De opdrachtquote:Op woensdag 6 april was het dan eindelijk zover, we mochten massaal stemmen over het associatieverdrag met Oekraïne. Het nee-kamp won en Rutte heett hiermee heel wat uit de leggen aan zijn Europese collega's.
Ik heb nog wel wat meer symbolische ideeën met lammetjes en monsters, of een toren van Babel, rijke patsers en arme sloebers en dergelijke, maar het is allemaal vrij lastig te maken en ik vind het ook allemaal net niet helemaal lekker passen bij dit onderwerp.quote:
Zoek maar een leukequote:Op zaterdag 9 april 2016 22:03 schreef ToT het volgende:
Hmmmm misschien een aanpassing voor de opdracht?
Toch een plaatje er bij pakken?
Gifje gemacht...quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Geen idee.
Iemand anders?
quote:Op zondag 10 april 2016 12:27 schreef Gloorbek het volgende:
Doe ook maar weer eens mee
[ afbeelding ]
Om de drempel wat te verlagen om de slechte boodschap over te brengen!quote:
Thanks ff doorbladerenquote:Op zondag 10 april 2016 21:13 schreef ToT het volgende:
Trouwens ik zie alleen maar deeltjes 11 en 12 aan deze gekoppeld?
De vorige delen: Topicreeks: [Paint] Paint hier leuke nieuwsfoto's
Enjoy!quote:
Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Geen idee.
Iemand anders?
Ik zal voor de volgende editie beter mijn best doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmm, matig onderwerp... Ik denk niet dat ik veel leuks over Rutte en de EU kan verzinnen...
Gefixtquote:Op zondag 10 april 2016 21:13 schreef ToT het volgende:
Trouwens ik zie alleen maar deeltjes 11 en 12 aan deze gekoppeld?
De vorige delen: Topicreeks: [Paint] Paint hier leuke nieuwsfoto's
Justin Bieber ontdekt kleurplatenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef sneakydesert het volgende:
Deze editie was minder dan de vorige, dus ik wil graag weten wat jullie de volgende editie zouden willen zien. Het liefst natuurlijk een actuele gebeurtenis van afgelopen week waar jullie lekker mee aan de slag kunnen.
Spui maar wat ideeën, dan kies ik er wel een leuke uit voor zaterdag.
Daar moet wel iets mee te doen zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
Of:
NWS / Inbouwen van wc's in oude sprinters kost 310.000 euro per stuk
Mogelijkheid 1: Hoezo is het zo duur?
Mogelijkheid 2: Wat zijn de alternatieven?
Ook een goeie!quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:51 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Daar moet wel iets mee te doen zijn
En als 3e mogelijkheid : hoe kan het goedkoper?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2016 11:58 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Om geluidsoverlast te voorkomen bij de stilte stiltecoupés word er met dit nieuwe systeem voortaan buiten gescheten.
[ afbeelding ]
(heel slecht )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |