haha toen was ik -6 Xdquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben van de nirvana generatie gekkie, was 14 in 1990
Ik ben geboren toen jij 16 was dus. Owh.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben van de nirvana generatie gekkie, was 14 in 1990
5 minuten roeren, zijn ze gekquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
oke, nou ik heb handleiding kan bijna aan de gang
Dat is een feitquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
maar nee hzaw pep is echt fucking rotzooi en kun je beter gewoon niet doen
aceton verhittenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
heb je alleen iets aan als er veel cafeïne door je pep zitquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
spa blauw*quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Allemaal stoer doen met je drugs terwijl iedereen gewoon braafjes aan de spa rood zit
Dat nooit in de laatste zin moet natuurlijk altijd zijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb gwn blikje cola hoor :squote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Allemaal stoer doen met je drugs terwijl iedereen gewoon braafjes aan de spa rood zit
kopje groene theequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Dus die pepperspray van jou was eigenlijk ook maar deodorant?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hou het bij HJ.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe groot is je bierbuik inmiddelsquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik flesje Grolsch, maar dat is ook drugs.
Zo werkt dat niet.quote:
Sssst AIVD leest meequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus die pepperspray van jou was eigenlijk ook maar deodorant?
Starbucksquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had starbucks chilled coffee ofzo en gadverdamme wat is dat tyfusgoor
heb gwn ganjaquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, allemaal ritalinbitches hier
en nog fucking overpriced ookquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had starbucks chilled coffee ofzo en gadverdamme wat is dat tyfusgoor
wrmniequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb gwn ganja
alleen kan niet draaien atm
Valt echt super mee. Moet wel weer gaan trainen voor een sixpackquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe groot is je bierbuik inmiddels
Wilde daar laatst wat halen toen ik in Duitsland wasquote:
Zeldzaamheid jaquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vrouwen van deze allure kom ik zelden tegen.
Nee, dit is dan ook een tijd van aftakeling.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vrouwen met deze allure kom ik zelden tegen.
ik weet niet hoe jij joints draait maar ik heb daar mijn wijsvinger niet bij nodig hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb de vingerafdruk van mijn wijsvinger weggesneden
duim wijsvingerquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij joints draait maar ik heb daar mijn wijsvinger niet bij nodig hoor
oh ik doe met duim middel-/ringvinger altijdquote:
weet niet hoeveel zin mijn moeder heeft om te draaienquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik doe met duim middel-/ringvinger altijd
is er niemand anders die voor je kan draaien?
Vaak wordt je gewoon gedwongen daar koffie te halen omdat het vaak de enige goede koffie is op stations etc.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde daar laatst wat halen toen ik in Duitsland wasGvd 3.90 voor een kop, ben keihard weggerend
baas dat je ma joints kan draaienquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoeveel zin mijn moeder heeft om te draaien
en vrienden zijn nog aan het werk
Maar alsnog. Je hebt altijd uitzonderingen. Maar waar?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dit is dan ook een tijd van aftakeling.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ooit als Teun een jaar of 17 is en hij doet wiet roken verbluf ik hem door een perfect joint binnenste buiten te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |