Jullie kunnen ook goed overdrijven maar dat had ik al verwacht hier.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat.
Als die persoon een maandlang dagelijks over de vloer komt voor een verbouwing maakt het TS geen ruk uit.. maar als die zijn ex boinkt dan moet hij opeens alles over hem weten.
Zeg TS.. Trek je de leerkrachten en huisarts van je kinderen ook na? Volg je die ook op hun Whatsapp?
Gek genoeg ontkende die kerel alles nog tot 1 week geleden. En wilde het contact met haar verbreken omdat ze volgens hem leugens vertelde over sex zodat ik haar met rust liet. Ik heb uiteindelijk tegen hem gezegd om dat niet te doen anders was ik weer de schuldige van alles.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:06 schreef Twiitch het volgende:
Je ex is gewoon aangeduwd door die kerel hoor.
Zij heeft jullie relatie niet 'vernietigd'. Dat heb jij gedaan door haar jarenlang te verwaarlozen (zoals je zelf zegt) en te flapdrollen met die andere vrouw.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef ruman het volgende:
[..]
1 heb een lange relatie met haar gehad en had nooit gedacht dat zij binnen 1 maand onze relatie op deze manier voorgoed zou vernietigen.
Ja ik neem zeker mijn verantwoordelijkheid nogmaals.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij heeft jullie relatie niet 'vernietigd'. Dat heb jij gedaan door haar jarenlang te verwaarlozen (zoals je zelf zegt) en te flapdrollen met die andere vrouw.
Begin eens met dat te accepteren en stop met haar de schuld te geven daarvan.
Dat lijkt dan zo. Maar voor mij zijn de kinderen het allerbelangrijkste dat zal nooit tegen welke vrouw dan ook afwegen zelfs niet de biologische moeder.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ik het zo lees ben jij degene wiens ''schuld'' het is dat het is uitgegaan (maar erg schattig dat je haar de schuld probeert te geven), dus leer dat eerst maar eens te accepteren. Verder vind ik het inderdaad raar dat je het erger lijkt te vinden dat ze seks heeft gehad met die man dan dat je je kinderen amper ziet. Je hebt je relatie verpest, zorg er nou niet voor dat je het vaderschap ook verpest, ok? Laat haar los, please.
Denk je nou echt dat dit iets is wat binnen 1 maand is gebeurd? Als jij haar al jaren verwaarloost, dan is zij hier ook al jaren mee bezig (in haar hoofd).quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
Ja ik neem zeker mijn verantwoordelijkheid nogmaals.
Maar is dat dan een reden voor een vrouw en welteverstaan een vrouw die jarenlang relatie had en zelfs 3 kinderen. Om dan binnen 1 maand met een persoon die ze via internet heeft leren kennen nog wel en nog echt echt moet leren kennen. Om dan maar meteen zo intiem mee bezig te zijn. Beetje eervolle en volwassen vrouw had het misschien toch anders aangepakt gok ik.
Blijkbaar heb ik me altijd vergist in haar maar ik zal het wel weer fout hebben volgens velen van jullie.
Beetje eervolle en volwassen man had niet lopen klooien met een collega.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
Maar is dat dan een reden voor een vrouw en welteverstaan een vrouw die jarenlang relatie had en zelfs 3 kinderen. Om dan binnen 1 maand met een persoon die ze via internet heeft leren kennen nog wel en nog echt echt moet leren kennen. Om dan maar meteen zo intiem mee bezig te zijn. Beetje eervolle en volwassen vrouw had het misschien toch anders aangepakt gok ik.
Blijkbaar heb ik me altijd vergist in haar maar ik zal het wel weer fout hebben volgens velen van jullie.
Goed. Concentreer je dan op de kinderen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef ruman het volgende:
2e punt is gewoon dat er hier ook 3 kleine kinderen in betrokken zijn. Ik voel als mijn plicht ten alle tijden om ervoor te zorgen dat mijn kinderen geen schade hiervan zouden ondervinden. Speelde natuurlijk ook mee dat ik ze tot heden niet meer heb mogen zien of spreken.
Nog een paar jaar en jij leert het datingcircuit ook kennen en gaat ook regelmatig van bil.. op de eerste date nog welquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
Ach, kom op. Houd jezelf niet voor de gek. Het steekt je gewoon. Je laat je er door raken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:34 schreef ruman het volgende:
[..]
Dat lijkt dan zo. Maar voor mij zijn de kinderen het allerbelangrijkste dat zal nooit tegen welke vrouw dan ook afwegen zelfs niet de biologische moeder.
Vergis je je niet in mij. Mij punt van sex was nogmaals om te weten of ik haar voorgoed uit mijn hoofd moest zetten. Omdat we nogmaals vaker uit mekaar zijn geweest voor een paar maanden en dan weer terugkwamen.
Even zonder gekheid.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Echt he, als ik jou was zou ik maar een goede psychater opzoeken kan je daar even praten over hoe dolgraag je wil weten of je ex seks heeft, hoevaak ze het al heeft gedaan, welk standje is misschien ook wel belangrijk om te weten.
Ga aan jezelf werken, je zet jezelf alleen maar voor lul zo.
Menig vader zou zich drukker maken om een omgangsregeling met de kinderen, hoe serieus denk je dat je nu overkomt bij een scheidingsadvovaat? Nou meneer, hoevaak zou u de kinderen willen zien? Kinderen? Ik wil weten of mijn ex seks heeft, kunt u dat voor mij vragen??
Ene kant vind ik het niet bizar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 13:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kon je daarvan niet zelf bedenken dat dat wel lichtelijk bizar is dat je je daar druk om maakt en dan ook nog zeggen dat je dat nodig bent.
Nee er is niet stiekem nog meer gebeurd. Behalve dat ik op advies van de buurvrouw haar echt ff met rust moest laten omdat ze anders contact zou opnemen met politie dat ik haar lastig val etc.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:13 schreef sibella2 het volgende:
Wat een vreemde buren ook die bijhouden wanneer de t aanstaat om dat tegen jou te vertellen?
Ik snap echt niet waarom je je kinderen niet mag zien? Ik zou er echt nooit mee akkoord gaan dat ik mijn kind twee weken of langer niet zou mogen zien vanwege een fout die niks te maken heeft met het welzijn van mijn kind. Is er stiekem niet meer gebeurd?
Je relatie is over, daar was je trouwens ook al zelf druk mee bezig, verwaarlozen, "ik vind je leuk" en "wil afspreken" naar een collega sturen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:08 schreef ruman het volgende:
[..]
Ene kant vind ik het niet bizar.
Ik bedoel heb een jarenlange relatie gehad.
Tot 1 maand geleden woonde ik daar. En dan vervolgens gebeurt er zo'n incident je mag vervolgens je kinderen niet meer zien.
Van ene dag na andere puur uit boosheid en veel schade wilt ze dan alle contact verbreken. En dan hoor je vervolgens van heb iemand ontmoet maar zie hem gewoon als normale vriend en wil geen relatie met hem.
En vervolgens kreeg ik van de buren te horen ja er komt steeds iemand bij haar in de avond en gaat soms pas midden in nacht weg of sochtends. Buren hoorde regelmatig tv aan en praten in woonkamer tot midden in nacht alvorens hij wegging.
Vandaar dat ik op gegeven moment duidelijkheid wilde hebben maargoed.
Je bent bang dat iemand anders jouw plek in dat gezin in gaat nemen en jouw plek bij de kinderen. Dat is begrijpelijk maar niet nodig. Hoe close ze ook zouden worden met een stiefvader.. het blijft de 'stief' en jij hun vader. Echt. Geloof me.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:24 schreef ruman het volgende:
Ik werd ook helemaal gek hiervan puur vanwege de kinderen. En werd woest omdat ik dacht dat stel dat ze intieme is geweest en mijn kinderen dat gezien hebben hoe raar dat voor hun moet zijn geweest te meer hun vader nog een maand geleden daar woonde en nu ineens een wildvreemde man daar zien.
Als jij tegen je vrouw maar blijft razen of ze nou wel of geen seks heeft, begrijp ik dat wel ja. Het zou over je kinderen moeten gaan. Jij hebt zelf de stap gemaakt om contact te hebben met een andere vrouw, hard les maar helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2016 14:24 schreef ruman het volgende:
[..]
Nee er is niet stiekem nog meer gebeurd. Behalve dat ik op advies van de buurvrouw haar echt ff met rust moest laten omdat ze anders contact zou opnemen met politie dat ik haar lastig val etc.
Heb een serieuze baan en dat heeft me afgeschrokken. Vervolgens vanwege de kids heb ik nog een familielid proberen op te trommelen om te bemiddelen na dreiging met juridische stappen is het nu eindelijk gelukt.
Ik werd ook helemaal gek hiervan puur vanwege de kinderen. En werd woest omdat ik dacht dat stel dat ze intieme is geweest en mijn kinderen dat gezien hebben hoe raar dat voor hun moet zijn geweest te meer hun vader nog een maand geleden daar woonde en nu ineens een wildvreemde man daar zien. Maar nogmaals het geval over intimiteit is naar mij toe in ieder geval tot week geleden ontkent ze waren alleen vrienden en kunnen goed met elkaar praten is zijn uitleg. Aangezien mijn ex totaal geen sociale contacten tot grote ergens van mij met vriendinnen om haar heen heeft. Zulke gedachtens over mij kids niet zien en evt intimiteit deden mij in depressie raken o.a. Vandaar dat ik hier ff mijn ei kwijt moest.
Ja, ze is echt verschrikkelijk bezig geweest hoor. Nadat ze de relatie verbroken had iets nieuws beginnen. Poe poe. Dat jij TIJDENS de relatie, voor zeer lange tijd met iemand anders bezig was en je vrouw geen aandacht was, is natuurlijk zoveel beter!! Kom op zeg, pak je verantwoordelijkheid. Het zou niet uit moeten maken of ze seks heeft gehad, of niet. Ze wil je niet meer. Dat lijkt me duidelijk. Zet jezelf er dus overheen. Gaat je geen ene reet aan wat ze heeft uitgespookt na het verbreken van de relatie, zolang de kinderen er niet onder lijden. Niet dat je uberhaupt luistert naar onze adviezen, maar okquote:Op zaterdag 9 april 2016 13:31 schreef ruman het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |