het verschil tussen een vast contract en bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen vast en niet vast terugkomen eigenlijk?
Er hoeft maar één iemand het onderwerp abortus aan te snijden en jij zit hier weer dagelijks hoor.quote:
maar het is niet alsof het bijzonder is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb wel hard gelachen hoor
voor mmg niet neequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar het is niet alsof het bijzonder is.
Remqo vind je irritant kereltje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Link?
Ik heb mezelf wel even gemycroft, een aantal users waren erg aardig. Ik las ook dat er shit over mij op 450 staat, dus daar even screencaps van svp.
Dat is niet het plan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah joh, eerst zou je helemaal niet terugkomen dus over een tijdje post je vast weer gewoon dagelijks
Remqo was dan ook een faalmod.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Remqo vind je irritant kereltje.
aightquote:
djedje is beetje psychoquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
djedje is leuk meisje, jammer dat ze hier niet meer komt.
Ja, die hebben die kanslozen hier weggepest.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
djedje is leuk meisje, jammer dat ze hier niet meer komt.
deed ze helemaal zelf hoorquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, die hebben die kanslozen hier weggepest.
hehehequote:
ze is zelf weggegaan nadat ze een domme post had gemaakt en ze schaamt zich er waarschijnlijk voorquote:Op vrijdag 8 april 2016 17:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, die hebben die kanslozen hier weggepest.
jij was waarschijnlijk ook mad geworden als je een discussie aan was gegaan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:14 schreef JimmyDean het volgende:
Ik zag dat Guusje en Zeer helemaal mad waren om het referendum. Dat was wel lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |