abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163360964
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:02 schreef Xurk het volgende:

[..]

Geweldig stuk om te lezen, één van de beste interviews die ik met AT heb gelezen _O_
Ik kan dit volledig beamen.

En, Keulen gisterenavond, elke avond een andere opener begint voorspelbaar te worden, het is nu: een nieuwe gig, een nieuwe cover!

pi_163361266
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 04:27 schreef Aisumasen het volgende:

En, Keulen gisterenavond, elke avond een andere opener begint voorspelbaar te worden, het is nu: een nieuwe gig, een nieuwe cover!

In Keulen heb ik me gisterenavond prima geamuseerd. Het bandje in het voorprogramma - geen idee wie dat waren - was vooral HARD. Het eerste kwartier stond het volume van dit punkbandje gewoon echt te hoog. Maar het soort muziek gaf, acheraf gezien, al een voorproefje van die twee covers die gingen komen :)

Tijdens het concenrt af en toe wat oneliners in het Duits van Alex er tussendoor. En hij zong ook ergens hetzelfde regeltje Duits: "..... kaputt." Wat daarvoor kwam kon ik niet verstaan. Ik zag duitsers om me heen ook vragend kijken, dus ik was de enige niet die het Duits-met-zwaar-Engels-accent niet verstond :)
pi_163361501
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 07:51 schreef Morri2 het volgende:

[..]

In Keulen heb ik me gisterenavond prima geamuseerd. Het bandje in het voorprogramma - geen idee wie dat waren - was vooral HARD. Het eerste kwartier stond het volume van dit punkbandje gewoon echt te hoog. Maar het soort muziek gaf, acheraf gezien, al een voorproefje van die twee covers die gingen komen :)

Tijdens het concenrt af en toe wat oneliners in het Duits van Alex er tussendoor. En hij zong ook ergens hetzelfde regeltje Duits: "..... kaputt." Wat daarvoor kwam kon ik niet verstaan. Ik zag duitsers om me heen ook vragend kijken, dus ik was de enige niet die het Duits-met-zwaar-Engels-accent niet verstond :)
Tof! Voorprogramma klinkt zoals je het beschrijft als Yak. Heb nog weinig positieve reacties over deze voorprogramma-keuze gehoord...

Grappig, het is 5 jaar en een week sinds de gig van AM in E-Werk, en daar deed Alex Turner 'Setz Dich Nicht, Denn Dein Stuhl Ist Weg', en nu dus deze "kaputt"-jam aan het eind van de set:

pi_163366740
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 08:32 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Tof! Voorprogramma klinkt zoals je het beschrijft als Yak. Heb nog weinig positieve reacties over deze voorprogramma-keuze gehoord...

Grappig, het is 5 jaar en een week sinds de gig van AM in E-Werk, en daar deed Alex Turner 'Setz Dich Nicht, Denn Dein Stuhl Ist Weg', en nu dus deze "kaputt"-jam aan het eind van de set:

Even gecheckt en het was inderdaad Yak. Nu heb ik persoonlijk weinig moeite met een beetje punk, maar het paste niet zo erg bij de stijl van de Shadow Puppets en het was er daarom misschien het publiek niet voor. Yak was op zich niet slecht, maar 'misplaatst' en het volume was echt veel te hoog.

Inderdaad, dat filmpje aan het eind, dat was het stukje Duitse tekst. Ik versta het nog steeds niet. Iets met "Mein ... ...... ist kaputt." Hier is er nog een filmpje van, met ietsje beter geluid:

Op datzelfde kanaal nog opnames van de twee covers.

Was erg leuk :) Ze gingen sowieso af en toe flink los daar in Keulen.
pi_163374334

Ze hebben even moeten zoeken naar een reden om de gig in Dresden te annuleren, en aangezien het al een kleine zaal was kon het gebruikelijke "door productionele reden...."-excuus niet uit de kast worden getrokken, maar het is ze gelukt: een akoestische sessie op de Berlijnse lokale radio in de middag gaat natuurlijk boven een show, en kon uiteraard enkel en alleen op dít moment, last-minute.

Nou ja, ze deden een liedje akoestisch welke ze niet eerder op die wijze hebben uitgevoerd, namelijk 'The Element Of Surprise'. Ze waren, inclusief Tyler Parkford, in een joviale bui, spraken wat woordjes Duits, deden een spontaan stukje 'Polythene Pam' als intro van 'Aviation', de riff van 'Used To Be My Girl' als "bedje" tijdens een stukje interview, en andere akoestische liedjes die ze al eens eerder deden. Linkje volledige sessie zal vast snel opduiken, tot die tijd de exclusieve song:

http://strangedaysindeed9(...)-shadow-puppets-just
pi_163414183
quote:
Haha, ja ja... "ehhhh... theeeee... i-is there any pla... no... there ain't really, no, uhm... not... not ... not yet, but... but but... there will be"... (https://audioboom.com/boo(...)rctic-monkeys-music)

Vandaag is de laatste TLSP-gig aangekondigd die nog niet op het schema stond (Pukkelpop), en Rock En Seine (headline-set) zal de allerlaatste gig zijn. En dan zal Alex Turner een zuur verdiende vakan... nee joh, in begin september gaat Arctic Monkeys de studio in voor plaat #6, en in 2017 staan ze weer op het podium.
pi_163417577
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:57 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Haha, ja ja... "ehhhh... theeeee... i-is there any pla... no... there ain't really, no, uhm... not... not ... not yet, but... but but... there will be"... (https://audioboom.com/boo(...)rctic-monkeys-music)

Vandaag is de laatste TLSP-gig aangekondigd die nog niet op het schema stond (Pukkelpop), en Rock En Seine (headline-set) zal de allerlaatste gig zijn. En dan zal Alex Turner een zuur verdiende vakan... nee joh, in begin september gaat Arctic Monkeys de studio in voor plaat #6, en in 2017 staan ze weer op het podium.
Als dat klopt, dan is dat wel veel sneller dan verwacht, eigenlijk. Ik had de visie dat ze vanaf oktober bij elkaar zouden komen. Beetje spelen, repeteren, dingetjes uitproberen en het pad bepalen voor AM6. Alex ondertussen schrijven en dan vanaf januari de studio in. Eerste single en gig aankondigingen in de lente en album release in september 2017.

Nergens op gebaseerd, maar dat lijkt mij een realistisch scenario. Maar volgens jou zou het album dus nog eind 2016 opgenomen kunnen worden? Dan zouden we dus tegen een lente release aankijken en haalt Turner weer z'n 'ieder-jaar-een-album'-quotum. 😁
pi_163427591
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 19:52 schreef sander26 het volgende:

[..]

Als dat klopt, dan is dat wel veel sneller dan verwacht, eigenlijk. Ik had de visie dat ze vanaf oktober bij elkaar zouden komen. Beetje spelen, repeteren, dingetjes uitproberen en het pad bepalen voor AM6. Alex ondertussen schrijven en dan vanaf januari de studio in. Eerste single en gig aankondigingen in de lente en album release in september 2017.

Nergens op gebaseerd, maar dat lijkt mij een realistisch scenario. Maar volgens jou zou het album dus nog eind 2016 opgenomen kunnen worden? Dan zouden we dus tegen een lente release aankijken en haalt Turner weer z'n 'ieder-jaar-een-album'-quotum. 😁
Dit is denk ik ook wat er alsnog gaat gebeuren, maar dan dus al vanaf het eerste moment dat Alex beschikbaar is. 'AM' duurde ook een volledig jaar vanaf de eerste sessies/repetities tot aan de uiteindelijke release. Ter vergelijking, het tweede TLSP-album een half jaar korter, maar die liedjes lagen er al. Want het ligt er echt volledig aan hoe veel liedjes er al geschreven zijn. Als dat vanaf het nulpunt start, zie ik het niet voor herfst 2017 uitkomen. Maar stil zitten doen ze sowieso niet, ze beseffen ook goed dat ze heel snel de 'AM'-vruchten moeten gaan plukken, en ze zullen daarom al in het festival-mapje voor "zomer 2017" zitten, het liefst met een album op komst wat 'AM' gaat overtreffen. De druk zit er dus misschien nog wel meer op dan ooit, maar dat heeft ze nooit slecht gedaan.

Eén ding waar ik wel benieuwd naar ben: dit is voor het eerst dat de band niet meer bij elkaar om de hoek woont. Matt - vorige maand getrouwd in Rome, de hele AM-familie present - en Alex zijn beide volledig gesetteld in de Hollywood Hills, California. Maar Nick en Jamie wonen in Londen, Engeland met hun gezin. Gelukkig zijn de LA-jongens, laten we eerlijk zijn, de creatieve spil. Maar een band is een band, ik hoop dat de andere 2 niet alleen maar worden ingevlogen voor hun partijen, al maak ik me daar ook weer niet echt zorgen om. The Strokes-praktijken met instrumentalisten die partijen los van elkaar opnemen en een zanger die vanuit de andere kant van het land z'n opnames WeTransfer-ed zal vast niet gebeuren.

Maar eerst... on topic... nog onverwacht een laatste TLSP-video, die deze maand geschoten gaat worden, en waar ze nog niet over uit zijn welke song dat zal worden. 'Dracula Teeth' lag voor de hand, zoals eerder besproken toen 'Miracle Aligner' nog het laatste wapenfeit zou zijn. Maar 'You Used To Be My Girl' zou ook een hele goede zijn. En 'The Element Of Surprise' ook. En 'Pattern', al heb ik daar persoonlijk niet veel mee, lijkt ook een favoriet te zijn. En... Geweldig album.

Qua shows blijft het ook maar doorgaan, ‘Dracula Teeth’ opener in Keulen, ‘My Mistakes Were Made For You’ tweede track, ‘She Does The Woods’ weer terug, maar géén ‘The Dream Synposis’, eerste keer ooit niet in een volledige set, met als toegift-afsluiter ‘Meeting Place’. En op Open’er te Polen openden ze zelfs met de ‘Totally Wired’-cover, terwijl ze ‘Moonage Daydream’ weer uit de kast trokken, en een spontane jam met Tame Impala als onderwerp deden (“there's a storm brewing in the form of Tame Impala” en "Kevin Parker controls the weather system around here"), waar helaas vooralsnog geen opname van beschikbaar is.

En dit moment tijdens die set is niet te missen, hilarisch: https://www.instagram.com/p/BHQRdSwjkds/

Het lijkt dat hij z’n in-ear monitors helemaal niet meer draagt, wat frappant is gezien hij nu steeds het publiek induikt: https://www.instagram.com/p/BHQRfErAK-Q/
  vrijdag 1 juli 2016 @ 09:30:24 #160
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_163428911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 06:33 schreef Aisumasen het volgende:
En dit moment tijdens die set is niet te missen, hilarisch: https://www.instagram.com/p/BHQRdSwjkds/

Het lijkt dat hij z’n in-ear monitors helemaal niet meer draagt, wat frappant is gezien hij nu steeds het publiek induikt: https://www.instagram.com/p/BHQRfErAK-Q/
Seriously, wtf :')
pi_163431176
quote:
Maar eerst... on topic... nog onverwacht een laatste TLSP-video, die deze maand geschoten gaat worden, en waar ze nog niet over uit zijn welke song dat zal worden. 'Dracula Teeth' lag voor de hand, zoals eerder besproken toen 'Miracle Aligner' nog het laatste wapenfeit zou zijn. Maar 'You Used To Be My Girl' zou ook een hele goede zijn. En 'The Element Of Surprise' ook. En 'Pattern', al heb ik daar persoonlijk niet veel mee, lijkt ook een favoriet te zijn. En... Geweldig album.
Ja, inderdaad. We kunnen straks nog genoeg over AM praten in het AM-topic. ;)

Ik ben ook erg benieuwd welke track het gaat worden voor de video. Het mag van mij Dracula Teeth of Used To Be My Girl worden. The Element Of Surprise vind ik het zwakste liedje van de plaat, eigenlijk.

Hopelijk Moonage Daydream op Lowlands. Dat zou tof zijn! Sowieso erg veel zin in. Ben ook benieuwd hoe het optreden daar gaat vallen bij critici en journalisten nu Alex steeds heftigere praktijken laat zien op het podium. :D

On a side note; Shades van Alexandra Savior begint wel wat meer in te werken, al is het zeer zeker niet haar beste liedje. Maar toch niet ontevreden met de productie want die is gewoon goed.
pi_163431515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 19:25 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben even moeten zoeken naar een reden om de gig in Dresden te annuleren, en aangezien het al een kleine zaal was kon het gebruikelijke "door productionele reden...."-excuus niet uit de kast worden getrokken, maar het is ze gelukt: een akoestische sessie op de Berlijnse lokale radio in de middag gaat natuurlijk boven een show, en kon uiteraard enkel en alleen op dít moment, last-minute.

Nou ja, ze deden een liedje akoestisch welke ze niet eerder op die wijze hebben uitgevoerd, namelijk 'The Element Of Surprise'. Ze waren, inclusief Tyler Parkford, in een joviale bui, spraken wat woordjes Duits, deden een spontaan stukje 'Polythene Pam' als intro van 'Aviation', de riff van 'Used To Be My Girl' als "bedje" tijdens een stukje interview, en andere akoestische liedjes die ze al eens eerder deden. Linkje volledige sessie zal vast snel opduiken, tot die tijd de exclusieve song:

http://strangedaysindeed9(...)-shadow-puppets-just
Echte reden was tegenvallende kaartverkoop?
pi_163478543
Vanavond op Rock Werchter! Ben benieuwd hoe ze het op een festival doen. Nog meer mensen die gaan?
pi_163479024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 11:36 schreef sander26 het volgende:

[..]

Hopelijk Moonage Daydream op Lowlands. Dat zou tof zijn! Sowieso erg veel zin in. Ben ook benieuwd hoe het optreden daar gaat vallen bij critici en journalisten nu Alex steeds heftigere praktijken laat zien op het podium. :D [..]
Heb wat commentaar zien langskomen op de Glastonbury-uitzending, en dat vonden ze allemaal geweldig. Zelfde met Paradiso, 3 maanden terug. Maar die nieuwe plaat, waar meerendeel van diezelfde set op is gebaseerd, was op eerste gehoor maar niets, hoor!
pi_163502628
quote:

[..] En op Open’er te Polen openden ze zelfs met de ‘Totally Wired’-cover, terwijl ze ‘Moonage Daydream’ weer uit de kast trokken, en een spontane jam met Tame Impala als onderwerp deden (“there's a storm brewing in the form of Tame Impala” en "Kevin Parker controls the weather system around here"), waar helaas vooralsnog geen opname van beschikbaar is. [..]
pi_163516943
Ik vond ze geweldig op Werchter. Was er vantevoren een beetje huiverig voor, omdat ik het laatste album wat saai vind. Maar het optreden was zeker niet saai. Zeker de stukken waarbij Alex zei: Miles doe maar even, dan trok deze alles uit de kast.
En ook afgesloten met Moonage Daydream van David Bowie, altijd leuk.
pi_163518141
Het was top!! Die afsluiter helemaal goed:) Helaas van de Totally wired cover want daar vind ik echt niks aan.
pi_163574406
Een bijzondere toegift van de toegift gisterenavond:

http://strangedaysindeed9(...)-standing-next-to-me
pi_163596120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef Aisumasen het volgende:
Een bijzondere toegift van de toegift gisterenavond:

http://strangedaysindeed9(...)-standing-next-to-me
Nice, goed te zien dat ze nog steeds dicht bij hun fans blijven staan.
pi_163598743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 09:29 schreef sander26 het volgende:

[..]

Nice, goed te zien dat ze nog steeds dicht bij hun fans blijven staan.
Leuke pun ;)

Exclusieve Spotify-sessie, akoestisch: https://open.spotify.com/album/4rsoZeg9WIhjyzCNY9DnlG

Met 'Used To Be My Girl'!
pi_163598869
Het is bijna niet meer bij te houden, want hier opende ze gister mee: En ook The Bourne Identity is gister weer teruggekeerd
pi_163598910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:15 schreef Jacobuspower het volgende:
Het is bijna niet meer bij te houden, want hier opende ze gister mee: En ook The Bourne Identity is gister weer teruggekeerd
Hey, eerst een Werchter-verslag, aub ;)!
pi_163598934
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:18 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Hey, eerst een Werchter-verslag, aub ;)!
Haha die komt nog. Alles op z'n tijd ;)!
pi_163600200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:15 schreef Jacobuspower het volgende:
Wow, deze is gaaf! Misschien wel de beste tot nu toe.
Vraagje: Hebben we ergens de verschillende covers in audio? MP3 bijvoorbeeld?
Ik wil ze graag bij elkaar hebben. :)

*edit* Niet meer nodig! ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door sander26 op 08-07-2016 15:16:59 ]
pi_163659182

Holy moly, kan het nóg beter? 'Last Night I Dreamt That Someone Loved Me' opener in Manchester, mét Johnny Marr, die weer terugkwam voor 'Totally Wired' in de toegift.

[ Bericht 72% gewijzigd door Aisumasen op 11-07-2016 06:35:51 ]
pi_163660644
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 00:56 schreef Aisumasen het volgende:

Holy moly, kan het nóg beter? 'Last Night I Dreamt That Someone Loved Me' opener in Manchester, mét Johnny Marr, die weer terugkwam voor 'Totally Wired' in de toegift.
Niet te geloven! Misschien wel mijn favoriete Smiths song. Tranen met tuiten dit! Geweldig gedaan. Al die covers maken het gebrek aan b-sides in ieder geval helemaal goed.
pi_163660776
Wat vreselijk jammer toch dat dit eind augustus weer verleden tijd gaat zijn -O-
pi_163710967
https://www.facebook.com/(...)s/10157151154050464/

Prachtig, Alex Turner op piano, op beeld, nu echt! De audio is vorige maand uitgezonden voor WXPR's World Cafe, maar dit heeft extra materiaal vooraf. Ik hoopte toen al een beetje te horen aan de meer houterige stijl dat het Alex was, in plaats van Tyler Parkford zoals tijdens de meeste (?) sessies.
pi_163712080

Vééééél beter gezongen dan de Glastonbury versie. Jammer alleen dat we hier dan weer geen soundboard van hebben. -O-
pi_163725693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:15 schreef sander26 het volgende:

Vééééél beter gezongen dan de Glastonbury versie. Jammer alleen dat we hier dan weer geen soundboard van hebben. -O-
Exact mijn "frustratie", maar ik geloof dat wij een van de weinigen zijn die het durfden te benoemen, haha. Afgelopen avond was het trouwens zelfs de opener in Bournemouth.

Had absoluut een paar van de gigs in Engeland meegepakt als ik in de gelegenheid was geweest. Met 2008 in mijn gedachte is dit natuurlijk een rare gewaarwording, maar zou tof geweest zijn om één gig in deze sfeer mee te maken:

pi_163774724
Vanavond werd het intro van de video nagebootst in Londen:

En vooraf opener TAOTU een minuut stilte: https://instagram.com/p/BH5jdrDAjDS/

[ Bericht 11% gewijzigd door Aisumasen op 16-07-2016 00:58:58 ]
pi_163801401
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 00:29 schreef Aisumasen het volgende:
Vanavond werd het intro van de video nagebootst in Londen:

En vooraf opener TAOTU een minuut stilte: https://instagram.com/p/BH5jdrDAjDS/
En avond 2 in Ally Pally (10,000+ man) schijnt Blu-Ray-waardig geweest te zijn:

Een herhaling van zetten van Manchester met Johnny Marr op 'Last Night' als opener, maar hij kwam terug voor in het midden 'Totally Wired' én 'The Element Of Surprise'. Tijdens de toegift werd er een 4de song gespeeld, eentje die niet op de oorspronkelijke setlist stond: net als op Glastonbury speciale gast Cam Avery op 'Moonlight Daydream'. Maar nog veel belangrijker: er was een discobal tijdens 'Pattern'.
pi_163872343
Akoestische sessie en interview bij Jo Whiley op BBC Radio 2, hier terug te luisteren, vanaf 1:08:00: http://www.bbc.co.uk/programmes/b07knhql

Nog iets nieuws? Ze gaan d'r voor! 'The Bourne Identity' akoestisch _O_

http://strangedaysindeed9(...)ntitiy-acoustic-tlsp

(Nieuwe) akoestische song nummer 8 op de lijst.
pi_163878236
"Can't tell you how unhappy that jazz makes me!" _O-
pi_163898228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:56 schreef sander26 het volgende:
"Can't tell you how unhappy that jazz makes me!" _O-
En "by the time I'm done *baby* beating myself up there'll be nothing left to love", pre-watershed hè, stijlvol opgelost ;).

Je zult blij zijn om te vernemen dat er een tweede soundboard met 'Moonlight Daydream' is opgedoken, namelijk een satelliet-rip van T In The Park.
pi_163898846
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 05:47 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

En "by the time I'm done *baby* beating myself up there'll be nothing left to love", pre-watershed hè, stijlvol opgelost ;).

Je zult blij zijn om te vernemen dat er een tweede soundboard met 'Moonlight Daydream' is opgedoken, namelijk een satelliet-rip van T In The Park.
Dat is inderdaad mooi nieuws. Die ga ik vandaag even opzoeken.
pi_163907503
Nog steeds weinig nieuws over Alexandra Savior. Wel dit gevonden:

"The journey starts outside of Portland, OR in Vancouver, WA. Alexandra's mother was diagnosed with cervical cancer during pregnancy, but mom and daughter miraculously survived. "Apparently, my baby body blocked the cancer," she says. "That's why my father named me Savior."

http://www.paradigmagency.com/divisions/artist/index/3053
pi_163908414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:46 schreef sander26 het volgende:
Nog steeds weinig nieuws over Alexandra Savior. Wel dit gevonden:

"The journey starts outside of Portland, OR in Vancouver, WA. Alexandra's mother was diagnosed with cervical cancer during pregnancy, but mom and daughter miraculously survived. "Apparently, my baby body blocked the cancer," she says. "That's why my father named me Savior."

http://www.paradigmagency.com/divisions/artist/index/3053
Shit, jij bent Alexandra Savior-Sherlock! Ze is sinds de sessies met Turner/Ford zijn afgerond opnieuw het "schrijfsessie"-traject ingegaan, nu met hitkanon Fraser T Smith, want Columbia wil nog een dikke vette hitkneiter...

Oh? On-topic? De laatste video? Neeeee, dat moet een verrassing blijven. Ha-ha, snap je 'em, verrassing.
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:34:29 #193
192683 AMDB
Visionair.
pi_163908460
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:32 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Shit, jij bent Alexandra Savior-Sherlock! Ze is sinds de sessies met Turner/Ford zijn afgerond opnieuw het "schrijfsessie"-traject ingegaan, nu met hitkanon Fraser T Smith, want Columbia wil nog een dikke vette hitkneiter...

Oh? On-topic? De laatste video? Neeeee, dat moet een verrassing blijven. Ha-ha, snap je 'em, verrassing.
Je bent helemaal in je element met je flauwe woordgrapjes, of niet?

Zit hier nog even te twijfelen over tickets voor zaterdag. Maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik wil...
pi_163909741
Wat een raar verhaal. Dan heb je straks een compleet album geschreven en geproduceerd door Turner/Ford plus 1 of 2 extra tracks die er volledig los van staan en gemaakt zijn in een hele andere periode, studio en met een andere producer. Ook een beetje minachting van Columbia jegens Turner/Ford.

Dracula Teeth had zo mooi geweest. Huilie huilie!
pi_163920381
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:30 schreef sander26 het volgende:
Wat een raar verhaal. Dan heb je straks een compleet album geschreven en geproduceerd door Turner/Ford plus 1 of 2 extra tracks die er volledig los van staan en gemaakt zijn in een hele andere periode, studio en met een andere producer. Ook een beetje minachting van Columbia jegens Turner/Ford. [..]
Ja, dat verhaal kan ik ook nog niet helemaal rijmen, en vraag me af of die schrijfsessies niet stiekem voor iets anders waren. Ik weet wel: major label in het spel, je carrière tot een hel. (Moest iets te rijmen hebben, zo apocalyptisch is het niet ;).)

Er zijn nog wat nieuwe quotes van Alex Turner over haar in een recent Beats1-interview, zal ik even opsnorren.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:34 schreef AMDB het volgende:

[..]

Je bent helemaal in je element met je flauwe woordgrapjes, of niet?

Zit hier nog even te twijfelen over tickets voor zaterdag. Maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik wil...
Hahaha, hardop lachend toen ik 'em snapte.

En: doen, 2024 is ver weg ;)...
pi_163992191
Nu weer déze scène als opening van een show, geweldig: https://twitter.com/codyjmartin/status/757399843346219012
pi_163994716
Maar de show was nog niet over!

https://instagram.com/p/BIRPU2Kj4c0/
https://instagram.com/p/BIRX6H4Aht1/

Dit begint uit de hand te lopen, die tenues ook echt.
  maandag 25 juli 2016 @ 11:37:34 #198
159761 Arn0
Abbey Road
pi_163995129
Hoe meer TLSP tour updates, hoe saaier en monotoner ik de afgelopen AM-tours vind, met terugwerkende kracht.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_163995313
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 11:37 schreef Arn0 het volgende:
Hoe meer TLSP tour updates, hoe saaier en monotoner ik de afgelopen AM-tours vind, met terugwerkende kracht.
The Kane-effect, Arn0 ;). Nee, na de baby-stop in maart-mei 2014 verkeerde de 'AM'-tour absoluut in een neerwaartse spiraal.
  maandag 25 juli 2016 @ 14:27:26 #200
192683 AMDB
Visionair.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')