' wel kunnen krijgen.
Maar dat was slechts een kleine smet op een heerlijke dag... Wat een weer jonges
ja want dat heeft ook echt zinquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kom je nog in Limburg wat kilometers maken voordat je naar de Ventoux gaat?
Sowieso volgende week.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kom je nog in Limburg wat kilometers maken voordat je naar de Ventoux gaat?
dat soort dingen stuurt mijn moeder op met de post, want ze denkt dan dat gaat over fietsen dus vind kaaszoon dat vast leukquote:
Dat bewaar ik altijd voor als ik in bad ga. Lekker een half uurtje reclame lezen.quote:
Ik geef ze altijd persoonlijk af, als ik er toch ben.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:58 schreef muzas het volgende:
Ik stuur ze altijd per post naar de moeder van Kaas.
SPOILER: 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde fotogaaf, zelfde hoek, zelfde toerder, zelfde fiets, zelfde broek, zelfde schoenen, dit keer iets sneller![]()
Volgens mij hebben ze gewoon op een hele zooi producten de sticker 'openingsknaller' geplakt zonder iets met de prijs te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Mantel heeft weer leuke kortingen o.a. vittoria banden (open corsa 35¤) en cassettes.
Open Corsa's waren altijd al 35 geweest. Goedkoper bij Bakker of Hopmans volgens mij (27)quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:46 schreef poiuytr het volgende:
Mantel heeft weer leuke kortingen o.a. vittoria banden (open corsa 35¤) en cassettes.
Alleen de verzekering al maakt het het méér dan waard.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:49 schreef Najieto het volgende:
Hoeveel van jullie zijn lid van de NTFU? Wat vinden jullie van de voordelen en het magazine dat je krijgt?
Pff wat een verhaal, dat had best anders af kunnen lopen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:42 schreef ddx het volgende:
Vandaag de BRM300 Maastricht / Ardennendriehoek gereden.
Tot eerste klim hadden we nog best grote groep (20 man ofzo) waarvan je bij aantal al zag dat die de klimmetjes niet gingen overleven kwa gewicht.
Op eerste klim dus maar wat gas gegeven om te kijken wie er wilde aanhaken.
Ik kwam boven met 2 belgen in mijn wiel.
Samen hele rit gereden, we wilden voor het donker terug zijn dus tempo lag lekker hoog.
303km met 3100hm en 32.7km/u gemiddeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderweg nog even een boer met tractor die dacht dat de weg van hem was.
Hij toeterde dus wij netjes achter elkaar rijden, stuurt die gek gewoon vol in op het moment dat hij naast ons rijd![]()
Een van ons wordt het weiland in gelanceerd, ik krijg de band die op de combinatie zit tegen mijn helm.
Hij stopte nog wel netjes om even duidelijk te maken dat hij niet fout zat omdat hij z'n toeter had gebruikt.
[ afbeelding ]
https://www.strava.com/activities/540387450
De nieuwe Michelin Power Competition schijnen heel goed te zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 13:43 schreef Andyy het volgende:
Iemand goede bandensuggesties?
De open corsa's beginnen toch wel grote gaten in het loopvlak te komen nu, nog maar 1x lek gereden maar ben bang dat mijn geluk toch op begint te raken met alles wat ik uit de banden haal
Zijn niet zo goed verkrijgbaarquote:Op zondag 10 april 2016 13:51 schreef ratatat het volgende:
[..]
De nieuwe Michelin Power Competition schijnen heel goed te zijn.
Ik heb tot nu toe goede ervaringen met Michelinquote:Op zondag 10 april 2016 13:51 schreef ratatat het volgende:
[..]
De nieuwe Michelin Power Competition schijnen heel goed te zijn.
28mm grafeen open corsaquote:Op zondag 10 april 2016 13:43 schreef Andyy het volgende:
Iemand goede bandensuggesties?
De open corsa's beginnen toch wel grote gaten in het loopvlak te komen nu, nog maar 1x lek gereden maar ben bang dat mijn geluk toch op begint te raken met alles wat ik uit de banden haal
http://www.telegraaf.nl/b(...)elrenners_aan__.htmlquote:Renners die het verkeer hinderen, worden aangesproken en krijgen een waarschuwing. Voor de wielrenners die zich netjes gedragen, heeft de politie een verrassing in petto. Zij ontvangen twee groene ventieldopjes, volgens de politie 'het symbool van de vriendelijke fietser'.
Bak popcorn erbij en genieten van de reacties.quote:Op zondag 10 april 2016 17:56 schreef muzas het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)elrenners_aan__.htmlBen je rustig aan het fietsen "JA HO ES" "Wat is er agent?" "Niks, hie hedde ge 2 gruune dopkes"
Er stond nagenoeg geen wind, dan blijf je er volgens mij wel een stukje langer bij hoorquote:Op zondag 10 april 2016 18:00 schreef Oksel het volgende:
Vandaag clubgenoten koers in Steinfurt gereden. Blij dat ik niet ben gegaan. Gemiddeld 44km/h over 110km inc. klimmetje. Had ik na 2 ronden eraf gelegen
Mooi ritje, lekker tempo. Wil ik ook wel alleen staat een terugrit met de trein in m'n wielrenplunje me niet echt aan.quote:Op zondag 10 april 2016 18:00 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gisteren solo gereden.. 't was lekker weer!Rare route gereden, dwars over de hei langs Radio Kootwijk. Had net te weinig tijd om met lage hartslag te rijden.
https://www.strava.com/activities/541409990
Had best pijn in de benen..
Vandaag clubgenoten koers in Steinfurt gereden. Blij dat ik niet ben gegaan. Gemiddeld 44km/h over 110km inc. klimmetje. Had ik na 2 ronden eraf gelegen
Vandaag niets gedaan.. vrouw heeft hele dag tenniscomp. dus mag papa spelen. Ook leuk.. maar had wel ff willen fietsen.
M'n 25mm Open Corsa's zijn al 27mm (vanmiddag opgemeten), dat past net dus betwijfel of die erin past.quote:
Lekker afdakjequote:Op zondag 10 april 2016 21:10 schreef Oksel het volgende:
Ik heb zojuist in m'n nieuwe klusschuurtje geklust aan m'n Campa wiel. Want die kraakte beetje bij 't draaien. Ik dat ding met gevaar voor eigen leven compleet uit elkaar.. kom ik erachter dat er in de body dus ook lagers zitten, en dat die kraken. En die kun je dus niet schoonmaken en smeren, want dat zijn van die lagers in zo'n ring. Fijn.
Moet je die vervangen of andere body?
Ohja, ik had dus zo'n kuttig blokhutje waarin ik m'n dikke reedt niet kon keren. Die gesloopt, stuk grond van m'n buurman gekocht (80m2) en daar een schuur (35m2) en veranda (30m2) opgezet! Dus nu onbeperkt ruimte. Echt super.
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op zondag 10 april 2016 21:22 schreef Oksel het volgende:
Ja, echt relaxed. Op 't westen dus avondzon.
En ik heb op 't advies van Grip en als voorbeeld voor Kano maar die paar gele Giro's gekocht.
[ afbeelding ]
Want 3 paar slijt 3x zo langzaam én je kunt afwisselen. En da's goed voor alles. Toch. En 115 EUR is echt koopje. En past bij m'n cluboutfit.
Shit wat doe je me aanquote:Op zondag 10 april 2016 21:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hopmans
https://www.hopmansfietsgigant.nl/assortiment/giro-empire-acc/
Wat voor maat heb jij voor normale schoenen en welke voor de Giro's?quote:
Mij is vertelt dat ze 'normaal' vallen.quote:Op zondag 10 april 2016 21:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat voor maat heb jij voor normale schoenen en welke voor de Giro's?
Zag dat m'n Mavics 45.5 waren terwijl ik normaal gesproken 43 draag, twijfel dus een beetje
Ik heb van Sidi normaal 44 en van de giro's volstond een 43.quote:Op zondag 10 april 2016 21:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zag dat m'n Mavics 45.5 waren terwijl ik normaal gesproken 43 draag, twijfel dus een beetje
Gelukkig is mijn cluboutfit kanariegeil.quote:Op zondag 10 april 2016 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga niet in die kanariegele dingetjes rijden hoor.
Net een setje sidi's besteld om te kijken of mij die passen. En dan even de man van specialized afwachten die dinsdag of woensdag naar mijn schoenen gaat kijken.
Dat zijn er dus al drie hier op fok met dezelfde schoenenquote:Op zondag 10 april 2016 21:22 schreef Oksel het volgende:
Ja, echt relaxed. Op 't westen dus avondzon.
En ik heb op 't advies van Grip en als voorbeeld voor Kano maar die paar gele Giro's gekocht.
[ afbeelding ]
Want 3 paar slijt 3x zo langzaam én je kunt afwisselen. En da's goed voor alles. Toch. En 115 EUR is echt koopje. En past bij m'n cluboutfit.
Ga je heen met de trein!quote:Op zondag 10 april 2016 21:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mooi ritje, lekker tempo. Wil ik ook wel alleen staat een terugrit met de trein in m'n wielrenplunje me niet echt aan.
Ik ben toch trots!quote:Op zondag 10 april 2016 21:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mooi ritje, lekker tempo. Wil ik ook wel alleen staat een terugrit met de trein in m'n wielrenplunje me niet echt aan.
En voor Kano, geen heldendaden van mij, wel de hele Heuvelrug tussen Driebergen en Rhenen heen en terug, dus alle beklimmingen weer gehad. Nu zere poten en vrijdag op herhaling.
Shit, Grip heeft ze ook zie ik nu.quote:Op zondag 10 april 2016 21:50 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat zijn er dus al drie hier op fok met dezelfde schoenen![]()
Edit: 4 met andy erbij.
Is kwa maatvoering bij mij gelijk met mavic.quote:Op zondag 10 april 2016 21:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2016 22:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
Shit, Grip heeft ze ook zie ik nu.
Wie nog meer?
Dat zwarte voelt een beetje korrelig aan en heet 'Flash Black'. Op de foto zie je dus waarom het zo heet.quote:
Ja, maar ze passen mij dan ook heel goed. Ik heb nooit ergens last van en draag ze met allerlei soorten sokken. De zool is ook echt heerlijk stijf. Een stuk stijver dan die van m'n Northwave winterschoenen, en al helemaal m'n shimano r087. Maar misschien is zo'n stijve zool juist kut als de schoenen niet helemaal goed passen.quote:
Sokken uitdoen en met je blote voeten in de schoenen, hoef je geen pijnstillers te nemenquote:Op zondag 10 april 2016 23:15 schreef Oksel het volgende:
LOL
Zijn 't fijne schoentjes?
Grootste probleem wat ik heb bij lange tochten is oververhitting van voet.. gaat echt fucking pijn doen. Zo'n pijn dat ik zonder pijnstillers af zou moeten stappen. Wat voor sokken zouden jullie nemen? En wat voor schoenen?
hier heb ik echt nog nooit iemand over gehoord. Weet je zeker dat het oververhitting is?quote:Op zondag 10 april 2016 23:15 schreef Oksel het volgende:
LOL
Zijn 't fijne schoentjes?
Grootste probleem wat ik heb bij lange tochten is oververhitting van voet.. gaat echt fucking pijn doen. Zo'n pijn dat ik zonder pijnstillers af zou moeten stappen. Wat voor sokken zouden jullie nemen? En wat voor schoenen?
Ja, en dan schuurplekken krijgenquote:Op maandag 11 april 2016 06:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sokken uitdoen en met je blote voeten in de schoenen, hoef je geen pijnstillers te nemen.
Beetje jammer dat het geel niet matchtquote:Op zondag 10 april 2016 23:16 schreef Oksel het volgende:
Dus iedereen hier gele? Beetje jammer dat ik de enige ben die een geel outfit erbij draagt.
quote:Op zondag 10 april 2016 21:23 schreef Oksel het volgende:
Owjah, die grappige Chinezen verlenen dus garantie.. door mij een 'rim' te sturen. 't Spaken mag ik zelf uitzoeken..![]()
Klinkt een beetje als 'hot foot', wat vaak komt door schoenen die (bij bepaalde delen van de voet) te strak zitten.quote:Op maandag 11 april 2016 07:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hier heb ik echt nog nooit iemand over gehoord. Weet je zeker dat het oververhitting is?
Idem.quote:
blote voeten is niet per definitie koelere voeten.quote:Op maandag 11 april 2016 06:58 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sokken uitdoen en met je blote voeten in de schoenen, hoef je geen pijnstillers te nemen.
Smoelt ook beterquote:Op maandag 11 april 2016 08:11 schreef muzas het volgende:
[..]
blote voeten is niet per definitie koelere voeten.
Lekker klam, lekker schuren.
Dan liever een goede zomersok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |