Ja dat snap ik. Alleen heb ik een lange historie met haar. We zijn weleens vaker uit mekaar geweest en weer teruggekomen. Ze gaf me in eerste instantie ook het gevoel dat ze contact had of heeft met deze persoon om mij ook te laten zien hoe het voelt om gekwetst te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jullie zijn uit elkaar. Het gaat jou niks aan of zij seks heeft gehad met een ander, of niet. Accepteer dat.
Waarom kun je haar alleen los laten als ze inderdaad seks heeft gehad met een ander?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:03 schreef ruman het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Alleen heb ik een lange historie met haar. We zijn weleens vaker uit mekaar geweest en weer teruggekomen. Ze gaf me in eerste instantie ook het gevoel dat ze contact had of heeft met deze persoon om mij ook te laten zien hoe het voelt om gekwetst te worden.
Echter wil ik gewoon weten of het inderdaad tot sex is gekomen. Om haar echt daadwerkelijk los te laten voor eeuwig. Vind het jammer dat ik tot heden daar geen duidelijkheid over heb.
Zij heeft verder op dit moment nog foto's van mij en haar op facebook. Dat zien vrienden en familie ook nog steeds. Ik denk dan als je iets met een ander doet of je wilt van mij af zet dan in ieder geval ook de foto's weg.
Ja ik laat haar zeker met rust.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:03 schreef Bananenpap het volgende:
Ik zou haar met rust laten en die twee weken even afwachten. Het is de moeder van je kinderen, zorg nou niet dat deze situatie nog tragischer wordt. Je geeft aan dat je het zelf verpest hebt, zoek nou niet naar een reden dat dit ook bij haar ligt.
Omdat dat dat voor mij echt de definitieve grens is met haar. Het is een gevoelige meisje en ik weet op moment dat ze seks met hem zou hebben gehad dat ik haar daarna nooit meer terug wil gewoon.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom kun je haar alleen los laten als ze inderdaad seks heeft gehad met een ander?
Je bent behoorlijk hypocriet. Je bent zelf nogal close geweest met die collega, maar dat is uiteindelijk niks geworden, waarschijnlijk omdat het op tijd werd afgekapt. En nu de rollen zijn omgedraaid is er opeens sprake van een grens?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:10 schreef ruman het volgende:
[..]
Omdat dat dat voor mij echt de definitieve grens is met haar. Het is een gevoelige meisje en ik weet op moment dat ze seks met hem zou hebben gehad dat ik haar daarna nooit meer terug wil gewoon.
Dus de intimiteit van seks is allesbepalend. Hij komt trouwens alleen in avond en heeft verder zelf ook een gezin weliswaar als alleenstaand maar toch.
Hoe reëel is de kans dat dit echt alleen een vriendschap is en niks meer dan dat?
Nee dat klopt er was wel meer aan de hand dan alleen contact met een vrouw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:06 schreef Fukushima het volgende:
Contact met een vrouw kan nooit de reden zijn dat er nu 13 jaar weggegooid is; er was al meer aan de hand. Jullie waren misschien jaren geleden uit elkaar gegroeid. Ze zullen heus wel sex gehad hebben en dat was waarschijnlijk hetgeen jjj ook naar opzoek was.
Laat haar voorlopig met rust want je duwt haar alleen maar verder naar die andere kerel.
O ja zorg voor een goed ouderschapsplan!
Wat was dat 'incident' nou?! Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:16 schreef ruman het volgende:
[..]
Nee dat klopt er was wel meer aan de hand dan alleen contact met een vrouw.
Ik heb helaas de afgelopen jaren haar te weinig liefde en waardering gegeven. Ze heeft me vaak een kans geven en zelfs tot een week na het incident wilde ze mij nog een kans geven totdat ik haar hoofd gek begon te maken over deze persoon.
Ze zei "je blijft denken dat er meer gebeurd is terwijl dat niet zo is je maakt me weer moe en je zoekt het maar uit"
Toen gaf ze ook duidelijk aan dat ze niks met deze persoon wilde en dat het puur om vriendschap ging en dat ze het fijn vond om met iemand te kunnen praten.
Dat vraag ik me nou ook af..quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:13 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom mag je inderdaad je kinderen pas over twee weken zien en waarom voelt zij zich niet veilig? Wat is er gebeurd?
Dat was voor mij ook de reden waarom ik helemaal gek werd. Ze haalde een wildvreemde in huis zo dicht bij mij kinderen. Kreeg daarna te horen dat hij alleen komt wanneer de kids in bed liggen maar toch.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef Fripsel het volgende:
Dussss.. Jullie zijn 13 jaar samen, je hebt ALLEEN whatsapp contact gehad met die collega en ze zet niet alleen jou de deur uit, nee je mag je kinderen ook niet meer zien en ze haalt een andere vreemde vent in huis, waar jullie kinderen ook zijn,omdat ze "zich niet veilig voelt".
Of er is veel meer aan de hand, of ik heb zware vraagtekens bij hoe capabel je ex is als opvoedster.
Incident was dat ze via me telefoon allemaal chatgesprekken had gelezen tussen mij en collega. Waarop ze in heftige emotie uitbarste en ik ben weggegaan om haar te kalmeren.quote:
Ik begrijp precies wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:30 schreef KaBuf het volgende:
Gast, je komt over als een enge stalker. Denk even rustig na en lees je posts nog eens na. Is dit normaal?
Ik vind dit enorm ziek, al hebben ze het hele kamasutraboek afgewerkt dan is dat haar zaak, niet meer van die van jou, wees volwassen en doe eens normaal en ga door met je eigen levenquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:37 schreef ruman het volgende:
[..]
Blijf jammer vinden dat ik niet weet of zij inmiddels bed heeft gedeeld met hem. Ook omdat ze nog foto's van ons op Facebook heeft staan.
Geloof me ik ben een man en ga zowiezo door. Alleen heb ik het gevoel alsof hun spelletjes met mij aan het spellen zijn. Wees dan volwassen en zeg het me gewoon.
Met achter komen bedoelde ik mee te zeggen tegen der dat ze ooit zou zien hoe onvolwassen ze bezig is vooral omdat ze ook moeder van 3 kinderen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd om jezelf een schop onder je achterwerk te geven. Het gaat je geen ene moer aan of zij wel of geen seks met die vriend heeft gehad en waarschuwingen als 'je gaat er nog wel achterkomen' zijn volkomen misplaatst en een tikje creepy.
Het is niet haar verantwoordelijkheid om jou te helpen om verder te gaan met je leven, dat moet je zelf doen. Het zal vast niet meevallen om dit te accepteren na 13 jaar, maar ze is jouw partner niet meer. Klaar. Punt. Uit.
Tuurlijk, nou die trauma's vallen wel mee, denk dat jij sneller last hebt van die trauma's.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:46 schreef ruman het volgende:
[..]
Met achter komen bedoelde ik mee te zeggen tegen der dat ze ooit zou zien hoe onvolwassen ze bezig is vooral omdat ze ook moeder van 3 kinderen.
Puur vanwege veiligheid van kids wilde ik erachterkomen via deze persoon is. Zonder kids had ik me waarschijnlijk ook heel anders gedragen.
Ik bedoel ze zagen hun Papa een maand geleden nog. En dan ineens mama zien met andere man en misschien zelfs in bed of horen kreunen dat is gewoon heel onverantwoord en kan kleine kinderen enorme trauma's geven voor het leven snappen jullie mij punt?
Nou ja goed ik herken mezelf nu ook niet en zie ook dat ik andere weg moet inslaan en dat ga ik zeker ook doen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik vind dit enorm ziek, al hebben ze het hele kamasutraboek afgewerkt dan is dat haar zaak, niet meer van die van jou, wees volwassen en doe eens normaal en ga door met je eigen leven
Succes daarbij. En neem gewoon echt stappen voor co-ouderschap bijvoorbeeld. Je laat je kinderen toch niet bij je weghouden? En hoezo onder begeleiding zien? Daar zou ik mij druk over maken ipv die andere man.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:48 schreef ruman het volgende:
[..]
Nou ja goed ik herken mezelf nu ook niet en zie ook dat ik andere weg moet inslaan en dat ga ik zeker ook doen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat kleine kinderen vooral een trauma overhouden aan ouders die elkaar het leven zuur maken. En daar ligt een zware verantwoordelijkheid voor jou. Laat je ex met rust, respecteer haar keuzes en maak het allemaal niet moeilijker dan het is. Ik neem aan dat je ex ook wel kan verzinnen dat luide seks met haar kersverse vriend geen goed idee is in de buurt van haar kinderen.
Als je zo begaan met je kinderen was had je je relatie niet op het spel gezet door met een andere vrouw contact te zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:46 schreef ruman het volgende:
[..]
Met achter komen bedoelde ik mee te zeggen tegen der dat ze ooit zou zien hoe onvolwassen ze bezig is vooral omdat ze ook moeder van 3 kinderen.
Puur vanwege veiligheid van kids wilde ik erachterkomen via deze persoon is. Zonder kids had ik me waarschijnlijk ook heel anders gedragen.
Ik bedoel ze zagen hun Papa een maand geleden nog. En dan ineens mama zien met andere man en misschien zelfs in bed of horen kreunen dat is gewoon heel onverantwoord en kan kleine kinderen enorme trauma's geven voor het leven snappen jullie mij punt?
Helaas kan ik de tijd niet meer terugdraaien maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Als je zo begaan met je kinderen was had je je relatie niet op het spel gezet door met een andere vrouw contact te zoeken.
Dingen als ik vind je leuk en wanneer gaan we mekaar buiten werktijd een keer wat drinkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 22:19 schreef Bananenpap het volgende:
Wat stond er dan in die whatsappgesprekken met die collega dat dit tot zo'n tragisch incident bracht?
"Ze wilde mij laten zien hoe pijnlijk het is als je een ander aandacht geeft"quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef Fripsel het volgende:
Dussss.. Jullie zijn 13 jaar samen, je hebt ALLEEN whatsapp contact gehad met die collega en ze zet niet alleen jou de deur uit, nee je mag je kinderen ook niet meer zien en ze haalt een andere vreemde vent in huis, waar jullie kinderen ook zijn,omdat ze "zich niet veilig voelt".
Of er is veel meer aan de hand, of ik heb zware vraagtekens bij hoe capabel je ex is als opvoedster.
Blijkbaar neem je je verantwoordelijkheid niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:25 schreef ruman het volgende:
[..]
Dingen als ik vind je leuk en wanneer gaan we mekaar buiten werktijd een keer wat drinken
Snap niet dat ik veel eerder deze verleidingen niet heb afgeblazen.
Maargoed ik ben een volwassen man en neem mijn verantwoordelijkheid. Een duidelijke geval van Karma is a bitch misschien voor mij.
Lijkt mij alsof dit jouw eigen trauma is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:46 schreef ruman het volgende:
[..]
Jouw probleem heeft niets met je ex te maken en al helemaal niets met 'wil ik haar misschien nog terug'..quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:24 schreef ruman het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de reden waarom ik helemaal gek werd. Ze haalde een wildvreemde in huis zo dicht bij mij kinderen. Kreeg daarna te horen dat hij alleen komt wanneer de kids in bed liggen maar toch.
Verder ben ik van mening als ze met hem verder wilt dat ze dan o.a. ook foto's van ons weg moet halen op facebook. Ze heeft hem overigens nog niet toegevoegd in haar friendslist maar wel zijn jongere broer.
Verder stelde ze hem voor aan mensen als een normale vriend. Maar is het normaal dat een normale vriend weleens overnacht in huis? Iemand die je pas 1 maand kent en kreeg dan te horen dat hij op een matras of op de bank sliep en s ochtends voordat de kids wakker worden dan weggaat.
Meneer is overigens 7 jaar single geweest en heeft al die jaren drooggestaan. Ik heb haar al gezegd dat ze er zelf achter gaat komen.
Zelf heb ik het met de collega vroegtijdig stopgezet maar het was helaas al te laat. Maar de intimiteit die mij ex doet of deed met deze gozer heb ik zelf nooit gedaan bij deze collega. Vandaar dat ik verbuisterd was na wat er allemaal is gebeurd sinds zij zich had aangemeld bij een datingsite.
Jij bent spelletjes met jezelf aan het spelen. Wees volwassen en bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:37 schreef ruman het volgende:
Alleen heb ik het gevoel alsof hun spelletjes met mij aan het spellen zijn. Wees dan volwassen en zeg het me gewoon.
Wanneer gaat het kwartje vallen? Het is uit, over, afgelopen. Dat is voor je bepaald en heb je maar te accepteren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 22:22 schreef ruman het volgende:
[..]
Helaas kan ik de tijd niet meer terugdraaien maar je hebt helemaal gelijk.
Stomste fout in mijn leven geweest maar ik moet nu verder met of zonder het gezin.
Minst geloofwaardige zin op FOK! ooitquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:46 schreef ruman het volgende:
Puur vanwege veiligheid van kids wilde ik erachterkomen via deze persoon is.
Dat.quote:Op zaterdag 9 april 2016 12:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Minst geloofwaardige zin op FOK! ooit.
Jullie kunnen ook goed overdrijven maar dat had ik al verwacht hier.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat.
Als die persoon een maandlang dagelijks over de vloer komt voor een verbouwing maakt het TS geen ruk uit.. maar als die zijn ex boinkt dan moet hij opeens alles over hem weten.
Zeg TS.. Trek je de leerkrachten en huisarts van je kinderen ook na? Volg je die ook op hun Whatsapp?
Gek genoeg ontkende die kerel alles nog tot 1 week geleden. En wilde het contact met haar verbreken omdat ze volgens hem leugens vertelde over sex zodat ik haar met rust liet. Ik heb uiteindelijk tegen hem gezegd om dat niet te doen anders was ik weer de schuldige van alles.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:06 schreef Twiitch het volgende:
Je ex is gewoon aangeduwd door die kerel hoor.
Zij heeft jullie relatie niet 'vernietigd'. Dat heb jij gedaan door haar jarenlang te verwaarlozen (zoals je zelf zegt) en te flapdrollen met die andere vrouw.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef ruman het volgende:
[..]
1 heb een lange relatie met haar gehad en had nooit gedacht dat zij binnen 1 maand onze relatie op deze manier voorgoed zou vernietigen.
Ja ik neem zeker mijn verantwoordelijkheid nogmaals.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij heeft jullie relatie niet 'vernietigd'. Dat heb jij gedaan door haar jarenlang te verwaarlozen (zoals je zelf zegt) en te flapdrollen met die andere vrouw.
Begin eens met dat te accepteren en stop met haar de schuld te geven daarvan.
Dat lijkt dan zo. Maar voor mij zijn de kinderen het allerbelangrijkste dat zal nooit tegen welke vrouw dan ook afwegen zelfs niet de biologische moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ik het zo lees ben jij degene wiens ''schuld'' het is dat het is uitgegaan (maar erg schattig dat je haar de schuld probeert te geven), dus leer dat eerst maar eens te accepteren. Verder vind ik het inderdaad raar dat je het erger lijkt te vinden dat ze seks heeft gehad met die man dan dat je je kinderen amper ziet. Je hebt je relatie verpest, zorg er nou niet voor dat je het vaderschap ook verpest, ok? Laat haar los, please.
Denk je nou echt dat dit iets is wat binnen 1 maand is gebeurd? Als jij haar al jaren verwaarloost, dan is zij hier ook al jaren mee bezig (in haar hoofd).quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
Ja ik neem zeker mijn verantwoordelijkheid nogmaals.
Maar is dat dan een reden voor een vrouw en welteverstaan een vrouw die jarenlang relatie had en zelfs 3 kinderen. Om dan binnen 1 maand met een persoon die ze via internet heeft leren kennen nog wel en nog echt echt moet leren kennen. Om dan maar meteen zo intiem mee bezig te zijn. Beetje eervolle en volwassen vrouw had het misschien toch anders aangepakt gok ik.
Blijkbaar heb ik me altijd vergist in haar maar ik zal het wel weer fout hebben volgens velen van jullie.
Beetje eervolle en volwassen man had niet lopen klooien met een collega.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
Maar is dat dan een reden voor een vrouw en welteverstaan een vrouw die jarenlang relatie had en zelfs 3 kinderen. Om dan binnen 1 maand met een persoon die ze via internet heeft leren kennen nog wel en nog echt echt moet leren kennen. Om dan maar meteen zo intiem mee bezig te zijn. Beetje eervolle en volwassen vrouw had het misschien toch anders aangepakt gok ik.
Blijkbaar heb ik me altijd vergist in haar maar ik zal het wel weer fout hebben volgens velen van jullie.
Goed. Concentreer je dan op de kinderen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef ruman het volgende:
2e punt is gewoon dat er hier ook 3 kleine kinderen in betrokken zijn. Ik voel als mijn plicht ten alle tijden om ervoor te zorgen dat mijn kinderen geen schade hiervan zouden ondervinden. Speelde natuurlijk ook mee dat ik ze tot heden niet meer heb mogen zien of spreken.
Nog een paar jaar en jij leert het datingcircuit ook kennen en gaat ook regelmatig van bil.. op de eerste date nog welquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
Ach, kom op. Houd jezelf niet voor de gek. Het steekt je gewoon. Je laat je er door raken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef ruman het volgende:
[..]
Dat lijkt dan zo. Maar voor mij zijn de kinderen het allerbelangrijkste dat zal nooit tegen welke vrouw dan ook afwegen zelfs niet de biologische moeder.
Vergis je je niet in mij. Mij punt van sex was nogmaals om te weten of ik haar voorgoed uit mijn hoofd moest zetten. Omdat we nogmaals vaker uit mekaar zijn geweest voor een paar maanden en dan weer terugkwamen.
Even zonder gekheid.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Echt he, als ik jou was zou ik maar een goede psychater opzoeken kan je daar even praten over hoe dolgraag je wil weten of je ex seks heeft, hoevaak ze het al heeft gedaan, welk standje is misschien ook wel belangrijk om te weten.
Ga aan jezelf werken, je zet jezelf alleen maar voor lul zo.
Menig vader zou zich drukker maken om een omgangsregeling met de kinderen, hoe serieus denk je dat je nu overkomt bij een scheidingsadvovaat? Nou meneer, hoevaak zou u de kinderen willen zien? Kinderen? Ik wil weten of mijn ex seks heeft, kunt u dat voor mij vragen??
Ene kant vind ik het niet bizar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kon je daarvan niet zelf bedenken dat dat wel lichtelijk bizar is dat je je daar druk om maakt en dan ook nog zeggen dat je dat nodig bent.
Nee er is niet stiekem nog meer gebeurd. Behalve dat ik op advies van de buurvrouw haar echt ff met rust moest laten omdat ze anders contact zou opnemen met politie dat ik haar lastig val etc.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:13 schreef sibella2 het volgende:
Wat een vreemde buren ook die bijhouden wanneer de t aanstaat om dat tegen jou te vertellen?
Ik snap echt niet waarom je je kinderen niet mag zien? Ik zou er echt nooit mee akkoord gaan dat ik mijn kind twee weken of langer niet zou mogen zien vanwege een fout die niks te maken heeft met het welzijn van mijn kind. Is er stiekem niet meer gebeurd?
Je relatie is over, daar was je trouwens ook al zelf druk mee bezig, verwaarlozen, "ik vind je leuk" en "wil afspreken" naar een collega sturen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef ruman het volgende:
[..]
Ene kant vind ik het niet bizar.
Ik bedoel heb een jarenlange relatie gehad.
Tot 1 maand geleden woonde ik daar. En dan vervolgens gebeurt er zo'n incident je mag vervolgens je kinderen niet meer zien.
Van ene dag na andere puur uit boosheid en veel schade wilt ze dan alle contact verbreken. En dan hoor je vervolgens van heb iemand ontmoet maar zie hem gewoon als normale vriend en wil geen relatie met hem.
En vervolgens kreeg ik van de buren te horen ja er komt steeds iemand bij haar in de avond en gaat soms pas midden in nacht weg of sochtends. Buren hoorde regelmatig tv aan en praten in woonkamer tot midden in nacht alvorens hij wegging.
Vandaar dat ik op gegeven moment duidelijkheid wilde hebben maargoed.
Je bent bang dat iemand anders jouw plek in dat gezin in gaat nemen en jouw plek bij de kinderen. Dat is begrijpelijk maar niet nodig. Hoe close ze ook zouden worden met een stiefvader.. het blijft de 'stief' en jij hun vader. Echt. Geloof me.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:24 schreef ruman het volgende:
Ik werd ook helemaal gek hiervan puur vanwege de kinderen. En werd woest omdat ik dacht dat stel dat ze intieme is geweest en mijn kinderen dat gezien hebben hoe raar dat voor hun moet zijn geweest te meer hun vader nog een maand geleden daar woonde en nu ineens een wildvreemde man daar zien.
Als jij tegen je vrouw maar blijft razen of ze nou wel of geen seks heeft, begrijp ik dat wel ja. Het zou over je kinderen moeten gaan. Jij hebt zelf de stap gemaakt om contact te hebben met een andere vrouw, hard les maar helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:24 schreef ruman het volgende:
[..]
Nee er is niet stiekem nog meer gebeurd. Behalve dat ik op advies van de buurvrouw haar echt ff met rust moest laten omdat ze anders contact zou opnemen met politie dat ik haar lastig val etc.
Heb een serieuze baan en dat heeft me afgeschrokken. Vervolgens vanwege de kids heb ik nog een familielid proberen op te trommelen om te bemiddelen na dreiging met juridische stappen is het nu eindelijk gelukt.
Ik werd ook helemaal gek hiervan puur vanwege de kinderen. En werd woest omdat ik dacht dat stel dat ze intieme is geweest en mijn kinderen dat gezien hebben hoe raar dat voor hun moet zijn geweest te meer hun vader nog een maand geleden daar woonde en nu ineens een wildvreemde man daar zien. Maar nogmaals het geval over intimiteit is naar mij toe in ieder geval tot week geleden ontkent ze waren alleen vrienden en kunnen goed met elkaar praten is zijn uitleg. Aangezien mijn ex totaal geen sociale contacten tot grote ergens van mij met vriendinnen om haar heen heeft. Zulke gedachtens over mij kids niet zien en evt intimiteit deden mij in depressie raken o.a. Vandaar dat ik hier ff mijn ei kwijt moest.
Ja, ze is echt verschrikkelijk bezig geweest hoor. Nadat ze de relatie verbroken had iets nieuws beginnen. Poe poe. Dat jij TIJDENS de relatie, voor zeer lange tijd met iemand anders bezig was en je vrouw geen aandacht was, is natuurlijk zoveel beter!! Kom op zeg, pak je verantwoordelijkheid. Het zou niet uit moeten maken of ze seks heeft gehad, of niet. Ze wil je niet meer. Dat lijkt me duidelijk. Zet jezelf er dus overheen. Gaat je geen ene reet aan wat ze heeft uitgespookt na het verbreken van de relatie, zolang de kinderen er niet onder lijden. Niet dat je uberhaupt luistert naar onze adviezen, maar okquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:25 schreef Atemno het volgende:
100% dat jij, na bevestiging dat de mama van je kids met die kerel heeft geneukt, met de collega gaat. Groetjes!
Met stijgende verbazing dit topic doorgelezen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef ruman het volgende:
[..]
Ene kant vind ik het niet bizar.
Ik bedoel heb een jarenlange relatie gehad.
Tot 1 maand geleden woonde ik daar. En dan vervolgens gebeurt er zo'n incident je mag vervolgens je kinderen niet meer zien.
Van ene dag na andere puur uit boosheid en veel schade wilt ze dan alle contact verbreken. En dan hoor je vervolgens van heb iemand ontmoet maar zie hem gewoon als normale vriend en wil geen relatie met hem.
En vervolgens kreeg ik van de buren te horen ja er komt steeds iemand bij haar in de avond en gaat soms pas midden in nacht weg of sochtends. Buren hoorde regelmatig tv aan en praten in woonkamer tot midden in nacht alvorens hij wegging.
Vandaar dat ik op gegeven moment duidelijkheid wilde hebben maargoed.
Ik wil graag mijn kansen voor eeuwig herstellen omdat ik weet dat ik haar wel de liefde kan geven die ze hoort te krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:25 schreef Atemno het volgende:
100% dat jij, na bevestiging dat de mama van je kids met die kerel heeft geneukt, met de collega gaat. Groetjes!
Kun je het dan afsluiten? En maakt het dan niet uit of het wel of niet gebeurd is? Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:53 schreef ruman het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Vandaar dat ik zo graag een bevestiging wil of het nou wel of niet gebeurd is.
Dan kan ik het definitief afsluiten.
En jij bent de enige in deze situatie die kan beslissen over het weer oppakken van jullie relatie? Of heeft je ex misschien ook nog het recht je niet meer te willen? Je hebt je kans gehad en verknald. En in plaats van de hele wereld (en haar in het bijzonder) de schuld te geven, moet je eens beginnen het bij jezelf te zoeken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:58 schreef ruman het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn kansen voor eeuwig herstellen omdat ik weet dat ik haar wel de liefde kan geven die ze hoort te krijgen.
Alleen is het voor mij echt voorbij bij eventuele intimiteit met hem. Dus in mijn hart hoop ik echt dat het niet gebeurd is maargoed.
Mocht het toch anders zijn dan is het verder gaan met leven. En deze pijn ooit zien kwijt te raken.
Ter duidelijkheid ik heb me ex noot bedrogen onder het motto van intimiteit met mijn collega.quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met stijgende verbazing dit topic doorgelezen.
Jij zit een half jaar te flirten met een collega en zegt zelf dat je (nu) ex in die periode aandacht tekort kwam. Je had allang geen relatie meer, je deelde het huis met iemand.
Met iemand die jij hebt bedrogen, en niet andersom.
Zij gaat nu verder met haar leven, doe jij dat ook.
En dan op zo'n manier dat je kinderen er zo min mogelijk onder lijden. Medunkt dat stalken, zwart maken en in een slachtofferrol blijven hangen daar niet aan bijdraagt.
"Ik vind je leuk" 'Ik wil met je afspreken na werktijd" hoe noem je dat? Wat als ze niet die berichtjes had gelezen? Echt je had echt wel afgesproken en dat was echt wel meer geworden, alleen nu je betrapt bent ga je beetje huillie doen, stel je niet zo aan, ik kan mij je ex heel goed voorstellen. Je vervreemd en gaat je liefde verkondigen aan een collega. Je hebt haar vertrouwen zo beschadigd, logisch dat ze je zat is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:02 schreef ruman het volgende:
[..]
Ter duidelijkheid ik heb me ex noot bedrogen onder het motto van intimiteit met mijn collega.
Het is echt alleen tot chatten gebleven ondanks dat ik verder had kunnen gaan heb ik dat nooit gedaan gelukkig.
Helaas ontvreemde ik me in deze half jäar wel van haar ondanks haar verdriet.
Ik ben er helaas veels te laat mee gestopt om me wel als een volwassen eervolle kerel te gedragen.
Ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar zo?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:58 schreef ruman het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn kansen voor eeuwig herstellen omdat ik weet dat ik haar wel de liefde kan geven die ze hoort te krijgen.
Alleen is het voor mij echt voorbij bij eventuele intimiteit met hem. Dus in mijn hart hoop ik echt dat het niet gebeurd is maargoed.
Mocht het toch anders zijn dan is het verder gaan met leven. En deze pijn ooit zien kwijt te raken.
Dan nog. Het was overduidelijk meer dan zomaar een vriendschap. Er hing spanning in de lucht. Dat je op dat moment je vrouw verwaarloost in plaats van juist met haar te communiceren lijkt me genoeg gegronde reden voor haar om je definitief de deur te wijzen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:02 schreef ruman het volgende:
[..]
Ter duidelijkheid ik heb me ex noot bedrogen onder het motto van intimiteit met mijn collega.
Het is echt alleen tot chatten gebleven ondanks dat ik verder had kunnen gaan heb ik dat nooit gedaan gelukkig.
Helaas ontvreemde ik me in deze half jäar wel van haar ondanks haar verdriet.
Ik ben er helaas veels te laat mee gestopt om me wel als een volwassen eervolle kerel te gedragen.
Dit vind je serieus zelf normaal gedrag? Je kunt dit alleen afsluiten als je ex seks heeft gehad met een ander? Je hoopt stiekem nog op een hereniging met haar terwijl je tegelijk ook direct op je collega zou duiken als dat niet gaat lukken?quote:Op zaterdag 9 april 2016 18:53 schreef ruman het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Vandaar dat ik zo graag een bevestiging wil of het nou wel of niet gebeurd is.
Dan kan ik het definitief afsluiten.
Alleen in bijzijn van anderen de kinderen mogen zien? Zij die zich niet veilig voelt?quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:37 schreef ruman het volgende:
[..]
Incident was dat ze via me telefoon allemaal chatgesprekken had gelezen tussen mij en collega. Waarop ze in heftige emotie uitbarste en ik ben weggegaan om haar te kalmeren.
Vervolgens mocht ik dus niet meer terugkomen en begon ze te zeggen dat ze ook iemand had ontmoet en dat ze contact met mij wilde verbreken en ik de kinderen ook niet meer zou zien. Je bent mij en de kids kwijt.
Inmiddels heb ik na dreiging met stappen voor mekaar gekregen in bijzijn van andere de kids te gaan zien.
Blijf jammer vinden dat ik niet weet of zij inmiddels bed heeft gedeeld met hem. Ook omdat ze nog foto's van ons op Facebook heeft staan.
Geloof me ik ben een man en ga zowiezo door. Alleen heb ik het gevoel alsof hun spelletjes met mij aan het spellen zijn. Wees dan volwassen en zeg het me gewoon.
Want krijg het gevoel alsof zij hiervan geniet dat ik het nu ff moet voelen ofzo. Ook ten aanzien dat ik de kids niet mag zien.
De buurvrouw heeft gewaarschuwd dat ze politie zou inschakelen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:24 schreef ruman het volgende:
[..]
Nee er is niet stiekem nog meer gebeurd. Behalve dat ik op advies van de buurvrouw haar echt ff met rust moest laten omdat ze anders contact zou opnemen met politie dat ik haar lastig val etc.
Heb een serieuze baan en dat heeft me afgeschrokken. Vervolgens vanwege de kids heb ik nog een familielid proberen op te trommelen om te bemiddelen na dreiging met juridische stappen is het nu eindelijk gelukt.
Ik werd ook helemaal gek hiervan puur vanwege de kinderen. En werd woest omdat ik dacht dat stel dat ze intieme is geweest en mijn kinderen dat gezien hebben hoe raar dat voor hun moet zijn geweest te meer hun vader nog een maand geleden daar woonde en nu ineens een wildvreemde man daar zien. Maar nogmaals het geval over intimiteit is naar mij toe in ieder geval tot week geleden ontkent ze waren alleen vrienden en kunnen goed met elkaar praten is zijn uitleg. Aangezien mijn ex totaal geen sociale contacten tot grote ergens van mij met vriendinnen om haar heen heeft. Zulke gedachtens over mij kids niet zien en evt intimiteit deden mij in depressie raken o.a. Vandaar dat ik hier ff mijn ei kwijt moest.
Het probleem zit bij jouw.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:51 schreef ruman het volgende:
Hallo iedereen,
Ik zit momenteel in een depressie en vraag om jullie mening betreft het volgende:
Lees tussen de regels door...quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:54 schreef proxyservies het volgende:
Even een ander geluid in dit topic, Ik kom hier ruman even bijstaan. Ik begrijp jou ook wel ruman. Elke relatie heeft wel eens zijn ups en downs en tijden van veel en weinig aandacht.
Het hebben van een flirt is 1 iets en er niets mee doen en er tijdig van terug keren omdat je erachter bent gekomen dat je partner toch meer waard is dan haar, is uiteindelijk alleen maar goed te noemen en je relatie kan er sterker door worden.
Daarnaast is iemand leren kennen op een datingsite en er iets of niets mee doen wel degelijk een groot verschil.
Ik begrijp ook jou punt dat als zij toch intiem is geweest met de ander, dit ook een aanleiding zal zijn om de eventuele redding van de relatie definitief uit te sluiten zodat jij ook in je gedachten en hart verder kunt gaan.
Ik hoop ook dat jij hier in duidelijkheid zal krijgen, een flirt hebben is tree 1 en er daadwerkelijk wat mee doen is een overtreffende stap 2.
Veel sterkte, geduld en wijsheid gewenst en hopelijk komt er voor jou snel duidelijkheid om het definitief in je hart af te sluiten.
Zo, verzin jij er even het een en ander bij.quote:Op zondag 10 april 2016 02:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Lees tussen de regels door...
Ex die bang is en daarom iemand in huis heeft. Buurvrouw die aangeeft de politie in te schakelen als TS blijft komen. Kinderen die hij alleen onder begeleiding mag zien. TS die zelf aangeeft woedend te zijn en zich meer druk lijkt te maken of ze die veiligheidsmaatregel die zelf zegt alleen een vriend te zijn (en daar gefrustreerd contact mee heeft) zijn ex neukt dan zich druk maakt om zijn kinderen.
Er is hier een heel stuk meer aan de hand dan de TS verteld... Mensen (buurvrouw) zeggen niet zomaar dat ze de politie in gaan schakelen. Er worden niet voor niets veiligheidsmaatregelen genomen om zichzelf en de kinderen veilig te houden.
Alles lijkt erop dat de TS zwaar doorgedraaid is. Het is hoog tijd dat hij tot rust komt en dit in ziet, dat het zijn gedrag is dat dit veroorzaakt.
Dat hij echt alles, inc de relatie met zijn kinderen, grondig aan het slopen is.
Nee hoor, buurvrouw die dreigt politie in te schakelen en dat hij zijn kinderen onder begeleiding mag zien is door TS terloops gezegd in dit topic.quote:Op zondag 10 april 2016 11:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zo, verzin jij er even het een en ander bij.
Ik vind het toch te makkelijk alle schuld maar bij TS neer te leggen. Waar gevochten wordt hebben er twee schuld. De waarheid ligt altijd in het midden en ga zo maar door.quote:Op zondag 10 april 2016 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, buurvrouw die dreigt politie in te schakelen en dat hij zijn kinderen onder begeleiding mag zien is door TS terloops gezegd in dit topic.
Maar dat is voor hem niet de hoofdzaak. Belangrijker is dat hij zijn vrouwtje terugkrijgt want die heeft hem pijn gedaan. En hij haar ook wel een beetje, dat moet hij toegeven, maar het weegt niet op tegen Zijn Grote Leed.
Ben ik met je eens. Maar voor TS gaat dit topic niet over hoe het zover heeft kunnen komen. Hij wil de situatie weer bij het oude terugbrengen en, getuige zijn posts hier, houdt hij hierin niet echt rekening met zijn ex, maar lijkt vooral de zaken naar zijn hand te willen zetten, op een heel onaangename manier.quote:Op zondag 10 april 2016 11:42 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind het toch te makkelijk alle schuld maar bij TS neer te leggen. Waar gevochten wordt hebben er twee schuld. De waarheid ligt altijd in het midden en ga zo maar door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |