haha toen was ik -6 Xdquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben van de nirvana generatie gekkie, was 14 in 1990
Ik ben geboren toen jij 16 was dus. Owh.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben van de nirvana generatie gekkie, was 14 in 1990
5 minuten roeren, zijn ze gekquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
oke, nou ik heb handleiding kan bijna aan de gang
Dat is een feitquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
maar nee hzaw pep is echt fucking rotzooi en kun je beter gewoon niet doen
aceton verhittenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
heb je alleen iets aan als er veel cafeïne door je pep zitquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
spa blauw*quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Allemaal stoer doen met je drugs terwijl iedereen gewoon braafjes aan de spa rood zit
Dat nooit in de laatste zin moet natuurlijk altijd zijnquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb gwn blikje cola hoor :squote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Allemaal stoer doen met je drugs terwijl iedereen gewoon braafjes aan de spa rood zit
kopje groene theequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Dus die pepperspray van jou was eigenlijk ook maar deodorant?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hou het bij HJ.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe groot is je bierbuik inmiddelsquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik flesje Grolsch, maar dat is ook drugs.
Zo werkt dat niet.quote:
Sssst AIVD leest meequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus die pepperspray van jou was eigenlijk ook maar deodorant?
Starbucksquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had starbucks chilled coffee ofzo en gadverdamme wat is dat tyfusgoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |