fuck dat hele referendumquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:14 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zag dat Guusje en Zeer helemaal mad waren om het referendum. Dat was wel lachen.
dan pak je bierquote:
Neu, ik neem ze sowieso niet meer serieus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij was waarschijnlijk ook mad geworden als je een discussie aan was gegaan.
kloptquote:
slechte voorbereidingquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moet ik naar de winkel gaan en heb daar geen zin in
zin in djedjequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zin in een luie hippiejunk
Je bent gewoon te dom om te snappen waar het over ging. Is niet erg verder hoor, hou jij het maar gewoon bij drugs en slechte muziek.quote:
oh ja johquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, ik neem ze sowieso niet meer serieus.
Niet, jullie lokken uit en gaan net zo lang door tot iemand iets "fouts" zegt en dan kun je weer massaal "hahahaha hij/zij ging full retard" gillen. Dat is bij meerdere mensen hier het geval geweest.quote:
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om te snappen waar het over ging. Is niet erg verder hoor, hou jij het maar gewoon bij drugs en slechte muziek.
nu al madquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om te snappen waar het over ging. Is niet erg verder hoor, hou jij het maar gewoon bij drugs en slechte muziek.
Deed jij dat maar eens na een domme postquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze is zelf weggegaan nadat ze een domme post had gemaakt en ze schaamt zich er waarschijnlijk voor
ik kan niet 300x per dag weggaanquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Deed jij dat maar eens na een domme post
net spareribs gegetenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zin om samen tyfusdik te worden
Dat roepen ze bij mij ook als ik gewoon de waarheid zeg. Deze SC is nu eenmaal geen goede afspiegeling van het maatschappelijk debat.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet, jullie lokken uit en gaan net zo lang door tot iemand iets "fouts" zegt en dan kun je weer massaal "hahahaha hij/zij ging full retard" gillen. Dat is bij meerdere mensen hier het geval geweest.
oké hzaw het is allemaal onze schuld wij zijn klootzakkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet, jullie lokken uit en gaan net zo lang door tot iemand iets "fouts" zegt en dan kun je weer massaal "hahahaha hij/zij ging full retard" gillen. Dat is bij meerdere mensen hier het geval geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |