Jij voelt je wel superhip he met je shisha enzo, studententutje. Ga naar de starbucks met je macbook ofzoquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij voelt je wel superhip he met je shisha enzo, studententutje. Ga naar de starbucks met je macbook ofzo
hahahahquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij voelt je wel superhip he met je shisha enzo, studententutje. Ga naar de starbucks met je macbook ofzo
quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom je ook ik betaal wel je pumpkin spice latte, whiteboyquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waterpijp met smaakjes en zoquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
ben ik de enige die niet weet wat shisha is
pas op dat je niet para wordt boiiiiquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ghehehequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt zoals Theo dat deedquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee lummel, gestopt met roken is een eufemisme
qftquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben jij vaak degene die als enige iets niet weet?quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
nee, dat merkte ik dus ook opquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben niet gestopt zoals Theo dat deed
drugs voor mensen uit derdewereldlandenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
Volgende spuit mag jij wel zetten hoor :squote:Op vrijdag 8 april 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bespioneer je altijd stiekem als je in gym bent ;s
als dat zo was zou hij de laatste zijn om dat te weten hequote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben jij vaak degene die als enige iets niet weet?
Ga mee naar India.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
Drugs are bad, mkayquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben jij vaak degene die als enige iets niet weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |