Met nieuwbouw gebeurt dat ook vaak. Zodra de eerste heipaal er in zit komen er al brieven van Liander met "voorkom afsluiting van licht en gas".quote:Op zaterdag 9 april 2016 15:45 schreef Globetrottertje het volgende:
Nou te@#$^ng gelieve wat een zware post vandaag inderdaad.
Er ontbrak nog een wijk ook. Mijn wijk. Gelukkig werd hij net nagebracht toen ik weg wilde rijden met de overige post.
En ik had ook nog zo'n 50 (jawel) enveloppen van Liander voor een pand dat alaaaaang leeg staat. Lekker slim bedrijf.
Zit er geen rem op die karren dan zodat je hem vast kan zetten als je even weg bent?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:35 schreef V__L_N het volgende:
Wat een geweldige kut dag. Met postkar schade gemaakt aan een auto. Was natuurlijk hartstikke druk met geparkeerde auto's. Ongelijke straat en ik sta bij de brievenbus en ik hoor knal achter me.
Wat een gezeik.
Krom ook dat je op het schadeformulier je eigen gegevens achter moet laten, maar niemand weet welke gegevens van postnl er op moeten. Leuk, maar het is niet mijn verzekering die dit gaat afdekken.
Dat is wel het vervelende van die karretjes. Ik kom er vrijwel nooit één tegen waarvan de rem het doet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:45 schreef V__L_N het volgende:
Stuk.. Als 4 jaar hoor. Ooit nog wel eens gevraagd of het te maken is, maar dan lachen ze je nog net niet uit.
Me too.quote:
Voor de zekerheid even de TC inlichten (just in case?) en aangeven dat er een foutje is gemaakt. Krijgen ze het kaartje alsnog maandag binnen. Tenminste ga ik van uit?quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:00 schreef zombo het volgende:
Shit, ook een domme fout gemaakt, trombosekaartje nog wel 😡 Bij buren bezorgd.... ik was in de stellige overtuiging dat ik daar al was.Dacht nog: hé, sticker? Zeker op vakantie.
Hoop niet dat ze echt op vakantie zijn, op beide adressen niemand thuis. Bij allebei een excuuskaartje in de bus gedaan ('uw trombosekaartje ligt bij de buren'), maar hopen dat het nog goed komt. (Heb de vorige bewoner ook al moeten reanimeren...)
Zijn heel vaak stuk, hier is er volgens mij ook geen enkele meer met een nog werkende rem. Ben ook al eens een wiel verlorenquote:Op zaterdag 9 april 2016 18:40 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zit er geen rem op die karren dan zodat je hem vast kan zetten als je even weg bent?
Niet te laat, had ik al gedaan. Eerst dacht ik: 'vroeger' zou ik later nóg een keer zijn langsgefietst, maar nu ben ik zo moe van het oplossen van andermans fouten.... maar eind van de middag tóch nog een keer aangebeld op beide adressen. Niet gelukt, nou ja.... niks meer aan te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid even de TC inlichten (just in case?) en aangeven dat er een foutje is gemaakt. Krijgen ze het kaartje alsnog maandag binnen. Tenminste ga ik van uit?
Nu te laat maar zou mogelijk zijn geweest natuurlijk.
ik hield er altijd rekening mee door de kar schuin te zetten of even tegen een muurtje aan ofzo. Ondertussen heb ik wel af en toe gehad dat bij stukjes die schuin liepen dat de kar op zijn kant gingquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dat is wel het vervelende van die karretjes. Ik kom er vrijwel nooit één tegen waarvan de rem het doet.
Zit hier ook een wijk bij van honderd meter lang aan flats. Is een gigantisch tochthol, dus bij een beetje wind gaan die karren er daar als een gek vandoor.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef zombo het volgende:
[..]
Niet te laat, had ik al gedaan. Eerst dacht ik: 'vroeger' zou ik later nóg een keer zijn langsgefietst, maar nu ben ik zo moe van het oplossen van andermans fouten.... maar eind van de middag tóch nog een keer aangebeld op beide adressen. Niet gelukt, nou ja.... niks meer aan te doen.
Lijkt me niet echt verstandig om dat op eigen houtje te gaan doen, tenzij je het niet erg vindt als je dat geld vervolgens gewoon kwijt bent. Ze zijn ongetwijfeld niet verplicht om je declaratie te accepteren als je zomaar zonder toestemming zelf reparaties gaat uitvoeren.quote:Op zondag 10 april 2016 07:22 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh.
Zoals ik zie op de postboy zit er een rem op het zwenkwieltje?
[ afbeelding ]
Zulke wieltjes kosten 10-15euro.
Zelf maken en declareren zou ik zeggen.
Als de rem op het grote wiel zit, is dit op te lossen door een standaard aan te schaffen u-profiel met rem. Of zelfs de rem daarvan te vervangen.
Zie niet echt het probleem om dit zelf te doen, en te declareren, na zoveel klachten hier over te hebben gelezen.
[..]
Maar wel al jaren lopen zeuren dat die dingen niet goed werken met alle ergernissen daar om heen.quote:Op zondag 10 april 2016 07:52 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt verstandig om dat op eigen houtje te gaan doen, tenzij je het niet erg vindt als je dat geld vervolgens gewoon kwijt bent. Ze zijn ongetwijfeld niet verplicht om je declaratie te accepteren als je zomaar zonder toestemming zelf reparaties gaat uitvoeren.
Maar blijkbaar vinden ze het niet belangrijk en willen ze er als bedrijf geen geld in steken. Liever af en toe wat schade dan van zoveel karretjes de rem repareren, waarschijnlijk hebben ze laten berekenen dat dat goedkoper is. Net als een aantal jaren terug toen chaufeurs vroegen waarom ze geen winterbanden op de auto's kregen "Ja, postnl heeft berekend dat het goedkoper is om af en toe de kosten van een ongeluk te betalen dan om alle banden door winterbanden te laten vervangen"quote:Op zondag 10 april 2016 08:00 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Maar wel al jaren lopen zeuren dat die dingen niet goed werken met alle ergernissen daar om heen.
Ik zeg ook nergens dat je zonder toestemming die dingen moet repareren.
Als PostNL het niet doet, dit aangeven bij je TC en de kosten declareren omdat jij(in het algemeen) niet goed en veilig je werk kan uitvoeren.
Volgens mij moet de gemiddelde PBZ al investeren om het werk goed te kunnen uitvoeren door. Kan dit er ook wel bij
Ja, nu zijn er allweather banden, ik had het dan ook nog over de tijd van voor het autobedrijf.quote:Op zondag 10 april 2016 08:07 schreef Pietertje71 het volgende:
Liggen nu toch allweatherbanden onder of is dat ook weer regionaal en niet landelijk?
Maar klopt wat je zegt: op papier is er berekend dat, als het goed gaat, het allemaal goedkoper kan/is.
Manco-gedrag.
quote:Op zondag 10 april 2016 08:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, nu zijn er allweather banden, ik had het dan ook nog over de tijd van voor het autobedrijf.
Als een medewerker op de Mijn Werk app minder tijd aanvraagt, dan wordt deze aanvraag vanafquote:Op zondag 10 april 2016 08:03 schreef Pietertje71 het volgende:
Iedereen de releasenote mbt MijnWerk al gekregen en doorgelezen?
Dus je kunt straks niet meer plussen of minnen als je er langer of korter over gedaan hebt dan de originele tijd?quote:Op zondag 10 april 2016 08:09 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Als een medewerker op de Mijn Werk app minder tijd aanvraagt, dan wordt deze aanvraag vanaf
16.3 beperkt tot maximaal de lengte van de diensttijd van de loop (min 1 minuut). Je kunt dus niet
meer minuten minder tijd aanvragen dan de lengte van de diensttijd. De + knop wordt grijs en is niet
meer beschikbaar zodra de maximale tijd is bereikt (
En wat betekent deze regel dan volgens jou: De + knop wordt grijs en is nietquote:Op zondag 10 april 2016 08:32 schreef zombo het volgende:
Zoals ik het lees gaat het (alleen) over meer minder-tijd , maar goed: het blijft een warrig verhaal dat ze beter eerst even hadden kunnen vertalen.
Of niet melden, want je maakt mij niet wijs dat er één collega is die in minder dan een minuut zijn wijk doet
Heel verwarrend, maar volgens mij bedoelen ze een +-knop, soort thermostaatknop, waarmee je de mindertijd op kunt voeren. (Zodat je die niet meer hoeft te typen.)quote:Op zondag 10 april 2016 08:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
En wat betekent deze regel dan volgens jou: De + knop wordt grijs en is niet
meer beschikbaar zodra de maximale tijd is bereikt
Want ik kan dat toch niet anders lezen als "zodra je aan de maximale tijd van die week zit valt de + optie weg".
Hm, nou, dat haal ik er dus echt niet uit, en ik vind die uitleg ook niet erg passen bij het huidige beleid van het bedrijf. Het zou mij althans zeer verbazen als je geen mintijd meer door kunt geven maar wel meertijd.quote:Op zondag 10 april 2016 08:49 schreef zombo het volgende:
[..]
Heel verwarrend, maar volgens mij bedoelen ze een +-knop, soort thermostaatknop, waarmee je de mindertijd op kunt voeren. (Zodat je die niet meer hoeft te typen.)
En hopelijk heb je die knop ook voor de meertijd, maar dat vinden ze niet zo belangrijk uit te leggen.
Maar dat zeg ik ook niet. Ik denk:quote:Op zondag 10 april 2016 08:53 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, nou, dat haal ik er dus echt niet uit, en ik vind die uitleg ook niet erg passen bij het huidige beleid van het bedrijf. Het zou mij althans zeer verbazen als je geen mintijd meer door kunt geven maar wel meertijd.
Ja, dat lees ik er dus ook in qua mintijd, maar dat slaat helemaal nergens op, dus dat kunnen ze toch niet bedoelen?quote:Op zondag 10 april 2016 09:15 schreef zombo het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet. Ik denk:
- Je geeft op minder tijd over je wijk te hebben gedaan. (Dat willen ze kennelijk makkelijker maken.)
- Daarna voer je met de +-knop de tijd op van 0 tot bijvoorbeeld 5.
En heb je een wijk van 30 minuten, dan mag je maar 29 minuten mindertijd opgegeven. Overbodige begrenzing dus, want zó idioot zijn we nou ook weer niet. Beter het bericht dan niet plaatsen.
Maar goed, dat is wat voor chocola ik ervan kan maken. Ik heb al gemeld dat het voor mij chinees is.
Idd.quote:Op zondag 10 april 2016 09:21 schreef zombo het volgende:
Het slaat inderdaad nergens op. Dus dat zullen ze wel bedoelen 😕
(zal me niks verbazen als de plaatser van het bericht - admi - er zelf ook niks van begrijpt)
ik heb hem wel gehad, had hem alleen nog niet gelezen. Weekend he, dan lees ik mijn postnl mails nietquote:Op zondag 10 april 2016 09:48 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Idd.
Heeft niemand dit mailtje gehad dan?
Ozoquote:Op zondag 10 april 2016 10:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik heb hem wel gehad, had hem alleen nog niet gelezen. Weekend he, dan lees ik mijn postnl mails niet
zodra ik op zaterdag thuis ben is het weekend en toen ik om 5:30 van huis vertrok was de mail er nog niet, dus helaas, ontvangen in het weekend dus dinsdag is het de eerste mail die ik leesquote:Op zondag 10 april 2016 10:29 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ozo
Ik kreeg deze zaterdag dus officieel nog een werkdag
Onder werktijd gelezen...en dat op mijn vrije dagquote:Op zondag 10 april 2016 10:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
zodra ik op zaterdag thuis ben is het weekend en toen ik om 5:30 van huis vertrok was de mail er nog niet, dus helaas, ontvangen in het weekend dus dinsdag is het de eerste mail die ik lees
Volgens mij is dat echter wel wat ze bedoelen. Ik neem niet aan dat mensen doelbewust zoiets doorgeven (een enkele tijdreiziger daargelaten), maar dat het gewoon bedoeld is om typefouten te voorkomen (bijv. iemand is 5 minuten eerder klaar op een wijk van 45 minuten, en typt vervolgens 50 minuten)quote:Op zondag 10 april 2016 08:57 schreef gelestipjes het volgende:
Overigens, nu ik het nog eens lees vind ik het sowieso allemaal wat vaag geformuleerd, want je zou het ook zo kunnen lezen als "je kunt niet meer mintijd doorgeven dan de lengte van je dienst" dus stel: je hebt een dienst van 2 uur, dan kun je geen 2 uur en 5 minuten mintijd doorgeven. Maar dat zou wel erg raar zijn, want dat kan uberhaupt niet voorkomen, maar zo staat het er wel min of meer.
Natuurlijk kan dat wel voorkomen. Er zijn mensen die één keer per week hun tijden voor die week doorgeven op één dienst.quote:Op zondag 10 april 2016 08:57 schreef gelestipjes het volgende:
Overigens, nu ik het nog eens lees vind ik het sowieso allemaal wat vaag geformuleerd, want je zou het ook zo kunnen lezen als "je kunt niet meer mintijd doorgeven dan de lengte van je dienst" dus stel: je hebt een dienst van 2 uur, dan kun je geen 2 uur en 5 minuten mintijd doorgeven. Maar dat zou wel erg raar zijn, want dat kan uberhaupt niet voorkomen, maar zo staat het er wel min of meer.
Nee, want op die app kun je kennelijk alleen klikken op +- en -buttons. En de -button wordt dan grijs als je nog maar 1 minuut diensttijd over hebt.quote:Op zondag 10 april 2016 10:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echter wel wat ze bedoelen. Ik neem niet aan dat mensen doelbewust zoiets doorgeven (een enkele tijdreiziger daargelaten), maar dat het gewoon bedoeld is om typefouten te voorkomen (bijv. iemand is 5 minuten eerder klaar op een wijk van 45 minuten, en typt vervolgens 50 minuten)
hahahaha, verder alles goed met je? 💉quote:Op zondag 10 april 2016 11:22 schreef allweather het volgende:
Ik had zondagochtend eigenlijk wel een bericht van de admi verwacht met iets als "Er was zaterdag enorm veel post. Enkelen van jullie hebben hun meer-tijd al doorgegeven, wat we heel goed vinden, maar ik zie dat de meesten dit nog niet gedaan hebben. Zouden jullie dit alsnog willen doen? "
Nou ja, geen typfout dan, maar wellicht dat het voorkomt dat mensen het minknopje te lang ingedrukt houden, en dan meer mintijd doorgeven dan er voor de dienst staat. Of dit vaak gebeurt weet ik niet, maar blijkbaar is het iets wat theoretisch voor zou kunnen komen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, want op die app kun je kennelijk alleen klikken op +- en -buttons. En de -button wordt dan grijs als je nog maar 1 minuut diensttijd over hebt.
Whuut, waar kun je die krijgen. Ik wil zo'n clip. Dat is super handig manquote:Op zondag 10 april 2016 14:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat dat betreft is PostNL een kei in het bedenken van oplossingen voor niet-bestaande problemen. Zoals die clip waar je je elastieken aan kunt hangen, omdat sommige mensen het onhandig vinden om ze terug in de tas te gooien, op de post. Voor dit probleem bestaat al sinds jaar en dag een zeer praktische oplossing, namelijk deze elastieken aan je fietsstuur hangen.
Met het helmpie op?quote:Op zondag 10 april 2016 18:38 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik bewaar de elastieken door deze te spannen over mijn gezicht zoals Horace en Ruben alszijnde De Uitsmijters
Daar kwam ik laatst ook achter, terwijl ik de keer daarvoor een brievenbuspakje a 3,50 had verstuurd?! Volgende keer dus alleen maar als brievenbuspakje verzenden.quote:Op maandag 11 april 2016 20:33 schreef VixenFromHell het volgende:
PostNL.. waar het verzenden van een dun boekje 3,65 kost
Tja, klagen dat Businesspost niet zo goed bezorgt is net zoiets als zeggen dat de Jostiband niet zulke goede muziek maakt.quote:Op maandag 11 april 2016 18:57 schreef V__L_N het volgende:
1 van onze concurrenten staat er niet zo goed op:
http://www.1limburg.nl/st(...)eerlen-doet-aangifte
We prijzen ons steeds verder de markt uit. Vandaag ontving ik (via PostNL nota bene) een aangetekend pakket uit Duitsland. Verzendkosten: EUR 6,20. Als ik hetzelfde pakket van hier naar Duitsland zou sturen, was ik EUR 14,65 kwijt geweest. En het pakket binnen Nederland aangetekend versturen kost EUR 8,60.quote:Op maandag 11 april 2016 20:33 schreef VixenFromHell het volgende:
PostNL.. waar het verzenden van een dun boekje 3,65 kost
Die 3,50 is alleen als je zelf labels print. Op het 'postkantoor' betaal je 3,95.quote:Op maandag 11 april 2016 21:48 schreef MartabakManis het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst ook achter, terwijl ik de keer daarvoor een brievenbuspakje a 3,50 had verstuurd?! Volgende keer dus alleen maar als brievenbuspakje verzenden.
(ps. ben een meeleespostsorteerder)
soort Postibandquote:Op maandag 11 april 2016 22:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, klagen dat Businesspost niet zo goed bezorgt is net zoiets als zeggen dat de Jostiband niet zulke goede muziek maakt.
quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan als... ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
vandaag veel volume, maar niet al te veel qua hoeveelheid. Was vrij snel klaar.
Overigens heb ik vanaf volgende maand een andere baan. Als ik per 1 juni zou stoppen, dan krijg ik toch nog mijn verlofuren uitbetaald die anders op 1 juli zouden vervallen?
Baan in de verkeersplanning, in het verlengde van mijn opleiding.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:20 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan als... ?
Met de verlofuren zou je uitbetaald moeten krijgen, maar houd de communicatie hier in strak gezien het niet altijd soepeltjes verloopt
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
vandaag veel volume, maar niet al te veel qua hoeveelheid. Was vrij snel klaar.
Overigens heb ik vanaf volgende maand een andere baan. Als ik per 1 juni zou stoppen, dan krijg ik toch nog mijn verlofuren uitbetaald die anders op 1 juli zouden vervallen?
Super!quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Baan in de verkeersplanning, in het verlengde van mijn opleiding.
Was dat Dale Cooper, die van meet af aan op jouw wijken uit was?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:19 schreef Pietertje71 het volgende:
Yesyesyes!!!
Ik had al een vermoeden maar vandaag officieel vernomen dat de collega die van meet af aan op mijn wijken aast, ontslag heeft genomen. Happy!!!
[..]
Super!
Beterschap Globetrottertje, niks aan te doen: goed uitzieken!quote:Op woensdag 13 april 2016 15:25 schreef Globetrottertje het volgende:
Bah bah bah. Lig sinds maandag met een flinke longontsteking op bed.
Geen idee. Ik weet wel dat diegene de verkeer-de kant op ging qua carrière...quote:Op woensdag 13 april 2016 10:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Was dat Dale Cooper, die van meet af aan op jouw wijken uit was?
Beterschap.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:25 schreef Globetrottertje het volgende:
Bah bah bah. Lig sinds maandag met een flinke longontsteking op bed. Was vorige week al ziek en had dus al een week hoge koorts, maar ben zo stom geweest ermee door te blijven lopen. Werd zieker en ben toch maar naar de huisarts gegaan.
Heb dus longontsteking. Voor het eerst van mijn leven.
Ook al zou ik willen werken, ik zou niet kunnen. Heb helemaal geen conditie of lucht meer.
Heb antibiotica gekregen. Koorts is wel eindelijk gezakt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 10:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Was dat Dale Cooper, die van meet af aan op jouw wijken uit was?
Bedankt en beterschap!quote:Op woensdag 13 april 2016 15:28 schreef Globetrottertje het volgende:
Gefeliciteerd Dale met je nieuwe baan!! Hartstikke fijn dat het in het verlengde van je opleiding ligt!
quote:Donderdag 20.00 uur rooster gepubliceerd kijk er naar of er extra wijken bestaan met het verzoek of u kan/wil bevestig dan of maak bezwaar
Echt knap, zo'n lege volzinquote:Op donderdag 14 april 2016 17:38 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het zijn ware taalvirtuozen, daar bij de Planning...
[..]
Belachelijkquote:Op donderdag 14 april 2016 19:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Tc gaat ervan uit dat ik dinsdag weer gewoon kan beginnen. Gaat niet lukken. Kan amper de trap op en af. Moet dan al uitgepeigerd gaan liggen.
heb je uiteindelijk nog bijgeplust op dat miniwijkje waar de tijd niet haalbaar was?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Sjonge.. paar weekjes weer redelijk ingepland en volgende week is het ineens weer ruk. Vrijdag 1 wijk en zaterdag 2, al moet ik wel toegeven dat ik donderdag ivm een dagje uit niet ingepland wilde wordenmaar dinsdag en woensdag dus weer helemaal niks. Uitgerekend de zaterdag dan wel weer een dienst van 4u15 en officiele begintijd 13.00....... als ik een dag veel moet doen is het altijd de zaterdag natuurlijk. Wel blij dat mijn collega weer zelf het winkelcentrum gaat doen
Beterschapquote:Op donderdag 14 april 2016 19:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Tc gaat ervan uit dat ik dinsdag weer gewoon kan beginnen. Gaat niet lukken. Kan amper de trap op en af. Moet dan al uitgepeigerd gaan liggen.
Over het algemeen viel dat mee, de zaterdag had ik volgens mij wel binnen de tijdquote:Op donderdag 14 april 2016 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je uiteindelijk nog bijgeplust op dat miniwijkje waar de tijd niet haalbaar was?
Dan pas?quote:Op donderdag 14 april 2016 19:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Tegelijkertijd kunnen ze dit straks als excuus gebruiken om nog eens duizenden vaste postbodes en zaterdagwerkers eruit te gooien, onder het mom van gestegen arbeidslasten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:01 schreef zombo het volgende:
En dan dit, als een blad aan de boom:
http://www.nu.nl/beurs/42(...)s-vast-contract.html
Precies, ligt maar net aan de bezorger, net als bij PostNL... al heb ik de indruk dat er bij PostNL wat meer/betere controle is, maar ook dat kan plaatselijk verschillen. Ik heb vandaag twee natte poststukken van de straat geraapt en ze met een pijl naar rechtsboven (Sandd) in de PostNL-brievenbus gedaan. Had ze wel kunnen bezorgen, maar dan heb ík het weer gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Het hangt erg af van de wijk af waar je loopt. In sommige wijken wordt er een potje van gemaakt, terwijl in andere niets aan de hand is
Zúlke goeie dokters bij PostNL (en ze kosten geen drol)quote:Op donderdag 14 april 2016 19:10 schreef Globetrottertje het volgende:
Tc gaat ervan uit dat ik dinsdag weer gewoon kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |