Niet om wat het nu is maar om wat het in de toekomst kan worden. Het grootste economische groei potentieel zit in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom wil die hele EU de Oekraïne eigenlijk überhaupt zo graag inlijven?Zie het voordeel niet eens.
Ik kon het ook al niet vindenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
TS: wil je even quoten waar Merkel datgene dat in je TT staat, zegt?
Veel gas, veel landbouwgrond en en veel arbeiders/consumenten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom wil die hele EU de Oekraïne eigenlijk überhaupt zo graag inlijven?Zie het voordeel niet eens.
Dat is de essentie van de opmerking "De Nederlanders zullen een antwoord vinden, dat wachten we af."quote:
De essentie van de opmerking dat Nederlanders een antwoord zullen vinden, is dat Oekraïne lid wordt van de EU?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:15 schreef frietenstamp het volgende:
Dat is de essentie van de opmerking "De Nederlanders zullen een antwoord vinden, dat wachten we af."
Ik interpreteerde het antwoord ook zo. Eigenaardig.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De essentie van de opmerking dat Nederlanders een antwoord zullen vinden, is dat Oekraïne lid wordt van de EU?
Nee, de TT geeft de strekking totaal niet weer.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:19 schreef frietenstamp het volgende:
TT geeft prima de strekking van haar verhaal weer: ik heb Rutte gesproken, hij gaat het roggelen, geen zorgen, de deal gaat gewoon door.
Ik interpreteer het volgende:quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het antwoord ook zo. Eigenaardig.
Schijnbaar gaat dat links-of rechtsom.quote:"Wat Europa betreft gaat het associatieverdrag door. We zullen uitvoeren wat we kunnen van het akkoord." Dat zei de Franse president Hollande na afloop van een ontmoeting met de Duitse bondskanselier Merkel. De twee spraken elkaar vandaag in Metz.
Dan moet de TT zijn: Merkel: EU gaat het associatieverdrag met Oekraïne alsnog doorvoerenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik interpreteer het volgende:
[..]
Schijnbaar gaat dat links-of rechtsom.
Merkel heeft toch niks gezegd? In dit geval zou dat dus Holande moeten zijn ipv Merkel.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet de TT zijn: Merkel: EU gaat het associatieverdrag met Oekraïne alsnog doorvoeren
Dan lijkt het helemaal niet meer op de TTquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Merkel heeft toch niks gezegd? In dit geval zou dat dus Holande moeten zijn ipv Merkel.
TT klopt dus gewoon voor geen ene milimeter.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan lijkt het helemaal niet meer op de TT
Hollande: "Merkel zei dat de EU toch het associatieverdrag door gaat voeren"quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:25 schreef frietenstamp het volgende:
Hollande zei dat Merkel zei dat Rutte het ff gaat roggelen, en anders de EU wel.
Neo-kolonisme in de vorm van neo-liberalismequote:Op vrijdag 8 april 2016 14:14 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Veel gas, veel landbouwgrond en en veel arbeiders/consumenten.
Concurrentiestrijd EU versus Poetin en ze zijn gewoon zo machtsgeil dat ze de EU zoveel mogelijk uit willen breiden, ook als dat slecht uitpakt voor de landen die er al in zitten en de Europese burgers uitbreiding totaal niet zien zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
TS: wil je even quoten waar Merkel datgene dat in je TT staat, zegt?
Deze opmerking kan je bewust anders opvatten, maar het is tevens duidelijk genoeg dat Merkel en Hollande allang besloten hebben dat Oekraine op den duur lid zal worden van de EU.quote:"We hechten eraan dat Oekraïne vasthoudt aan de weg richting EU.
Lebensraum im Ostenquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom wil die hele EUDuitsland Oekraïne eigenlijk überhaupt zo graag inlijven?Zie het voordeel niet eens.
Jouw aannames en interpretaties zijn verre van nieuwsfeiten. Lidmaatschap wordt in het hele artikel niet genoemd. Laten we het nieuws bespreken en niet jouw vergezochte hersenspinsels.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze opmerking kan je bewust anders opvatten, maar het is tevens duidelijk genoeg dat Merkel en Hollande allang besloten hebben dat Oekraine op den duur lid zal worden van de EU.
De Hawks in het pentagon willen Putin dwars zitten en spannen iedereen voor dat karretje.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Niks aannames en interpretatiesquote:Op vrijdag 8 april 2016 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw aannames en interpretaties zijn verre van nieuwsfeiten. Lidmaatschap wordt in het hele artikel niet genoemd. Laten we het nieuws bespreken en niet jouw vergezochte hersenspinsels.
Hollande en Merkel willen dat Oekraine op termijn lid zal worden van de EU. Of de bevolking van Europa dat nu zelf wilt of niet. Duidelijker kan nietquote:"We hechten eraan dat Oekraïne vasthoudt aan de weg richting EU.
Ze zegt dus dat dat ze er groot belang bij hebben dat de weg van Oekraïne richting de EU, met name met betrekking tot het voldoen aan de voorwaarden van het associatie verdrag, een continue weg is.quote:Ansonsten haben wir natürlich jedes Interesse daran, dass der Weg der Ukraine in Richtung EU und vor allen Dingen auch in Richtung bestimmter Standards, die man in dem Assoziierungsabkommen verabredet, ein kontinuierlicher Weg ist.
Aannames. Ik ga straks op weg naar een vriendin. Ik ga dus met haar trouwen?quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niks aannames en interpretaties
[..]
Hollande en Merkel willen dat Oekraine op termijn lid zal worden van de EU. Of de bevolking van Europa dat nu zelf wilt of niet. Duidelijker kan niet
De bedoeling is waarschijnlijk dat je bij je vriendin aankomt. Ik zou trouwens niet te snel gaan trouwen, je kunt het beste eerst een tijdje gaan samenwonen en een samenlevingscontract tekenen dan kunnen jullie en jullie omgeving alvast wennen aan het idee dat jullie samenblijven. Een samenlevingscontract komt toch op hetzelfde neer als trouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aannames. Ik ga straks op weg naar een vriendin. Ik ga dus met haar trouwen?
We zijn gewoon vrienden. Chillen wel eens. Ondernemen soms gezamenlijk dingen. Haar huis staat een stuk verderop ten opzichte van mijn huis. En dat houden we zo, want huizen verplaatsen is raar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:30 schreef wattel het volgende:
[..]
De bedoeling is waarschijnlijk dat je bij je vriendin aankomt. Ik zou trouwens niet te snel gaan trouwen, je kunt het beste eerst een tijdje gaan samenwonen en een samenlevingscontract tekenen dan kunnen jullie en jullie omgeving alvast wennen aan het idee dat jullie samenblijven. Een samenlevingscontract komt toch op hetzelfde neer als trouwen.
Het associatie verdrag is niet het einddoel van de EU.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:24 schreef Knipoogje het volgende:
Ik lees eigenlijk nergens dat Ukraine bij de EU komt
Wat wil je hier uit opmaken dan?quote:24. Welcomes the recent recognition by the Council that the Association Agreement, including a DCFTA, does not constitute the final goal in EU–Ukraine cooperation; points out that the EU stands ready to sign the AA/DCFTA as soon as the current political crisis is resolved and the new Ukrainian authorities are ready for a serious European perspective; stresses furthermore that Article 49 TEU refers to all European States, including Ukraine, which may apply to become a Member of the Union, provided that it adheres to the principles of democracy, respects fundamental freedoms and human and minority rights, and ensures the rule of law;
Als het niet concreter kan worden dan dit is het echt sneu gesteld met het concrete bewijs dat ze de Oekraïne lid willen maken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:36 schreef wattel het volgende:
[..]
Het associatie verdrag is niet het einddoel van de EU.
Uit een resolutie van het EP uit 2014
[..]
Wat wil je hier uit opmaken dan?
En Juncker heeft een mogelijk lidmaatschap deze week toch ook niet ontkent, hij zij dan wel dat het niet binnen 20 jaar zou gebeuren (vast wel), maar ontkennen deed hij dat niet.
Goedkope arbeiders?quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Merkel en Hollande willen dat oekraine op termijn bij de EU komt. Dat zal dus ook gaan gebeuren, of het volk het daar nu mee eens is of niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:24 schreef Knipoogje het volgende:
Ik lees eigenlijk nergens dat Ukraine bij de EU komt
Nee, nog steeds niet. En het nog zestien keer gaan roepen gaat nog steeds niet maken dat het waar is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Merkel en Hollande willen dat oekraine op termijn bij de EU komt. Dat zal dus ook gaan gebeuren, of het volk het daar nu mee eens is of niet.
Het interview is duidelijk genoeg. Blijven herhalen dat ze desondanks niet hebben aangegeven dat ze Oekraine op termijn lid willen maken, is gewoon de waarheid ontkennen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. En het nog zestien keer gaan roepen gaat nog steeds niet maken dat het waar is.
Je gaat op weg maar de bedoeling is dat je bij je vriendin aankomt toch? In dat licht kun je de uitspraak over Oekraine zien. Op weg naar de EU met de bedoeling om lid te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2016 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aannames. Ik ga straks op weg naar een vriendin. Ik ga dus met haar trouwen?
Het is niet verstandig tegen de bevolking haar wil steeds maar besluiten te nemen over het openbaar bestuur.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Merkel en Hollande willen dat oekraine op termijn bij de EU komt. Dat zal dus ook gaan gebeuren, of het volk het daar nu mee eens is of niet.
Het een kan het ander niet uitsluiten. Oekraïne is het zoveelste bewijs van het ondemocratische gehalte van deze EU en waar steeds meer burgers tegen ageren. Dat zal zich vertalen in steeds meer burgerlijk verzet waarvan dit referendum een goed voorbeeld is.quote:De Britse conservatieve politicus Daniel Hannan, lid van het Europees Parlement en voorstander van een Brexit, zei gisteren in het programma Newsnight: "Dit Nederlandse 'nee' laat zien dat wij niet alleen staan. En je ziet het: bij alle referenda in Europa stemmen Europeanen tegen Brussel. Dit referendum ging helemaal niet over het verdrag met Oekraïne, maar over hun weerzin tegen de EU".
Former CIA analyst Ray McGovern says the fall of the Berlin wall should have been an opportunity to create a constructive alliance with Russia, but instead, it became an opportunity to contain and isolate itquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mocht Oekraïne ooit aan de voorwaarden voldoen om opgenomen te worden in de EU dan zitten Merkel en Hollande allang achter de geraniums of zijn al dood.quote:Op vrijdag 8 april 2016 17:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De VS en vooral het pentagon zijn zwaar op de hand van de Hawks, die willen niets liever dan hun Russen zijn de vijanddenken handhaven en uitmelken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
Former CIA analyst Ray McGovern says the fall of the Berlin wall should have been an opportunity to create a constructive alliance with Russia, but instead, it became an opportunity to contain and isolate it
http://therealnews.com/t2(...)mid=74&jumival=12628
Net zoals de Grieken voldeden aan de voorwaarden voor de Euro zekerquote:Op vrijdag 8 april 2016 18:11 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mocht Oekraïne ooit aan de voorwaarden voldoen om opgenomen te worden in de EU dan zitten Merkel en Hollande allang achter de geraniums of zijn al dood.
Of de Turken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net zoals de Grieken voldeden aan de voorwaarden voor de Euro zeker
Maar ook een hele berg dingen nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We hebben in Europa ook al andere kwesties opgelost, dan is hier ook een oplossing mogelijk."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |