abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161566899
Naast dat je buurman een nogal aparte oogafwijking blijkt te hebben, vind ik zijn rol zoals jij die hier beschrijft best discutabel. Hij geeft jou info waar jij totaal mee aan de haal gaat terwijl jouw ex ook haar hart uitstort bij hen. Wellicht geniet hij enorm van de reallifesoap naast hem of misschien is het een beetje een stoker; punt is in ieder geval dat die info jou niet gaat helpen. Jij denkt van wel, omdat je enorm veel ophangt aan de vraag of ze wel of niet intiem zijn geweest.

Ik zou dat aspect echt laten gaan; het leidt zo af van de echte belangrijke dingen zoals goede afspraken met betrekking tot de kinderen en de verwerking van een ogenschijnlijk turbulente relatie en het einde ervan. Want kloten is het, of ze nou of niet seks heeft gehad.
pi_161567076
TS kan er gewoon niet mee overweg dat zijn vrouw, die hij ontmaagd heeft, nu 'bezoedeld' wordt door een andere man. Vandaar de obsessie ervoor en de opmerkingen dat hij er pas echt klaar mee is als zij met een ander heeft geslapen.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:21:40 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161567602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
n er gewoon niet mee overweg dat zijn vrouw, die hij ontmaagd heeft, nu 'bezoedeld' wordt door een andere ma
Daarbij hoopt ie haar nog terug te krijgen. Maarja dat mag enkel zolang ze niet met een ander heeft geslapen.

Ben benieuwd hoe hij dat gaat doen met een nieuwe vriendin, zo makkelijk zal hij niet weer een maagd krijgen :+

@TS.. is het dan minder erg dat de vrouw een seksverleden heeft?
pi_161578537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
TS kan er gewoon niet mee overweg dat zijn vrouw, die hij ontmaagd heeft, nu 'bezoedeld' wordt door een andere man. Vandaar de obsessie ervoor en de opmerkingen dat hij er pas echt klaar mee is als zij met een ander heeft geslapen.
Klopt helemaal.
Jammer is dat het mij verbaasd dat zij dan evt na 13 jaar. Binnen 1 maand zichzelf zo aan andere iemand weggeeft. Terwijl het altijd een eervolle vrouw was die echt NOOIT zomaar seks met iemand zou hebben.

Behalve de opmerkingen van de buurman viel of valt het continue whatsapp gedrag tussen hun 2 op wat ik al eerder aankaarte. Ik hield dat een tijdje terug in de gaten. Dat begon al vroeg in ochtend terwijl zij op dat moment nog kids naar school moest brengen. Gewoon gedrag van een dame die helemaal in de wolken was van haar blijkbaar nieuwe lover. Alleen op facebook heeft tot grote verbazing nog niks ondernomen betreft foto's van ons waarbij ik op sta tot heden niet verwijderd. Raar vooral omdat zij niet een karakter heeft die dat zou vergeten. Iemand kaarte bij mij aan dat dit juist een teken zou moeten zijn dat ze helemaal niks met hem heeft gedaan en eigenlijk stiekem nog niet over met mij is. Maar ik geloof daar inmiddels niet meer in.

Eerst dacht ik nog van nee ondanks dat velen al liepen te zeggen dat ze waarschijnlijk al sex hadden dacht ik nog ff misschien niet. Maar sinds de opmerkingen van de buurman ga ik nu toch uit van mijn grootste angst dat het wel inmiddels is gebeurd.

Rare is en dat zonder een officiële relatie met hem te hebben hoe bijzonder is dat. Blijkbaar kan een behoorlijke beschadigd vrouw overgaan tot onverwachte acties.

Ik ben haar denk ik echt voor eeuwig kwijt.

[ Bericht 17% gewijzigd door ruman op 20-04-2016 17:08:54 ]
pi_161578688
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 17:03 schreef ruman het volgende:

[..]

Klopt helemaal.
Jammer is dat het mij verbaasd dat zij dan evt na 13 jaar. Binnen 1 maand zichzelf zo aan andere iemand weggeeft. Terwijl het altijd een eervolle vrouw was die echt NOOIT zomaar seks met iemand zou hebben.

Behalve de opmerkingen van de buurman viel of valt het continue whatsapp gedrag tussen hun 2 op wat ik al eerder aankaarte. Ik hield dat een tijdje terug in de gaten. Dat begon al vroeg in ochtend terwijl zij op dat moment nog kids naar school moest brengen. Gewoon gedrag van een dame die helemaal in de wolken was van haar blijkbaar nieuwe lover. Alleen op facebook heeft tot grote verbazing nog niks ondernomen betreft foto's van ons waarbij ik op sta tot heden niet verwijderd. Raar vooral omdat zij niet een karakter heeft die dat zou vergeten. Iemand kaarte bij mij aan dat dit juist een teken zou moeten zijn dat ze helemaal niks met hem heeft gedaan en eigenlijk stiekem nog niet over met mij is. Maar ik geloof daar inmiddels niet meer in.

Eerst dacht ik nog van nee ondanks dat velen al liepen te zeggen dat ze waarschijnlijk al sex hadden dacht ik nog ff misschien niet. Maar sinds de opmerkingen van de buurman ga ik nu toch uit van mijn grootste angst dat het wel inmiddels is gebeurd.

Rare is en dat zonder een officiële relatie met hem te hebben hoe bijzonder is dat. Blijkbaar kan een behoorlijke beschadigd vrouw overgaan tot onverwachte acties.

Volgens mij ben jij degene die behoorlijk beschadigd is...
pi_161578797
quote:

[..]

Klopt helemaal.

ten eerste: ze whatsappt veel met hem, dus heeft ze seks met hem? wat dacht je van, die gozer steunt haar want ze is beschadigd door haar compleet maffe ex.

om maar eens even een andere insteek te bieden.

man, jij hebt geen recht op haar, al waren jullie nog wel samen geweest. ze is je bezit nooit geweest, ze is van zichzelf. ik vind je eigenlijk best wel een walgelijke houding hebben met je gezwam over eervol en zichzelf weggeven en shit, heb je die houding eigenlijk ook tov je zelf (nee he. jij mag wel whatsappen met een collega)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 20 april 2016 @ 17:59:00 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161579596
quote:

[..]

Klopt helemaal.

Dat jij jaar niet los kan laten en niet verder kan gaan, betekend niet dat zij dat niet kan. En natuurlijk zou niet zomaar seks hebben, want dat kon niet de afgelopen 14 jaar , want in een relatie met jou.

Die is nu voorbij, dus mag en kan en wil ze wss juist seks met een ander. Eens wat nieuws ervaren, niets mis mee.

Dat jij dat niet kan of niet snapt zegt niets over wel of niet eervol zijn van haar.
  woensdag 20 april 2016 @ 18:06:32 #208
17979 MissMSX
Knightmare
pi_161579754
Dit begint verdacht veel op een troll te lijken. Niet ingaan op rake observaties, maar steeds hetzelfde verhaal afdraaien :{
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 20 april 2016 @ 18:07:36 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161579780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:06 schreef MissMSX het volgende:
Dit begint verdacht veel op een troll te lijken. Niet ingaan op rake observaties, maar steeds hetzelfde verhaal afdraaien :{
Is dat iets ala R&Ps? Ken er wel meer die daar last van hebben :+
pi_161580265
Mag ik gokken dat je niet van Nederlandse origine bent?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_161580942
quote:

[..]

-niet relevant verhaal-

En dat is waar je mee moet dealen. Niet met de rest van het epistel, wat je maar blijft en blijft herhalen. Pure zelfkwelling is dat. Richt je op een goede omgangsregeling voor de kinderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161580986
quote:

[..]

Klopt helemaal.

Als je je zo debiel blijft gedragen je kinderen ook :)

Maar dat interesseert je allemaal geen zak, egoistische klootzak!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_161581004
En ik blijf het bijzonder vinden dat je geschokt en afkeurend reageert naar je ex toe, terwijl de relatie plofte omdat jij degene was die meer chatte met een collega dan bij een werk- of vriendschappelijke relatie hoorde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161581095
Ik probeer me steeds een woonsituatie voor te stellen waaruit de buurman met een schuin oog zo op de keikentafel van zijn buren kan kijken. Om vervolgens ook nog te kussen met je nieuwe lover met de gordijnen OPEN! :')
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 19:03:33 #215
184769 crew  Deisyy
pi_161581260
En hoe houd je in de gaten dat je ex met een nieuwe lover aan het appen is?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_161584468
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:26 schreef nostra het volgende:
Mag ik gokken dat je niet van Nederlandse origine bent?
Half Spaans Half Engels woon 16 jaar in NL waarom deze vraag?

Whatsapp checkte ik paar weken terug door met andere nummer hun toe te voegen en te zien soms wanneer de ene online was of de andere dan ook was. En ja het was altijd raak zelfde moment of na elkaar kort. Maar ben allang al gestopt met deze praktijken.

Eerst was de pijn onverdragelijk maar inmiddels is het gelukkig veel minder geworden. Blijft soms alleen knagen omdat ik nog steeds geen duidelijkheid heb de definitieve bevestiging.
pi_161584560
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:44 schreef ruman het volgende:

[..]

Half Spaans Half Engels woon 16 jaar in NL waarom deze vraag?
Door termen als 'eervol', de emotie die je uit en soms wat vreemd taalgebruik.

Ik dacht meer richting Perzisch of iets dergelijks, maakt verder ook niet uit. :)
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_161584715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Door termen als 'eervol', de emotie die je uit en soms wat vreemd taalgebruik.

Ik dacht meer richting Perzisch of iets dergelijks, maakt verder ook niet uit. :)
De moeder van mijn kinderen is zelf half Turks en half Nederlandse

Vandaar dat ik veel termen als eervol gebruik etc.
pi_161585149
quote:

[..]

Klopt helemaal.
Misschien voelde ze zich niet zo eervol meer, nadat je de moeder van je drie kids verwaarloosde en heeft dat dusdanig lang geduurd en diep gezeten dat ze eigenlijk al klaar was. Het incident kan de spreekwoordelijke druppel zijn geweest, weg oogkleppen..

quote:
Of het geeft gewoon pijnlijk weer hoe slecht jullie communicatie was, dat jij niet doorhad wat er speelde en wie ze nu is enzo. Kun je wel doen alsof dit überhaupt nog een kans zou hebben gehad als zij maar niet met een ander geneukt zou hebben, maar die verbazing laat je nogal nogal oppervlakkig en een beetje egocentrisch overkomen. Daar kun je met je 'vanwege de kids' eigenlijk al niet meer tegen op lullen en geloofwaardig dat je haar echt liefhebt is het ook niet bepaald.

quote:
Oh, had je al gehoord dat je kids getraumatiseerd zijn door de seks met een ander dan? Of wacht..

quote:

Het is eerder bijzonder hoe je de moeder van je kids degradeert tot een vermeend beschadigde vrouw, die nu plotsklaps haar eer inlevert voor zogenaamd de eerste de beste lul die haar wel de aandacht geeft waar ze kennelijk zo enorm behoefte aan had. Je doet het overkomen alsof zij door die vermeende nieuwe lover jullie relatie opgeblazen heeft en dat is echt te gemakkelijk gedacht van je. En die manier van doen van jou is medeverantwoordelijk voor de situatie nu, dus steek je hand maar eens diep in je eigen boezem..
pi_161589867
quote:

[..]

Klopt helemaal.

Wat beweegt al die mensen toch om lekker met jou hun contact te gaan analyseren? Ik kan er nog in meegaan dat het jou raakt (al heb je er niks over te zeggen) maar snap echt niet dat "velen" ook nog eens gaan zitten meedenken over wel of geen seks.

Ik kan er niet precies de vinger op liggen, maar krijg een beetje de kriebels van termen als "eervol" en "zichzelf heeft weggegeven". Plus het gegeven dat je haar maagdelijkheid (van voor jullie relatie) benadrukt. Het klinkt ook alsof jij meer mag dan zij, alsof ze iets is wat jij bezit en waar jij "recht" op heb.
pi_161592865
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:51 schreef ruman het volgende:
Hallo iedereen,

Ik zit momenteel in een depressie en vraag om jullie mening betreft het volgende:

Ik en mijn ex hebben een relatie gehad van bijna 13 jaar. Ik was haar 1e vriend en heb haar ook ontmaagd. Uit deze relatie zijn 3 kinderen uit voort gekomen.

Maand geleden zijn we door een tragisch incident uit mekaar gegaan. Sinds een half jaar dacht ze dat ik een affaire had met een collega. Behalve vaak deze collega aandacht te hebben gegeven via de whatsapp en telefoon heb ik nooit iets met deze collega gedaan.

Achteraf gezien heb ik enorme spijt vooral omdat mijn ex de afgelopen half jaar echt door enorme verdriet ging om Hoe ik bezig ben geweest met deze collega en haar o.a. weinig tot geen aandacht meer te hebben gegeven.

Ongeveer een week na het incident heb ik haar voor het laatst gezien samen met de jongste kind. Ze wilde mij nog een kans geven maar omdat ik bleef doorvragen over een andere gozer die zij via internetdating had ontmoet. Ze had bewust zich aangemeld op een datingsite om mij te laten zien hoe pijnlijk het is als je een ander aandacht geeft.

Echter is de situatie nu zo dat ze om onverklaarbare reden geen contact met me wilt. Het pijnlijkste is dat ik de kids niet mag zien. Inmiddels is er een omgangsregeling geregeld en zie ik haar en de kids over 2 weken.

Wat mij vooral dwarszit is dat ik inmiddels vernomen heb dat zij door is gegaan met deze persoon. Hij heeft inmiddels meerdere keren bij der overnacht omdat ze als reden gaf dat ze zich onveilig voelde.

Wat ik heel graag wilde weten is of hun ook intiem zijn geweest. Ik heb hem ook gesproken aan de telefoon en hij heeft tot nu toe alles ontkent en gezegd dat ze alleen vrienden zijn. De reden waarom ik wil weten of zij sex met hem heeft gehad is om haar vergoed uit mijn hoofd te halen.

Ik heb haar ook gevraagd hierna en ze wilt niks vertellen. Terwijl ze eerst toen we een week na het incident contact hadden en zij mij toen nog een kans wilde geven. Dat ze toen zwoor dat er niks was gebeurd nog tussen hun 2.

Wat verder ook raar is is dat ze nog steeds foto's van ons samen op facebook heeft staan. Ondanks dat ze me geblokkeerd heeft op whatsapp zie ik via een andere tel dat ze dagelijks veel met hem bezig is op whatsapp. Hij is online wanneer zij online is en andersom ook.

Ik kan niet vatten dat zij na 13 jaar relatie en eervolle dame is dat ze zo snel met een andere man intiem is geweest en wellicht zelfs sex mee heeft gehad.

Snap ook niet waarom ze dan niet gewoon mij verteld dat ze sex met hem heeft gehad evt zodat ik ook verder kan gaan met mijn leven. Maar nee ik zit tot vandaag in onzekerheid.

Ben ik nou naïef om te willen weten om haar vergoed uit me hoofd te halen? Wie kan mij tips geven evt om deze drama aan te pakken.
Na eerdere telefoons en mails ben ik inmiddels gestopt om met haar te contacten. Zelf vroeg ze of ik haar met rust moest laten.

Dit is overigens niet de 1e keer in onze relatie dat we tijdelijk uit mekaar maar wel de 1e keer waarin ze met iemand anders in contact is gekomen. De betreffende persoon heeft overigens tot 1 week geleden ontkent met haar intiem te zij geweest.
Ga maar uit van wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')