Ik was wel boos (omdat ik me gedwongen voelde te gaan stemmen), maar ik heb niet nee gestemd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De vrouwen die hebben gestemd waren gewoon de boze vrouwen. Harde kern. Behalve de voor stemmende vrouwen natuurlijk.
Een boze Ja-stemmende vrouw. Alle analytici en sociale wetenschappers weer terug naar de tekentafel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was wel boos (omdat ik me gedwongen voelde te gaan stemmen), maar ik heb niet nee gestemd.
Whehe.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een boze Ja-stemmende vrouw. Alle analytici en sociale wetenschappers weer terug naar de tekentafel.
Mooi ook, zo'n communistisch plaatje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ben weer in de UvA, heb weer iets leuks voor jullie gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Linkse indoctrinatie op de universiteit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig doen ze op de EUR niet aan dat soort mallotigheid.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Indoctrinatie?quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie op de universiteit.
Ze willen gewoon niet op de Free University (Vrije Universiteit) zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie op de universiteit.
Ik meende dat die voor die tijd al afgehaakt waren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet op de Free University (Vrije Universiteit) zitten.
Snap ik wel, daar zitten uitsluitend bontkraagjes en scooterboys.
Linkse indoctrinatie op mijn universiteit is de naam van een facebookgroepquote:
quote:Juncker, de EU, de Nederlandse dwerg in het EU-parlement, Putin, miljardenverspilling, partijpolitiek, CIA, NATO, etc..
Dit alles is gelieerd aan het associatieverdrag. Direct gelieerd.
De hele beerput.
Hoppa.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Aaah, zo.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Linkse indoctrinatie op mijn universiteit is de naam van een facebookgroep
Aiiiiquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef GSbrder het volgende:
Een vrije universiteit kan prima bestaan in een kapitalistische wereld.
Je moet alleen betalen.
Fris en 9,5% alcohol is een onmogelijke combinatie.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:17 schreef Tchock het volgende:
Ik drink de nieuwe Duvel Tripel Hop. Heerlijk fris bier.
9,5%, dus Remlof keurt het al af. Zo zonde.
Onzin. Ik heb het in mijn mond terwijl ik dit typ.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Fris en 9,5% alcohol is een onmogelijke combinatie.
Doch:quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet op de Free University (Vrije Universiteit) zitten.
Snap ik wel, daar zitten uitsluitend bontkraagjes en scooterboys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |