abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170044619
CD is wel morgen binnen, de dure import-LP kan wel 2-3 weken op zich laten wachten. En dan natuurlijk later nog een Europese persing...

On-topic ;): de zwaar gelimiteerde en snel uitverkopende EYCTE-CD... is nu mid-price, 8-9 euro.
pi_170048923
Ik lurk hier geregeld voor wat Aisu commentaar en daar is het eindelijk!
pi_170066058
Nu we alle vier toch weer present zijn, hier een festival-interview met TLSP die van de week eindelijk werd geupload, heel erg vermakelijk:

pi_170084210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:12 schreef Aisumasen het volgende:
Nu we alle vier toch weer present zijn, hier een festival-interview met TLSP die van de week eindelijk werd geupload, heel erg vermakelijk:

Dat kloten was toch wel vermakelijk eigenlijk.

Staan zeker lekkere nummers op dat Alexandra Savior album.
pi_170084826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 12:18 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Dat kloten was toch wel vermakelijk eigenlijk.

Staan zeker lekkere nummers op dat Alexandra Savior album.
Dit is meer gewoon sympathiek meespelen met vragen die toch niets anders dan gein uitlokken dan echt frustreren en verwarren zoals ze in januari-maart deden. Ook gelijk doodserieus bij de Milex/Valentijns-insinuatie. Alex vind het maar wat mooi, totdat het te dichtbij komt ;). (Climax 'Standing Next To Me', Coachella eerste weekend :D)
pi_170162645
Ik vind het Alexandra Savior album erg geslaagd. Die platheid van de productie vind ik juist wel tof.
Het geeft een rafelig randje.

"Girlie" komt denk ik het beste uit de verf. Maar ook "Cupid" en "Audeline" hebben mij blij verrast.
"Frankie" is inderdaad het prijsnummer.

"'Ti You're Mine" heeft een stortvloed aan gave elementen, maar kabbelt richtingloos voort. Alsof het klassieke verse-chorus-verse arrangement door elkaar gehusseld is, waardoor je er geen chocola meer van kan maken. Ongetwijfeld met opzet, maar ik denk niet dat het liedje daar beter van geworden is. Jammer!

En wat zijn die baslijnen vet zeg!!! Serge Gainsbourg iemand? Sowieso trek ik die hele sound heel erg goed. Je kan ook goed horen dat dit album en "EYCTE" in hetzelfde jaar zijn geschreven/opgenomen. En ik zei het al eens eerder, maar het laatst uitgekomen AM-nummer ("You're So Dark") was achteraf gezien duidelijk een voorbode voor wat er komen ging. Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat vertalen naar AM-6.

Prijsnummers voor mij:
"Bones"
"Shades"
"Girlie"
"Frankie"
"Audeline"
"Cupid"
"Vanishing Point"

Ook ik mis "Risk". Dijk van een track waarvan het ongelofelijk zonde is dat het geen full-release krijgt (en ik daardoor het nummer op fucking YouTube moet afspelen).
pi_170165608
Liner notes:

‘Mirage’:

Vocals: Alexandra Savior
Drums and Percussion: James Ford
Bass and Guitars: Alex Turner
Keyboards and Synths: James Ford and Alex Turner

‘Bones’:

Bass: Alex Turner
Guitars, Keyboards and Synths: James Ford and Alex Turner

‘Shades’:

Vibraphone, Drums and Percussion: James Ford

‘Girlie’:

Bass: Zach Dawes
Guitars: Alex Turner
Vibraphone: James Ford and Zach Dawes

‘Frankie’:

Organ: Zach Dawes

‘M.T.M.E.’:

‘Audeline’:

Bass: Alex Turner
Guitars, Keyboards and Synths: James Ford and Alex Turner

‘Cupid’:

‘’Till You’re Mine’:

‘Vanishing Point’:

Bass: James Ford
Guitars: Alex Turner

‘Mystery Girl’:

All songs written by Alexandra Savior and Alex Turner, except ‘Audeline’ written by Alexandra Savior, Alex Turner and James Ford and ‘Bones’ written by Alex Turner.

Produced by James Ford and Alex Turner. Engineered by Michael Harris. Mixed by James Ford. Recorded and mixed at Vox Recording Studios, Los Angeles, CA. Vinyl mastered by Bob Ludwig at Gateway Mastering.
pi_170180245
Ho eens, waar ik 'Frankie' zei bedoelde ik 'Girlie'! Niet dat die andere niet goed is, maar 'Girlie' blijft een favoriet, toen en nu.

Volledig eens met sander26 over 'Till You're Mine', zo veel goede elementen en mooie twisten zo beroerd verwerkt.
pi_176769248
Terwijl we nog even wachten op die andere band, plots nieuws uit hele onverwachte hoek.

quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:27 schreef sander26 het volgende:

[..] En waarom was Focus Creeps ineens in Europa aan het filmen tijdens de laatste weken van de tour? Vragen, vragen, vragen....
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 01:25 schreef Aisumasen het volgende:

[..] Die beelden - ze waren er in Amerika ook al, trouwens - gaan uitgebreid gebruikt worden. [..]

Dit was ondertussen bijna een running gag, want dat project was natuurlijk afgeschoten, of ging rechtstreeks in het archief.

Maar toen...

“Ben Chappell is currently working on an experimental live music feature that artistically stitches together the reunion of the band The Last Shadow Puppets. The project is slated to release in 2018.“ (https://lbbonline.com/new(...)rector-ben-chappell/)

In deze video's is Ben Chappell te zien. En het snapshot bovenaan maakte ik in Berlijn, tijdens de laatste zaal-gig van de tour. Als Ben Chappell er zo lang over doet, kan ik m'n amateurbeelden en amateurverslagen van die tour ook wel ergens in 2018 uitbrengen ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')