geen probleem maat samen staan we sterk tegen die nare hzawquote:
Laat de auto gewoon staan en ga wat vaker wandelen ofzo dan.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
Hij wandelde al veel
[..]
Laat de auto gewoon staan en ga wat vaker wandelen ofzo dan.
in world of warcraft misschienquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij zei in het verleden altijd iedere dag 5-10km te lopen
Goed zo, want no offence, maar is echt nie gezond op deze manier.quote:
Ja, dat was dus het verleden...quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja... Ik vind het ook echt super kut, heb mezelf naar de klote geholpen, en het nu weer recht trekken zal lastig worden! Maar ik ga het doenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
holy fuck 25 jaar en dan zo naar de tering
iddquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als dp dit zegt weet je dat het menens is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed zo, want no offence, maar is echt nie gezond op deze manier.
zelfs van trekken krijg je een betere conditie ja, laag instappen!quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja... Ik vind het ook echt super kut, heb mezelf naar de klote geholpen, en het nu weer recht trekken zal lastig worden! Maar ik ga het doen
iddquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als dp dit zegt weet je dat het menens is.
Gaat je toch niet lukken, accepteer dat je dik bent en dat er geen weg meer terug is. Wees trots op je vadsigheid.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja... Ik vind het ook echt super kut, heb mezelf naar de klote geholpen, en het nu weer recht trekken zal lastig worden! Maar ik ga het doen
Dat ga ik ook zeker doen, want dit kan niet meer joh.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat de auto gewoon staan en ga wat vaker wandelen ofzo dan.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen, want dit kan niet meer joh.
overigens wel respect dat je zo met de billen bloot gaatquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen, want dit kan niet meer joh.
Klopt IN HET VERLEDEN.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mongool.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gaat je toch niet lukken, accepteer dat je dik bent en dat er geen weg meer terug is. Wees trots op je vadsigheid.
kap gewoonquote:
Ik denk dat je gewoon verkeerd ademt oid. 5 km wandelen lukt met minimale conditie gewoon hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt IN HET VERLEDEN.
Ik liep voordat ik mijn rijbewijs had echt zonder problemen 10 kilometer, maar door dat rijbewijs pakte ik automatisch voor alles ( al was het 500 meter ) De auto. Nu is dat al een stuk minder, maar mijn conditie is nu al echt op een dieptepunt helaas.
als braddie zich druk maakt en wellicht een gat in de muur slaat, heeft hij toch weer wat kcal verbrand!quote:
Met wat? Het is toch zo, dit is een maandelijks tafereel en wij dienen hem dan aan te moedigen ofzo? Flikker toch op die kerel heeft de wil niet om te zweten.quote:
haha op en neer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Wandelen is chill. Vandaag nog 2x op en neer door het centrum. Wel beide keren om te eten hahaEn net nog richting de supermarkt.
Lieve schat, geloof me.. Als je 8 maanden lang voor alles de auto pakt, weinig beweegt, maar wel gewoon blijft eten en drinken als toen je nog veel bewoog gaat het helaas zó snel..quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon verkeerd ademt oid. 5 km wandelen lukt met minimale conditie gewoon hoor.
Alsof het in een half jaar zo snel achteruit gaat.
het is ook niet nodig om hem nog even extra hard de grond in te boren terwijl hij hier gewoon open is over die shitquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met wat? Het is toch zo, dit is een maandelijks tafereel en wij dienen hem dan aan te moedigen ofzo? Flikker toch op die kerel heeft de wil niet om te zweten.
Als je een half jaar op je reet zit gaat het wel achteruit, ja dat klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon verkeerd ademt oid. 5 km wandelen lukt met minimale conditie gewoon hoor.
wel als je elke dag pizza eet en een fles cola weg drinkt ja, niet als je normaal eet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lieve schat, geloof me.. Als je 8 maanden lang voor alles de auto pakt, weinig beweegt, maar wel gewoon blijft eten en drinken als toen je nog veel bewoog gaat het helaas zó snel..
Van aankomen gaat je conditie niet per se achteruit.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lieve schat, geloof me.. Als je 8 maanden lang voor alles de auto pakt, weinig beweegt, maar wel gewoon blijft eten en drinken als toen je nog veel bewoog gaat het helaas zó snel..
Pep gvdquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is ook niet nodig om hem nog even extra hard de grond in te boren terwijl hij hier gewoon open is over die shit
Nee, maar van lui zijn, op je reet zitten, niks doen, voor alles de auto pakken, wel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Van aankomen gaat je conditie niet per se achteruit.
quote:
Val mij dan niet om de haverklap lastig met je ongezonde leefstijl en je dagelijkse nieuwjaarsvoornemens.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is ook niet nodig om hem nog even extra hard de grond in te boren terwijl hij hier gewoon open is over die shit
Wandelen is inderdaad wel het meest basic. Hooguit dat je last van je spieren/gewrichten krijgt, maar ik denk dat vooral zijn gewicht het probleem is. Type Braddie moet gewoon veel meer doen dan iemand die van nature vrij slank is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarom moet je maar zo negatief en pessimistisch doen? Krijg het heen en weer man.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met wat? Het is toch zo, dit is een maandelijks tafereel en wij dienen hem dan aan te moedigen ofzo? Flikker toch op die kerel heeft de wil niet om te zweten.
Jij denk ook alleen maar aan eten lijkt welquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Wandelen is chill. Vandaag nog 2x op en neer door het centrum. Wel beide keren om te eten hahaEn net nog richting de supermarkt.
Ik hou van eten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij denk ook alleen maar aan eten lijkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |