abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161324770
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar voor TS gaat dit topic niet over hoe het zover heeft kunnen komen. Hij wil de situatie weer bij het oude terugbrengen en, getuige zijn posts hier, houdt hij hierin niet echt rekening met zijn ex, maar lijkt vooral de zaken naar zijn hand te willen zetten, op een heel onaangename manier.
@cat22

Jammer dat je mij volledig verkeerd begrijpt.
Ik ben mij nogmaals volledig bewust van de oorzaak en fouten die ik heb gemaakt heb. Ik geef haar zeker niet de schuld mocht het zo blijken na mijn uitleg elke keer.

Enige wat ik wil is inderdaad zorgen dat ik mijn kinderen blijf zien op nr1.

Maar ook uiteindelijk weten waar ik aan toe ben met me ex omdat we nogmaals het nooit uitgesproken hebben wegens compleet contactverbod van haar kant.

In principe is het contact verbod voor mij niet te vatten nu omdat we nogmaals ook kids hebben snap je.

Vind het heel jammer dat zij niet meer volwassenen gedraagt in deze kwestie. Het kan ook anders dan op deze manier nogmaals. Je kunt mensen soms gewoon op een normale rustige manier iets recht in hun gezicht zeggen. Dan geen contact en niet uitpraten zodat je uiteindelijk allebei verder kunt.

Voor mij is dit gedraag juist een teken dat ze nog niet over me heen is maargoed.
pi_161324900
Nou dat de kinderen op 1 staan, vraag ik me af, ik heb je voornamelijk horen balken dat je persee wil weten of ze seks heeft gehad met een ander.
Nu nog weten waar je aan toe bent terwijl ze je niet eens wil zien lijkt mij geen moeilijke vraag, ze is klaar met jou en je doet heel eng.

Een beetje man was gewoon naar een advocaat gegaan en had via hem contact opgenomen en was de dingen gaan regelen. Dat geeft rust voor beide partijen.

En kan me voorstellen dat als je zo'n heisa maakt dat zelfs de buurvrouw in staat is om de politie in te schakelen dat zij helemaal klaar met je is en dat ze je niet wil zien is misschien wel omdat je ontzettend eng doet.

Bah met zo'n ex als jou heb je geen vijanden meer nodig. Ga eens normaal doen, zoek hulp voor jezelf en ga dingen regelen op een volwassen manier, bel een advocaat en laat het via hem lopen.
  zondag 10 april 2016 @ 12:11:36 #103
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161324948
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 11:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar voor TS gaat dit topic niet over hoe het zover heeft kunnen komen. Hij wil de situatie weer bij het oude terugbrengen en, getuige zijn posts hier, houdt hij hierin niet echt rekening met zijn ex, maar lijkt vooral de zaken naar zijn hand te willen zetten, op een heel onaangename manier.
Topic zou pas echt leuk worden als ex ook even haar verhaal komt doen.

En TS, ik mag toch wel hopen dat je er nu na een maand allemaal wat rustiger mee om kan gaan? Vraag om een gesprek met je ex en iemand die jullie beiden vertrouwen erbij. Komt ie weer, jullie kids hebben er niks aan als jullie eeuwig blijven vechten. Zet dus je trots aan de kant, vraag om een gesprek en begin in dat gesprek niet allerlei verwijten naar haar hoofd te gooien maar probeer een oplossing te zoeken voor je kinderen. Dus niet beginnen over die vent, zet dat nu maar uit je hoofd en besef jezelf dat je een nieuw leven moet opbouwen, alleen.

Daarna zou ik mijzelf op m'n werk storten en verder proberen te gaan met m'n leven.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_161325317
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 12:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou dat de kinderen op 1 staan, vraag ik me af, ik heb je voornamelijk horen balken dat je persee wil weten of ze seks heeft gehad met een ander.
Nu nog weten waar je aan toe bent terwijl ze je niet eens wil zien lijkt mij geen moeilijke vraag, ze is klaar met jou en je doet heel eng.

Een beetje man was gewoon naar een advocaat gegaan en had via hem contact opgenomen en was de dingen gaan regelen. Dat geeft rust voor beide partijen.

En kan me voorstellen dat als je zo'n heisa maakt dat zelfs de buurvrouw in staat is om de politie in te schakelen dat zij helemaal klaar met je is en dat ze je niet wil zien is misschien wel omdat je ontzettend eng doet.

Bah met zo'n ex als jou heb je geen vijanden meer nodig. Ga eens normaal doen, zoek hulp voor jezelf en ga dingen regelen op een volwassen manier, bel een advocaat en laat het via hem lopen.
Advocaat is inmiddels al geregeld. Puur om inderdaad te voorkomen mocht ze moeilijk doen dat ik dan inderdaad juridische stappen kan ondernemen.

Ik kom blijkbaar over als eng persoon omdat ook het deel van hoe het met haar en die gozer zit nog steeds wil weten ok.

Ik zal jullie advies wel echt in hart nemen en dit ook echt laten gaan. En niet meer hierover beginnen met haar of wat dan ook.

Ik ben nogmaals niet gek of gestoord zoals sommige hier me neer willen zetten maargoed.
pi_161325410
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 12:38 schreef ruman het volgende:

[..]

Advocaat is inmiddels al geregeld. Puur om inderdaad te voorkomen mocht ze moeilijk doen dat ik dan inderdaad juridische stappen kan ondernemen.

Ik kom blijkbaar over als eng persoon omdat ook het deel van hoe het met haar en die gozer zit nog steeds wil weten ok.

Ik zal jullie advies wel echt in hart nemen en dit ook echt laten gaan. En niet meer hierover beginnen met haar of wat dan ook.

Ik ben nogmaals niet gek of gestoord zoals sommige hier me neer willen zetten maargoed.
Ik hoop echt dat je hetgeen in dit topic is gezegd ter harte neemt.
Voor nu zie ik heel veel 'ik wil, en ik wil het NU' in je posts.
Dat je haar kant van het verhaal wil horen snap ik, maar geef haar de tijd om alles te verwerken. Dwingen helpt niet en maakt de zaak alleen maar erger.

Goed dat je een advicaat hebt ingeschakeld. Niet alleen om zaken af te handelen als zij moeilijk gaat doen, maar ook om te voorkomen dat jij moeilijk gaat doen. Laat alles via de advocaat lopen.
En geef haar tijd, juridisch gezien heb je (in de meeste gevallen) gewoon het recht om je kinderen te zien, kan alleen wat meer tijd overheen gaan dan jij zou willen.
Maar met je rustig houden en zaken op een nette manier regelen bereik je in de rechtzaal veel meer dan met herrie schoppen en zaken hardhandig af willen dwingen.

Je laatste posts laten meer inzicht zien, houd dat vast.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161325452
Nog even hierop reageren

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 12:01 schreef ruman het volgende:

Maar ook uiteindelijk weten waar ik aan toe ben met me ex omdat we nogmaals het nooit uitgesproken hebben wegens compleet contactverbod van haar kant.

Waar je aan toe bent? Ze is klaar met je. Punt.

Dat contactverbod is er vast niet voor niks gekomen. Omdat jullie kinderen hebben zal er iets van overleg nodig zijn. Maar dat is puur om te zorgen dat de kinderen er zo min mogelijk onder lijden.
En dat gaat stukken gemakkelijker zijn als jij dat waanidee dat het weer goed tussen jou en je ex komt kunt loslaten.

Move on.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161326026
quote:

[..]

Het vervelende is, anderen zetten je hier niet zo neer, dat heb je allemaal zelf gedaan, lees je eigen posts maar eens na.
  zondag 10 april 2016 @ 15:11:20 #108
37769 erodome
Zweefteef
pi_161328020
quote:
13s.gif Op zondag 10 april 2016 11:35 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Zo, verzin jij er even het een en ander bij. :')
Nee, lees maar gewoon, het staat er namelijk letterlijk. Door de Ts geschreven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 10 april 2016 @ 15:16:51 #109
37769 erodome
Zweefteef
pi_161328120
quote:

[..]

@cat22

Ik ben mij nogmaals volledig bewust van de oorzaak en fouten die ik heb gemaakt heb. Ik geef haar zeker niet de schuld mocht het zo blijken na mijn uitleg elke keer.

In principe is het contact verbod voor mij niet te vatten nu omdat we nogmaals ook kids hebben snap je.

Vind het heel jammer dat zij niet meer volwassenen gedraagt in deze kwestie. Het kan ook anders dan op deze manier nogmaals. Je kunt mensen soms gewoon op een normale rustige manier iets recht in hun gezicht zeggen. Dan geen contact en niet uitpraten zodat je uiteindelijk allebei verder kunt.

Voor mij is dit gedraag juist een teken dat ze nog niet over me heen is maargoed.
Je schrijft zelf dat ze die gast in huis heeft om rustig te kunnen slapen, als veiligheidsmaatregel. Je schrijft zelf dat de buurvrouw heeft gezegd de politie in te schakelen als je daar blijft komen.

Dat contactverbod is er omdat jij je nogal doorgedraaid opstelt, in zo'n mate dat anderen dat dus ook zien en zich zorgen maken om de veiligheid.

Jij moet rustiger worden en ophouden met eisen dat de dingen gaan zoals jij dat wil. Geef die ruimte en rust, kalmeer eerst maar eens wat. Realiseer je dat het echt over is en dat je werkelijk waar helemaal niets meer te eisen hebt mbt haar.
Als je zo door blijft gaan vergal je ook nog eens de relatie met je kinderen. Je mag ze nu namelijk alleen onder begeleiding zien. Als straks de officiele bezoeksregeling wordt vastgelegd sta je erg zwak als het zover komt dat de politie erbij betrokken is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 10 april 2016 @ 15:26:04 #110
37769 erodome
Zweefteef
pi_161328250
quote:

[..]

Ik wil je niet zo neerzetten, ik reageer op wat jij zelf hier schrijft.

Je stapt verdomd makkelijk over het feit heen dat omstanders opmerken dat je veelste ver gaat en de politie in willen schakelen. Dat gebeurd echt niet zomaar namelijk dat een buurvrouw de politie in wil schakelen.
Kom tot rust, echt. Ik geloof best dat je geen slecht iemand bent, maar door dit gedoe ben je wel degelijk doorgedraaid. Keer je blik even naar jezelf ipv naar je ex. Als je dat niet voor jezelf wil doen, doe het dan voor je kinderen. Die hebben recht op een stabiele vader ipv in angst te zitten omdat hun papa die altijd normaal was zich zo extreem opsteld dat de buurvrouw de politie erbij wil halen, dat je ex iemand in huis heeft om rustig te kunnen slapen en je die kinderen alleen onder begeleiding mag zien nu.

Zie ook in dat jouw aandeel in deze scheiding wat minder onschuldig is als je graag wil denken. Zeggen dat je iemand leuk vindt e.d., hier zeggen dat als je ex seks met die gast hebt jij gelijk naar die andere vrouw zal rennen. Dat is dus wel wat meer als je jezelf verteld, je ex heeft daar gewoon gelijk in gehad dat niet te pikken. Dat was niet alleen maar een vriendschappelijke en onschuldige chat.
pi_161331317
Iets doen waar je zelf veel pijn van hebt :') Mensen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161331444
quote:

[..]

@cat22

Door het continue over jou en je ex te hebben en wat jij wilt, terwijl je het niet 1x hebt over wat wellicht goed zou zijn voor de kinderen.

quote:
Simpel, ze wil je niet zien of spreken. Dat valt vrij makkelijk op te maken uit dat contactverbod.

quote:
Dat is dan volledig en alleen jou probleem. Een probleem waar je anderen niet mee lastig moet vallen.

quote:
Vind het heel jammer dat zij niet meer volwassenen gedraagt in deze kwestie. Het kan ook anders dan op deze manier nogmaals. Je kunt mensen soms gewoon op een normale rustige manier iets recht in hun gezicht zeggen. Dan geen contact en niet uitpraten zodat je uiteindelijk allebei verder kunt.[quote]

Vervelend. Maar nogmaals, daar kan en ga jij helemaal niets aan veranderen. Het is haar keuze om zo te reageren als dat ze doet. En van wat ik lees, ook best een logische keuze, maar goed, dat is speculatie van mijn kant.

[quote]Voor mij is dit gedraag juist een teken dat ze nog niet over me heen is maargoed.
Voor mij een teken dat ze helemaal klaar met je is, maar jij nog niet met haar.

En verder .. dit:
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 15:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij moet rustiger worden en ophouden met eisen dat de dingen gaan zoals jij dat wil. Geef die ruimte en rust, kalmeer eerst maar eens wat. Realiseer je dat het echt over is en dat je werkelijk waar helemaal niets meer te eisen hebt mbt haar.
Als je zo door blijft gaan vergal je ook nog eens de relatie met je kinderen. Je mag ze nu namelijk alleen onder begeleiding zien. Als straks de officiele bezoeksregeling wordt vastgelegd sta je erg zwak als het zover komt dat de politie erbij betrokken is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_161331638
beste TS, ga hulp zoeken bij je huisarts..dan ben je heus nog niet gek, maar iedereen kan wel eens een steuntje gebruiken in moeilijke periode.

tevens denk ik niet dat je depressief bent, maar gewoon heel boos en heel teleurgesteld, dat is heel wat anders.

succes
Hell To The Liars
  zondag 10 april 2016 @ 19:23:05 #114
456045 Directmeezingen
in verhouding = mier sterker
pi_161333772
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 17:49 schreef Droopie het volgende:
beste TS, ga hulp zoeken bij je huisarts..dan ben je heus nog niet gek, maar iedereen kan wel eens een steuntje gebruiken in moeilijke periode.

tevens denk ik niet dat je depressief bent, maar gewoon heel boos en heel teleurgesteld, dat is heel wat anders.

succes
denk dat hij ook een psycholoog nodig heeft..
pi_161334065
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:23 schreef Directmeezingen het volgende:

[..]

denk dat hij ook een psycholoog nodig heeft..
die krijg je ook alleen via een huisarts ;)
Hell To The Liars
  maandag 11 april 2016 @ 08:29:34 #116
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161344401
Beste ruman, ik ga niet alles hier lezen, maar merkte toch al op dat hier verschillende mensen zijn die hun eigen frustraties en teleurstellingen van het leven op jou af reageren.
Mijn advies, praat met een advocaat over waar je recht op hebt (zoals een omgangsregeling) en wat verder ook jouw plichten zijn.
En laat je vrouw verder met rust, dus ook wat nieuwe vrienden betreft, en wel of niet met hun naar bed gaan. JIj hebt 13 jaar met haar samen, 3 kinderen, slechte tijden blijkbaar maar toch ook goede tijden. Wat heeft die nieuwe vriend nou helemaal? Paar maanden.
Laat je vrouw nu met rust en kom zelf ook tot rust. En geef alles wat tijd. Hou kontakt met je kinderen, wees en blijf altijd hun vader.
Ik zou zelf een termijn nemen,bv een jaar, en binnen dat jaar gewoon de boel aanzien, hoe het zich ontwikkelt. Maar niks doen, niks besluiten, niks definitiefs.
WEL je goed informeren over alles wat (wettelijk) met je situatie te maken heeft.
Denk dat het heel belangrijk is om met een advocaat te spreken, over je rechten en plichten, maar ook over wat bv mag met betrekking tot facebook foto´s, wat stalken is, hoe je kontakt met je vrouw vorm kunt geven zonder dat het stalken is of als stalken opgevat zou kunnen worden door de wet. Kortom dus ook over de "kleine" valkuiltjes.
Wie betaalt voor de kinderen? En voor haar? En haar nieuwe vriend, die alleen maar op de bank slaapt? Je moet beslist met een advocaat praten gaan. Misschien ook dat hij je een mediair aanraadt, een tussenpersoon dus die voor jullie beiden probeert de beste weg te zoeken (en natuurlijk voor de kinderen),om uit mekaar te gaan, of zelfs om weer samen te komen! Misschien nu nog niet, is allemaal erg vers, maar misschien over een half jaar. In principe ligt alles nog open.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_161344655
Wat een bullshit dit zeg.. Alsof je zo graag wilt weten of er iemand over je ex-vrouw is heengegaan en of je vervolgens een goed gevoel daaraan overhoud :')

Denk je verder nou echt dat die kerel de waarheid spreekt tegen jou of hij nou wel of niet iets heeft uitgespookt met je ex? Al je acties die je hebt ondernomen, en vooral ze in de gaten houden via Whatsapp, waarbij je niet eens de zekerheid hebt dat als ze allebei online zijn ze met elkaar contact hebben, tonen aan dat je niet op de blaren wilt zitten die je zelf hebt veroorzaakt.

Jij hebt haar blijkbaar het idee gegeven dat je met een ander bezig was, gaf haar te weinig aandacht en vindt het dan vreemd dat ze er een punt achter zet. Nou weet ik niet in hoeverre je ex iemand was die om het minst of geringste overal een probleem van maakte, maar dat je er een beetje zelf om hebt gevraagd is duidelijk. Eerdere breuken in je relatie toont ook maar eens aan dat je dit soort acties niet had moeten ondernemen, in ieder geval niet zo had moeten laten opvallen.
  maandag 11 april 2016 @ 23:26:54 #118
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161365017
Jemig TS.... Ik kan wel zeggen dat je er een zooitje van hebt gemaakt, maar dat erken je zelf ook al. Zo te horen ben je echter niet de enige die hier fout is, je ex gebruikt de kinderen nu immers als speelbal onder het mom van 'veiligheid', een kwalijke zaak zo lijkt me. Gelukkig zijn er zat juridische mogelijkheden om dergelijke problematiek te tackelen.

Wat ik anderen in dit topic wil meegeven, FOEI! Wat een koele kikkers hier allemaal... Velen van jullie zouden namelijk na in een dergelijke situatie uitermate rationeel blijven :') Veel dokters ook, die TS diagnoses opplakken waar een eerstejaars psychologie student van in z'n vuistje zou gniffelen, te treurig voor woorden.

TS, ik begrijp veel van je gevoelens, in een maand tijd ben je heel veel kwijtgeraakt, zoals al eerder gesteld, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Voor nu is het echter zaak om zoals velen ook al hebben gesteld, voor jezelf rust te creëren. Het is lastig om in een dergelijke situatie helderheid te behouden, je gaat dan soelaas zoeken in zaken die er niet toe doen, zoals het leven van je ex.

Je zou je moeten focussen op je eigen werk, hobbies etc. Alleen dan, echt ALLEEN DAN, kan je deze situatie tot een goed einde brengen. Neem eerst de leiding over jezelf, dan volgt vanzelf de rest. Heel veel sterkte toegewenst en please, blijf updates geven, ik volg het topic op de voet.
  maandag 11 april 2016 @ 23:28:44 #119
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161365080
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 09:10 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een bullshit dit zeg.. Alsof je zo graag wilt weten of er iemand over je ex-vrouw is heengegaan en of je vervolgens een goed gevoel daaraan overhoud :')

Wat is daar bullshit aan? Er zijn zat redenen voor te bedenken. Iets wat me zo te binnen schiet, weten of het tussen jouw en je ex volledig af is gelopen, wat haar motieven zijn, om te kwetsen of om eigen verdriet te verbloemen. Het kan de rest van je contact met je voormalig wederhelft tekenen. Ik weet niet hoe je het in het Nederlands noemt, maar in het Engels heet zoiets 'closure'.
  maandag 11 april 2016 @ 23:38:44 #120
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161365389
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 02:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Lees tussen de regels door...

Ex die bang is en daarom iemand in huis heeft. Buurvrouw die aangeeft de politie in te schakelen als TS blijft komen. Kinderen die hij alleen onder begeleiding mag zien. TS die zelf aangeeft woedend te zijn en zich meer druk lijkt te maken of ze die veiligheidsmaatregel die zelf zegt alleen een vriend te zijn (en daar gefrustreerd contact mee heeft) zijn ex neukt dan zich druk maakt om zijn kinderen.

Er is hier een heel stuk meer aan de hand dan de TS verteld... Mensen (buurvrouw) zeggen niet zomaar dat ze de politie in gaan schakelen. Er worden niet voor niets veiligheidsmaatregelen genomen om zichzelf en de kinderen veilig te houden.
Alles lijkt erop dat de TS zwaar doorgedraaid is. Het is hoog tijd dat hij tot rust komt en dit in ziet, dat het zijn gedrag is dat dit veroorzaakt.
Dat hij echt alles, inc de relatie met zijn kinderen, grondig aan het slopen is.
Als we dan toch tussen de regels doorlezen, op de eerste pagina van het topic geeft TS aan dat het 'incident' betrof dat zijn ex er achter was gekomen dat hij met een ander had zitten chatten. TS mocht niet meer terug komen en zijn ex gaf zelf ook aan een ander te hebben gevonden...

Tja, zoals ik het zie is TS alles behalve netjes geweest, laat dat voorop staan. Daarbij handelt hij nu niet rationeel, maarja, daar is wel wat voor te zeggen als je ex een ander in huis haalt wie ze tijdens de relatie al had ontmoet, om vervolgens de kinderen als speelbal te gebruiken nietwaar?

De vrouw bevindt zich in dit soort situaties met de kinderen onder haar hoede in een luxepositie, daar maakt ze welkom gebruik van zo te horen... Voor zover het tussen de regels door lezen!

Zoals de feiten hier geschetst worden kunnen we geen conclusies trekken over de dingen die jij stelt. Je vult hier ontzettend veel aan, kwalijk in mijn ogen. Enerzijds stel je immers TS niet als een slecht persoon te zien, maar hem in een kwaad daglicht stellen met assumpties die zijn gebaseerd op waanideeën is geen enkel probleem.

Ik zou TS willen aanraden zich alleen te richten op posts die niet van alles er bij verzinnen, of 'tussen de regels door lezen'. TS heeft niet goed gehandeld, zijn ex ook niet, meer weten we niet, tijd voor TS om rust te nemen en zijn vervolgstappen uit te denken.
pi_161365478
Ga er maar vanuit dat ze zaad heeft binnengekregen.
pi_161365552
quote:

[..]

Het is over. Je wil dat gewoon niet accepteren, als fase 1 van de rouw.

Prima, maar houd dit bij jezelf. Dat stalkgedrag met bellen naar de mannen in haar leven brengt je nog eens in (juridische) problemen.

Gebruik de vrije tijd om alles te verwerken. Ga op vakantie, wis haar foto's op Facebook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 11 april 2016 @ 23:48:40 #123
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161365699
quote:
4s.gif Op maandag 11 april 2016 23:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gebruik de vrije tijd om alles te verwerken. Ga op vakantie, wis haar foto's op Facebook.

Deze quote ik maar even om te benadrukken, herinneringen aan haar uit je leven verwijderen is een prima remedie tegen veel verdriet! Tuurlijk, het is de moeder van je kinderen, dus helemaal vergeten zal nooit een optie zijn, maar het is nu belangrijk je grotendeels van HAAR te onttrekken en je te storten op het wel en wee van je kinderen.
pi_161366626
3 kinderen, mama wilt wraak nemen op Papa dus slaapt haar scharrel er elke avond. Papa mag de kids niet zien om onduidelijke reden. Papa wilt graag weten of Mama met scharrel heeft geneukt, zodat hij weet of hij zijn scharrel wel of niet kan neuken...

Ik snap dat het een kutsituatie is, maar je zou eerder gefocust moeten zijn op het zien van je kinderen. Zorgen maken om het feit dat er een vreemde man bij hun in huis slaapt. Persoonlijk zou ik erg boos zijn omdat ze je kinderen bij je weghoud om onduidelijke reden. Pardon my french maar fuck wie ze neukt!
  dinsdag 12 april 2016 @ 07:46:41 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_161367631
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Als we dan toch tussen de regels doorlezen, op de eerste pagina van het topic geeft TS aan dat het 'incident' betrof dat zijn ex er achter was gekomen dat hij met een ander had zitten chatten. TS mocht niet meer terug komen en zijn ex gaf zelf ook aan een ander te hebben gevonden...

Tja, zoals ik het zie is TS alles behalve netjes geweest, laat dat voorop staan. Daarbij handelt hij nu niet rationeel, maarja, daar is wel wat voor te zeggen als je ex een ander in huis haalt wie ze tijdens de relatie al had ontmoet, om vervolgens de kinderen als speelbal te gebruiken nietwaar?

De vrouw bevindt zich in dit soort situaties met de kinderen onder haar hoede in een luxepositie, daar maakt ze welkom gebruik van zo te horen... Voor zover het tussen de regels door lezen!

Zoals de feiten hier geschetst worden kunnen we geen conclusies trekken over de dingen die jij stelt. Je vult hier ontzettend veel aan, kwalijk in mijn ogen. Enerzijds stel je immers TS niet als een slecht persoon te zien, maar hem in een kwaad daglicht stellen met assumpties die zijn gebaseerd op waanideeën is geen enkel probleem.

Ik zou TS willen aanraden zich alleen te richten op posts die niet van alles er bij verzinnen, of 'tussen de regels door lezen'. TS heeft niet goed gehandeld, zijn ex ook niet, meer weten we niet, tijd voor TS om rust te nemen en zijn vervolgstappen uit te denken.
Ik Vul dus echt helemaal niets aan, ik som alleen maar op wat de ts zelf zegt, vaak tussen neus en lippen, even snel tussendoor. Vandaar het tussen de regels, omdat hij het heel vlotjes tussendoor zegt en de nadruk op andere dingen houdt.

Dat die vrouw de kinderen als speelbal gebruikt en een ander heeft is pas invullen, want de ts mag de kinderen nu zien, alleen dan wel onder begeleiding. En zowel zij als die gast die daar in huis zit zeggen dat het vriendschappelijk is, het gedaan wordt zodat zij rustig kan slapen.
Sterker nog als de ts met die gast praat en zegt dat die 2 seks hebben en net doet alsof zij dat zegt vindt die gast in kwestie dat niet leuk en overweegt weg te gaan.

Lees goed, want tussen zijn hele verhalen over zijn gedachtespinsels dat hun seks zullen hebben staat dit allemaal genoemd. Net zoals dat er staat dat de buurvrouw de politie in wilde schakelen als de ts bleef komen.
Net zoals er staat dat de TS onmiddellijk naar die 'onschuldige' chat zal rennen als hij erachter komt dat zijn ex seks heeft met die gast.

[ Bericht 2% gewijzigd door erodome op 12-04-2016 07:52:11 ]
pi_161368104
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Wat is daar bullshit aan? Er zijn zat redenen voor te bedenken. Iets wat me zo te binnen schiet, weten of het tussen jouw en je ex volledig af is gelopen, wat haar motieven zijn, om te kwetsen of om eigen verdriet te verbloemen. Het kan de rest van je contact met je voormalig wederhelft tekenen. Ik weet niet hoe je het in het Nederlands noemt, maar in het Engels heet zoiets 'closure'.
Nee, dat noemen ze stalking. Het gaat hem geen flikker aan wat zijn ex doet. En de motieven.. die kan ze geheel verdraaien en dus heeft TS daar niks aan. Laat het voor wat het is, leer van je fouten, grow some balls en ga door met je leven, maar laat je kinderen er niet de dupe van worden. Ook al zijn ze dat nu wel door de fouten die hij heeft gemaakt.
Misschien is het wel allemaal erger wat TS heeft gedaan dan hij hier schetst. Waarom zou zijn ex anders een ander in huis nemen omdat zij zegt bang te zijn, dan heeft hij toch tegelijkertijd een motief?

Kortom, je lult maar wat.
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:51:42 #127
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_161368126
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef RaveNeef het volgende:
Wat is daar bullshit aan? Er zijn zat redenen voor te bedenken. Iets wat me zo te binnen schiet, weten of het tussen jouw en je ex volledig af is gelopen,
Maar hoe de fuck weet je dat nog niet op het moment dat je een contactverbod hebt gekregen. :').
Ik ga naar huis.
pi_161368166
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik Vul dus echt helemaal niets aan, ik som alleen maar op wat de ts zelf zegt, vaak tussen neus en lippen, even snel tussendoor. Vandaar het tussen de regels, omdat hij het heel vlotjes tussendoor zegt en de nadruk op andere dingen houdt.

Dat die vrouw de kinderen als speelbal gebruikt en een ander heeft is pas invullen, want de ts mag de kinderen nu zien, alleen dan wel onder begeleiding. En zowel zij als die gast die daar in huis zit zeggen dat het vriendschappelijk is, het gedaan wordt zodat zij rustig kan slapen.
Sterker nog als de ts met die gast praat en zegt dat die 2 seks hebben en net doet alsof zij dat zegt vindt die gast in kwestie dat niet leuk en overweegt weg te gaan.

Lees goed, want tussen zijn hele verhalen over zijn gedachtespinsels dat hun seks zullen hebben staat dit allemaal genoemd. Net zoals dat er staat dat de buurvrouw de politie in wilde schakelen als de ts bleef komen.
Net zoals er staat dat de TS onmiddellijk naar die 'onschuldige' chat zal rennen als hij erachter komt dat zijn ex seks heeft met die gast.
Tuurlijk vul je aan. Dat kun jij wel vinden van niet, maar ik zie van jou interpretaties terug hoe jij vindt dat TS het bedoeld zal hebben en hoe hij vlotjes tussendoor dingen zegt. Als dat geen invullen is? ;)

Laten weten voorop stellen dat TS & partner er een onvolwassen klotezooi van gemaakt hebben, waarbij ze beiden niet in staat geweest zijn - en nog steeds niet zijn - ieder hun bedenkelijke rol in het geheel te zien, daarop acties te ondernemen en te verbeteren.

Dat helpen de puberreacties in dit draadje weinig. Opmerkingen als "gast, wis haar foto's, het is over" maken duidelijk dat schrijvers van dat soort post niet snappen wat hier gaande is en blijkbaar nog vast zitten in de relaties van korte duur. We hebben het hier over een relatie van 13 jaar en drie kids. Dat is niet foto's wissen en over. Deze relatie zal altijd voortgaan, zij het wellicht in een andere vorm, vanwege de kids.

Wat mij verbaast zijn de aanvallen op TS. Nee klopt, het heeft er alle schijn van dat TS stomme dingen heeft gedaan en in zijn onmacht niet snapt dat rust nu belangrijker is dan zijn misplaatste haantjesgedrag.
Aan de andere kant zet ik grote vraagtekens bij de partner die, als ik het goed begrijp, vader inwisselt voor een voor de kids vreemde man en hem praktisch laat inwonen onder allerlei kul-redenen.

Dat hier een strijd gestreden wordt is duidelijk. Dat is geen ouders bezig zijn maar twee leeghoofden die hun kinderen behoorlijk aan het beschadigen zijn is me ook wel duidelijk.

De enige vraag die ik heb is wie van de ouders het eerste weer zijn/haar verstand aan gaat zetten. Zolang dit een strijd blijft zijn er alleen maar verliezers, waarbij de drie kids de grootste verliezers zijn en hier niet om hebben gevraagd.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_161368801
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:55 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tuurlijk vul je aan. Dat kun jij wel vinden van niet, maar ik zie van jou interpretaties terug hoe jij vindt dat TS het bedoeld zal hebben en hoe hij vlotjes tussendoor dingen zegt. Als dat geen invullen is? ;)

Laten weten voorop stellen dat TS & partner er een onvolwassen klotezooi van gemaakt hebben, waarbij ze beiden niet in staat geweest zijn - en nog steeds niet zijn - ieder hun bedenkelijke rol in het geheel te zien, daarop acties te ondernemen en te verbeteren.

Dat helpen de puberreacties in dit draadje weinig. Opmerkingen als "gast, wis haar foto's, het is over" maken duidelijk dat schrijvers van dat soort post niet snappen wat hier gaande is en blijkbaar nog vast zitten in de relaties van korte duur. We hebben het hier over een relatie van 13 jaar en drie kids. Dat is niet foto's wissen en over. Deze relatie zal altijd voortgaan, zij het wellicht in een andere vorm, vanwege de kids.

Wat mij verbaast zijn de aanvallen op TS. Nee klopt, het heeft er alle schijn van dat TS stomme dingen heeft gedaan en in zijn onmacht niet snapt dat rust nu belangrijker is dan zijn misplaatste haantjesgedrag.
Aan de andere kant zet ik grote vraagtekens bij de partner die, als ik het goed begrijp, vader inwisselt voor een voor de kids vreemde man en hem praktisch laat inwonen onder allerlei kul-redenen.

Dat hier een strijd gestreden wordt is duidelijk. Dat is geen ouders bezig zijn maar twee leeghoofden die hun kinderen behoorlijk aan het beschadigen zijn is me ook wel duidelijk.

De enige vraag die ik heb is wie van de ouders het eerste weer zijn/haar verstand aan gaat zetten. Zolang dit een strijd blijft zijn er alleen maar verliezers, waarbij de drie kids de grootste verliezers zijn en hier niet om hebben gevraagd.
ik word hier eigenlijk een beetje misselijk van. lekker afgeven op de ex die (zoals ik het lees van wat ts zelf zegt) inmiddels dusdanig bang is van ts dat ze niet langer alleen in huis durft te zijn 's nachts en dan haar een leeghoofd noemen die haar kind aan het beschadigen is? die ts 'inwisselt' voor een ander. jaja. en dan ts lekker doorgaan en dan over een jaar jammeren over de vechtscheiding en dat de ex zo'n vals kreng is en blablabla.

sure, we weten het verhaal nu maar van een kant, maar van die ene kant gezien kan ik me prima voorstellen dat tx zn ex bang is en ts niet alleen wil ontmoeten. ik vraag me ook af of ts hier wel alles vertelt. buitenstaanders dreigen niet zomaar met politie bellen en wanneer je je kinderen alleen onder toezicht mag zien, dan zijn er ook meer dingen aan de hand en autoriteiten bij betrokken.

/my2cents
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_161369334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:46 schreef simmu het volgende:

[..]

ik word hier eigenlijk een beetje misselijk van. lekker afgeven op de ex die (zoals ik het lees van wat ts zelf zegt) inmiddels dusdanig bang is van ts dat ze niet langer alleen in huis durft te zijn 's nachts en dan haar een leeghoofd noemen die haar kind aan het beschadigen is? die ts 'inwisselt' voor een ander. jaja. en dan ts lekker doorgaan en dan over een jaar jammeren over de vechtscheiding en dat de ex zo'n vals kreng is en blablabla.

sure, we weten het verhaal nu maar van een kant, maar van die ene kant gezien kan ik me prima voorstellen dat tx zn ex bang is en ts niet alleen wil ontmoeten. ik vraag me ook af of ts hier wel alles vertelt. buitenstaanders dreigen niet zomaar met politie bellen en wanneer je je kinderen alleen onder toezicht mag zien, dan zijn er ook meer dingen aan de hand en autoriteiten bij betrokken.

/my2cents
Dat je er misselijk van wordt komt omdat je mijn post half leest. Ik heb het over twee leeghoofden, niet een.

In relaties geldt: actie is reactie. Wat ik lees is een situatie waarin men vooral bezig is elkaar verwijten te maken en invloed op elkaars gedrag te willen hebben. Dat zal het alleen maar verergeren en dat zien we ook. TS is een ongeleid projectiel en zijn partner komt er in mijn ogen niet beter vanaf.

Wees je er bewust van dat wat je benoemd over de partner van TS alleen maar aannames zijn. Ze kan het zielige slachtoffer zijn, maar ook het kreng dat er op uit is TS aan alle kanten een hak te zetten met zwartmakerij naar buren en instanties. Punt is dat we dat niet weten. Wat we wel weten is dat ze heel snel haar partner ingewisseld heeft en dat dat veel extra kwaad bloed bij TS heeft gezet.
Dan kun je alleen TS een lul gaan vinden, maar dat vind ik te kort door de bocht.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_161369516
Zodra het woord Facebook valt in topics over relatieproblemen is het niveau al wel duidelijk. Wat een puberale puinzooi is dit zeg. En drie kinderen die er middenin zitten, chapeau...

En dan lees je dat TO blijft drammen en zeiken bij zijn ex of ze naar bed is geweest met iemand anders en dan daalt het niveau nog verder.

TO, dat jij denkt dit te moeten weten is een probleem: jouw probleem. Val haar er niet mee lastig en zoek hulp als je er niet verder mee komt. Jullie zouden met je kinderen bezig moeten zijn, niet wie het met wie doet.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:42:02 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161369703
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 22:25 schreef ruman het volgende:

[..]

Dingen als ik vind je leuk en wanneer gaan we mekaar buiten werktijd een keer wat drinken

Snap niet dat ik veel eerder deze verleidingen niet heb afgeblazen.

Maargoed ik ben een volwassen man en neem mijn verantwoordelijkheid. Een duidelijke geval van Karma is a bitch misschien voor mij.
Je wilde dr gewoon neuken ... Jaren lang je vrouw geen aandacht gegeven en nu moet ze naar jou verantwoorden of ze zich laat aanduwen door iemand die haar wel aandacht geeft?

Denk eens na, tuurlijk zijn die intiem.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161369754
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:20 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Dat je er misselijk van wordt komt omdat je mijn post half leest. Ik heb het over twee leeghoofden, niet een.

In relaties geldt: actie is reactie. Wat ik lees is een situatie waarin men vooral bezig is elkaar verwijten te maken en invloed op elkaars gedrag te willen hebben. Dat zal het alleen maar verergeren en dat zien we ook. TS is een ongeleid projectiel en zijn partner komt er in mijn ogen niet beter vanaf.

Wees je er bewust van dat wat je benoemd over de partner van TS alleen maar aannames zijn. Ze kan het zielige slachtoffer zijn, maar ook het kreng dat er op uit is TS aan alle kanten een hak te zetten met zwartmakerij naar buren en instanties. Punt is dat we dat niet weten. Wat we wel weten is dat ze heel snel haar partner ingewisseld heeft en dat dat veel extra kwaad bloed bij TS heeft gezet.
Dan kun je alleen TS een lul gaan vinden, maar dat vind ik te kort door de bocht.
die aannames zijn wat ts zelf zegt hier in dit topic. dus jij stelt dat ts loopt te liegen? hoezo weet jij dat dan? zoals je zelf al zegt; ts is een ongeleid projectiel. hoe de neuk dien je daar dan mee om te gaan als ex?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:13:55 #134
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_161370236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:48 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

...................................... Waarom zou zijn ex anders een ander in huis nemen omdat zij zegt bang te zijn, ..............................
Tja, misschien zijn er wel andere redenen om bang te zijn om alleen (met haar kinderen) in huis te zijn. Niet dat ik geloof dat ze niks met die vriend heeft, maar jullie stellen dat die vriend in huis is omdat ze angst heeft voor de ts-er. (Vooral) vrouwen zijn bang(er) uitgevallen vanwege vanalles, en soms gewoon uit .... tja, gewoonte. Geen man in huis. Straks komen ze me overvallen, inbreken, etc. Wie? Tja, de Oost europese bendes, of xxx, je hoort zoveel, heb je het tv programma "Opsporing" en "XY Ungelöst" nooit gezien?
Mijn moeder was van thuis zo het huwelijk met mijn vader ingestapt, was 70 en was nog nooit een nacht alleen geweest. Toen mijn vader stierf heeft ze 2 jaren niet in haar huis geslapen uit om angst alleen te zijn in de nacht (maar sliep bij een van "ons", haar kinderen).
Die opmerking van die buurvrouw om de politie te bellen zegt mij ook weinig tot niets. Net als hier door een aantal gebeurt zie je in zulke situaties dat vrouwen graag al gauw samen tegen de man ageren, ten strijde trekken. Altijd partij trekken voor het arme lieve onschuldige slachtoffer-vrouwtje (dat de kinderen bij hem weghoudt). Terwijl de man gaat werken gaan zij "even een kopje koffie drinken" bij de buurvrouw en maar roddelen. Ik denk eerder door wat deze buurvrouw zegt tegen de ts-er (politie bellen) dat zij dus heel goed weet dat ie niets doet. Want als je iemand echt inschat om akelige dingen te doen dan zeg je hem dat niet, dan heb je angst en wil je er niet bij betrokken worden. Dan maar gewoon de politie bellen zonder de ts-er te laten weten dat dat van jou komt. Want als ie echt doordraait komt ie misschien ook nog even bij dat buurouwtje bellen dat de situatie heeft verslechterd en doen escaleren door de politie te bellen.

En die "spoiler" met die opmerking over nederlands leren vind ik erg slap en niveau-loos ook gezien de materie en de bijbehorende gevoelens, om dan nog effe na te trappen door met zo een opmerking te komen.

Het contactverbod is dus niet door politie of rechter opgelegd? De vrouw wil geen contact meer met hem. Okay, maar dan moet zij, of zij samen (vader en moeder), wel met iets komen om toch de kinderen hun vader te zien, het is toch hun papa!

En tot ts-er ruman, nou zorg voor rust, bij jezelf en bij je vrouw en kinderen. Kijk het eens aan, het kan zich echt nog alle kanten uit ontwikkelen. Ga alsjeblieft met een advocaat spreken, laat je HEEL goed informeren over rechten en plichten beiderzijds (dus jij en je ex) en leer geduld want als je vrouw iets niet wil waar jij recht op hebt dan moet dat toch via advocaat en rechter geregeld worden. Gooi je eigen ruiten niet in door dingen te doen die uitgelegd kunnen worden als bv stalken, lastig vallen.

En wat men ook al schreef, ga naar de huisarts, vertel dat je (vermoedelijk) in scheiding ligt (of ernstige relatie problemen hebt) en vraag voor een verwijzing naar een psycholoog (ik zou zelf kiezen voor een man maar dat is puur persoonlijk!).
Iedereen heeft zijn foutjes, die misschien ook in jullie relatie meespeelden, en het kan altijd in je voordeel zijn als je daar aan werkt, of je nou weer terug komt bij je ex of ooit een nieuwe relatie krijgt. En je kunt tips krijgen over hoe om te gaan met je huidige frustraties, woede en gemis van je kinderen en gezinsleven, met je teleurstelling. Doe geen domme dingen en ga zeker niet zuipen!

Succes en sterkte!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 12-04-2016 11:21:25 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:39:40 #135
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161370677
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij moet je definitie van 'tussen de regels door lezen'eens opvijzelen... :') Ik kan hier wel verder inhoudelijk op reageren, maar Wanderingwhy heeft het prima gedaan zo.
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:41:38 #136
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161370733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:46 schreef simmu het volgende:

[..]

/my2cents
Je legt verbanden die er niet zijn... Nergens wordt gesteld dat de reden dat ze bang is voor hem de reden is dat ze een ander in huis heeft gehaald.

Het is heel makkelijk om kant te kiezen in dit soort situaties, ik ben het echter eens met het geluid wat (gelukkig) steeds meer in dit topic begint te klinken, namelijk dat ze het beiden waarschijnlijk ontzettend hebben verkloot.
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:46:26 #137
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161370842
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:48 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Nee, dat noemen ze stalking. Het gaat hem geen flikker aan wat zijn ex doet. En de motieven.. die kan ze geheel verdraaien en dus heeft TS daar niks aan. Laat het voor wat het is, leer van je fouten, grow some balls en ga door met je leven, maar laat je kinderen er niet de dupe van worden. Ook al zijn ze dat nu wel door de fouten die hij heeft gemaakt.
Misschien is het wel allemaal erger wat TS heeft gedaan dan hij hier schetst. Waarom zou zijn ex anders een ander in huis nemen omdat zij zegt bang te zijn, dan heeft hij toch tegelijkertijd een motief?

Kortom, je lult maar wat.
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:51 schreef nietzman het volgende:

[..]

Maar hoe de fuck weet je dat nog niet op het moment dat je een contactverbod hebt gekregen. :').
Al die aannames, bah, m'n hersenen doen er pijn van :') Ik ben het eens met het feit dat het laten zitten beter is, maar wat ik probeer te zeggen dat de irrationaliteit die velen hier pretenderen in zijn daden te zien helemaal niet zo irrationeel is.

Oh, en jij lult ook maar wat,dusssss.

Nu, weer terug naar m'n eigen niveau, wat betreft dat contactverbod. Een contactverbod is een gerechtelijk middel wat strekt ter bescherming van iemands persoonlijke integriteit. Een dergelijk verbod is niet niks en vaak komt er dan ook een rechter aan te pas, gevallen daargelaten (het huisverbod wat op wordt gelegd door de hulpofficier). Hier is geen rechter aan te pas gekomen en TS gebruikt het woord gemakshalve voor de situatie die zijn ex hem heeft opgedrongen om wat voor reden dan ook. Een concrete reden daarvoor hoeft er niet te zijn, want zoals ik het hier zie zijn zowel TS als zijn ex crazy exes van elkaar inmiddels.
pi_161371207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:46 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

[..]

Al die aannames, bah, m'n hersenen doen er pijn van :') Ik ben het eens met het feit dat het laten zitten beter is, maar wat ik probeer te zeggen dat de irrationaliteit die velen hier pretenderen in zijn daden te zien helemaal niet zo irrationeel is.

Nu, weer terug naar m'n eigen niveau, wat betreft dat contactverbod. Een contactverbod is een gerechtelijk middel wat strekt ter bescherming van iemands persoonlijke integriteit. Een dergelijk verbod is niet niks en vaak komt er dan ook een rechter aan te pas, gevallen daargelaten (het huisverbod wat op wordt gelegd door de hulpofficier). Hier is geen rechter aan te pas gekomen en TS gebruikt het woord gemakshalve voor de situatie die zijn ex hem heeft opgedrongen om wat voor reden dan ook. Een concrete reden daarvoor hoeft er niet te zijn, want zoals ik het hier zie zijn zowel TS als zijn ex crazy exes van elkaar inmiddels.
Eigen niveau, zohee niveautje hoor :')
pi_161371252
Ik vind dit een treurig verhaal, vooral voor de kinderen.
pi_161371420
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:58 schreef ruman het volgende:

[..]

Ik wil graag mijn kansen voor eeuwig herstellen omdat ik weet dat ik haar wel de liefde kan geven die ze hoort te krijgen.

Alleen is het voor mij echt voorbij bij eventuele intimiteit met hem. Dus in mijn hart hoop ik echt dat het niet gebeurd is maargoed.

Mocht het toch anders zijn dan is het verder gaan met leven. En deze pijn ooit zien kwijt te raken.
Je kansen ga je niet herstellen op deze manier, omdat een en ander gewoon niet zo logisch overkomt. Zeker niet bij een gekwetste en enigszins verwaarloosde vrouw.
Als je stelt dat je je kansen wil herstellen, waarom dan geen advies vragen om haar terug te winnen?

Grote kans dat zij niet zo ervaart dat jij haar echt lief hebt en het wil laten werken als je vooral wil weten of ze met die ander geneukt heeft. Om nog maar niet te spreken van het idee dat je er samen voor jullie gezin uit wil komen.

Beter ga je nog eens heel goed nadenken over je een en ander wil gaan bespreken als je na de afkoelingsperiode weer in gesprek gaat met elkaar. Misschien zou je een gezamelijke vertrouweling als mediator kunnen gebruiken?

Oh en hoe zit het met het niet mogen zien van je kids? Heb je wel tegenvoorstellen gedaan om het mogelijk te maken? Bijvoorbeeld een middagje ontvangst bij een familielid ofzo?
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:18:20 #141
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_161371473
quote:
Hier is geen rechter aan te pas gekomen en TS gebruikt het woord gemakshalve voor de situatie
Al die aannames, bah, m'n hersenen doen er pijn van :')

Zullen we het forum anders maar gewoon opdoeken?
Ik ga naar huis.
pi_161371778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je kansen ga je niet herstellen op deze manier, omdat een en ander gewoon niet zo logisch overkomt. Zeker niet bij een gekwetste en enigszins verwaarloosde vrouw.
Als je stelt dat je je kansen wil herstellen, waarom dan geen advies vragen om haar terug te winnen?

Grote kans dat zij niet zo ervaart dat jij haar echt lief hebt en het wil laten werken als je vooral wil weten of ze met die ander geneukt heeft. Om nog maar niet te spreken van het idee dat je er samen voor jullie gezin uit wil komen.

Beter ga je nog eens heel goed nadenken over je een en ander wil gaan bespreken als je na de afkoelingsperiode weer in gesprek gaat met elkaar. Misschien zou je een gezamelijke vertrouweling als mediator kunnen gebruiken?

Oh en hoe zit het met het niet mogen zien van je kids? Heb je wel tegenvoorstellen gedaan om het mogelijk te maken? Bijvoorbeeld een middagje ontvangst bij een familielid ofzo?
Er word inmiddels keihard gewerkt aan een omgangsregeling en ouderschapsplan.

Over 1 week ga ik de kids eindelijk gelukkig weer zien na lange periode. Kijk er echt naar uit.

Ik heb geen contact met haar en daar hou ik me ook aan. Heb gelukkig een drukke baan dus genoeg afleiding overdag.

Over facebook is het zo: heb zelf geen facebook en heb haar dus ook niet in friendslist. Echter sommige familieleden en vrienden wel. Puur omdat ik geconfronteerd werd met "hey jullie zijn toch uit elkaar maar zie nog wel onder albums foto's van jullie" had ik op gegeven moment zoiets van waarom haalt ze die foto's niet weg.

Ik ga in ieder geval niks meer forceren tussen mij en haar. Ik laat het rustig op me afkomen wat de toekomst ons gaat brengen. Enige wat ik wil uiteindelijk is op een normale volwassenen manier met mekaar omgaan. Daarmee doelend afspraak met de kids zien.

Mooie is dat ik wel iedere dag steeds meer vrede bij mezelf van binnen voel. De vraag die ik eerder wilde weten over intimiteit word iedere dag minder. Iedere dag neem ik steeds meer afscheid tot er op een dag komt dat het voor mij ook helemaal klaar is.

Ik hoef voorlopig zeker niet met een psycholoog te praten. Probeer genoeg afleiding te gaan zoeken om van mijn stress af te komen. Sporten,sociale contacten en uitgaan o.a. helpen een hoop.

Ben me volledig bewust dat deze situatie is ontstaan door mijn handelen en acties. Helaas zal ik waarschijnlijk nooit meer de kans krijgen om het te herstellen. Iets waarin ik vrede in zal moeten zien te vinden.

Enige nadeel is verder de afstand tussen mijn huidige woonplaats en van haar zeker 2 uur is. Dus je bent er niet zo even maargoed.

Ps:Heb afgelopen zondagnacht om 4 uur een nare pm bericht ontvangen. Diegene die het gestuurd heeft wil ik ff melden dat ik nog niet terug heb kunnen antwoorden omdat ik nog niet zo lang lid ben.

[ Bericht 5% gewijzigd door ruman op 12-04-2016 12:43:33 ]
pi_161372097
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:34 schreef ruman het volgende:

[..]

Over 1 week ga ik de kids eindelijk gelukkig weer zien na lange periode. Kijk er echt naar uit.

Ik heb geen contact met haar en daar hou ik me ook aan. Heb gelukkig een drukke baan dus genoeg afleiding overdag.

Over facebook is het zo: heb zelf geen facebook en heb haar dus ook niet in friendslist. Echter sommige familieleden en vrienden wel. Puur omdat ik geconfronteerd werd met "hey jullie zijn toch uit elkaar maar zie nog wel onder albums foto's van jullie" had ik op gegeven moment zoiets van waarom haalt ze die foto's niet weg.

Ik ga in ieder geval niks meer forceren tussen mij en haar. Ik laat het rustig op me afkomen wat de toekomst ons gaat brengen. Enige wat ik wil uiteindelijk is op een normale volwassenen manier met mekaar omgaan. Daarmee doelend afspraak met de kids zien.

Mooie is dat ik wel iedere dag steeds meer vrede bij mezelf van binnen voel. De vraag die ik eerder wilde weten over intimiteit word iedere dag minder. Iedere dag neem ik steeds meer afscheid tot er op een dag komt dat het voor mij ook helemaal klaar is.

Ik hoef voorlopig zeker niet met een psycholoog te praten. Probeer genoeg afleiding te gaan zoeken om van mijn stress af te komen. Sporten,sociale contacten en uitgaan o.a. helpen een hoop.

Ben me volledig bewust dat deze situatie is ontstaan door mijn handelen en acties. Helaas zal ik waarschijnlijk nooit meer de kans krijgen om het te herstellen. Iets waarin ik vrede in zal moeten zien te vinden.

Enige nadeel is verder de afstand tussen mijn huidige woonplaats en van haar zeker 2 uur is. Dus je bent er niet zo even maargoed.

Ps:Heb afgelopen zondagnacht om 4 uur een nare pm bericht ontvangen. Diegene die het gestuurd heeft wil ik ff melden dat ik nog niet terug heb kunnen antwoorden omdat ik nog niet zo lang lid ben.
Deze post klinkt al heel wat beter dan je vorige berichten. Het is het belangrijkste om aan de kinderen te denken :Y Je relatie is nou eenmaal verkloot (en ik ben blij dat in deze post niet je ex de schuld geeft daarvan want dat was gewoon lachwekkend _O- ), daar kan je nou eenmaal niks meer aan veranderen. Je zal haar niet meer terugkrijgen, maar je kan er wel voor zorgen dat ze je niet meer als een ''gevaar'' ziet (kom op, zo'n contactverbod krijg je echt niet zomaar toegeworpen, helemaal in combinatie met een buurvrouw die de politie wil bellen, ed). Laat haar helemaal los. Heb er schijt aan wie zij nu in haar huis neemt. Heb er schijt aan dat zij foto's heeft op FB (kom op, het zijn voor haar ook herinneringen...wie weet staat ze zelf enorm leuk op die foto's....nou, dan is het verder prima, toch? Haar keuze), volg haar niet meer intensief op WA, etc. Laat je van je goede kant zien. Als jij met anderen naar bed wilt...gewoon doen! Je bent haar toch al kwijt. En dat bedoel ik niet naar, maar je moet echt gaan inzien dat ze haar keuze gewoon al gemaakt heeft. Of zij seks heeft gehad met iemand veranderd daar verder niks aan.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:11:03 #144
37769 erodome
Zweefteef
pi_161372500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:41 schreef RaveNeef het volgende:

[..]

Je legt verbanden die er niet zijn... Nergens wordt gesteld dat de reden dat ze bang is voor hem de reden is dat ze een ander in huis heeft gehaald.

Het is heel makkelijk om kant te kiezen in dit soort situaties, ik ben het echter eens met het geluid wat (gelukkig) steeds meer in dit topic begint te klinken, namelijk dat ze het beiden waarschijnlijk ontzettend hebben verkloot.
Dat wordt wel gesteld, zo verteld de TS dat ze bang was dat hij in de avond/nacht binnen zou komen.

quote:
Verder is het inderdaad zo dat ze blijkbaar bang was voor me en dat dat ook 1 vab de reden was om hem blijkbaar bij haar te laten slapen. Ze was bang dat ik onverwachts binnen zou komen. Inmiddels heb ik de sleutels netjes teruggeven.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:16:41 #145
37769 erodome
Zweefteef
pi_161372641
quote:

[..]

[..]

Dat hij zegt inmiddels bij een advocaat geweest te zijn en dat bezoek onder begeleiding niet gelijk afgekapt is zegt jou niets?
Dat die familie (van ts) die bemiddelde daarmee akkoord ging zegt je niets? Dat de ts zelf het vooral heeft over die seks die vooral in zijn hoofd zit en waar hij maar mee bezig blijft en niet heeft over dat begeleid zijn kinderen zien zegt je niets? Dat de buurvrouw de politie erbij wilde halen zegt je ook niets?

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof echt gelijk dat de ts geen slechte vent is. Wel dat de omstandigheden nu hem even door hebben laten draaien en hem veelste ver hebben laten gaan.
Daarom dat ik als advies geef dat hij zijn blik even naar zichzelf moet richten ipv naar zijn ex. Dat hij eerst maar eens even terug moet gaan naar die normale vent en normale vader zijn.

Gedoe en geschreeuw over neuk je die vent is namelijk pas echt schadelijk voor de kinderen. En voor zijn eigen zaak als het gaat over zijn rechten als vader.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:17:36 #146
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161372664
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:03 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Eigen niveau, zohee niveautje hoor :')
Goed verhaal man, lekker kort ook
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:18:48 #147
37769 erodome
Zweefteef
pi_161372692
quote:

[..]

Dit klinkt stukken beter al. Goed dat je je richt op andere dingen zodat je je normale zelf weer wordt.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:22:33 #148
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161372783
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Al die aannames, bah, m'n hersenen doen er pijn van :')

Zullen we het forum anders maar gewoon opdoeken?
Jij denkt wel dat in die maand zijn ex 400 euro griffiekosten heeft betaald, mogelijk een advocaat in de arm heeft genomen en in minder dan 3 weken tijd na de breuk haar ex na 13 jaar relatie heeft gedagvaard? Er is geen enkel aanknopingspunt om aan te nemen dat TS een contactverbod heeft opgelegd gekregen, anders dan door zijn ex...

En ach, opdoeken kan een idee zijn, maar net wat je er mee wilt bereiken.
pi_161372795
-dat is dus absoluut niet de bedoeling-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 12-04-2016 14:37:28 ]
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:24:29 #150
441956 RaveNeef
Raven is leven
pi_161372834
quote:

[..]

Goed om te horen! ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 12-04-2016 14:38:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')