@cat22quote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar voor TS gaat dit topic niet over hoe het zover heeft kunnen komen. Hij wil de situatie weer bij het oude terugbrengen en, getuige zijn posts hier, houdt hij hierin niet echt rekening met zijn ex, maar lijkt vooral de zaken naar zijn hand te willen zetten, op een heel onaangename manier.
Topic zou pas echt leuk worden als ex ook even haar verhaal komt doen.quote:Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar voor TS gaat dit topic niet over hoe het zover heeft kunnen komen. Hij wil de situatie weer bij het oude terugbrengen en, getuige zijn posts hier, houdt hij hierin niet echt rekening met zijn ex, maar lijkt vooral de zaken naar zijn hand te willen zetten, op een heel onaangename manier.
Advocaat is inmiddels al geregeld. Puur om inderdaad te voorkomen mocht ze moeilijk doen dat ik dan inderdaad juridische stappen kan ondernemen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou dat de kinderen op 1 staan, vraag ik me af, ik heb je voornamelijk horen balken dat je persee wil weten of ze seks heeft gehad met een ander.
Nu nog weten waar je aan toe bent terwijl ze je niet eens wil zien lijkt mij geen moeilijke vraag, ze is klaar met jou en je doet heel eng.
Een beetje man was gewoon naar een advocaat gegaan en had via hem contact opgenomen en was de dingen gaan regelen. Dat geeft rust voor beide partijen.
En kan me voorstellen dat als je zo'n heisa maakt dat zelfs de buurvrouw in staat is om de politie in te schakelen dat zij helemaal klaar met je is en dat ze je niet wil zien is misschien wel omdat je ontzettend eng doet.
Bah met zo'n ex als jou heb je geen vijanden meer nodig. Ga eens normaal doen, zoek hulp voor jezelf en ga dingen regelen op een volwassen manier, bel een advocaat en laat het via hem lopen.
Ik hoop echt dat je hetgeen in dit topic is gezegd ter harte neemt.quote:Op zondag 10 april 2016 12:38 schreef ruman het volgende:
[..]
Advocaat is inmiddels al geregeld. Puur om inderdaad te voorkomen mocht ze moeilijk doen dat ik dan inderdaad juridische stappen kan ondernemen.
Ik kom blijkbaar over als eng persoon omdat ook het deel van hoe het met haar en die gozer zit nog steeds wil weten ok.
Ik zal jullie advies wel echt in hart nemen en dit ook echt laten gaan. En niet meer hierover beginnen met haar of wat dan ook.
Ik ben nogmaals niet gek of gestoord zoals sommige hier me neer willen zetten maargoed.
Waar je aan toe bent? Ze is klaar met je. Punt.quote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef ruman het volgende:
Maar ook uiteindelijk weten waar ik aan toe ben met me ex omdat we nogmaals het nooit uitgesproken hebben wegens compleet contactverbod van haar kant.
Het vervelende is, anderen zetten je hier niet zo neer, dat heb je allemaal zelf gedaan, lees je eigen posts maar eens na.quote:Op zondag 10 april 2016 12:38 schreef ruman het volgende:
[..]
Advocaat is inmiddels al geregeld. Puur om inderdaad te voorkomen mocht ze moeilijk doen dat ik dan inderdaad juridische stappen kan ondernemen.
Ik kom blijkbaar over als eng persoon omdat ook het deel van hoe het met haar en die gozer zit nog steeds wil weten ok.
Ik zal jullie advies wel echt in hart nemen en dit ook echt laten gaan. En niet meer hierover beginnen met haar of wat dan ook.
Ik ben nogmaals niet gek of gestoord zoals sommige hier me neer willen zetten maargoed.
Nee, lees maar gewoon, het staat er namelijk letterlijk. Door de Ts geschreven.quote:Op zondag 10 april 2016 11:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zo, verzin jij er even het een en ander bij.
Je schrijft zelf dat ze die gast in huis heeft om rustig te kunnen slapen, als veiligheidsmaatregel. Je schrijft zelf dat de buurvrouw heeft gezegd de politie in te schakelen als je daar blijft komen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef ruman het volgende:
[..]
@cat22
Jammer dat je mij volledig verkeerd begrijpt.
Ik ben mij nogmaals volledig bewust van de oorzaak en fouten die ik heb gemaakt heb. Ik geef haar zeker niet de schuld mocht het zo blijken na mijn uitleg elke keer.
Enige wat ik wil is inderdaad zorgen dat ik mijn kinderen blijf zien op nr1.
Maar ook uiteindelijk weten waar ik aan toe ben met me ex omdat we nogmaals het nooit uitgesproken hebben wegens compleet contactverbod van haar kant.
In principe is het contact verbod voor mij niet te vatten nu omdat we nogmaals ook kids hebben snap je.
Vind het heel jammer dat zij niet meer volwassenen gedraagt in deze kwestie. Het kan ook anders dan op deze manier nogmaals. Je kunt mensen soms gewoon op een normale rustige manier iets recht in hun gezicht zeggen. Dan geen contact en niet uitpraten zodat je uiteindelijk allebei verder kunt.
Voor mij is dit gedraag juist een teken dat ze nog niet over me heen is maargoed.
Ik wil je niet zo neerzetten, ik reageer op wat jij zelf hier schrijft.quote:Op zondag 10 april 2016 12:38 schreef ruman het volgende:
[..]
Door het continue over jou en je ex te hebben en wat jij wilt, terwijl je het niet 1x hebt over wat wellicht goed zou zijn voor de kinderen.quote:Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef ruman het volgende:
[..]
@cat22
Jammer dat je mij volledig verkeerd begrijpt.
Ik ben mij nogmaals volledig bewust van de oorzaak en fouten die ik heb gemaakt heb. Ik geef haar zeker niet de schuld mocht het zo blijken na mijn uitleg elke keer.
Enige wat ik wil is inderdaad zorgen dat ik mijn kinderen blijf zien op nr1.
Simpel, ze wil je niet zien of spreken. Dat valt vrij makkelijk op te maken uit dat contactverbod.quote:Maar ook uiteindelijk weten waar ik aan toe ben met me ex omdat we nogmaals het nooit uitgesproken hebben wegens compleet contactverbod van haar kant.
Dat is dan volledig en alleen jou probleem. Een probleem waar je anderen niet mee lastig moet vallen.quote:In principe is het contact verbod voor mij niet te vatten nu omdat we nogmaals ook kids hebben snap je.
Voor mij een teken dat ze helemaal klaar met je is, maar jij nog niet met haar.quote:Vind het heel jammer dat zij niet meer volwassenen gedraagt in deze kwestie. Het kan ook anders dan op deze manier nogmaals. Je kunt mensen soms gewoon op een normale rustige manier iets recht in hun gezicht zeggen. Dan geen contact en niet uitpraten zodat je uiteindelijk allebei verder kunt.[quote]
Vervelend. Maar nogmaals, daar kan en ga jij helemaal niets aan veranderen. Het is haar keuze om zo te reageren als dat ze doet. En van wat ik lees, ook best een logische keuze, maar goed, dat is speculatie van mijn kant.
[quote]Voor mij is dit gedraag juist een teken dat ze nog niet over me heen is maargoed.
quote:Op zondag 10 april 2016 15:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Jij moet rustiger worden en ophouden met eisen dat de dingen gaan zoals jij dat wil. Geef die ruimte en rust, kalmeer eerst maar eens wat. Realiseer je dat het echt over is en dat je werkelijk waar helemaal niets meer te eisen hebt mbt haar.
Als je zo door blijft gaan vergal je ook nog eens de relatie met je kinderen. Je mag ze nu namelijk alleen onder begeleiding zien. Als straks de officiele bezoeksregeling wordt vastgelegd sta je erg zwak als het zover komt dat de politie erbij betrokken is.
denk dat hij ook een psycholoog nodig heeft..quote:Op zondag 10 april 2016 17:49 schreef Droopie het volgende:
beste TS, ga hulp zoeken bij je huisarts..dan ben je heus nog niet gek, maar iedereen kan wel eens een steuntje gebruiken in moeilijke periode.
tevens denk ik niet dat je depressief bent, maar gewoon heel boos en heel teleurgesteld, dat is heel wat anders.
succes
die krijg je ook alleen via een huisartsquote:Op zondag 10 april 2016 19:23 schreef Directmeezingen het volgende:
[..]
denk dat hij ook een psycholoog nodig heeft..
Wat is daar bullshit aan? Er zijn zat redenen voor te bedenken. Iets wat me zo te binnen schiet, weten of het tussen jouw en je ex volledig af is gelopen, wat haar motieven zijn, om te kwetsen of om eigen verdriet te verbloemen. Het kan de rest van je contact met je voormalig wederhelft tekenen. Ik weet niet hoe je het in het Nederlands noemt, maar in het Engels heet zoiets 'closure'.quote:Op maandag 11 april 2016 09:10 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een bullshit dit zeg.. Alsof je zo graag wilt weten of er iemand over je ex-vrouw is heengegaan en of je vervolgens een goed gevoel daaraan overhoud
Als we dan toch tussen de regels doorlezen, op de eerste pagina van het topic geeft TS aan dat het 'incident' betrof dat zijn ex er achter was gekomen dat hij met een ander had zitten chatten. TS mocht niet meer terug komen en zijn ex gaf zelf ook aan een ander te hebben gevonden...quote:Op zondag 10 april 2016 02:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Lees tussen de regels door...
Ex die bang is en daarom iemand in huis heeft. Buurvrouw die aangeeft de politie in te schakelen als TS blijft komen. Kinderen die hij alleen onder begeleiding mag zien. TS die zelf aangeeft woedend te zijn en zich meer druk lijkt te maken of ze die veiligheidsmaatregel die zelf zegt alleen een vriend te zijn (en daar gefrustreerd contact mee heeft) zijn ex neukt dan zich druk maakt om zijn kinderen.
Er is hier een heel stuk meer aan de hand dan de TS verteld... Mensen (buurvrouw) zeggen niet zomaar dat ze de politie in gaan schakelen. Er worden niet voor niets veiligheidsmaatregelen genomen om zichzelf en de kinderen veilig te houden.
Alles lijkt erop dat de TS zwaar doorgedraaid is. Het is hoog tijd dat hij tot rust komt en dit in ziet, dat het zijn gedrag is dat dit veroorzaakt.
Dat hij echt alles, inc de relatie met zijn kinderen, grondig aan het slopen is.
Het is over. Je wil dat gewoon niet accepteren, als fase 1 van de rouw.quote:Op zondag 10 april 2016 12:38 schreef ruman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Deze quote ik maar even om te benadrukken, herinneringen aan haar uit je leven verwijderen is een prima remedie tegen veel verdriet! Tuurlijk, het is de moeder van je kinderen, dus helemaal vergeten zal nooit een optie zijn, maar het is nu belangrijk je grotendeels van HAAR te onttrekken en je te storten op het wel en wee van je kinderen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gebruik de vrije tijd om alles te verwerken. Ga op vakantie, wis haar foto's op Facebook.
Ik Vul dus echt helemaal niets aan, ik som alleen maar op wat de ts zelf zegt, vaak tussen neus en lippen, even snel tussendoor. Vandaar het tussen de regels, omdat hij het heel vlotjes tussendoor zegt en de nadruk op andere dingen houdt.quote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Als we dan toch tussen de regels doorlezen, op de eerste pagina van het topic geeft TS aan dat het 'incident' betrof dat zijn ex er achter was gekomen dat hij met een ander had zitten chatten. TS mocht niet meer terug komen en zijn ex gaf zelf ook aan een ander te hebben gevonden...
Tja, zoals ik het zie is TS alles behalve netjes geweest, laat dat voorop staan. Daarbij handelt hij nu niet rationeel, maarja, daar is wel wat voor te zeggen als je ex een ander in huis haalt wie ze tijdens de relatie al had ontmoet, om vervolgens de kinderen als speelbal te gebruiken nietwaar?
De vrouw bevindt zich in dit soort situaties met de kinderen onder haar hoede in een luxepositie, daar maakt ze welkom gebruik van zo te horen... Voor zover het tussen de regels door lezen!
Zoals de feiten hier geschetst worden kunnen we geen conclusies trekken over de dingen die jij stelt. Je vult hier ontzettend veel aan, kwalijk in mijn ogen. Enerzijds stel je immers TS niet als een slecht persoon te zien, maar hem in een kwaad daglicht stellen met assumpties die zijn gebaseerd op waanideeën is geen enkel probleem.
Ik zou TS willen aanraden zich alleen te richten op posts die niet van alles er bij verzinnen, of 'tussen de regels door lezen'. TS heeft niet goed gehandeld, zijn ex ook niet, meer weten we niet, tijd voor TS om rust te nemen en zijn vervolgstappen uit te denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |