ligt aan het onderwerpquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben jij vaak degene die als enige iets niet weet?
Alsnog TR gezet voor verkapte doodsverwensingquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, dat merkte ik dus ook op
oh bby :$quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgende spuit mag jij wel zetten hoor :s
Nee, 'vaak' is niet altijd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als dat zo was zou hij de laatste zijn om dat te weten he
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als dat zo was zou hij de laatste zijn om dat te weten he
zet ook meteen een tr voor jezelf vanwege het niet snappen van mijn intentiesquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsnog TR gezet voor verkapte doodsverwensing
Nog 11 minuten, WCH.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zet ook meteen een tr voor jezelf vanwege het niet snappen van mijn intenties
vieze hipsterquote:
uurtje te vroeg, opsoquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL ik las het nu pas, maar ik ken Willem van stamkroeg, Willem is de dorpsmalloot van oud-west, ene moment verteld ie je dat ie 2 panden heeft gekocht voor 3 miljoen, en zelfde dag verkocht met 5 ton winst, volgende vraag: hey Gap, kan je even biertje voor me kopen, al me geld staat namelijk vast op het moment
Kan je het zelf weer niet, lummelquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zet ook meteen een tr voor jezelf vanwege het niet snappen van mijn intenties
een post uit 2009?quote:
vaak = meer dan gemiddeldquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De algemene definitie is duidelijk meer dan gemiddeld.
haha deze simpele zielquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Telefoon altijd apple
Laptops sowieso HP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |