Niet te geloven! Misschien wel mijn favoriete Smiths song. Tranen met tuiten dit! Geweldig gedaan. Al die covers maken het gebrek aan b-sides in ieder geval helemaal goed.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:56 schreef Aisumasen het volgende:
Holy moly, kan het nóg beter? 'Last Night I Dreamt That Someone Loved Me' opener in Manchester, mét Johnny Marr, die weer terugkwam voor 'Totally Wired' in de toegift.
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:39 schreef Aisumasen het volgende:
https://www.facebook.com/mikejoyceofficial/posts/1040904602657904
hahahaha geweldigquote:Op maandag 11 juli 2016 22:39 schreef Aisumasen het volgende:
https://www.facebook.com/mikejoyceofficial/posts/1040904602657904
Exact mijn "frustratie", maar ik geloof dat wij een van de weinigen zijn die het durfden te benoemen, haha. Afgelopen avond was het trouwens zelfs de opener in Bournemouth.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:15 schreef sander26 het volgende:
Vééééél beter gezongen dan de Glastonbury versie. Jammer alleen dat we hier dan weer geen soundboard van hebben.
En avond 2 in Ally Pally (10,000+ man) schijnt Blu-Ray-waardig geweest te zijn:quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:29 schreef Aisumasen het volgende:
Vanavond werd het intro van de video nagebootst in Londen:
En vooraf opener TAOTU een minuut stilte: https://instagram.com/p/BH5jdrDAjDS/
En "by the time I'm done *baby* beating myself up there'll be nothing left to love", pre-watershed hè, stijlvol opgelostquote:Op woensdag 20 juli 2016 12:56 schreef sander26 het volgende:
"Can't tell you how unhappy that jazz makes me!"
Dat is inderdaad mooi nieuws. Die ga ik vandaag even opzoeken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 05:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En "by the time I'm done *baby* beating myself up there'll be nothing left to love", pre-watershed hè, stijlvol opgelost.
Je zult blij zijn om te vernemen dat er een tweede soundboard met 'Moonlight Daydream' is opgedoken, namelijk een satelliet-rip van T In The Park.
Shit, jij bent Alexandra Savior-Sherlock! Ze is sinds de sessies met Turner/Ford zijn afgerond opnieuw het "schrijfsessie"-traject ingegaan, nu met hitkanon Fraser T Smith, want Columbia wil nog een dikke vette hitkneiter...quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:46 schreef sander26 het volgende:
Nog steeds weinig nieuws over Alexandra Savior. Wel dit gevonden:
"The journey starts outside of Portland, OR in Vancouver, WA. Alexandra's mother was diagnosed with cervical cancer during pregnancy, but mom and daughter miraculously survived. "Apparently, my baby body blocked the cancer," she says. "That's why my father named me Savior."
http://www.paradigmagency.com/divisions/artist/index/3053
Je bent helemaal in je element met je flauwe woordgrapjes, of niet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Shit, jij bent Alexandra Savior-Sherlock! Ze is sinds de sessies met Turner/Ford zijn afgerond opnieuw het "schrijfsessie"-traject ingegaan, nu met hitkanon Fraser T Smith, want Columbia wil nog een dikke vette hitkneiter...
Oh? On-topic? De laatste video? Neeeee, dat moet een verrassing blijven. Ha-ha, snap je 'em, verrassing.
Ja, dat verhaal kan ik ook nog niet helemaal rijmen, en vraag me af of die schrijfsessies niet stiekem voor iets anders waren. Ik weet wel: major label in het spel, je carrière tot een hel. (Moest iets te rijmen hebben, zo apocalyptisch is het nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:30 schreef sander26 het volgende:
Wat een raar verhaal. Dan heb je straks een compleet album geschreven en geproduceerd door Turner/Ford plus 1 of 2 extra tracks die er volledig los van staan en gemaakt zijn in een hele andere periode, studio en met een andere producer. Ook een beetje minachting van Columbia jegens Turner/Ford. [..]
Hahaha, hardop lachend toen ik 'em snapte.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent helemaal in je element met je flauwe woordgrapjes, of niet?
Zit hier nog even te twijfelen over tickets voor zaterdag. Maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik wil...
The Kane-effect, Arn0quote:Op maandag 25 juli 2016 11:37 schreef Arn0 het volgende:
Hoe meer TLSP tour updates, hoe saaier en monotoner ik de afgelopen AM-tours vind, met terugwerkende kracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |